Tak Sapienzu už jsem řádně prošmejdil. Chybí mi třeba feat na všechny převleky úrovně. Detektiva, psychiatra, kněze, Mima, instalatéra a hipísáka jsem už dal, teď koho dál?
Diskuze
Sapienzu jsem už taky načnul. Snad teď budu moci hrát pravidelně (teď jsem 14 dnů na hraní nesáhl, nebyl čas ani nálada). Ale dnes v noci si to vynahradím:)
Spíš bych zkusil i další mapy, protože než najdeš všechny možnosti v jedný mapě, je slušná šance že už nebudeš mít náladu na další, podobně skvělý mapy. Tenhle díl si drží poměrně vysokou kvalitu na většině map, například druhá v pořadí (Sapienza) je taky fantastická.
https://www.youtube.com/watch?v=WSiQdpqBdgE
https://www.youtube.com/watch?v=WSiQdpqBdgE
@Naginata (28.11.2021 11:19): To máš pravdu. Suit only jsem dal několikrát strunou, shozením, utopením... Paradoxně chybí suit only jako sniper. Nějak si při zastřelení vždy všimli odkud to přišlo, tak jsem to po dvou pokusech vzdal a čekám, že mi jako odměna z nějaké eskalace v budocnu může vypadnout nějaký tichá odstřelovačka. Házení mince z tý věže asi ránu odstřelovačkou nezakryje:D
@Red (24.11.2021 01:20): Zkoušel si dělat suit only? Líbí se mi že nejužitečnější zbraň v téhle hře je prostá mince.
No tak novodobý Hitman zbořil hodně mých předsudků.
Nevěřil jsem , že by mě bavilo hrát opakovaně jednu úroveň a že bych někdy vyzobával achievementy. Natož "malé vedlejší mise" prakticky mimo linii. Ani sérii jsem neměl moc oblíbenou, Blood money jako nejlepší díl pro mě byla jen příjemná jednohubka.
Tady jsem už téměř 45h zaseklej v Paříži a mám tam pořád jen 78/105.
Ta mise mi připadá božská, baví mě to prostředí a učení se té úrovni. Zorientovat se dá docela práci, potom ale člověk v briefingu vidí podmínky mise a hned plánuje jak na ní - kde začít, s jakým převlekem, s jakým vybavením, v jakém pořadí jednotlivé cíle. A můžu si tu hru spustit jen na pět minut s tím, že něčeho dosáhnu. Ten pocit když přijdu na zkratku je skvělej. A baví mě i workaround když se něco po**re. Některé komplikace misí jsou však velmi otravné (třeba komplikace prakticky nutící k opakovanému vytahování a skrývání pistole)
Nevyhnul jsem se nějakým žebříčkům úrovní a Paříž tam figuruje všude hodně nahoře. Tak určitě se jedná o výjimečnou misi , která měla celý epizodický koncept obhájit. Ale jestli ostatní dosahují aspoň třetinové úrovně, tak nemám námitek:)
Nevěřil jsem , že by mě bavilo hrát opakovaně jednu úroveň a že bych někdy vyzobával achievementy. Natož "malé vedlejší mise" prakticky mimo linii. Ani sérii jsem neměl moc oblíbenou, Blood money jako nejlepší díl pro mě byla jen příjemná jednohubka.
Tady jsem už téměř 45h zaseklej v Paříži a mám tam pořád jen 78/105.
Ta mise mi připadá božská, baví mě to prostředí a učení se té úrovni. Zorientovat se dá docela práci, potom ale člověk v briefingu vidí podmínky mise a hned plánuje jak na ní - kde začít, s jakým převlekem, s jakým vybavením, v jakém pořadí jednotlivé cíle. A můžu si tu hru spustit jen na pět minut s tím, že něčeho dosáhnu. Ten pocit když přijdu na zkratku je skvělej. A baví mě i workaround když se něco po**re. Některé komplikace misí jsou však velmi otravné (třeba komplikace prakticky nutící k opakovanému vytahování a skrývání pistole)
Nevyhnul jsem se nějakým žebříčkům úrovní a Paříž tam figuruje všude hodně nahoře. Tak určitě se jedná o výjimečnou misi , která měla celý epizodický koncept obhájit. Ale jestli ostatní dosahují aspoň třetinové úrovně, tak nemám námitek:)
No tak po tom debaklu a nespokojené reakci byla hra z GOG odstraněna.
@Tarhiel (22.09.2021 15:37): No to je pěkné jen to má malý problém, DRM tam pořád je, hra se dá přejít offline, ale nedá se nic odemknout.
A tahle hra je už zastaralá, když můžeš její levely hrát v Hitman 2.
A tahle hra je už zastaralá, když můžeš její levely hrát v Hitman 2.
Klávesnice naprosto bez problémů.
Na klávesnici mi to přišlo naprosto ok.
@Red (04.09.2021 18:00): na klavesnici se neda hrat skoro nic, vezmi si gamepad :)
Jak to hrajete, WASD nebo gamepad? Připadá mi, že na klávesnici má každý úkon o tlačítko víc, než by měl.
@Hydr0gen (19.11.2020 17:01): To je super správa, no snáď to nebude čistá strieľačka a zapracujú do toho aj stealth, či menšie adventúrne prvky :)
@M.a.t.t. (28.08.2019 13:00): Tak někdo oficiální bondovku možná v tomto style urobí:
https://www.polygon.com/2020/11/19/21575 ... o-interactive-hitman
https://www.polygon.com/2020/11/19/21575 ... o-interactive-hitman
Zdarma na Epicu 27.8-3.9
Negativa:
Zmizelo ohlížení se NPC, proč se jim lepím na záda.
Příběh je nejhorší ze všech dílů.
AI - v žádném jiném díle nebylo tak jednoduché přežít přestřelku. NPC trvá týdny, než vystřelí.
Nemožnost hrát nejvyšší obtížnost při prvním hraní.
Bodování podle rychlosti odehrání (ve hře, jejíž základ je postaven na trpělivém pozorování a pomalém postupu).
Pozitiva:
Ragdoll je moc povedený.
Buffer je velký. Střely ve zdech (nebo v tělech) zůstávají a nemizí, i když vystřílím celý zásobník.
Zničitelnost prostředí - skla, kamery sklenice...
Hlášky NPC - nahazují vtipné hlášky podle aktuálního převleku. Když jsem vlezl, kam jsem neměl, reagoval NPC "Co bych tak mohl říct neobvyklého... Hey, your're trespassing, asshole!"
Reakce NPC - když vlezu, kam nemám, slušně mě vyprovodí.
Enforcers - prokouknou oblek - ale funguje to podle nějaké logiky. Pokud člověk hraje s vypnutým HUDem, tak nesmí nikomu hned lézt pod nos. Nejprve otestovat z dálky a pokud se ozve zvuk podezření, tak hodit zpátečku.
Velikost map.
Hra se musí hrát jedině s vypnutým veškerým HUDem (kromě Weapon HUDu), jinak ta hra nemá smysl.
Samozřejmě platí, že hra je logická hra ve 3D, kde člověk hledá správné kombinace předpřipravených možností zabití.
Zmizelo ohlížení se NPC, proč se jim lepím na záda.
Příběh je nejhorší ze všech dílů.
AI - v žádném jiném díle nebylo tak jednoduché přežít přestřelku. NPC trvá týdny, než vystřelí.
Nemožnost hrát nejvyšší obtížnost při prvním hraní.
Bodování podle rychlosti odehrání (ve hře, jejíž základ je postaven na trpělivém pozorování a pomalém postupu).
Pozitiva:
Ragdoll je moc povedený.
Buffer je velký. Střely ve zdech (nebo v tělech) zůstávají a nemizí, i když vystřílím celý zásobník.
Zničitelnost prostředí - skla, kamery sklenice...
Hlášky NPC - nahazují vtipné hlášky podle aktuálního převleku. Když jsem vlezl, kam jsem neměl, reagoval NPC "Co bych tak mohl říct neobvyklého... Hey, your're trespassing, asshole!"
Reakce NPC - když vlezu, kam nemám, slušně mě vyprovodí.
Enforcers - prokouknou oblek - ale funguje to podle nějaké logiky. Pokud člověk hraje s vypnutým HUDem, tak nesmí nikomu hned lézt pod nos. Nejprve otestovat z dálky a pokud se ozve zvuk podezření, tak hodit zpátečku.
Velikost map.
Hra se musí hrát jedině s vypnutým veškerým HUDem (kromě Weapon HUDu), jinak ta hra nemá smysl.
Samozřejmě platí, že hra je logická hra ve 3D, kde člověk hledá správné kombinace předpřipravených možností zabití.
@Hydr0gen (11.12.2019 11:14): fakt? do toho asi jdu teda.
@SilentWolf (11.12.2019 10:36): To asi ne, zprovoznění legacy packu má poměrně specifický podmínky, co jsem koukal.
A hlavně dvojka stojí nová teď směšné 4 kila, takže...?!
A hlavně dvojka stojí nová teď směšné 4 kila, takže...?!
Asi trochu fantazírování ale přeci se zeptám. Nejde hrát obsah H1 v demu dvojky? :D Když mám koupenou jedničku?
Nakonec jsem ještě našel v krabičce kód na stažení bonusových misí a dal jsem si tu první - The Icon.
Doporučuju, je to celkem sranda - něco jako divadelní mise v Blood money, akorát v prostředí natáčení filmu (komixového) a zápletka je uhozená, ale vtipným, sarkastickým způsobem (doporučuju aspoň briefing).
Teď jdu hrát Fallen Order, ale dvojku, asi v budoucnu koupim.
Doporučuju, je to celkem sranda - něco jako divadelní mise v Blood money, akorát v prostředí natáčení filmu (komixového) a zápletka je uhozená, ale vtipným, sarkastickým způsobem (doporučuju aspoň briefing).
Teď jdu hrát Fallen Order, ale dvojku, asi v budoucnu koupim.
@Hydr0gen (03.12.2019 11:26): Imho bych se na kupování upgradu vykašlal a raději koupil dvojku. A co se týče Elusive targets, tak to jsou časově omezené challenge, které tvůrci vydávají jednou za čas. Nevím ale jak často a jestli přidávají elusive targets ještě do jedničky.
A ty Escalation contracts jsou přesně to, co jsi zmínil. Drobné challenge navíc, které jsem ale osobně ignoroval.
A ty Escalation contracts jsou přesně to, co jsi zmínil. Drobné challenge navíc, které jsem ale osobně ignoroval.
Tak včera dohráno, Hokkaido naprosto super, to mě hodně bavilo, nejenom bondovka, ale připomělo mi to i No One Lives Forever.
Naopak před tím v Coloradu jsem měl chuť s tím seknout. Neustále překrývající se trasy stráží, periferní vidění za sebe nebo třeba přes okraj okna, za kterým stáli atd.způsobily, že jsem tu misi hrál min.3hod., protože loadfest:(.
Jak je to s dalším obsahem? Mám tu klasickou complete edici (boxart jako zde), tzn.asi ne GoTy, resp.nabízí mi to upgrade na ní za 549kč(?!).
Mám tam jen Sarajevo Six, na Patient Zero musím mít GoTy upgrade. Dostanu se nějak k Elusive Targets? Jak je to s Escalation contracts - to je to, co je v záložce Contracts v hlavním menu?
Naopak před tím v Coloradu jsem měl chuť s tím seknout. Neustále překrývající se trasy stráží, periferní vidění za sebe nebo třeba přes okraj okna, za kterým stáli atd.způsobily, že jsem tu misi hrál min.3hod., protože loadfest:(.
Jak je to s dalším obsahem? Mám tu klasickou complete edici (boxart jako zde), tzn.asi ne GoTy, resp.nabízí mi to upgrade na ní za 549kč(?!).
Mám tam jen Sarajevo Six, na Patient Zero musím mít GoTy upgrade. Dostanu se nějak k Elusive Targets? Jak je to s Escalation contracts - to je to, co je v záložce Contracts v hlavním menu?
@RemixSvK (30.11.2019 20:41): Super, hneď je to lepšie. :) Ono podľa mňa sa (aj zo skúsenosti) neoplatí uponáhľať komentár. A nemyslím len pre gramatiku, ale celkovo aj ten dojem a kvalita sa na tom vie prejaviť.
@Tulareanus (30.11.2019 18:45): pokiaľ má na to človek upozorní slušne nemám problém sa na to pozrieť. Je to možné že z nepozornosti keďže to bolo písané dosť v rýchlosti ale to sa nebudem vyhovarat :)
@RemixSvK (30.11.2019 18:31): To by bolo super! :) Nechcem ťa nijak devalvovať, len naozaj je to kopec základných chýb, ktoré vznikli, predpokladám, z nepozornosti.
@Tulareanus (30.11.2019 16:12): Jediné čo pre teba môžem v tejto situácii spraviť je, že sa to pokúsim opraviť :)
@RemixSvK (komentář): Nehodnotím teraz obsah komentára, ale čo som videl niekoľko posledných komentárov, tak dávaš naozaj tej slovenčine strašne zabrať, resp. 90% i/y máš opačne a samozrejme aj iné kombá dávaš Štúrovi pod pás. To si bol až taký zlý zo slovenčiny v škole? :(
@raisen (28.08.2019 11:51): Cestu do určitě - těch je tam víc. Myslím potom, když je člověk uvnitř.
@Hydr0gen (28.08.2019 11:30): Presne, ja som si od začiatku hovoril, že nový Hitman má neskutočne bondovský nádych, až je škoda, niekto nespravil oficiálnu Bondovku v tomto štýle. :)
@Hydr0gen (28.08.2019 11:30): Do té laboratoře vedou, co vím, tak tři cesty. Ale jestli myslíš přímo tu místnost a ne komplex, tak ano. Jen jedna cesta, ale aspoň jsou dva způsoby, jak cíl splnit. Ale také mě mrzelo, že to není více kreativní.
@Kostěj (06.08.2019 16:42): ale je pravda, že by minimálně měli být ti enforceři odlišení oblečením a nějakým tím voiceactingem, aby se dali rozpoznat bez HUDu.
Uff, tak Sapienza na první pokus na Silent Assassin, ale stálo to teda loadování jako prase. Zejména pohyb po domě v převleku golfového kouče nebo jako doktor v podzemní laboratoři bylo opravdu minové pole.
A propo podzemní laboratoř. To je opravdu pecka jak z Bondovky. V rámci jedné mise kus města, rozlehlý dům a ještě tohle - mazec. Trochu škoda, že zrovna tam už moc možností postupu není. Pokud jsem to pochopil správně tak tam vede jen víceméně jedna hodně úzká cestička a člověk musí dost riskovat.
Celé je to celkem Bondovka vč.hudby. Škoda, že důvody pro kontrakty jako jsou kromě první mise celkem uhozené (tak, aby jsme zabíjeli ty zlé, ale pořád to byl kontrakt - trochu blbost). Briefingy nicméně super.
IOI by víceméně z fleku mohli dělat Bond hru.
A propo podzemní laboratoř. To je opravdu pecka jak z Bondovky. V rámci jedné mise kus města, rozlehlý dům a ještě tohle - mazec. Trochu škoda, že zrovna tam už moc možností postupu není. Pokud jsem to pochopil správně tak tam vede jen víceméně jedna hodně úzká cestička a člověk musí dost riskovat.
Celé je to celkem Bondovka vč.hudby. Škoda, že důvody pro kontrakty jako jsou kromě první mise celkem uhozené (tak, aby jsme zabíjeli ty zlé, ale pořád to byl kontrakt - trochu blbost). Briefingy nicméně super.
IOI by víceméně z fleku mohli dělat Bond hru.
@Garret (06.08.2019 16:28): No, nesouhlasím. Hitman se jen tváří, že je o svobodě, ve skutečnosti je o hledání úmyslně zanechaný díry v plotě, ať už doslova, nebo ve formě konfigurace ochranky... Když tam bude moc děr, určitý lidi budou řvát, že je to nerealistický a budou mít pravdu. Když jich bude málo, jiný lidi budou řvát, že jim hra neponechává dostatečnou míru výběru a taky budou mít pravdu...
IOI to mají těžký, tohle nikdo nikdy nevyřeší ke spokojenosti všech. Mě osobně by asi víc sralo, kdyby mi převleky poskytovaly stoprocentní imunitu před detekcí a zároveň je to mnohem lepší než nesmyslně fluktující ukazatel ze dvojky...
IOI to mají těžký, tohle nikdo nikdy nevyřeší ke spokojenosti všech. Mě osobně by asi víc sralo, kdyby mi převleky poskytovaly stoprocentní imunitu před detekcí a zároveň je to mnohem lepší než nesmyslně fluktující ukazatel ze dvojky...
@Kostěj (06.08.2019 16:07): "In my opinion, IO have lost plot when it comes to enforcers. The original idea was to make certain high level people able to see through your suits in places that make sense, but now thet seem to just scatter these so-called enforces all sound the map without giving a shit. This isn't making the game more fun To, just more bloody irritating. This game is supposed to be about freedom."
@Garret (06.08.2019 15:22): Aha. Přiznám se, že hrát Hitmana bez HUDu mě teda fakt nenapadlo, na to jsem příliš casual :-).
Zdá se mi, že se dají poznat podle chování; mají jiný rutiny a většinou nějakou "dohlížecí" funkci na ostatní. Koukal jsem teď na to ve čtvrtým levelu v hotelu. Ale netvrdím, že to je tak vždycky.
Zdá se mi, že se dají poznat podle chování; mají jiný rutiny a většinou nějakou "dohlížecí" funkci na ostatní. Koukal jsem teď na to ve čtvrtým levelu v hotelu. Ale netvrdím, že to je tak vždycky.
@Kostěj (06.08.2019 15:19): to nejsou nějací nadřízení, ale řadoví zaměstnanci, kteří vypadají všichni úplně stejně. jen někdo má kuličku nad hlavou, takže u toho si musíš dát pozor. a pokud máš vypnutý HUD, nepoznáš, kdo to je... takže vyhnout se jim nedá. leda utéct, což se né vždycky podaří.
@Garret (06.08.2019 14:59):
Vždyť je to logický, že mezi personálem jsou lidi, co znají svý ovečky osobně. A dá se jim s vynaložením základního úsilí většinou vyhnout - stačí nechodit jim přímo pod nos...
Vždyť je to logický, že mezi personálem jsou lidi, co znají svý ovečky osobně. A dá se jim s vynaložením základního úsilí většinou vyhnout - stačí nechodit jim přímo pod nos...
@Paul (06.08.2019 14:51): nepřijde mi to jako prkotina, spíše jako gamebreaking design. IOI udělají hru založenou na převlecích, ale vlastně ty převleky vůbec neumí. neuměli je nikdy, ani v minulosti, kdy byl zase k dispozici "teploměr" a ten v určitou chvíli přetekl. nedá se podle toho navigovat, nemůžeš to hrát spontánně. v Absolution jsem hrál na nejvyšší obtížnost, takže tam se převlíkat ani nemělo smysl, hrál jsem to jako stealth střílečku. a bavilo mě to.
@Garret (06.08.2019 14:25): kvůli takový...ehm..prkotině? No teda. Ale souhlasim že systém v předchozích dílech byl lepší. (nemyslím Absolution)
@Paul (06.08.2019 14:13): jj, má kuličku nad hlavou, tak každého prokoukne... pakárna. hořce lituju těch 55€.
@Garret (06.08.2019 13:51): enforsrama myslíš ty, co dokážou prohlídnout skrz převlek protože znaj svý spolupracovníky? Jo, ti jsou vopruz :) Já raději hrál s HUDem.
@Hydr0gen (06.08.2019 10:36): mně to zase vůbec neba. ti enforcers jsou strašná pejčovina... snažím se to hrát bez HUDu, ale je to otrava.
@Garret (31.07.2019 23:10): Díky, mám PS4.
Každopádně jsem teď o víkendu dohrál první misi a musím říct, že mě to ba. Uvidíme jestli mi to bude stačit 1x nebo budu chtít nášup.
Každopádně jsem teď o víkendu dohrál první misi a musím říct, že mě to ba. Uvidíme jestli mi to bude stačit 1x nebo budu chtít nášup.
@Hydr0gen (30.07.2019 14:06): pokud bys měl přeci jen zájem, tak na 2game.com mají momentálně k dispozici Gold Edici za 32€, se slevovým kupónem SUMMER2GAME
@Cobot (30.07.2019 10:29): co jsem tak zjišťoval, tak kromě grafického vylepšení (které je podle mě sporné a upřednostňuju jedničku) jsou tam tyhle vychytávky:
Enemies can spot you in mirrors.
Can hide in crowd with that circle around you.
Can hide in bushes.
AI and graphical update.
New difficulty system.
Some AI and items have been replaced.
Fetch trick is gone,
Targets continue on their way while guards check the noises,
Targets run much faster when alarmed.
New better hud.
Enemies can spot you in mirrors.
Can hide in crowd with that circle around you.
Can hide in bushes.
AI and graphical update.
New difficulty system.
Some AI and items have been replaced.
Fetch trick is gone,
Targets continue on their way while guards check the noises,
Targets run much faster when alarmed.
New better hud.
Sakra, zrovna jsem nedávno rozehrál. Tak si taky řikám, že jsem měl jít rovnou do dvojky. Bohužel ježíšek zaúřadoval už před rokem a půl a dřív jsem se k tomu nedostal:).
@Garret (30.07.2019 10:42): neřekl bych, ale můžeš v nich použít featury z dvojky.
@Cobot (30.07.2019 10:29): Nie, pretože jemne upravené levely z jednotky si zahráš v dvojke iba vtedy, ak jednotku vlastníš, alebo si ich dodatočne kúpiš cez Legacy Pack. Nakoľko ju vlastníš, nemusíš už investovať vôbec nič.
@Paul (30.07.2019 10:10): jsou ty levely nějak vylepšené?
@Paul (30.07.2019 10:10): O tý možnosti hrát levely z jedničky ve dvojce jsem slyšel. Znamená to tedy, že jedničku mám koupenou úplně nanic?
Samozřejmě chápu, že je to hratelné i samostatně jako jedničku, ale člověk se tím asi připraví o vychytávky ze dvojky.
btw docela by mě zajímalo nějaký srovnávací video, kde je stejná mise hraná v jedničce a pak ve dvojce ukazující ty rozdíly.
Koncept je to určitě zajímavej, ale trochu to svádí k tomu si počkat rovnou na trojku, čtyřku,...:)
Samozřejmě chápu, že je to hratelné i samostatně jako jedničku, ale člověk se tím asi připraví o vychytávky ze dvojky.
btw docela by mě zajímalo nějaký srovnávací video, kde je stejná mise hraná v jedničce a pak ve dvojce ukazující ty rozdíly.
Koncept je to určitě zajímavej, ale trochu to svádí k tomu si počkat rovnou na trojku, čtyřku,...:)
@Paul (30.07.2019 10:10): Existuje nějakej bundle? Když zadám do Steamu "Hitman", tak vůbec nevím, která bije. Nebo se ty levely z jedničky kupují přímo ve hře?
edit: Už jsem to pochopil, toto přidává content z jedničky do dvojky nejspíš..
edit: Už jsem to pochopil, toto přidává content z jedničky do dvojky nejspíš..
@Garret (29.07.2019 23:33): To udělej, jsem někde za půlkou a je to extrémně zábavná hra :-)
@Garret (29.07.2019 23:33): kup si dvojku a do ní levely z jedničky a máš před sebou docela epic záležitost.
@Paul (29.07.2019 20:03): zajímavý video. teď mám chuť si konečně Hitmana 1 zahrát :-)
Moc pěknej noclip dokument o tom, jak moc byli IO v prdeli po vydání Absolution a jak moc byli v prdeli znova po epizodickém vydání Hitmana.
https://www.youtube.com/watch?v=_stW6JvB4SI
Když jsem tu po vydání psal, že jsem si koupil plnou verzi přestože jí nebudu hrát dokud nebude komplet jen abych podpořil IO, tak jsem tušil že jsou na tom dost špatně. A tady je to všechno hezky do detailu rozebráno. Hrozně jim pomohlo free demo a teď už dělaj na Hitman 3, do kterýho taky bude možnost si importovat jedničku i dvojku.
Obří respekt Hakanu Abrakovi a Matsudovi ze Squeenixu.
A trochu mě dostalo, že už je v týmu jen pár lidí co dělalo na Blood Money a nikdo kdo dělal na Codename 47. Tomu se říká generační obměna :)
https://www.youtube.com/watch?v=_stW6JvB4SI
Když jsem tu po vydání psal, že jsem si koupil plnou verzi přestože jí nebudu hrát dokud nebude komplet jen abych podpořil IO, tak jsem tušil že jsou na tom dost špatně. A tady je to všechno hezky do detailu rozebráno. Hrozně jim pomohlo free demo a teď už dělaj na Hitman 3, do kterýho taky bude možnost si importovat jedničku i dvojku.
Obří respekt Hakanu Abrakovi a Matsudovi ze Squeenixu.
A trochu mě dostalo, že už je v týmu jen pár lidí co dělalo na Blood Money a nikdo kdo dělal na Codename 47. Tomu se říká generační obměna :)
@John Mirra (19.01.2019 11:08): Jasné Max Payne je jedna z nejlepších her vůbec :)
Ze všech dílů série se právě ti nový Hitmani podobají nejvíce Blood Money :)
Ze všech dílů série se právě ti nový Hitmani podobají nejvíce Blood Money :)
@Vynex (18.01.2019 23:46): A hele, další fanda Maxe Payna! :)
A abych nebyl offtopic: Jsou ti noví Hitmani podobní jako byl Blood Money? Ten jsem měl hrozně rád.
A abych nebyl offtopic: Jsou ti noví Hitmani podobní jako byl Blood Money? Ten jsem měl hrozně rád.
@M.a.t.t. (18.01.2019 23:41): Jojo už rozumím :) Díky za vysvětlení :)
@Vynex (18.01.2019 23:35): V istom slova zmysle to je reštart, ale iba z toho pohľadu, že sa hrateľnosťou vracia ku koreňom :)
@M.a.t.t. (18.01.2019 23:30): Ok díky :) Vím že zrovna u této hry není moc důležité nějaké chronologické pořadí, ale jsem rád že to není nějaký restart.
@Vynex (18.01.2019 23:27): Technicky nie, viď výňatok z wikipedie: The game's prologue acts as a prequel to Hitman: Codename 47, while the main game takes place six years after the events of Hitman: Absolution.
@M.a.t.t. (18.01.2019 23:23): Takže v podstatě tahle hra neignoruje předchozí díly ?
@Vynex (18.01.2019 23:20): Odohráva sa po Absolution.
https://hitman.fandom.com/wiki/Hitman_Timeline
https://hitman.fandom.com/wiki/Hitman_Timeline