Na Bonuswebu se zamýšlejí zdali je pro TW3 nezbytný next-gen upgrade. Upřímně na PC nejspíš ne, hra tam vypadá i ve 4K rozlišení fantasticky i bez RT supportu, ale na konzolích rozhodně ano, tam je rozhodně co vylepšovat! Nejvíce to jde vidět na kvalitě textur a foliáže.
Diskuze
"I've been looking at the headlines that popped up here and there over the internet, and I've seen one that really drew my attention, which is, 'Witcher 3 next-gen delayed indefinitely,' which sounds like the game is in some sort of development hell," Nowakowski said. "I want to state this is not the fact. There's been a lot of insinuations that we're going to launch, like, June next year or something like that. That's completely not the case.
"Everything we're saying is—we have taken the development of the game in-house. The game is going to be finished in-house. We're evaluating our time, that requires a bit of investigation—that's all we're saying. Nobody's saying the game is delayed [with] some monumental time gap ahead of us. That's as much as I can say about Witcher next-gen, but I really want to emphasize that fact."
Later on in the call, CD Projekt joint CEO Adam Kicinski also suggested that there's not a tremendous amount of work to be done on the upgrade. "Not many," Kicinski said when asked how many developers are required to complete the project, estimating the total number at around 15 people plus some external support staff. "Taking over this project will not affect the development of our next game."
@Charllize (15.04.2022 04:42): prober se
Takhle to chodí když žurnalisti produkují clickbait aby byly prachy za reklamy a lidi co neumí číst nebo jít ke zdroji se toho chytají jak hovno košile :)
"Everything we're saying is—we have taken the development of the game in-house. The game is going to be finished in-house. We're evaluating our time, that requires a bit of investigation—that's all we're saying. Nobody's saying the game is delayed [with] some monumental time gap ahead of us. That's as much as I can say about Witcher next-gen, but I really want to emphasize that fact."
Later on in the call, CD Projekt joint CEO Adam Kicinski also suggested that there's not a tremendous amount of work to be done on the upgrade. "Not many," Kicinski said when asked how many developers are required to complete the project, estimating the total number at around 15 people plus some external support staff. "Taking over this project will not affect the development of our next game."
@Charllize (15.04.2022 04:42): prober se
Takhle to chodí když žurnalisti produkují clickbait aby byly prachy za reklamy a lidi co neumí číst nebo jít ke zdroji se toho chytají jak hovno košile :)
Btw z Kotaku:
Update - 4/14/22, 2:57 p.m. ET: CDPR pushed back against headlines that the upgrade had been indefinitely delayed during a Thursday earnings, saying the lack of a new release window had to do with needing to reassess the work load rather than being a sign of “development hell.” “Nobody is saying the game is delayed in some monumental sort of time gap ahead of us,” Michal Nowakowski, SVP of business development, said during the call.
Holt za východní hranicí Slovenska je válka. Ta mění spoustu plánů.
Update - 4/14/22, 2:57 p.m. ET: CDPR pushed back against headlines that the upgrade had been indefinitely delayed during a Thursday earnings, saying the lack of a new release window had to do with needing to reassess the work load rather than being a sign of “development hell.” “Nobody is saying the game is delayed in some monumental sort of time gap ahead of us,” Michal Nowakowski, SVP of business development, said during the call.
Holt za východní hranicí Slovenska je válka. Ta mění spoustu plánů.
@Charllize (15.04.2022 04:42): "nevyjde to v příštích dvou měsících = tak jsme to odpískali a asi to nikdy nebude no"
Tvoje schopnost logického uvažování je ohromující.
Tvoje schopnost logického uvažování je ohromující.
@Paul (14.04.2022 21:20): Ty se nauč číst :) Napsal jsem VZASADE odpiskali, což mi přišlo příhodné k tomu na neurcito, když to mělo vyjít za chvíli. Jakoze odpiskali to vydání teď. Bude to za rok, za dva, za deset? Vůbec? Nikdo neví.
@Rapier (14.04.2022 22:10): Jo. Prostě do toho skočila válka. Ta už narušila i důležitější plány.
@Charllize (14.04.2022 15:53): tak samozřejmě to zamrzí, dost jsem se na nex-gen patch těšil, ale pokud jsem četl správně tak jej neodpískali.
@Charllize (14.04.2022 20:11): já nemůžu za tvojí neschopnost chápat psanej text. Doslova napsali že přesouvaj vývoj do interního studia a odkládaj vydání v druhém čtvrtletí, protože musí zjistit kolik toho je potřeba dodělat. To není odpískání. Až/pokud oznámí že to zrušili, tak se můžeme bavit o odpískání. Ale odložení? Projekty se odkládaj každou chvíli. A zrovna CDP si už dá pozor aby nic nevydávali předčasně.
Přijde mi že fakt zase klasicky trolíš, protože CDP.
Přijde mi že fakt zase klasicky trolíš, protože CDP.
@Charllize (14.04.2022 20:11): Tak pokud by to bylo ze zdravotních důvodů, budu aspoň doufat, že je vše ok :-D
@Paul (14.04.2022 19:49): Za mne je z původního, ano next gen patch bude brzy, na, odkladame na neurcito, odpiskani.
Ono když mas rande a přijde ti sms ze to slečna odkládá na neurčito tak si budeš taky myslet ze je vše ok a neodpiskaka to ? :)
Ono když mas rande a přijde ti sms ze to slečna odkládá na neurčito tak si budeš taky myslet ze je vše ok a neodpiskaka to ? :)
@Charllize (14.04.2022 19:21): Odpískali to na neurčito ve smyslu že nedokáží určit kdy to bude hotové, protože nový tým v tenhle okamžik pořádně neví, jak je vlastně ten vývoj daleko.
@Charllize (14.04.2022 19:21): Původně jsi napsal že to v zásadě odpískali. No a neodpískali, jen přesunuli vývoj k sobě. Dvě zcela odlišný věci. Všechno ostatní jsou kecy v kleci.
@Paul (14.04.2022 18:31): Odpiskali next gen patch na neurčito. Což znamená ze třeba bude ale třeba taky nebude. Což jsou sice dvě rozdílné věci, ale tvarit se ze se jakoby nic neděje a vlastně dělají správne mi akorat tak přijde typické pro tohle vlákno, jinak to je samozřejmě další pruser cdpr.
Ale prodali už 40m kusu, což je velký úspěch, to se kromě Nintenda povede málokomu.
Ale prodali už 40m kusu, což je velký úspěch, to se kromě Nintenda povede málokomu.
US based firma, ale vývojový tým v Rusku. Tipuji že to chtěli udělat už dřív, ale byli zaměstnaní next-gen updatem pro Cyberpunk, a teď se jim z něj uvolnili lidi kteří s novými konzolemi mají zkušenosti.
Btw z Ruska i Běloruska už se úplně přesunuje i Wargaming. Zbytek herních společností to bohužel moc nezajímá, a Rusáky nechávají hrát dál - ta ignorance je dost bizarní, když jinak u všech společností se tak moc řeší jestli v Rusku dál dělají bussiness.
Btw z Ruska i Běloruska už se úplně přesunuje i Wargaming. Zbytek herních společností to bohužel moc nezajímá, a Rusáky nechávají hrát dál - ta ignorance je dost bizarní, když jinak u všech společností se tak moc řeší jestli v Rusku dál dělají bussiness.
@Charllize (14.04.2022 17:31): no minimálně přesněji, vzhledem k tomu že to jsou dvě různý věci.
@Jab (14.04.2022 17:40): předpokládám. CDP byli jedni z prvních (ne-li první) co tam přestali prodávat hry. Přesouvat vývoj se jim asi moc nechtělo, ale když se válka táhne a konec v nedohlednu..
@Jab (14.04.2022 17:40): předpokládám. CDP byli jedni z prvních (ne-li první) co tam přestali prodávat hry. Přesouvat vývoj se jim asi moc nechtělo, ale když se válka táhne a konec v nedohlednu..
@Paul (14.04.2022 17:28): Hádám kvůli válce? CDPR i Ukrajině přispěl. Tak si asi řekli, že je chucpe na druhou stranu do Ruska peníze posílat.
@Paul (14.04.2022 17:28): Dobre, odloženo na neurčito, to zní lip :)
@Charllize (14.04.2022 15:53): jakože přesunutí vývoje od firmy v rusku k sobě domu do studia je odpískání? To je hodně svéráznej výklad.
Tak vzasade odpískali next gen verzi. Sliby chyby. Made in Poland :)
@AlieN (07.04.2022 11:06): Valhalla má bezva úkoly/eventy, moc by se ti to líbilo. Třeba hledat prsten v hromadě hoven nebo dat někomu po hube :)
Ale ty hlavní dejovy linky jsou často fajn a i v těch eventech občas něco zajimavyho je.
Ale ty hlavní dejovy linky jsou často fajn a i v těch eventech občas něco zajimavyho je.
@AlieN (07.04.2022 11:06): Valhalla nemá vedľajšie questy. Technicky teda :D má len world events.
@M.a.t.t. (07.04.2022 10:33): Jo, je to až v těch kam přidali rpg prvky. A jestli to nemá Valhalla, tak jsem jen rád... ale stejně nemám oc velkou chuť si ji zahrát.
@AlieN (07.04.2022 09:40): Len technická - v drvivej väčšine Assassins Creed hier vôbec nemusíš plniť vedľajšie questy, aby si sa posunul ďalej. Prítomné to bolo len v jednom dieli - Origins a do istej miery v Odyssey, kde však stačilo ísť po ďalších dvoch hlavných líniách. Jo a vedľajšie questy sú tam občas celkom dobré. Len toľko som chcel, môžete pokračovať :))
@AlieN (07.04.2022 09:40): Já měl jiný postup. Opět viz komentář.
@Jab (07.04.2022 09:07): Tenhle přístup nechápu - co ti brání jít jen po hlavním příběhu a mít z toho tu třicetihodinovou špičkovou hru? Když se ti tam openworld nelíbí, tak... proč ho prostě neignoruješ, proč ho považuješ za nějaký zápor? Připadá mi to velmi absurdní. Tohle není jak debilní Ass Creedy, kde nutně musíš plnit mizerné vedlejší questy, aby tě hra pustila dál.
Já tedy do současného hraní šel taky s tím že půjdu jen po hlavním příběhu, že nechci teď věnovat hraní tolik času... no ale nedalo mi to, zas plním kdejaký zapadlý gig protože mě to prostě baví :D
Já tedy do současného hraní šel taky s tím že půjdu jen po hlavním příběhu, že nechci teď věnovat hraní tolik času... no ale nedalo mi to, zas plním kdejaký zapadlý gig protože mě to prostě baví :D
@AlieN (07.04.2022 08:37): Pokud máš cítit onu ztrátu, tak ano. Půlku, třetinu. Místo té fast forward animace s ním, co všechno jste spolu provedli, tam má být normální gameplay. Viz ten můj zmiňovaný komentář k dalšímu.
Jinak Deus Ex není má modla a Cyberpunk mi až tak podobný nepřijde. Nicméně to důležité... Jim se ten open world rozpadl pod rukama. Je tam strašně vidět, že měli příliš velké ambice a pak to látali jednou záplatou za druhou. Jak jsem psal, s herní dobou třiceti hodin by to byla lepší hra.
Jinak Deus Ex není má modla a Cyberpunk mi až tak podobný nepřijde. Nicméně to důležité... Jim se ten open world rozpadl pod rukama. Je tam strašně vidět, že měli příliš velké ambice a pak to látali jednou záplatou za druhou. Jak jsem psal, s herní dobou třiceti hodin by to byla lepší hra.
@Jab (06.04.2022 09:20): No tak to už je něco jiného - jestli takové detaily jaké jsme oba zmiňovali bereš za polevu a uznáváš že Cyberpunk takovou polevu má taky, tak na tom se shodneme. I na tom že Cyberpunk nemá tak propracované hlavní questy (příběh samotný má C2077 imho výrazně lepší a originálnější - W3 jen doťukl témata z knih - ale tak to už může být věc názoru).
Cyberpunk stojí spíš na tom světě, existenci v něm s větším množstvím menších úkolů - víc než jako Witcher je jako openworld Deus Ex, a to je geniální samo o sobě.
Ale co ti vadí na Jackiem moc nechápu - to je intro hry, ekvivalent White Orchardu, o tom že zemře jsi věděl z trailerů roky před vydáním, ty jsi čekal že s ním strávíš půlku hry? Jako je to sympaťák, nebránil bych se tomu, ale vyčítat hře že tímhle odstartuje příběh?
Cyberpunk stojí spíš na tom světě, existenci v něm s větším množstvím menších úkolů - víc než jako Witcher je jako openworld Deus Ex, a to je geniální samo o sobě.
Ale co ti vadí na Jackiem moc nechápu - to je intro hry, ekvivalent White Orchardu, o tom že zemře jsi věděl z trailerů roky před vydáním, ty jsi čekal že s ním strávíš půlku hry? Jako je to sympaťák, nebránil bych se tomu, ale vyčítat hře že tímhle odstartuje příběh?
@AlieN (06.04.2022 08:37): Mně nešlo o pár dialogů někde nebo konkrétní detail. Mně šlo o do detailů propracovanou hru celkově. Což pro mě Witcher 3 byl a Cyberpunk není. Viz příklady níže a v mém Cyberpunk komentáři. Dialog dvou měšťáků na rohu nezachrání Jackieho fast forward příběh. Naopak rozbití tábora níže dokresluje už jinak vypilovanou hru.
Vymakaná poleva na dortu jej přivede k dokonalosti. Sebelepší poleva na kupce pilin z nich dort neudělá. Ne že by Cyberpunk byl tak tragický. Píši pro ilustraci.
Tohle je gró toho, co jsem myslel už od začátku a prvního příspěvku. Můžeš tomu věřit nebo ne. Ten detail s rozbitím tabora (spolu s dalšími) je pro mě onou polevou na dortu.
Vymakaná poleva na dortu jej přivede k dokonalosti. Sebelepší poleva na kupce pilin z nich dort neudělá. Ne že by Cyberpunk byl tak tragický. Píši pro ilustraci.
Tohle je gró toho, co jsem myslel už od začátku a prvního příspěvku. Můžeš tomu věřit nebo ne. Ten detail s rozbitím tabora (spolu s dalšími) je pro mě onou polevou na dortu.
@Jab (06.04.2022 08:02): Nepochopil jsem tě špatně, ale ok :D
@AlieN (06.04.2022 07:53): Pak si mě špatně pochopil. Tady jsem to vysvětlil a můžeme to nechat být.
@Jab (06.04.2022 07:12): Však já ten komentář dávno četl - to kolečko tady v této diskuzi točím protože jsi s tím, že Cyberpunk takové detaily nemá, začal ty. No a on má, a v mnohém větší ;)
Vůbec nic na tom nemění že jinde ta hra oproti Zaklínači má problémy, které nikterak nepopírám. Taky ho nehodnotím tak vysoko.
(ale maximum nedávám ani tady - kupodivu právě pro ty nedostatky které CD Projekt krásně dotáhl v Cyberpunku, hlavně variabilitu gameplay)
Vůbec nic na tom nemění že jinde ta hra oproti Zaklínači má problémy, které nikterak nepopírám. Taky ho nehodnotím tak vysoko.
(ale maximum nedávám ani tady - kupodivu právě pro ty nedostatky které CD Projekt krásně dotáhl v Cyberpunku, hlavně variabilitu gameplay)
@AlieN (06.04.2022 00:33): Sepsal jsem ke hře komentář a už tu na něj i odkázal. Jsi ve špatné diskuzi a točíš tu navíc kolečko. Pokud má hra takové problémy, tak ji pouliční minipříběhy stran propracovanosti nespasí. In my book tedy. Už jsem to psal.
@Jab (05.04.2022 06:47): No a co? Však říkám že tohle jsou detaily na které ti pouhé dohrání nestačí - stejně jako u toho Witcher 3, tam jsi na to že si postaví kemp taky nepřišel po jednom dohrání, no nejspíš jsi na to přišel až z toho videa, i když jsi to dohrál x-krát.
A i ty banální dialogy na ulici jsou důležité, dokreslují prostředí, atmosféru, ten svět je díky tomu živější - tohle jsou věci kvůli kterým je zábavnější v něm trávit víc času. Spousta minipříběhů a detailů rozesetých po tom světě, které ani nejsou spojené s nějakým questem/gigem, ale prostě tam "jen jsou" aby na ně hráč mohl letmo narazit.
A i ty banální dialogy na ulici jsou důležité, dokreslují prostředí, atmosféru, ten svět je díky tomu živější - tohle jsou věci kvůli kterým je zábavnější v něm trávit víc času. Spousta minipříběhů a detailů rozesetých po tom světě, které ani nejsou spojené s nějakým questem/gigem, ale prostě tam "jen jsou" aby na ně hráč mohl letmo narazit.
@AlieN (04.04.2022 15:48): Díval jsem se. Dohrál jsem všechny questy ve hře. Viz komentář. S těmi narativními zkratkami a bordelem všude možně smysl pro detail nevidím. Pokud máš na mysli třebas různé dialogy odposlechnuté na ulici, tak ty byly v drtivé většině celkem banální.
Btw Cyberpunk 112 hodin u mě. To byl Witcher 3 jinde. Kór s těmi DLC. I na druhé dohrání btw. Tuším 230 hodin to bylo? Přesně si nepamatuji.
Btw Cyberpunk 112 hodin u mě. To byl Witcher 3 jinde. Kór s těmi DLC. I na druhé dohrání btw. Tuším 230 hodin to bylo? Přesně si nepamatuji.
@M.a.t.t. (04.04.2022 15:57): Witcher 3 jsem také hrál extrémně ležérně - a těch 150-200 hodin jsem v něm napoprvé strávil, ale to bylo právě až s oběma DLC. Kde hlavně v Toussaintu to bylo výrazně víc než ukazuje How long to beat, takže tím bych se moc neřídil.
Ale pravdou je že v Cyberpunku jsem asi strávil "nicneděláním" víc času, on ten svět W3 mimo questy moc ke zkoumání nevybízí, není tak detailní - a procházení a projíždění se po ulicích a poslouchání random dialogů postav, hledání easter eggů a nebo prostě jen k přestřelky s random nepřáteli při zkoušení různých bojových stylů, to tam moc nejde.
Ostatně i dialogů má Cyberpunk víc než měl Witcher 3 i s DLCčky.
Ale pravdou je že v Cyberpunku jsem asi strávil "nicneděláním" víc času, on ten svět W3 mimo questy moc ke zkoumání nevybízí, není tak detailní - a procházení a projíždění se po ulicích a poslouchání random dialogů postav, hledání easter eggů a nebo prostě jen k přestřelky s random nepřáteli při zkoušení různých bojových stylů, to tam moc nejde.
Ostatně i dialogů má Cyberpunk víc než měl Witcher 3 i s DLCčky.
@AlieN (04.04.2022 15:48): Za normálnych okolností ti completionist priechod Witchera 3 bez DLC zaberie určite viac ako completionist Cyberpunku viď aj How long to beat. Ak si tam nabral 200 hodín, to si musel prechádzať extrémne ležérnym spôsobom/nechávať zapnuté aj pri pauzách a pri podobnom hraní by si u Witchera 3 musel ísť niekde k 300 :)
@Jab (04.04.2022 15:00): Takových detailů jsou tam hromady, stačí se pořádně dívat ;)
Ale samozřejmě taky je zdaleka nemožné najít všechny po prvním hraní, po třeba jen stovce hodin. Z Witchera se na některé věci přichází až teď, a nejinak toho bude u Cyberpunku - ke kterému navíc přijdou DLC.
Nehrál jsem Witcher 3 tehdy když ještě neměl DLC, ale mám pocit že proti Cyberpunku musel být dost malou hrou, když ten je už bez datadisků víceméně stejně dlouhý jako W3 s rozšířeními, když nejdu jen po hlavní příběhové linii.
Ale samozřejmě taky je zdaleka nemožné najít všechny po prvním hraní, po třeba jen stovce hodin. Z Witchera se na některé věci přichází až teď, a nejinak toho bude u Cyberpunku - ke kterému navíc přijdou DLC.
Nehrál jsem Witcher 3 tehdy když ještě neměl DLC, ale mám pocit že proti Cyberpunku musel být dost malou hrou, když ten je už bez datadisků víceméně stejně dlouhý jako W3 s rozšířeními, když nejdu jen po hlavní příběhové linii.
@AlieN (04.04.2022 12:44): Jedna vlaštovka jaro nedělá. ;P
@Jab (03.04.2022 23:12): Ale jistě že Cyberpunk je taky takový - třeba tady tohle, Max-Tac s policií přijedou posbírat zraněné a mrtvoly po Cyberpsycho útoku. Ale hráč na to může přijít jen když na pár hodin odejde a na to jinak úplně nedůležité místo vrátí během těch pár hodin kdy tam budou, pak se oblast vrátí k normálnímu životu.
A celý ten quest je krásnou ukázkou toho jak se dá vyprávět prostředím - i bez toho aby hráč všechno polopaticky vysvětlené si po pořádném prohlédnutí okolí poskládá dohromady co přesně a jak se tam dělo. Přitom je tohle jeden z nejkratších questů, jde jen o to sundat jednoho nepřítele.
A hned vedle jsem našel další krásný detail, utahující si právě z největšího failu Witcher 3 :)
Ke Cyberpunku jsem se teď vrátil po roce a i když jsem tam předtím strávil nějakých 200+ hodin, tak jsem hned začal nacházet nové věci. A všímat si i hezkého foreshadowingu některých drobností v příběhu, který při prvním hraní prakticky není možné postřehnout.
A celý ten quest je krásnou ukázkou toho jak se dá vyprávět prostředím - i bez toho aby hráč všechno polopaticky vysvětlené si po pořádném prohlédnutí okolí poskládá dohromady co přesně a jak se tam dělo. Přitom je tohle jeden z nejkratších questů, jde jen o to sundat jednoho nepřítele.
A hned vedle jsem našel další krásný detail, utahující si právě z největšího failu Witcher 3 :)
Ke Cyberpunku jsem se teď vrátil po roce a i když jsem tam předtím strávil nějakých 200+ hodin, tak jsem hned začal nacházet nové věci. A všímat si i hezkého foreshadowingu některých drobností v příběhu, který při prvním hraní prakticky není možné postřehnout.
https://m.youtube.com/watch?v=GqSpb5VtZKU
Proč Cyberpunk nebyl takový? Samozřejmě, že si postaví kemp. 99,9999% hráčů se to nedozví, ale stejně tam tenhle detail dají.
Proč Cyberpunk nebyl takový? Samozřejmě, že si postaví kemp. 99,9999% hráčů se to nedozví, ale stejně tam tenhle detail dají.
https://www.notebookcheck.net/Upcoming-W ... e-Lynx.609341.0.html
Jsem si říkal podle těch oušek. A je to tak. Škola rysa to bude. :)
Jsem si říkal podle těch oušek. A je to tak. Škola rysa to bude. :)
Hele, dnes to oznámili, takže za 4 roky začne reálně vývoj, 3 roky crunche, pak release a 2 roky patchování. Zatím bych byl v klidu, do té doby proběhnou další 2 covidy a 2 války.. A nová generace konzolí :D
@pajmič (21.03.2022 18:47): no právě, už U3 byl populární, u pětky se obávám aby v podstatě nezmonopolizoval AAA scénu. Jinak určitě Bioware, u CDP vývoj teprv začal.
@Paul (21.03.2022 18:31): Hodně her určitě to budoucna tu technologgi využije, vzpoměn si jak populární byl UE3. UE5 se zdá býti flexibilní a silný, pro velký AAA RPG zdá se být ideální. Docela jsem zvědav, kdo stihne vydat svý RPG dřív. CDPR nebo Bioware :)
@pajmič (21.03.2022 18:23): zatím ne, ikdyž na tom pracujou. Ale nejspíš nebude problém hybridní přístup, koneckonců už v tom demu je nanite aplikován na auta jen v momentě před jejich destrukcí, pak se přepne.
Ale stejně mě to usmrcení red enginu trochu mrzí (jo vím že dělaj ještě C77 datadisk). Chápu to, ale budoucnost kde všechny AAA hry běží na jednom enginu mě dvakrát netankuje, ikdyž budou vypadat fantasticky.
Ale stejně mě to usmrcení red enginu trochu mrzí (jo vím že dělaj ještě C77 datadisk). Chápu to, ale budoucnost kde všechny AAA hry běží na jednom enginu mě dvakrát netankuje, ikdyž budou vypadat fantasticky.
@Paul (21.03.2022 18:11): "Přepínání LoDů a doskakování"
Kápnul si na to, proto se to zdá být jako ideální engine pro hry s veklýma mapama, minimum, ba dokonce úplná eliminace doskakování, to jest něco o čem mnozí snili dlouhá léta. Ale docela by mě zajímalo jak si to poradí s vegetací, zatím jsme jen viděli skály a město. Flora je potvora, kdo ví, zdali na ní naniti jdou také aplikovat.
Kápnul si na to, proto se to zdá být jako ideální engine pro hry s veklýma mapama, minimum, ba dokonce úplná eliminace doskakování, to jest něco o čem mnozí snili dlouhá léta. Ale docela by mě zajímalo jak si to poradí s vegetací, zatím jsme jen viděli skály a město. Flora je potvora, kdo ví, zdali na ní naniti jdou také aplikovat.
@pajmič (21.03.2022 18:04): to je taky jeden z důvodů samozřejmě. Je jich víc. Ale to demo podle mě hraje zásadní roli, ukázalo jak fantasticky funguje ten nanite způsob renderování a jak moc to bude šetřit práci artistů..a udělat vlastní nanite v Red Enginu..proč, když to existuje jinde? Trvalo by to roky s nejistým výsledkem.
Přepínání LoDů a doskakování je nejvýraznější vizuální nedostatek jinak brilantně vypadajícího Cyberpunku, tohle problém eliminuje.
@Tarhiel (21.03.2022 18:05): na twitteru se o tom píše, na ten jejich web se nedostanu (overload). Gratulace :)
Přepínání LoDů a doskakování je nejvýraznější vizuální nedostatek jinak brilantně vypadajícího Cyberpunku, tohle problém eliminuje.
@Tarhiel (21.03.2022 18:05): na twitteru se o tom píše, na ten jejich web se nedostanu (overload). Gratulace :)
Zaprvé - gratulace ke 4K! Zadruhé - Ano, na jejich stránce oznamují přechod s Red enginu na UE5.
@Paul (21.03.2022 17:47): A to niekde oznámili, že na svojom engine už nebudú pracovať a prejdú na UE5?
@pajmič (21.03.2022 17:40): Uf, tak neviem, či mám byť nadšený, alebo plakať - podľa mňa je príliš skoro do tohoto univerza kafrať, a obávam sa, že jediný dôvod, prečo by to chcú robiť, sú pošramotené príjmy z C2077 - fakt sa bojím, že kvalita pôjde do kopru.
PS: vidím, že dneska mám jubilejných 4000 :)
@pajmič (21.03.2022 17:40): Uf, tak neviem, či mám byť nadšený, alebo plakať - podľa mňa je príliš skoro do tohoto univerza kafrať, a obávam sa, že jediný dôvod, prečo by to chcú robiť, sú pošramotené príjmy z C2077 - fakt sa bojím, že kvalita pôjde do kopru.
PS: vidím, že dneska mám jubilejných 4000 :)
@Paul (21.03.2022 17:47): Možná také proto, že Redengine nebyl zrovna ideální pro hladký vývoj(?)