Zdarma na EGS.
Diskuze
@Charllize (30.11.2021 20:19): Já myslím, že je to v pohodě. Alespoň si komentář opravdu někdo přečetl.. :)
@Charllize (30.11.2021 20:15): Je s podivem, že ve svém věku si nepochopil, že právě to, co děláš ty, je úroveň mateřské školky.
@Garret (30.11.2021 20:16): To je subjektivní :) A nezačínej zase, to minus u tvého komentáře Skyrimu pryč nedám :D
@Charllize (30.11.2021 16:31): to není fér vůči lidem, co píšou debilní komentáře se kterými souhlasíš
@H34D (30.11.2021 19:49): Co zas .. :)
Ok. Všiml jsem si ze byl u mne na profilu, tak mi přišlo správne něco říct. Ten komentář je v pohodě, jsou to jeho pocity ze hry a je to v pořádku. Jen já to vidím jinak a nesouhlasím s tím. Tak jsem mu dal minus. Bohužel zdejsi hodnocení komentářů na úrovni mateřské školky a většiny dnešních webu víc neumožňuje aby to nepusobilo tak útočne a i jsem říkal ať to nebere zle.
Ok. Všiml jsem si ze byl u mne na profilu, tak mi přišlo správne něco říct. Ten komentář je v pohodě, jsou to jeho pocity ze hry a je to v pořádku. Jen já to vidím jinak a nesouhlasím s tím. Tak jsem mu dal minus. Bohužel zdejsi hodnocení komentářů na úrovni mateřské školky a většiny dnešních webu víc neumožňuje aby to nepusobilo tak útočne a i jsem říkal ať to nebere zle.
@Charllize (30.11.2021 16:31): Tvl, "komentář je ok, akorát s ním nesouhlasím, a tak dám mínus", to jsi borec.
@DaymondeuX (komentář): Koukám ze už jsi byl zkontrolovat kdože ti to dal minus :)
Neber to zle, ten komentář je ok, akorát s nim nesouhlasím .
Neber to zle, ten komentář je ok, akorát s nim nesouhlasím .
@Všivák (22.09.2021 16:55): Ano, i na špatné věci se dá zvyknout.
@H34D (22.09.2021 15:02): Tohle bylo v pohodě. Jako, že toho mám na myši odehráno celkem dost. Je to jen o zvyku.
@Všivák (22.09.2021 08:47): Doom mouselook podporuje, ale jen ten horizontální. :) A hrát FPS na gamepadu je vždy špatné. :)
@H34D (22.09.2021 07:28): Nedostaneš. Tahle akce byla jenom v předobjednávkách. Ve hrách, které nepodporujou mouselook není gamepad zas tak špatný.
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): No, je to o tom co máš rád a preferuješ. Nový hráči už toho odvařený být nemusí. A za plnou cenu to stojí samozřejmě víc. :)
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): No, je to o tom co máš rád a preferuješ. Nový hráči už toho odvařený být nemusí. A za plnou cenu to stojí samozřejmě víc. :)
@PRIVATE MARTIN (21.09.2021 22:04): Doom na konzoli bez klávesnice a myši kúp roka? Si kup Doom Eternal a dostaneš 64 zdarma.
@Všivák (komentář): Podľa toho čo píšeš, v pomere ceny a výkonu ide o kúpu roka. :D
Inak, sám som zvedavý ako ma to bude baviť. Kedysi som skúšal tú fanúšikovskú konverziu Absolution, ale nejak ma to neoslovilo, pretože to bol iný Doom než na aký som mal chuť.
Inak, sám som zvedavý ako ma to bude baviť. Kedysi som skúšal tú fanúšikovskú konverziu Absolution, ale nejak ma to neoslovilo, pretože to bol iný Doom než na aký som mal chuť.
Já to na PSku taky vzdal. Tyhle schválně těžky bossfighty jsou totální nuda.
@Garret (28.03.2021 20:43): Proste jsi se musel zeptat, viď? :)
@Garret (28.03.2021 20:43): ehm, to mě ani nenapadlo zkusit :D Ale mám pochybnosti že by to šlo lépe. Ty naváděný rakety co jim nejde ani pořádné utéct jsou prostě evil a já neměl vůbec upgraded unmaykr.
Jinak level Altar of Pain byl super, ten ambient jak tam kvičej na pozadí mimina, fakt super atmosféra :)
Jinak level Altar of Pain byl super, ten ambient jak tam kvičej na pozadí mimina, fakt super atmosféra :)
@Paul (28.03.2021 20:04): ani s klávesnicí a myši? :)
Docela dobrej třetí Doom. Z toho konce mi tedy přijde že ty nový Doomy (2016 a Eternal) na tohle dějově navazujou (ne že by tahle hra měla děj) ?
Jinak tu maminku na konci bych bez youtube a hitbox triku asi nedal. Kam se hrabou D1 a D2.
Jinak tu maminku na konci bych bez youtube a hitbox triku asi nedal. Kam se hrabou D1 a D2.
@H34D (27.11.2020 12:31): já ho pochopil, ale ty jsi suchar...
Jako aby jste si nemysleli že na steamu to bylo dříve, myslím že totéž se dá říct o MS store ale já nakupoval až nyní. :) 40 Kč je fajn cena.
@Garret (27.11.2020 10:30): Chápu, ohledně prvního si nepochopil vtip a ohledně druhého nemáš rozum.
@H34D (27.11.2020 07:17): torrentům se vyhýbám asi jako Epicu. obojí sux hard.
@Garret (27.11.2020 01:22): A na torrentech zdarma už na jaře ;-)
@Rapier (26.11.2020 22:46): na Steamu za tuto cenu už v létě ;-)
@Paul (26.11.2020 20:22): omlouvám se. :) Tak to stojí stejně.
Subtotal 33,47 Kč
VAT 7,03 Kč
Total 40,50 Kč
Subtotal 33,47 Kč
VAT 7,03 Kč
Total 40,50 Kč
@hanak_v_exilu (26.11.2020 21:20): PS1 Doom je jeden z nejlepsich, rekl bych hned po PC verzi a Xbox verzi..a ta hudba.
https://youtu.be/784MUbDoLjQ?t=2843
Na DF ti to potvrdi :)
https://youtu.be/784MUbDoLjQ?t=2843
Na DF ti to potvrdi :)
@Charllize (26.11.2020 21:16): Neříkám, že to nejde, jen jsem si nikdy nezvykl. Mě ten analog nevadí a dost her jsem na tom odehrál úplně bez potíží - Turoka, Maria 64...
Tož ovládání je jedna věc, ale co jsem viděl tyhle porty, tak mi z toho vstávaly vlasy hrůzou na hlavě
odkaz
odkaz
@jvempire (26.11.2020 20:44): Uz od prvniho dilu na gamepadu PS1 a to se to jeste ovladalo digital padem. A dohrano na nejvyssi obtiznost. Ukroky L1+R1 byly perfektni, intuitivni a rychle, spolu s tim digital padem to byl doslova tanec, casto krouzive zatacivy :) Horsi byl Duke 3D tam se nahoru dolu mirilo L2+R2, to bylo krapet slozitejsi, u Dooma to odpadlo, to mireni up down, tak to slo krasne.
Dokonce jsem mel chut vyzvat zdejsi multiplay Doomare co si merily pindiky ve zdejsi soutezi pod vedenim Kwokyho. Jako ja gamepadem oni kancelarskyma potrebama, ale pak jsme si to rozmyslel, preci jen jsou jeste maldi a takova potupna porazka by na nich mohla zanechat dozivotni nasledky:)
jako ten octagon stred analogu byl otresnej, to mi nezapirej. Ta packa se tam kvrdlala jak krabicka tiktaků v kapse:)
Dokonce jsem mel chut vyzvat zdejsi multiplay Doomare co si merily pindiky ve zdejsi soutezi pod vedenim Kwokyho. Jako ja gamepadem oni kancelarskyma potrebama, ale pak jsme si to rozmyslel, preci jen jsou jeste maldi a takova potupna porazka by na nich mohla zanechat dozivotni nasledky:)
jako ten octagon stred analogu byl otresnej, to mi nezapirej. Ta packa se tam kvrdlala jak krabicka tiktaků v kapse:)
Opravdu mě fascinuje, kolik lidí hraje Doom na ovladači. Jako jde to, ale dobrovolně bych to asi nedělal.
@Charllize (26.11.2020 16:19): Mě se na N64 vždy hrálo slušně, ovladač je o zvyk, ale mám ho celkem rád.
@Charllize (26.11.2020 16:19): Mě se na N64 vždy hrálo slušně, ovladač je o zvyk, ale mám ho celkem rád.
Za mě se ps4 verze ovládala stejně dobře jako ps4 verze jedničky a dvojky.
@Rapier (26.11.2020 17:00): ehm, já to dneska koupil na steamu za 40 korun..
@Charllize (26.11.2020 16:19): tak jasně, nesrovnával jsem to s originálem, ale prostě je to jednou konzolovka, tak si mohli ohlídat tak základní věc jako sensitivita páček na gamepadu.
@Charllize (26.11.2020 16:19): tak jasně, nesrovnával jsem to s originálem, ale prostě je to jednou konzolovka, tak si mohli ohlídat tak základní věc jako sensitivita páček na gamepadu.
Zakoupil jsem doslova za hubičku na Xbox One. 49 Kč kdepak Steam... Ať žije MS Store. :) Ty digi ceny se mi líbí: mezi 30-60 Kč se solidní výběr často výborných, byť starších titulů. Doufám že to půjde na gamepadu stejně dobře jako Doom1/2 na Xboxu.
@Paul (26.11.2020 16:03): Hmm, kdyz vezmu v potaz ten gamepad co melo N64, tak pochybuju ze na nej slo neco odladit :)
Vsimni si toho hranatyho vyrezu u te packy :)
https://baxtros.co.uk/wp-content/uploads ... 09.10.19-600x417.jpg
Vsimni si toho hranatyho vyrezu u te packy :)
https://baxtros.co.uk/wp-content/uploads ... 09.10.19-600x417.jpg
@Charllize (26.11.2020 14:53): No právě, je to původně konzolovka, tak bych čekal že zrovna ovládání padem bude výborně odladěno..
@Paul (26.11.2020 14:46): Ze by N64 puvod? :)
Zajímavý, že zatímco Doom 1 a 2 v BFG edici mají naprosto dokonale nastavený controller ovládání, tak tenhle novej PC port 64ky má naprosto debilní deadzone a neakceleraci kvůli který se tu míří mnohem hůř. A ať v menu nastavuju co nastavuju, není možný to nastavit dobře.
@Cobot (12.11.2020 19:01): jj, jak už jsem zmiňoval v komentáři, s Unmakerem šla matka dolů hrozně rychle
@Garret (12.11.2020 18:55): Matku.. Unmaker mám, byť ne upgradovanej. To jsem si včera někde přečetl, že se dá ve třech tajnejch úrovních nějak vytunit.
Nedávám ty firebally. Zkoušel jjsem nějakej trik, kdy ji ustřílim brokárnou (výstřel a ukrok a tak furt dokola), ale vždycky to tak po deseti výstřelech podělám.
Ale trápit se tím nebudu. Jsme na to moc starej a backlog mám narvanej až po kokot. Ale škoda no, většinou to nevzdávám, ale tady by to bylo jen o štěstí. Možná s myší na PC bych měl větší nervy, ale na Dualshocku mi uhybání moc nejde.
Nedávám ty firebally. Zkoušel jjsem nějakej trik, kdy ji ustřílim brokárnou (výstřel a ukrok a tak furt dokola), ale vždycky to tak po deseti výstřelech podělám.
Ale trápit se tím nebudu. Jsme na to moc starej a backlog mám narvanej až po kokot. Ale škoda no, většinou to nevzdávám, ale tady by to bylo jen o štěstí. Možná s myší na PC bych měl větší nervy, ale na Dualshocku mi uhybání moc nejde.
@Cobot (12.11.2020 18:35): myslíš ten fight před matkou nebo až samotnou matku? a co Unmaker, máš?
No tak jsem to teď během dvou dnů skoro dohrál až k Mother of all Demons... Jako na to nemám :) Nevim jestli bych byl na PC šikovnější než na PS4, ale to nikdy nezjistím, protože jsem to asi po dvacátém pokusu utnul.
Dost mi vadí jakou má ta hra po vydání nulovou podporu. Do jednotlivých levelů se dá dostat jen přes kódy.
Jinak ale za mě velké překvapení. Tohle je podle mě opravdový třetí díl. Většina zbraní super efekt i zvuk. Dvohlavňovka je parádní. Grafika oproti jedničce a dvojce velkej skok. Ty světelný efekty paráda. A i ta temná atmosféra je dost dobrá.
Dost mi vadí jakou má ta hra po vydání nulovou podporu. Do jednotlivých levelů se dá dostat jen přes kódy.
Jinak ale za mě velké překvapení. Tohle je podle mě opravdový třetí díl. Většina zbraní super efekt i zvuk. Dvohlavňovka je parádní. Grafika oproti jedničce a dvojce velkej skok. Ty světelný efekty paráda. A i ta temná atmosféra je dost dobrá.
@Isair (11.09.2020 03:53): Jsem moc rád že ty nové Steam verze Doom 1+2 ty loga umožňuje přeskočit :-)
@Isair (11.09.2020 03:53): jen je škoda, že hra od vydání nedostala žádné patche. Hlavně na ty loga třeba. Dost to kontrastuje s tím jaké péče se aktuálně dostává právě prvnímu a druhému dílů na konzolích. Škoda, snad se to zlepší.
Ta nepřeskočitelná loga mi úplně připomněla If Quake was done today, zde to sedí naprosto do puntíku :D. Ještě štěstí, že ten zbytek zůstal věrný originálu :)... a je to vážně dobré. Kdyby Doom 3 nebyl, mohl by se Doom 64 za třetí díl myslím hrdě považovat. Rozhodně je tu více (nebo minimálně stejně) rozdílů mezi dvojkou a tímhle, než mezi jedničkou a dvojkou :).
@PRIVATE MARTIN (15.07.2020 18:37): Bral jsem na Steamu 15 her, za 871,- Kč, ale na všechny zajímavý střílečky jsem si nevzpomněl. Někdy mi pošli nějaké tipy.
Jo, těch wadů je hodně. Letos rozehráno několik věcí, ale zatím jsem se k nim nevrátil. Sigil dohrán v době vydání.
@jvempire (15.07.2020 19:12): Při hraní Absolutionu mě potkalo pár bugů, ale ta konverze se mi líbila. A před mnoha lety jsem si to zahrál, abych Liborovi poslal lepší obrázky z hraní. Nemám dodnes ale dojetou Outcast část. Retribution má tři epizody, to vypadá též slibně. Pěkně secrety.
Jo, těch wadů je hodně. Letos rozehráno několik věcí, ale zatím jsem se k nim nevrátil. Sigil dohrán v době vydání.
@jvempire (15.07.2020 19:12): Při hraní Absolutionu mě potkalo pár bugů, ale ta konverze se mi líbila. A před mnoha lety jsem si to zahrál, abych Liborovi poslal lepší obrázky z hraní. Nemám dodnes ale dojetou Outcast část. Retribution má tři epizody, to vypadá též slibně. Pěkně secrety.
@PRIVATE MARTIN (15.07.2020 18:37): Sigil určitě doporučuji, Romero stále umí.
@PavelU (15.07.2020 17:47): Absolution dnes asi nemá moc cenu, maximálně jako historický relikt. Retribution je ale super a obsahuje i nové levely z Absolutionu. Brutal Doom jsem párkrát zkoušel a oproti originálu mě to nebaví. Odehrál jsem jen tu jeho "ofiko" kampaň a už nemám zájem se k BD vracet.
@PavelU (15.07.2020 17:47): Absolution dnes asi nemá moc cenu, maximálně jako historický relikt. Retribution je ale super a obsahuje i nové levely z Absolutionu. Brutal Doom jsem párkrát zkoušel a oproti originálu mě to nebaví. Odehrál jsem jen tu jeho "ofiko" kampaň a už nemám zájem se k BD vracet.
@jvempire (15.07.2020 16:43): Na tom niečo bude, ale je to škoda. Bez tej typickej animácie je pocitový efekt brokády neúplný.
@PavelU (15.07.2020 17:47): Mohol si si ho kúpiť teraz v letnom výpredaji za 1€. Jak aj ja. :D
Ale ten Retribution vyzerá dobre, niekedy skúsim aj ten. Predtým musím dať Eviternity, Ancient Aliens a možno aj Sigil. Safra, kopí sa to. :D
@PavelU (15.07.2020 17:47): Mohol si si ho kúpiť teraz v letnom výpredaji za 1€. Jak aj ja. :D
Ale ten Retribution vyzerá dobre, niekedy skúsim aj ten. Predtým musím dať Eviternity, Ancient Aliens a možno aj Sigil. Safra, kopí sa to. :D
Dnes jsem si stáhl Retribution verzi. Funkční s GZDoomem. Odehráno pár map, vypadá pěkně. Toto mám stále na disku, i když je to stará verze Doomsday portu, tak funguje. Ofiko Steam verzi nemám, pokud bude někdy ve slevě, nebo až budu brát jiné hry, též si ji pořídím.
Brutal Doom je fajn, ale kombinuji to i s obyčejným Doomem, nepotřebuji ty efekty mít všude. A takový No End In Sight ani nejde s BD dohrát, ačkoli se zprvu jevil ok.
Brutal Doom je fajn, ale kombinuji to i s obyčejným Doomem, nepotřebuji ty efekty mít všude. A takový No End In Sight ani nejde s BD dohrát, ačkoli se zprvu jevil ok.
@PRIVATE MARTIN (15.07.2020 15:34): Někde jsem četl, že autory ovlivnilo nabíjení v Quake. Ale nevím co je na tom pravdy.
@jvempire (komentář): Nikdy som nepochopil prečo si v Doome 64 nevidíš vlastné ruky (resp. ruku), keď nabíjaš brokovnicu. Má to nejaké logické vysvetlenie? V Retribution aj Brutále už je to opravené. Či?
@Tommywise (10.07.2020 19:40):
Óóó!!!...gratulujem za vzájomné zabitie s bossom :))
@Tommywise (10.07.2020 18:38):
Brutal MOD je samozrejme super, a len tak neomrzí, a tiež by ma už nebavilo hrať bez neho. Celý Doom 1+2 +TNT+Plutonia som si viac krát prešiel dávnejšie a to je tak chytlavé, celý ten feeling zo súbojou a strelby, že aj nové hry sa možu schovať.
Pri Doom 64 som ale spravil výnimku: kúpil Steam verziu, ktorá sa drží originálu z Nintenda. Chcel som si to zažiť, ako to tvorcovia pôvodne zamýšlali, lebo som ho nikdy pred tým nehral, A to by si nebol až tak nadšený, ti poviem. Lebo ja som tiež bol zvyknutý na Brutal mod a bez neho je to dosť " sucharina"
Óóó!!!...gratulujem za vzájomné zabitie s bossom :))
@Tommywise (10.07.2020 18:38):
Brutal MOD je samozrejme super, a len tak neomrzí, a tiež by ma už nebavilo hrať bez neho. Celý Doom 1+2 +TNT+Plutonia som si viac krát prešiel dávnejšie a to je tak chytlavé, celý ten feeling zo súbojou a strelby, že aj nové hry sa možu schovať.
Pri Doom 64 som ale spravil výnimku: kúpil Steam verziu, ktorá sa drží originálu z Nintenda. Chcel som si to zažiť, ako to tvorcovia pôvodne zamýšlali, lebo som ho nikdy pred tým nehral, A to by si nebol až tak nadšený, ti poviem. Lebo ja som tiež bol zvyknutý na Brutal mod a bez neho je to dosť " sucharina"
tak celkem me ten gameplay a atmosfera Brutal Dooma 64 uhranul, i Deus Ex: HR kdyz sem zacal hrat hned po nem tak me to prislo o nicem- nuda oproti tomu.
Obávám se že hraješ Brutal Doom 64, coz je neofiko mod. Takže tam ty Lost Levels nejsou :-)
Ten Doom 64 je oficiální předělávka původní hry z Nintenda. A na ten Brutal verze není.
Ten Hectic je tajná úroveň
Ten Doom 64 je oficiální předělávka původní hry z Nintenda. A na ten Brutal verze není.
Ten Hectic je tajná úroveň
prave ze jeste sem zkousel narouboval na Brutal edici mod Project Nightmare ale to me vzdy hlasi GZ engine chybu a nepusti me to
@leebigh (10.07.2020 20:41): tak ted nerozumim, ja uz bych puvodni Doom bez Brutal modu nehral, to je o nicem, takto to ma uplne jinej rozmer a uplne me bavi vzdy rozstrelit nejake monstrum na kusy a pak sledovat jak ze zdi tece krev a ja tim projdu.
tak jen sem se domnival ze sem to odemcel... ve skutecnosti sem se dostal jen do nejakeho levelu Hectic ktery kdyz dokoncim tak hned dalsi level je ten druhy ktery sem uz jel v normalni kampani a hraju tak kampan odznova, nikde zadne nove lost levels nejsou :(
jesi to neni tim ze je brutal edice nema
jesi to neni tim ze je brutal edice nema
@Tommywise (10.07.2020 18:38): jak můžeš hrát Brutal verzi?
@jvempire (10.07.2020 20:08): ja uz sem to otevrel pomoci specialniho postupu na zneskodneni 10 sudu v prvnim levelu zakladni hry...
@Tommywise (10.07.2020 19:42): V menu po New game je výběr.
Navíc jako bonus autoři připravili celkem šest Ztracených úrovní - The Lost Levels, což je nově designovaná kampaň přímo od Kaisera. ... a kde to je teda? cekal sem ze to bude k dispozici po dohraninhry ale nic :(
lol tak uz sem to dohral, to bylo rychle, cekal sem 32 levelu ale hral sem neco pres 20 :(
btw: podarilo se mi to same co tady uz nekdo psal, s poslednim bossem sme se zabili navzajem :)
btw: podarilo se mi to same co tady uz nekdo psal, s poslednim bossem sme se zabili navzajem :)
este o kus lepsi nez Doom 2, hraju teda Brutal verzi, ale mam ted na mysli atmosferu, okultni kulisy a ambient ktery zachazi skutecne do extremniho satanismu. Ten brutal mod kdy po zasahu nepritele se cely rozleti na kusy a rozpleskne se o zdi je jen tresnicka na dortu ktera jde ruku v ruce se Satanem
Dohraná Steam-verzia (aj Lost Levels), ktorá nemá možnosť zapnúť si mouselook.
Prvých 8 úrovní treba pretrpieť. Nie že by stáli za starú bačkoru, ale sú proste len velmi priemerné, malé, ničím zaújimavé.
Celkovo z celej hry sa mi dostavoval pocit, že to je akokeby osekaná verzia pre kalkulaćky. Akonáhle sa človek dostane do pekla, tak už to začne ovela viac baviť. Levely v Doom1,2 mi ale aj tak prišli zábavnejšie svojou rozlahlosťou, členitosťou alebo rôznorodosťou.
Záverečného Mother-Demon bossa sa mi podarilo zabiť takým štýlom, že sme sa zabili súčasne navzájom. Vypustil po mňe navádzanú raketu, ja do neho zase svoju. Prásk. Obaja na zemi v krvi. Hra mi to uznala, a spustila sa mi záverečná obrazovka. :)
To, že nová laserová zbraň sa dá vylepšovať artefaktami v tajných leveloch, som samozrejme zistil až po dohratí.
Vylepšená na max má silu, pár zásahov do cyberdemona a ide k zemi.
Nový strašidelnejší výzor príšer ako Cacodemon, Arachnotron, Pain elemental, Demon-(Pinky) sa mi velmi páčil, naopak Imp a Mancubus menej. Revenant, Arch-Vile a Minnigun-Guy absentuje úplne, to je škoda.
Zbrane, zvuky, ambient hudba, old-shool pocit, všetko fajn.
Prvých 8 úrovní treba pretrpieť. Nie že by stáli za starú bačkoru, ale sú proste len velmi priemerné, malé, ničím zaújimavé.
Celkovo z celej hry sa mi dostavoval pocit, že to je akokeby osekaná verzia pre kalkulaćky. Akonáhle sa človek dostane do pekla, tak už to začne ovela viac baviť. Levely v Doom1,2 mi ale aj tak prišli zábavnejšie svojou rozlahlosťou, členitosťou alebo rôznorodosťou.
Záverečného Mother-Demon bossa sa mi podarilo zabiť takým štýlom, že sme sa zabili súčasne navzájom. Vypustil po mňe navádzanú raketu, ja do neho zase svoju. Prásk. Obaja na zemi v krvi. Hra mi to uznala, a spustila sa mi záverečná obrazovka. :)
To, že nová laserová zbraň sa dá vylepšovať artefaktami v tajných leveloch, som samozrejme zistil až po dohratí.
Vylepšená na max má silu, pár zásahov do cyberdemona a ide k zemi.
Nový strašidelnejší výzor príšer ako Cacodemon, Arachnotron, Pain elemental, Demon-(Pinky) sa mi velmi páčil, naopak Imp a Mancubus menej. Revenant, Arch-Vile a Minnigun-Guy absentuje úplne, to je škoda.
Zbrane, zvuky, ambient hudba, old-shool pocit, všetko fajn.
@pipboy (03.05.2020 04:44): A kdy si ho zase odneseš?
https://www.youtube.com/watch?v=CsS7KeWDtu0 si tu s dovolenim odlozim playthrough :D
@leebigh (komentář): Perfektná recenzia, navnadil si ma :)
ne mam na mysli to ze na hru vytvorenou v enginu puvodniho dooma je doporucena grafika GTX 780 ktera je tak 6 let stara
a ja to rozjel na 32 bit windows 7 ale seka se mi to
a ja to rozjel na 32 bit windows 7 ale seka se mi to
@Tommywise (13.04.2020 23:41): ty "unreal" požadavky, to myslíš jako ten W10? píšou, že potřebuješ 64bit CPU a OS, takže cokoli, co to bude splňovat, bude dostatečné.
@Tommywise (13.04.2020 23:41): Požadavky na spuštění už snad dvacet let nikdo nemůže brát vážně. Jako dlouho hraješ na PC?
Každopádně vyšší nároky než původní hra to mít bude. Běží to v jiném enginu a možná se tam něco emuluje. Nevim. Ale je to port z Nintenda 64.
Každopádně vyšší nároky než původní hra to mít bude. Běží to v jiném enginu a možná se tam něco emuluje. Nevim. Ale je to port z Nintenda 64.
https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/doom-64/19677
muze me nekdo vysvetlit ty unreal hw pozadavky vzhledem k tomu ze to vypada jak hra jak z devadestaych let- jak stary doom 2?
muze me nekdo vysvetlit ty unreal hw pozadavky vzhledem k tomu ze to vypada jak hra jak z devadestaych let- jak stary doom 2?
@Charllize (21.03.2020 14:09): Je to mozne. Uz aby nejaky update prisel, sledovat uvodni loga porad dokola je pekne otravny. V klasickym Doomu jdou hned preskocit.
@Chark (21.03.2020 00:07): Myslim ze Doom na PS4 mel pred tim velkym updatem/y taky kolem 100mb.
Jak se tato verze liší od Doom 64: Absolution? To je dosud jediná verze, co jsem k Doomu z Nintenda hrál. Ani jsem nevěděl, že je to nové placené a považoval to za klasickou modifikaci. Určo pořídím.
@Garret (20.03.2020 18:33): Aha, to mě nějak vůbec nenapadlo. Ale mohlo mi to dojít, když Charllize mluvil o tom, že to hraje na gamepadu, na PC to bude předpokládám většina lidí hrát k+m.
@Cobot (20.03.2020 19:43): to i Doom (1993) má na PS4 něco přes 1,5 GB. 99 MB je docela fajn
@Cobot (20.03.2020 19:43): retro ne ? :)
@Charllize (20.03.2020 18:05): kódy..... no tos mě rosekal :D (koukni do kalendáře).
@Phoenix (20.03.2020 18:28): jj PS4. Zjistil jsem, že na toustru se to hraje super.
btw: celá hra mi při stažení hlásila 99MB. Taková milá velikost.
@Phoenix (20.03.2020 18:28): jj PS4. Zjistil jsem, že na toustru se to hraje super.
btw: celá hra mi při stažení hlásila 99MB. Taková milá velikost.
@Phoenix (20.03.2020 18:28): Jo jo, jak pise Garet, na PS4, omezena platforma :)
@Phoenix (20.03.2020 18:28): on to hraje na PS4
@Charllize (20.03.2020 18:05): Ty loga už řeší lidi v diskuzích na Steamu. Mělo by je stačit smazat (myšleno dané videosoubory) nebo pustit hru s parametrem.
@Cobot (20.03.2020 17:57): Taky nevim proc nejdou preskocit ty loga na zacatku. Na ten vyber map tam mas ty hesla. samo je trosku oser si to po kazdym levelu zapisovat a pak to zase zadavat :) Ale tak snad to nejak casem poladi.
@Charllize (20.03.2020 15:29): Jo ještě zvuk to má dobrý celkově (hudba).
Samozřejmě dementi neudělali výběr kapitol a map. Človek by čekal, že když nedávno vydali vymazlenej patch pro Doomy, tak že tady to udalaj rovnou. Tak ne no...
Jo a ty loga po spuštění jsou taky na přesdržku.
Samozřejmě dementi neudělali výběr kapitol a map. Človek by čekal, že když nedávno vydali vymazlenej patch pro Doomy, tak že tady to udalaj rovnou. Tak ne no...
Jo a ty loga po spuštění jsou taky na přesdržku.
@Cobot (20.03.2020 15:23): ja dal z nostalgickeho nadseni hned ctyri mapy. Ale prijde mi ze tomu dali jaksi vetsi svetlost, ten puvodni byl tak nejak temnejsi. Dobre je ze si to uz nepamatuju a obcas bloudim :)
Tak za 136,- jsem na slevu nečekal :)
Odehrána první mapa. nejdivnější Domm co jsme viděl. Ale jo dobrý. Grafika prostředí pěkná. Překvapili světelné efekty. potvory mázlý jsou. Zbraně působí toporně, ale maj dobrý zvuky i účinost. Dvojitá motorovka se mi moc nelíbí. První dojmy ale dobrý.
Ten homeoffice je peklo :D
Odehrána první mapa. nejdivnější Domm co jsme viděl. Ale jo dobrý. Grafika prostředí pěkná. Překvapili světelné efekty. potvory mázlý jsou. Zbraně působí toporně, ale maj dobrý zvuky i účinost. Dvojitá motorovka se mi moc nelíbí. První dojmy ale dobrý.
Ten homeoffice je peklo :D
Tak jen 136 kacek na PSN. Je to super. 60 fps, 16:9 a neprijde mi to tak maznute a vyblite jako to bylo na originalnim N64. Dokonce tam nechali moznost pouzivat kod na pristup do dalsiho levelu, krome klasickeho save.
@Mendoza (13.03.2020 13:19): Aha, tak mozna ze to jeste na PSN daji, kazdopadne kdyby ne tak to je asi jedno, koupi se to az to vyjde:)
@Charllize (13.03.2020 13:15): na switch to jde koupit uz ted samostatne. stoji to myslim 125,-
@Cobot (13.03.2020 09:02): Mely by to to byt dostupne pri vydani eternalu, a zrejme se to na storu objevi az kdyz to proste vyjde, bez moznosti koupit dopredu. Dopredu to jde koupit jen spolu s eternalem.
Kdy je vůbec relase a cena? Po zkušenostech z PS4 verzí Doom 1 a 2 to určitě koupim znovu na PS4.
EDIT: jo tak koukám, že 20.března, ale na PS Storu to zdá se není.
EDIT: jo tak koukám, že 20.března, ale na PS Storu to zdá se není.
@Všivák (13.03.2020 08:48): Nejvíce se těším ta ty nové levely.
@Charllize (22.10.2019 17:47): Vypadá to hodně dobře.
Doom 64 bude asi jediný co si poridim z těch nově vydávaných klasik. Sice ta mazla N64 grafika nic moc, ale přišel mi nejlepší.
https://youtu.be/mtvHGrPyJw8
https://youtu.be/mtvHGrPyJw8