Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám prosím dotaz. Ty testovací oblasti. Povede mě k nim hra v rámci příběhu nějak ,nebo je lepší je vybrat hned?
@martinelk (06.03.2023 16:33): Súhlasím, ale to CoD by som prijímal len veľmi ťažko. Ja by som napríklad prijal, keby bolo vonku menej robotov, resp. nerespawnovali sa, aj keď to dávalo zmysel. Akonáhle som sa dostal von, tak hra dosť strácala na atmosfére. Mohli to pokojne okresať, lebo herná doba AH by bola aj bez tých zbytočných 5 hodín stále nad 12 hodinami. AH nie je ako dnešný mainstream a to je dobré.
Koukám, že nejsem sám koho ten konec rozladil. Chtěl jsem tomu dát 70%-75%, ale ten konec mě tak znechutil že jsem musel o stupeň dolů. Hra to není špatná ale podle mě tam měl být někdo, kdo odřeže přebytečný tuk a udělá to víc údernější. Celá hra je taková rozvláčná a zdlouhavá, příklad je hned na začátku, kdy musíte hledat 4 kontejnery pro ten strom. To je přímo ukázkové, tam by stačilo říct najdi 1-2 kontejnery a mnohem víc to zahustit a udělat lineárnější ale víc zapamatovatelné. Prostě mi tady schází trošku toho Call of Duty :D, tím myslím udělat to víc sevřenější a bombastičtější ( já vím, zní to hrozně ). Např. většina interiérů se mi už slily do jedné masy ( to i díky de-facto stejným testing ground ). Otevřený svět v tomto podání mi přišel úplně mimo, byl spíš neskonale otravný než zajímavý.

No a ten konec to teda dorazil. Během pár minut se to celé honem honem uzavře, a ten twist s  Charlesem je dementní a na sílu tlačený.
@Sajbrspank (05.03.2023 19:50): s tím závěrem zcela souhlasím, taky mi přišel zbytečně uspěchaný a neměl takový dopad jak jsem doufal. Ani jeden. A je to důvod proč jsem dal silnou osmičku a ne devítku :)
@Paul: Jojo, kdysi jsem právě viděl ten teaser "Pushistov", který mi utkvěl v hlavě jako už dlouho nic. Perfektní daylight horror. A úplně stejně jako ty jsem později začal přemýšlet, jestli se mi to nezdálo :D Jak jsem psal, na ty dialogy jsem si zvykl a potom už mi moc nevadily. Kdyby P-3 nevedl několika odstavcové rozhovory s Charlesem co 3 minuty, dal bych klidně 90.

No a co se příběhu týče, hlavně mě prostě zklamalo to provedení konce.

Někdy to vypadalo, že P-3 už konečně pochopil, že Sechenov není spasitel a kladná postava, aby v další cutscéně zase tvrdil, že by to boss nikdy neudělal. No a ten závěr, kdy se nějakým způsobem teleportuje k Zině, tak tam mi přišlo že to šlo všechno do háje. Přišlo mi to jako naprostý chaos, divné cutscény, divné střihy, závěrečný bossfight s baletkama neměl moc dopad a byla to celkem nuda. Zvrat s Charlesem byl celkem OK, nečekal jsem to, ale tím jak strašně uspěchaně to působilo, tak to na mě nemělo skoro žádný dopad. No a jak tam pak úplně na konec střelili to minutové video s fotkama a řekli k tomu konci 5 vět, to mě zničilo úplně :D Tak mě to zklamalo, že jsem musel snížit hodnocení, i když jsem nechtěl. 

Kdyby si hra udržela celou dobu takovou kvalitu cutscén a výpravy jako má na začátku (to intro je masterpiece), tak bych dal klidně 95 nebo i 100.

Asi si dám druhé kolo, více to prosvištím a možná mi to více sedne no :D
@Sajbrspank (komentář): Díky za linky na ty koncept videa v komentáři. Konečně jsem tam našel tohle video , který jsem si letmo pamatoval a chtěl si ho po dohrání zase zkouknout, ale na oficiálním atomic heart/mundfish kanále nikde nic a vygooglit se mi ho taky nepovedlo, tak už jsem si skoro myslel že se mi to jen zdálo a neexistuje :)
A dobrej koment, víceméně souhlas (příběh a dialogy mi přišly asi lepší než tobě, ale velkou roli v tom hraje ta ruština ve který jsem to hrál).
@kristmeister (03.03.2023 08:38)jasně, ale ten kdy na to kašleš tak neskončíš v limbu a nenecháš se zmanipulovat charlesem. Takže je depresivní méně. Ale přijde mi že původně hra měla jen ten hlavní konec a tenhle odcházecí tam dodali až po nějakém focus testu kdy testerům ten hlavní přišel příliš depresivní.
@Paul (03.03.2023 08:22): Však to je true ending, ten druhej je kanonickej :)

Depresivní jsou oba, protože Kollektiv je spuštěný tak jako tak, akorát buď Charlesem anebo Sechenovem. Mě třeba nejvíc přišlo depresivní jak jsi šel kolem tý výstavy těch robotů a na těch cedulích byly ty popisky, kolik to dokáže sejmout lidí za hodinu. A ten hlas ti ještě říkal, jakým způsobem :D
Tak dohráno poprvé, chci víc :) Ale závěr (ten depresivnější a imho kanonický) neměl až takový impact abych chtěl dát devítku. Přijde mi že spousta příběhových konceptů/nahozených nápadů není dostatečně využita. Snad to případné datadisky či pokračování ještě zlepší.

Btw ta boží intro scéna s letem autem je podkreslená tímhle, trochu paradox že Royksopp poslouchám snad 20 let a tenhle song jsem od nich nikdy neslyšel, celkově mi tohle album nějak uniklo.

Každopádně jsem si to fakt užil, na debut studia parádní výsledek, ikdyž si s tím dali Mundfish dost na čas.
@Paul (28.02.2023 10:40): No jo no, asi budu muset přistoupit na tahle pravidla s kterýma hra operuje. I když to jde proti mý hráčský touze hned všechno prošmejdit a prozkoumat :D
@Widl (28.02.2023 10:31): roboti i kamery se daj vypnout (dočasně, ale trvá to třeba 15-20 minut), připoj se na kamery ve věži, odemkni dveře terminálu a overloadni hawka. A nebo prostě sestřeluj kamery a nezdržuj se zbytečně na jednom místě.
Tak ta venkovní část je dost chaotická. Chtěl bych si trošku oddechnout, zkoumat si okolí, ale ti roboti jsou fakt zběsilí. Rytmus tý první vnitřní části mi přišel úplně akorát.
Tak jedu druhý průchod na nejtěžší obtížnost a docela to frčí, když už člověk ví, co a jak :D za 3,5 hodiny jsem stihl dojít od začátku k Hedgiemu a zašlapat ho do země. Ono je docela vtipný, že při prvním průchodu člověk v tom openworldu opatrně našlapuje, plíží se....a ono to vlastně stačí proběhnout/prodashovat pryč :D
@Widl (27.02.2023 14:08): Tak jako mě to nějak zvlášť nevadí :D na průchod hrou to vliv nemá, ono je spíš blbý, když se to snažíš plnit a pak zjistíš, že je to vlastně k ničemu, protože hra ti resetuje progress achievementu po každém vypnutí hry :D
@kristmeister (26.02.2023 21:31): holt gamepass musí mít vždycky něco special :) Přitom můžu jít do složky se hrou a tam jsou všechny Nu Pogodi videa ve skvělý kvalitě normálně přehrávatelný.
Aspoň už mám konečně railgun.
@Paul (26.02.2023 14:48): Je zvláštní, že to má jen gamepass verze. Nicméně našel jsem toto:  
There is a workaround for this bug by reducing weapons crafting cost and upgrades to 0 neuromodules.
1) go to the /AtomicHeart/Content/GameTune folder
2) Two files here, WeaponsAttributes.json and WeaponUpgrades.json. do backups just in case
3) Open both with wordpad or something
4) Search(CTRL+F) in them for word NeuralModule
In the next string to it, change
"amount": 1,
to
"amount": 0,
5) search for the next upgrade and repeat

EDIT. Jo a prej už je to opravený, jen musíš rozehrát novou hru :DD
Ten bug kdy nejde sebrat nejvzácnější součástka padající jen z bossů - neuromodule, je fakt roztomile otravnej. Si ten railgun holt tenhle playthrough asi nesestavím.
@Charllize (25.02.2023 22:03): já už s tím počítám na příští rok. Ani Stalker 2 to imho nedá. A díky Baldursům 3 na PS5 nemusím zatím kupovat žádné nové herní zařízení. :-D

Třeba nám naopak všem vytře zrak DA4. Imho nevytře. :-D
@Paul (25.02.2023 21:39): Hele asi se mi to jen špatně aktualizovalo, vrátil jsem se totiž do open-worldu dodělat jeden achievement a kromě fps dropů mi hra padala, když jsem vyrazil směrem k těm polím. Tak jsem ověřil integritu a už to jede zase v poho.
@kristmeister (25.02.2023 20:40): na gamepassu zatím nic, tak snad dojebávací patch vyjde co nejpozději....co konkrétně dojebal? :)

@Bursoft (25.02.2023 21:02): rád se nechám překvapit, doufám, ale moc s tím raději nepočítám. Ale jako mít v jeden rok hry od GSC, Bethesdy a Arkane, k tomu nováčky Mundfish a Nightdive, takovej rok se moc často nepoštěstí :) Ještě 4A Games a bylo by to komplet.

@Blaiddtom (25.02.2023 21:33): já to tak mám už snad z Falloutu jedničky :)
@Feidias (25.02.2023 19:50): Makind Divided jsem take dojel se vsemi DLC za necelych 40 hodin a mam za to, ze jsem tam videl a cetl vsechno. V Prey jsem take cetl vsechno, ale dost z toho mi nedavalo vubec smysl. :D Atomic Heart ma imo problem, ze hned v tech pocatecnich lokacich na vas toho haze strasne moc. Porad nachazite nejake zaznamy, kompjutry s emaily, blbec se neustale hada s rukavici. Je to desna otrava. Ale tak i v Guardian's of the Galaxy mi z pocatku dialogy mezi partaky neskutecne vadily, protoze jich bylo strasne moc a nakonec je to pro me hra s nejlepsim scenarem vubec, takze nechci nejak predem AH soudit.
@Feidias (25.02.2023 19:50): trojnásobně zas ne, MD mi zabralo "jen" kolem 70ti hodin :) včetně všech DLC. Když mě hra pohltí, což se těmto immersivesim-style shooterům poměrně často daří, tak chci vidět a vědět všechno. A tenhle rok mě ještě čeká štace ve Starfieldu, Redfallu a System Shocku :)
@Paul (25.02.2023 18:29): ty jsi completionist:). Deus Ex ´Mankind Divided jsem já třeba měl hotový za ani 30 hodin a je mi úplně jasný, že ty jsi to hrál minimálně trojnásobně dlouhou dobu:). Prey jsem hrál tímto stylem a dopadlo to tak, že jsem už dva roky někde těsně před koncem a nedostal jsem se k tomu abych to dohrál:).
@marwel (25.02.2023 18:07): Hele ta finální část docela mění pohled na ten svět. Proto si chci dát druhej průchod a věnovat dialogům větší pozornost než při prvním dohrání, jelikož mi tam víc věcí bude dávat smysl.
@Paul (25.02.2023 16:01): Pani, ty to tedy zeres. Ja po dvou hodinach hrani neposloucham sesbirany ty "hodinky" ci co to je, nectu maily a dialogy mi jdou jednim uchem tam a druhym ven. Vzhledem k tomu, jak moc jsou tyhle hry prave o lore (Prey, Bioshock) to asi zabalim uz jen proto, jak strasne me ten svet a vse kolem vubec nezajima. Byt gameplay je docela fajn.
@Charllize (25.02.2023 16:06): Optimalizace je úplně nejvíc v pohodě. Šlapalo mi to stabilně na 60fps na max nastavení :)

Jinak ještě k těm blueprintům. Já si pamatuju, že jsem našel blueprint na railgun a hned někde fakt o kousek dál hned fat boye. Mám chuť si dát druhej průchod :D
@Charllize (25.02.2023 16:06): s tím RT to není tak jednoznačný - interiéry základen atd s baked osvětlením vypadaj fantasticky, ale venku to místy vypadá (z hlediska osvětlení) docela hnusně - hlavně ty interiéry který by měly mít osvětlení sluncem skrz okna vypadaj jak z Crysis 1. A zrovna nejpřímější konkurent Metro Exodus EE, kterej RT vyžaduje, v tomhle naprosto exceluje a kvalita osvětlení je tam o dva řády jinde.
Líbilo se mi jak ve fight clubu games CZ Makal hru dost chválil a Šárina Tmějová koukala jak sova z nudlí.
Jinak ja si ani nevšiml ze to vyšlo i na starou generaci konzoli. Koukal jsem tedy na nějaký porovnávácí videa a nevypadá to tam vůbec zle. Mundfish budou asi celkem schopny v optimalizaci. Na ps5 to nemá ani víc nastavení výkonu a na ten jeden to běží 60fps údajně stabilně. Na to ze mají zřejmě s konzolema prd zkušenost, solidní práce.
Taky mi přijde ze tahle hra ukazuje hezky ze RT není třeba když se to umí udělat :)
@Paul (25.02.2023 13:52): Ne já to popletl, po muzeu jsem získal všechny zbraně a prošel většinu test chambers. Mám v tom teď bordel, ty části Claire byly v muzeu anebo v tom kompexu jak byl na kopci? :D
@Paul (24.02.2023 22:50): Nn Test Chambers je 8, nenech se zmást číselnými názvy. Ono je dobrý je dělat hned od začátku, ušetří ti to spoustu času proti bossům a ostatní havěti, která má jiný slabiny. Kupodivu mi dokonce překypoval storage municí, na to jak tvrdili, že nábojů bude málo :D Jinak už budeš za polovinou, kromě divadla je pak ještě jeden větší komplex a pak už se pomalu finišuje :)

Ještě jeden takový tip...pokud nepřátelský roboty usmažíš railgunou, tak už je nic neopraví.

EDIT. Je vlastně pravda, že od půlky hry jsem přestal číst ty různý maily.
@kristmeister (24.02.2023 22:43): to je fakt fascinující, když mě gamepass appka ukazuje 26 hodin a těch test chambers je tam snad přes 10 a mám hotovou jednu. Bych tě někdy chtěl vidět hrát :)
Jsem z hlediska hlavního děje aspoň v polovině?
@kristmeister (24.02.2023 22:19): nechápu jak můžeš bejt tak rychlej, fakt ne. Já ještě nebyl v divadle a jsem teprv v druhym polygonu (kde jsem se zasekl u prvních dveří, polygon 10). Kolik hodin a dělals všechno?
Jinak jsem rád že líbilo.
Dohráno. Za celou tu dobu jsem na hře nenašel nic, co by mě vadilo nebo sralo.....prostě královská zábava. Proto jasný kilo. Za konec bych dal klidně 110%.
@Blaiddtom (24.02.2023 20:08): ehm, to je ale fakt hovězí nápad měnit síťový připojení při zapnutý hře, zvlášť v dnešní době cloudů a kdesi cosi..

Btw pro tip, pokud vás jako mě irituje to nepřeskočitelný logo, tak

Create an empty text file and name it Launch_FHD_60FPS_PC_Steam.mp4 . Put the created file into <path-to-game> AtomicHeartContentMovies , overwrite when asked to.
@Paul (24.02.2023 19:58): Vcera som pocas hrania menil wifi, takze predpokladam ze koli tomu sa prestali ukladat savy. V hre mi tie savy ukazuje, ale ked ich dam nacitat naloaduje ma to do starsich pozicii. Mam fakt radost :D 3 hodiny sa mi opakovat nechcu, takze AH pojde zial bokom na nejaku dobu. Zazil som uz ale horsie, ked mi raz zo steamu zmizlo 30hodin progresu z baldura, to bola teprv bolest.