[neexistující příspěvek]: Velmi střízlivě shrnuto, také se snažím se být člověkem nejenom fyziognomicky a nepodléhat davovým psychózám a předsudečně nenávistné my vs. oni mentalitě.
Nu, ale již ke Atomic Heart samotnému, Stalker 2 mě zklamal asi nejvíce víc než nedopečeným A-lifem, opravdu považuji stacionární mutanty a spawnující se příšery za zády v AA-AAA hře z roku 24´ za neakceptovatelné. Oblivion Remastered mě zase utvrdil v tom, že magie Bethesdy co do artstylu je definitivně pryč, že už neumí ani RPG jako žánr ukázal Starfield. Atomic Heart bylo na první hru studia malý zázrak, ale nebylo to bez muh a u dvojky nebudu shovívavý. Nesmí se opakovat situace s rozbitými achievementy, kontaktní souboje měly na můj vkus také dost janku, open world segmenty nebyly zdaleka tak zajímavé jak mohly být. Hodně to nesla atmosféra jako série Bioshock, Metro a právě Stalker, ale jen to na úspěšný druhý díl nepostačí, tak doufám, že se v M-Fish poučili ze svých chyb.
Nu, ale již ke Atomic Heart samotnému, Stalker 2 mě zklamal asi nejvíce víc než nedopečeným A-lifem, opravdu považuji stacionární mutanty a spawnující se příšery za zády v AA-AAA hře z roku 24´ za neakceptovatelné. Oblivion Remastered mě zase utvrdil v tom, že magie Bethesdy co do artstylu je definitivně pryč, že už neumí ani RPG jako žánr ukázal Starfield. Atomic Heart bylo na první hru studia malý zázrak, ale nebylo to bez muh a u dvojky nebudu shovívavý. Nesmí se opakovat situace s rozbitými achievementy, kontaktní souboje měly na můj vkus také dost janku, open world segmenty nebyly zdaleka tak zajímavé jak mohly být. Hodně to nesla atmosféra jako série Bioshock, Metro a právě Stalker, ale jen to na úspěšný druhý díl nepostačí, tak doufám, že se v M-Fish poučili ze svých chyb.