Dobrý den, potrebuju se zeptat, co vše mi odebere, když si swapnu v gta online charakter. Vezme mi to jen level nebo i něco dalšího?
Diskuze
Tak nějak relevantní. "Jeďte jako v GTAčku!" :) odkaz
@Paul (15.03.2021 21:02): Neuveriteľné...
@M.a.t.t. (28.02.2021 23:50): V Rockstare zareagovali.
https://www.pcgamer.com/rockstar-thanks- ... icial-update-coming/
https://www.pcgamer.com/rockstar-thanks- ... icial-update-coming/
@Paul (28.02.2021 23:39): Zajímavé čtení. Díky za link.
@Paul (28.02.2021 23:39): Netreba si robiť ilúzie, že na to v Rockstare nejak zareagujú. Akokoľvek mám túto hru rád, radšej budú riešiť ako čo najviac ryžovať na hráčoch prostredníctvom Shark Cash Cards v online časti ako riešiť elementárne problémy. V Red Dead Online navyše iba potvrdili, že veľmi nerozumejú tomu, ako vytvoriť naozaj kvalitnú multiplayerovú súčasť.
Pro programátory zajímavej post o tom, proč se GTA Online loaduje tak dlouho a jak to opravit
https://nee.lv/2021/02/28/How-I-cut-GTA-Online-loading-times-by-70/
https://nee.lv/2021/02/28/How-I-cut-GTA-Online-loading-times-by-70/
@Greg (22.01.2021 10:49):
Plus teda AIčko snad ve všech GTA střídá pruhy naprosto nereálně. To jejich ostrý odbočení z pruhu do pruhu bez blinkru je postrach každýho speedrunnera...
To je šilenost no, kámoši by mohli vyprávět všechna ta sprostá slova co padla v GTA Online kvůli tomuto neduhu :D :D :D
Plus teda AIčko snad ve všech GTA střídá pruhy naprosto nereálně. To jejich ostrý odbočení z pruhu do pruhu bez blinkru je postrach každýho speedrunnera...
To je šilenost no, kámoši by mohli vyprávět všechna ta sprostá slova co padla v GTA Online kvůli tomuto neduhu :D :D :D
@Gordon (22.01.2021 08:24): V tý Mafii to bylo hodně daný i výkonem tehdejších aut. Tady jsou i ty největší plečky výkonný minimálně jako naše oktávky, takže stačí na chvilku zmáčknout W a rychlostní limit v obci je překročen :-).
Plus teda AIčko snad ve všech GTA střídá pruhy naprosto nereálně. To jejich ostrý odbočení z pruhu do pruhu bez blinkru je postrach každýho speedrunnera...
Plus teda AIčko snad ve všech GTA střídá pruhy naprosto nereálně. To jejich ostrý odbočení z pruhu do pruhu bez blinkru je postrach každýho speedrunnera...
@AiMLEzZz (22.01.2021 10:08): Tak určitě dá, ale pro mě v tom v GTA nebyla žádná zábava.
@Gordon (22.01.2021 08:24): Proč by se to nedalo? Já jsem tak jezdil.
@kiwizak (21.01.2021 18:07): To že auta mají nízkou životnost v rukou hráčů je u GTA podle mě zvykem a je to podle mě škoda, že se nedá jezdit moc normálně, protože na to hra není zaměřená, třeba v takové Mafii jsem vždy jezdil ukázkově tak abych své autíčko neškrábnul ani o píď.
Tak jsem se pustila do legendárního GTA V.. Naposledy jsem hrála San Andreas, což už je dávnooo. A jedinou hrou, kterou jsem kdy hrála stylem podobnou je asi třetí Saints Row, takže se dá v podstatě říct, že jsem v tomhle typu her zelenáč.
Můj prozatímní největší nepřítel jsou nepřekvapivě auta a jejich řízení, nejsem schopná někam dojet aniž by z krásného autíčka byla omlácená vzpomínka na něj. (Ano, mám řidičák). Ale motorky si užívám, jsou super a dobře se s nimi proplétá v dopravě. Zatím z toho, co jsem prošla mě mise baví, ale nevím jestli to stačí natolik abych to dohrála. Taky mi chybí nějaký přehled úkolů, systém přijeď k barevnému písmenu na mapě a dozvíš se, za mě není úplně nejlepší. Ale tak třeba se do toho ještě víc dostanu. Jako komentovat GTA, které všichni ostatní znají je možná zbytečné, ale v podstatě k té hře přicházím naprosto bez předsudků nebo naopak nadržování, tak třeba to pro někoho bude mít informativní hodnotu... :D
Můj prozatímní největší nepřítel jsou nepřekvapivě auta a jejich řízení, nejsem schopná někam dojet aniž by z krásného autíčka byla omlácená vzpomínka na něj. (Ano, mám řidičák). Ale motorky si užívám, jsou super a dobře se s nimi proplétá v dopravě. Zatím z toho, co jsem prošla mě mise baví, ale nevím jestli to stačí natolik abych to dohrála. Taky mi chybí nějaký přehled úkolů, systém přijeď k barevnému písmenu na mapě a dozvíš se, za mě není úplně nejlepší. Ale tak třeba se do toho ještě víc dostanu. Jako komentovat GTA, které všichni ostatní znají je možná zbytečné, ale v podstatě k té hře přicházím naprosto bez předsudků nebo naopak nadržování, tak třeba to pro někoho bude mít informativní hodnotu... :D
Zdravím potřebuju pomoc.Kdyz chci spustit hru tak se nacita Rocsar games a pak naskoci tabulka Email Verification. a muzete si tam vybrat z CLOSE , RESEND VERIFIACATION, CHECK VERIFICAITON. Ja jsem na vse moc rychly a kdyz jsem to hral asi pred rokem tak tam asi omylem zadal chybne emailovou adresu a nejde s tim nic delat a vyberu jakouliv moznost CLOSE ,, RESEND VERIFIACATION,CHECK VERIFICAITON tak se hra nespusti. Pritom uz jsem si zalozil ucet na Rocsatr games a furt nic. Pak jsem se dopracoval resetovain hesla, ale to asi nepomuze... a kdyz se prihlasim pres Rocstargames tak naskoci zas ta sama tabulka a pak kliknu na SWITCH ACCOUNT a objevi se zas tabulka s temi 3 moznostimi... A nepusti me to dal. Vim je to moje chyba ale i tak nevite nekdo co s tim ? a dekuju vam "!!!
@Red (06.12.2020 01:50): Já jsem to měl stejně. Jak už je ten svět tak realistický, tak se mi nechce tak rozdmýchávat chaos. V misích jsem tohle nějak potlačil, ale i tak jsem se vyhýbal zabíjení nevinných lidí atp. Takže nejsi sám :D.
@Red (06.12.2020 09:29): tak na mne nemir tim avatarem !
@H34D (06.12.2020 07:52): No to mám samozřejmě taky :(
@Red (06.12.2020 01:50): A problém se střílením do lidí nemáš? :)
Můj obrovský problém v tomhle dílu je, že prostě podvědomě dodržuju pravidla silničního provozu, dávám přednosti a pořád se koukám do nefunkčního zrcátka. Spoustu misí jsem tím opakovaně zazdil, mám obrovský problém třeba nebrzdit na červenou a nezpomalit když je blízko člověk nebo hrozí, že bych do někoho narazil. V mnohých misích navíc není vidět žádný utíkající čas, jenom mi to nahlásí neúspěch.
Tak jsem si po dlouhé době zahrál pětku a musim uznat, že animace apod, nezestárly moc dobře. Pomalej běh, střelba působí úplně uměle a hlavně .... já to nechápu, ale i GTA III mělo možnost, se skrčit s mojí postavou. Tady to prostě nejde :D zase ten nesmysl v podobě lepení se na stěny, achjo. Ale jinak jsem si užil spoustu srandy s menyo trainerem a modama.
@Charllize (15.09.2020 18:34): Rockstar jede jen na prachy, to je známá věc, takže u nich by mě nepřekvapilo už nic ... navíc je to přesně jak píše Bursoft ... a taky by tohle byl od Sony jen normální podraz na všechny hráče, takhle si vynucovat kup PS5tky, zvlášť třeba pro lidi, kteří v životě neměli konzoli a ovládání gaypadem se jim hnusí (jj třeba já)
Vždyť těch 750 mega je 60% posledního ročního zisku Sony a snad tolik ani nestál vývoj všech GTA dohromady. Sony by se tohle nikdy nevrátilo podle mě ...
Vždyť těch 750 mega je 60% posledního ročního zisku Sony a snad tolik ani nestál vývoj všech GTA dohromady. Sony by se tohle nikdy nevrátilo podle mě ...
@Bursoft (15.09.2020 18:36): Tady by slo o to zakroutit MS krkrem, je to konkurence a tohle by xbox smetlo ze stolu.
Osobne si myslim ze by to byla trosku prasarna, na druhou stranu za ten balik co by Sony zaplatila by jim to nalezelo pravem. Az mi to prijde ze to za tolik penez nestoji. A taky si myslim ze to tak nebude.
Osobne si myslim ze by to byla trosku prasarna, na druhou stranu za ten balik co by Sony zaplatila by jim to nalezelo pravem. Az mi to prijde ze to za tolik penez nestoji. A taky si myslim ze to tak nebude.
Jako smysl to nedává, R* i Take 2 nic takovýho nepotřebují a Sony má dost svých značek.
@themacs (15.09.2020 18:31): tak Sony zaplati Rockstar prijme, jsou na to dva :)
@Charllize (15.09.2020 17:40): Pokud tohle Sony udělá, tak to jsou pro mě největší svině, co znám ...
GTA VI mozna PS5 casova exluzivita. Heh, moc tomu neverim ale kdyby jo tak xbox ani nemusi zacit vyrabet.
http://www.hrej.cz/novinky/2020/09/15/sp ... zivitu-gta-vi-55830/
http://www.hrej.cz/novinky/2020/09/15/sp ... zivitu-gta-vi-55830/
@Bursoft (16.08.2020 10:58): Jasně, já to nemyslel tak, že RDR 2 je propadák nebo že není úspěch, jen, že to není GTA a nikdo od toho ani úspěchy GTA čekat nemůže ...
@themacs (16.08.2020 10:46): Ke květnu RDR2 prodal 31 milionů kopií, takže myslím že úspěch. Mám dojem že ve Vortexu se o tom taky mluvilo a prý RDR2 předčil očekávání podle finančních zpráv.
Nikdo samozřejmě nečekal že se to vyrovná GTA 5, který je univerzálnější. A taky se prodává už 7 let.
Nikdo samozřejmě nečekal že se to vyrovná GTA 5, který je univerzálnější. A taky se prodává už 7 let.
Osobně bych se nebál, že by GTA VI nebylo ... ony prachy z Onlinu pětky nepotečou věčně a s RDR 2 tak obrovskou díru do světa neudělali, ale tak to snad ani nikdo nečekal, že by to mohlo být úspěšnější než GTA ... s tím vývojem to tak může i být, R* dělal obří RDR2 a na GTA VI se pracovalo lehce a teprve teď po vydání se rozběhl vývoj ... ale nějak mi do toho nezapadají ty dva odchody ... nicméně GTA VI bude, jinou značku, která by je uživila a vydělávala jim hromady peněz, nemají ...
@Naginata (16.08.2020 00:20): Neřekl bych, že valve stagnuje.
@Naginata (16.08.2020 00:54): Tak Midnight poněkud převzali (viz nedávné Retro Nation video ohledně Red Dead Revolver), ta značka zahynula zřejmě už vydáním GTA v 3D a v nákupu dost možná hrálo prim odstranění konkurence a pohlcení prvků Midnight Madness pro GTA. Manhunt mi přijde jako zvrhlý nápad už od začátku, to určitě nemůže být tahoun. Bully mi přijde furt jako dobrý aspirant na pokračování, třeba s parodií dnešních progresivních univerzit a teorií. Otázka je, jestli na to má Rockstar koule. GTA 6 je nebezpečnější volba, ale opravdu optimisticky bych řekl, že s ní vymýšlí něco, co konkurenci posadí na zadek.
@Red (16.08.2020 00:39): Vypadá to ale, že zapomněli na své ostatní značky jako Bully, Midnight Club a Manhunt.
@Bursoft (16.08.2020 00:35): To máš pravdu, to tempo dělání her vlastně u nich nijak nevybočuje z normálu.
A co že mělo být na RDR2 dalšího? Pokud vím, tak tam další obsah neslibovali. Mezi GTA 4 a 5 bylo 5 let vývoje a po pětce se celej R* obrátil na vývoj RDR2 (narozdíl od jedničky, která byla na poměry Rockstaru docela malá hra tehdy).
V podstatě zatím nevybočují z žádného intervalu, s jejich tempem tu může být další GTAčko 2023. Ale jelikož by jim fandové neodpustili, kdyby náhodou udělali něco menšího, než RDR2, tak si spíš myslím, že vývoj může být i delší. Každopádně bych je tu zatím nepohřbíval :D
V podstatě zatím nevybočují z žádného intervalu, s jejich tempem tu může být další GTAčko 2023. Ale jelikož by jim fandové neodpustili, kdyby náhodou udělali něco menšího, než RDR2, tak si spíš myslím, že vývoj může být i delší. Každopádně bych je tu zatím nepohřbíval :D
Samozřejmě záleží na tom jaký příjmy z toho online plynou, u Rockstar asi není nový projekt urgentní. Nicméně cílem společnosti a jejích majitelů by mělo být expandovat, nikoliv přežívat. Spíš bych se opravdu přikláněl k tomu, že jejich další projekt se nevyvíjel podle očekávání a rozhodlo se k jeho přepracování/zrušení, což se nemuselo všem líbit. Přeci jen když jseš šikovnej a nad něčím strávíš x měsíců času aby to potom bylo k ničemu tak tě to dost demotivuje.
Je smutné že takhle skončili Rockstar, byli jedni z mála Západních AAA vývojářů kterým jsem důvěřoval. Místo úpadku přišla stagnace. To samé i u Valve kde skoro všichni původní lidé odešli.
@themacs (15.08.2020 23:41): asi jsem nihilista, ale nevěřím v žádné gta 6. vždyť prej i kašlou na RDR2, si vem že je to novější a stejně oznámí radši Online.
@David_Cravford (15.08.2020 22:06): To je taky možný, důvod jeho odchodu myslím znám není ... možné je to , co píšeš, možný je i katastrofální stav vývoje GTA VI ... kdo ví
@themacs (15.08.2020 08:58): není to spíš tím, že jak milkují ten Online, tak Hauser třeba už neviděl žádný pořádný vize v tom?
@Auerley (15.08.2020 21:28): Pokud budou hráči stále platit, tak to možné je.
podle mě GTA V přežije ještě tak 5 let a potom se až bude něco dít.
@Naginata (14.08.2020 21:21): No, jelikož se na cca Vánoce chystá vydání GTA V na nové konzole + bude nejspíš obří update do GTA Online (spekuluje se dokonce nad novou mapou a potvrzený je nový Heist/Heisty), tak já osobně GTA VI moc brzo nečekám ... přijde mi to, že jak odešel Dan Houser a teď i tenhle, plus vydání pětky na nové konzole, tak GTA VI už byla v pokročilém stádiu vývoje, jenže byla tak špatná, že ti dva radši odešli a vývoj začal v podstatě odznova ... ale to je jen můj názor, nicméně události poslední doby tomu docela nasvědčují ... navíc, je jasné, že se R* snaží vyždímat z GTA Online prachy co to jde ... a bude je ždímat až do posledního dechu, takže bude 6tku i kvůli toho oddalovat ...
@Naginata (14.08.2020 21:21): GTA už nikdy co se týče rádií nebude jako dřív. Chatterbox je stále masterpiece!
Vypadá to že všichni klíčoví lidé odcházejí z Rockstar, mám pořád menší naděje že GTA VI někdy vyjde.
https://www.msn.com/en-us/entertainment/ ... -company/ar-BB17Y8YQ
https://www.msn.com/en-us/entertainment/ ... -company/ar-BB17Y8YQ
@adam.kulhanek (14.08.2020 13:42): Naprostý souhlas s tebou. Pro mě osobně by to už nebylo GTAčko, kdyby tam byly reálné auta. Ta hra právě že vsází na to, že jsou tam parodie nebo variace na reálné věci, nejen auta. Taky hráč od trojky a nikdy jsem osobně hru ani nemodoval ... jinak nebál bych se, že by se v GTA někdy objevily reálné auta ... žádná automobilka nedá licenci do hry, kde je hlavním prvkem vraždění, kradení, bourání apod ... :D
@El_Banato (komentář): sice s většinou věcí, který jsi napsal, úplně nesouhlasím, ale neberu ti je :) GTA V je pro mě jen dobrou hrou, a průměrným kouskem v sérii :)
@adam.kulhanek (14.08.2020 13:42): Pod to se podepisuju. Radši budu jezdit Bobcatem, než nějakym pro mě neznámým americkym pickupem :) A v GTA to vůbec nevadí, protože všechno je jen “podobné” realitě, ale nic není skutečné. Takže buď všechno realný a to i třeba limonády, nebo obchody se zeleninou, nebo všechno s vtipnejma názvama ;)
@adam.kulhanek (14.08.2020 13:42): Pod to se podepisuju. Radši budu jezdit Bobcatem, než nějakym pro mě neznámým americkym pickupem :) A v GTA to vůbec nevadí, protože všechno je jen “podobné” realitě, ale nic není skutečné. Takže buď všechno realný a to i třeba limonády, nebo obchody se zeleninou, nebo všechno s vtipnejma názvama ;)
Já si nemůžu pomoct, ale o proti starším GTAčkám mi pětka přijde právě bez života, hodně nascriptovaná a bez nějaké pořádné interakce se světem. Vůbec nechápu, že to někomu tam může přijít živé, ale tak po dohrání Watch Dogs 2 mám možná nároky trošku jinde co se týče sandboxu :)
@adam.kulhanek (14.08.2020 13:42): za mě je to taky cajk, když ty auta vypadají dobře, tak je úplně jedno, jestli mají nebo nemají licenci, když je celý svět kolem vymyšlený :-)
@El_Banato (komentář):
Je skoda, ze ve hre nejsou licencovana auta, ale za zkostnatelost a priposranost automobilovych znacek autori nemuzou (jasne, hra by musela stat desetkrat tolik, protoze za znacku se plati), ale to neni nic, co by nevyresil nejakej sikovnej mod.
Já tohle beru naopak jako výhodu. Nevím jak ostatní, ale já jsem dohrál všechny GTAčka od trojky a přijde mi, že ty custom názvy aut do tohoto světa prostě patří. A proto já bych třeba naopak bral jako velké mínus, pokud by v novém díle byly tyto názvy nahrazeny skutečnými značkami.
(A btw. taky mám rád auto Infernus :-) )
Je skoda, ze ve hre nejsou licencovana auta, ale za zkostnatelost a priposranost automobilovych znacek autori nemuzou (jasne, hra by musela stat desetkrat tolik, protoze za znacku se plati), ale to neni nic, co by nevyresil nejakej sikovnej mod.
Já tohle beru naopak jako výhodu. Nevím jak ostatní, ale já jsem dohrál všechny GTAčka od trojky a přijde mi, že ty custom názvy aut do tohoto světa prostě patří. A proto já bych třeba naopak bral jako velké mínus, pokud by v novém díle byly tyto názvy nahrazeny skutečnými značkami.
(A btw. taky mám rád auto Infernus :-) )
@John Mirra (10.08.2020 21:10): Autoři věděli, jak hru znechutit!