@
Jab (03.04.2022 23:12): Ale jistě že Cyberpunk je taky takový - třeba
tady tohle, Max-Tac s policií přijedou posbírat zraněné a mrtvoly po Cyberpsycho útoku. Ale hráč na to může přijít jen když na pár hodin odejde a na to jinak úplně nedůležité místo vrátí během těch pár hodin kdy tam budou, pak se oblast vrátí k normálnímu životu.
A celý ten quest je krásnou ukázkou toho jak se dá vyprávět prostředím - i bez toho aby hráč všechno polopaticky vysvětlené si po pořádném prohlédnutí okolí poskládá dohromady co přesně a jak se tam dělo. Přitom je tohle jeden z nejkratších questů, jde jen o to sundat jednoho nepřítele.
A hned vedle jsem našel další
krásný detail, utahující si právě z největšího failu Witcher 3 :)
Ke Cyberpunku jsem se teď vrátil po roce a i když jsem tam předtím strávil nějakých 200+ hodin, tak jsem hned začal nacházet nové věci. A všímat si i hezkého foreshadowingu některých drobností v příběhu, který při prvním hraní prakticky není možné postřehnout.