„Dohrál“ jsem to hnedka včera asi za dvě a půl hodiny. Jak jsem se bál, že tam už nebude co dělat (protože ta obyčejná kariéra nejde hrát znova), tak je tam zábavy až až. Hrozně se mi líbí ta provázanost s online statistikami. Mód speedrun je super. Místo klasického limitu 2 minut na kolo prostě časovač běží od nuly a počítá, než splníte všechny úkoly v levelu. Výsledek se nahrává online do statistik. Prostě super a dává to větší smysl, než speedrunování starých her s dvou minutovým limitem a neustálým mačkáním retry, protože už není čas (třeba School II je skoro nemožný v tom limitu v původním THPS2 na jeden pokus udělat).
Jediný, co mi vadí, ale to už je prostě tím, že je to remake... Je cítit, že ty levely jsou prostě designovaný na jinou hru, ve který neexistoval wallplant, revert a v jedničce dokonce ani manual. Měnit je příliš nemohly, protože už by to nebyl remake a kdyby osekali herní styl na styl prvních dílů, tak by vlastně zahodili to, kam se ta série až někdy k
Tony Hawk's Underground ubírala a léty od prvního dílu vybalancovala. Jestli udělají THPS3 DLC, kde už jsou levely designovaný na větší komba, tak to bude tip ťop. Spíš bych ale radši THPS6 (teda spíš opravdový THPS5, protože pětku nikdo nepočítá :D) s novýma levelama.