Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nechcete radšej písať komentáre ku skutočným hrám, ktoré komentáre nemajú? :)
Nech je to akákoľvek blbovina, aspoň ma to rozosmialo, zatiaľ čo pri Dear Esther som pomaly zaspal.
Na mě to taky žádnej ohromnej dojem neudělalo, ale stojím si za tím, že stěžovat si na absenci skákání a zombíků je naprosto mimo.
To nic nemění na tom, že celej ten nápad je asi tak stejně mimo mísu jako by byla kritika Tournedos Rossini za to, že to není přelitý nutellou, místo fois gras tam nejsou nakrájený párky a místo lanýžů to není zasypaný gumovejma medvídkama.

Prostě je to totální úlet a ukazuje to, žes vůbec nepobral, na jakejch prvcích ta hra staví.
Na googlu jak začneš napisovat Dear Esther Z tak hned na prvním místě se ti v návrzích objeví Dear Esther Zombies Mod. Je vidět že nejsem jediný koho to napadlo...bohužel jsem žádný nenašel
Keď môže byť Pride and Prejudice and Zombies, prečo by nemohla byť aj Dear Esther and Zombies?
Teď mě napadlo, že by to vyprávění bylo závislý na zabití. Prostě ti zombíci by byli rozmístění po jednom po ostrově ale byli opravdu tuzí (žádný takový kteří dostanou pažbou a zhebnou, získával bys bodíky do skillu ale i zombíci by se zlepšovali). No a každý zabití by aktivovalo další čast dopisu a změnu hudby. Takhle by ta hra krásně gradovala.
Ne to mě napadlo už při hraní DE, napsal jsem to i do DE diskuze. Tak si představ na tom ostrově zombíky a brokovnici. Ten vypraveč a hudba by tam pořád byly. Nemuselo by jich být hodně, tak přiměřeně - do 20 po ostrově. Zombíci a brokovnice by byla jasná přidaná hodnota. V první chajdě by dejme tomu našla kladivo a prvního zombíka.
"Samozřejmě zbraně a zombíci by to přinesly na úplně jinej level, ale jak řikám důležitý je i ten základ."

Prosím, řekni mi, že jen trolluješ:).
@USER47 (31.05.2013 13:33): Tak musíš uznat že to už je takový herní základ který už existuje 15 let. Třeba to že Esther neumí plavat bych před 5 lety taky odpustil, ale teď už jsme přeci jen někde jinde.
Jo jo, Dear Esther by rozhodně byla "hlubší" s možností skákat a běhat.:-o

My god...
Dear Esther vede v délce, ale Dear Esteban zase v možnostech (skákání, rychlejší pohyb). Rozhodně mám po dohrání hlubší pocit, nějak mi víc sedlo i to prostředí. Ale je fakt že prostě zábavu na 5 minut nejde vysoce hodnotit.
@M.a.t.t. (30.05.2013 18:01): To flashové hry taky, tak proč tu nejsou? Plus si s nimi někdo dal mnohem více práce než 48 hodin (či až 7 dní v tomto případě).

Je to na úrovni prototypu, možná alpha verze, vzhledem k tomu, že tady není povolena ani většina 'placených' bet tak mi to nepříjde fér (k nikomu) :/