@
Bursoft (27.02.2022 19:09): Je to souběžně přístupnější (Jelikož je to open world tak člověk vždycky má možnost jít někam jinam a pravděpodobně tak najde při záseku nějaké nové zákoutí, které je víc přizpůsobené jeho aktuální úrovni, oproti předchůdcům, kde kolikrát krom úmorného grindu nezbylo nic než holt zákys prostě překonat), a méně přístupné (je to open world a navíc obohacen o řadu nových mechanik, které to zas a opět stále dobře vůbec nevysvětluje...navíc teď jsem dal 10 pokusů teprv druhému příběhovému bossákovi, který se svou intenzitou vyrovná s přehledem i poslednímu bossákovi posledního DLC poslední soulsovky, navíc všechny ty proslulé nasíráky, jako nenápadné pasti, enemáci číhající ve stínech, místa kde snadno nechtěně spadnout a zařvat, to tu všechno pořád je).
A je to teda fakt masivní hra, z mého pohledu to klidně bude na 100+ hodin jakmile člověk zkusí dělat i vedlejšáky. A dle těch výprasků, jaké jsem zatím v rámci hlavní storylajny dostal, bych řekl, že vedlejšáky jsou naprosto povinné, a těch avizovaných 30h hlavního příběhu opravdu nejsou vůbec směrodatné.
Celkově si ale neumím moc představit, že bych to hrál a přitom nevěděl, co už od toho čekat. Jestli ti ale nevadí mít při hře po ruce i google, tak moc něma problema. :)
@
IceCreamYouScream (27.02.2022 20:00): To mi přijde přehnaně reduktivní, Elden Ring je naprosto neomylně Dark Demon Blood Souls: Shadows Die Again. :)