Diskuze
@MCZ (10.08.2023 16:46): To teda, som zvedavý, kedy vyjde Aftershock DLC ku Ion Fury, to tiež už robia dlho.
@Tarhiel (10.08.2023 16:43): Supr. Docela si s tím dali načas, teda. :-)
Ještě bych si znovu rád zahrál některé kapitoly původní hry.
Ještě bych si znovu rád zahrál některé kapitoly původní hry.
Tak datadisk Black Labyrinth dorazí už budúci piatok, (jupí!) a OST je guletrhajúci :)
@FildasCZ (16.04.2021 20:17): podle mě ten počet zbraní chce být retro, jak třeba u Doom apod.
začiatok je sľubný ale pri druhej epizóde začína zábavnosť klesať a pri tretej už strmo padá nadol
Upřímně čekal bych více zbraní. Od cca 40% hry máte už ty samé a to je nuda. Mlátička dobrá, ale určitě bych tomu nevěnoval 6 a více hodin.
Ale tedy musím říct, že mít nastaveno "shadow quality" na cokoliv vyššího než medium mi do hry vůbec nesedí. High/Epic nastavení totiž do hry přidávají jakýsi zesvětlující "Bloom" efekt či co a strašně se to bije s celkovou retro stylizací a navíc to rapidně zesvětluje celkový vizuál. Při nastavení Medium to rázem působí jako hezký temný Hexen 2 a zároveň zůstávají celkem pěkné dynamické stíny a odlesky.
Zbytek může být klidně nastaven na "Epic", nepřijde mi tam valný rozdíl oproti "Low", nicméně pro milovníky retro vizuálu je tu ještě možnost si snížit Resolution Scale (prostě to uměle rozmaže textury v dálce), pokud si chcete kór vychutnat ten Quakovský/Hexen 2 pocit :).
Zbytek může být klidně nastaven na "Epic", nepřijde mi tam valný rozdíl oproti "Low", nicméně pro milovníky retro vizuálu je tu ještě možnost si snížit Resolution Scale (prostě to uměle rozmaže textury v dálce), pokud si chcete kór vychutnat ten Quakovský/Hexen 2 pocit :).
Koukám, že krom Ion Fury se i Amid Evil dočká svého přídavku.
Dohráno. Některé epizody slabší, ale jinak výborné. Graficky každopádně velice nápadité - a to včetně poslední epizody. Soundtrack fantastický.
Graficky je to rozporuplné (skutečně nechápu potřebu uměle vyrábět něco, co vypadá hůře, než by vypadat mohlo, hry, na které se studio odkazuje, byly ve své době grafická špička) a díky mixu přístupů se na to nedívá zrovna nejlépe.
Prvních šest epizod má kolísavou kvalitu (od výborných přes slušné až po nic moc) a za ten koncentrovaný hnůj, který předvedli v poslední epizodě (graficky doslova, ale design s tím jde ruku v ruce), by si zasloužili nějakou speciální cenu, to bylo skutečně na úrovni nejhorších ruských no name věcí, co jsem kdy hrál.
Prvních šest epizod má kolísavou kvalitu (od výborných přes slušné až po nic moc) a za ten koncentrovaný hnůj, který předvedli v poslední epizodě (graficky doslova, ale design s tím jde ruku v ruce), by si zasloužili nějakou speciální cenu, to bylo skutečně na úrovni nejhorších ruských no name věcí, co jsem kdy hrál.
Udolal jsem prvního bosáka bez použití duchovního steroidu. Musím se pochválit :)
@Isair (26.07.2019 19:42): To sbírání duší hodně hraje na notu Painkillierovi. :)
@pajmič (26.07.2019 18:12): Jo, ta stylizace je netradičním způsobem kouzelná :).
Gameplayově by to měl být spíše (i dle slov autorů) ten Heretic či třebas první Quake, Painkillera v tom zase tak moc nevidím.
Gameplayově by to měl být spíše (i dle slov autorů) ten Heretic či třebas první Quake, Painkillera v tom zase tak moc nevidím.
@leebigh (26.07.2019 06:28): Mám pro tebe odpověd. Je to fakt dobrý! :) Ta stylizace si pohrává s mým mozkem. Jako by jeden (amatér) hodil do půlky hry HD textury do qvejka a druhej(profík) udělal druhou půlku hry v Unrealu, to se omylem smíchalo dohromady a vzniklo toto :D
@pajmič (26.07.2019 06:05): Jo, je to dobrý :-)
Takže, jestli jsem to dobře pochopil, tak Painkiller, Quake a Heretic si dali perverzní "trojku" a v důsledku toho byl splozen Amid evil? Tohle dětatko mě bude bavit. Muahaha!!