Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (05.10.2021 20:52): Nice, odpověď hodna zlatého bludišťáka :)

Bráško, možná ti to uniklo, ale celkem nedávno se na Twitteru ptal hlavní designér questů hráčů, které questy se líbily a které ne. Takže hádám, že jim asi záleží na našich názorech. V odpovědích často výtky k začátku, takže bych tipnul, že budou minimálně flashbacky z toho "six months later".
Meh, to je hrozný jak je tu ticho po pěšině :D
Co byste rádi viděli v tom větším DLC, co se chystá? :)
@AlieN (06.09.2021 12:04): Cyberpunku už ani CDR neříká RPG. :-D

A jo, jak jsem před vydáním oslavoval, že méně je někdy více, tak Cyberpunku chybí přesně víc obsahu. Těším se, až se v tom světě zase zapomenu. Hlavně by to pak celé vyznělo líp, než že uděláš quest s postavou a najednou jste besties. Když už bez vedlejších aktivit a "hang outs", tak mi u každé z hlavních postav (dejme tomu romance + Takemura) chybí tak 2 questy. Aby pak měl ten závěr trochu větší váhu. Takhle je Takemura mou nejoblíbenější postavou, ale ve výsledku mi bylo docela jedno, že jsem ho podělal. A asi ho prostě podělám při každém hraní.
@Jab (06.09.2021 08:58): Asi tě to srovnání rozbrečí, ale... Cyberpunk je lepší rpg než Disco Elysium :)

Jeho největší chybou nakonec je jen to že "ho není víc" - že nemá delší main story, že nemá větší větvení příběhu pro lepší replayabilitu (ale tři diametrálně různé finálové mise a jejich outcome jsou pořád docela unikátní), že nestrávíš víc času s Panam, Takemurou a dalšími fantastickými npc, že nemá víc úžasných braindance, že nemá víc flashbacků s Johnym, a konečně i že není víc sandboxem kde by jsi mohl trávit týdny jen tak koexistováním v žijícím a komplexně se chovajícím městě...

Tedy že je to hra ve které nadšeně strávíš 100+ hodin a pak už zklamaně nemáš moc co dělat i když se ti z toho světa vůbec nechce pryč.

Jenže Disco, jakkoli je skvělé, za tu dobru dohraješ pětkrát a budeš se v něm pak nudit ještě mnohem víc.
@Jab (06.09.2021 08:58): Ta hra je paradoxně skvělá a zároaveň strašná, příběh takový deus ex v gangsta stylu a strašně promakaný, na protiváze nulové rozhodování a větvení příběhu, u Mass Effectu je třeba alespoň nějaká funkční iluze velkých rozhodnutí. A takhle je to ve hře se vším.
Zajímavé. I přes veškerou kritiku, s níž i souzním, si Cyberpunk plánuji zahrát. Dokonce i přes nevalná hodnocení některých "přátel a stalkovaných". To prostředí mě prostě láká. A na hru se rozhodně těším více, než třebas kdysi na podobně hodnocený Risen (aneb když máš jednou dobrý nápad, dvacetkrát jej zkopíruj a všechny tak unuď).
@pajmič (05.09.2021 22:43): to jako vážně takhle osekali konzolovou verzi? Není to vtip, že ne? To už i v The Witcher 3 na Xbox One S je větší traffic na cestě!

No offense proti starší generaci konzolí, sám jednu vlastním, ale tohle je totální blamáž. :(

Ještě, že jsem si tu krabicovku na Xbox v akci na alze nekoupil. Rok od vydání hry, a oni optimalizaci na starší konzole vyřeší tím, že je tam prázdno?! Tak to je síla. Jestli takhle CP77 vypadá s patchem 1.3 i na nových konzolích tak lituji kupující.
Kdo mate Xbox a Zaklinace. Tam finguje podpora modu? Ptam se kestli je sance, ze tohle bude i pro Cyberpunk.
@SilentWolf (02.09.2021 10:47): řekli naprosto očividnou věc, cílí sice na konec roku, ale po zkušenosti s launchem C77 už tu chybu neudělaj a když bude potřeba, tak odloží. Což jako, good job, škoda že vám tohle nedošlo před vydáním původní hry.

@kuler91 (02.09.2021 12:36): to nikdo neví, protože zatím nikdo nespecifikoval co to bude obnášet. Pokud by tam dělali i nějaký zásahy do systémů (např. spawnu či AI NPC), tak to samozřejmě vydaj všude. Pokud půjde jen o lepší odladění pro nextgen arch, přidání raytracingu a vyššího NPC countu, tak to už na PC je od vydání.
@Sarno (02.09.2021 10:05): Chápu. Ja používám jen survival z CC, certifikovaný Bethesdou aby nedělal problémy. Takže vlastně tam mám mód taky :)
Ja to na PC hrál asi 500 hodin a skyui jsem tam tenkrát nějakou dobu měl. Pak jsem začal používat gamepad a nebylo už potřeba. Dokonce na nexusu mám par módu co jsem dělal. Ale proste už to je pryč, módy mi nechybí. Až na ten survival, hehe. Býval jsem heavy moder. Morrowind a Oblivion hlavně. Ale jak sem zestarnul jsem zjistil ze to už je pro mě o hovne.
@Charllize (02.09.2021 09:45): Naopak, Skyrim hraju dodnes, akorát s mody protože base hra je po prvních dvou průchodech absolutně o ničem. Defakto "another stupid cave.." :D

Navíc nevidím důvod, proč přecházet z "kancelářských potřeb" které mají vždy lepší výkon, grafiku a ovládání (pokud někdo úmyslně nezprasí interface) na kus šrotu, který je považován za obsolete hardware po půl roce od vydání.
@Sarno (02.09.2021 09:37): Jsi zbytečný puntíckar a nemáš tu hru rad, to je cele. 
Jo gamepadem se ten interface ovládá fajn :)
To mas těžký když se rozhodnes něco hrát a k tomu používáš kancelářské potřeby, tam pak musí zasáhnout módy, bohužel :(

Pro mě je nutnost toho komunitního patche sporná. Chápu ze opravuje chyby ale jelikoz v te hře mám celkove minimálně 700 hodin a nic zásadního se mi nikdy nebuglo tak nemam důvod ho používat. Ale serou mě s jinými vecmi. Třeba tím ze na ps4 pro hra běží v nativním 4K a někdy dost mizerne a nebyli schopny tam dat dynamicky rozlišení. Snad to bude mít ta anniversary verze co teď vyjde.
@Charllize (02.09.2021 09:34): Co jsem dělal? Zapnul ho :D To úplně stačilo.

Modovat jsem měl potřebu už hlavně kvůli unofficial community patche, který opravil většinu z toho masivního počtu bugů a vyřešil rozbité skripty a lepšímu interface, protože jsem se odmítal dívat na ten konzolový hnus :)
@Sarno (02.09.2021 09:23): A co jsi dělal ze ti Skyrim prováděl takový věci? :) Jinak já to samo vím ze tam lidi ty bugy měli ale zároveň znám i lidi co to měli podobne jako já.
S tím ze mas potřebu modovat aby sis splnil své představy ti asi moc nepomůžu :)
A to ze Skyrim na tom byl hůř než CP je silne přehnane, kladné recenze na konzolich a i PC tomu tvrzení moc neodpovídají.
@Charllize (31.08.2021 13:18): Jestli jsi hrál Skyrim hned po vydání skoro bez glitche nebo bugu, tak sis měl ten den koupit ticket v loterii, protože to jsi byl asi jediný na světě.

Hned v úvodní sekvenci měl unpatched Skyrim víc bugů než je v celém CP2077 dohromady, od stucknutého vozíku, broken pathfindingu, přes nefunkční character creator až po bug, kdy se Alduin spawnul zadkem v hoře a tím zaseknul celý startovní skript.....

Skyrim jsem hrál v průběhu let na dvou noťasech a jednom PC (takže je vyloučen hardware issue) a bez modu naprosto nejhorší zkušenost..
@Charllize (31.08.2021 13:18): Takže jako obvykle, zkusíš přimáčknout ke zdi tím že plácneš hovadinu, a když tě s tím kofrontuji, tak už se ti to najednou nechce dál pitvat. Bože ty jsi vůl :D

Btw CDPR teď najal ty moddery proto aby u nich pracovali právě na nástrojích pro další moddery - což je něco co dělali už předtím, ale neoficiálně a zadarmo. Bethesda taky teď najala moddery, ale ti proto aby jim psali questy.
@AlieN (31.08.2021 12:31): Ja jen vím ze je tam měla Sarka z games CZ, ale kdo ví jestli si to s něčím nespletla :) Já to jen použil abych te primackl ke zdi, tak to nemusíme už dal pitvat.

No vidíš já hrál Skyrim při vydání asi 300 hodin a prakticky žádný bugy sem tam neměl, až na par glitchu. To si pak těžko muzem porozumět :)
@Charllize (31.08.2021 12:05): V tomto prípade ťa musím podporiť, lebo Skyrim som hral relatívne nedávno a mal som tam podstatne menej bugov ako v Cyberpunku po vydaní. Na druhej strane, to by malo byť vlastne normálne nie? :D

Je jasné, že u každého to môže byť inak, napríklad Garret mal tretieho Zaklínača rozbitého ako snáď nikto, kým ja si pamätám len drobné bugy u vybraných questov. Tiež závidím tým, ktorým Cyberpunk išiel bez problémov, keďže ja som sa občas stretával aj s týmto klasickým problémom odprezentovaným na titulke.
@Charllize (31.08.2021 12:05): V diskuzích jsem už několikrát psal že jsem tam žádné z těch bugů neměl, jen v jedné misi se bugla Panam, a v autě za volantem haprovalo hdr. Skyrim jsem měl víc zabugovaný deset let po jeho vydání. Možná luck, ale hodnotím co jsem hrál, ne co někteří ukazovali na videích ;)

Btw ty robertky, nebylo to jen v té nedokončené verzi jen pro novináře?
@AlieN (31.08.2021 11:14): Tak hlavně ze jsi dal 90 totálně rozesrany hře a to ještě v době kdy tam většina systémových věci vůbec nefungovala, auta létaly vzduchem, policajti dělali Star Trek a po ulicích se valelo milion robertku. To pak vyjádření ze BGS hry jsou sracky má skutečně váhu. :)