Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@AlieN (18.09.2018 22:31): Ty přímé dějové linie moc ne. Ale objeví se pár postav z KotORu a těch odkazů tam je mraky. Na Tarisu třebas na tu snahu najít Promised Land pro ty lidi pod městem v KotORu. Mimochodem tohle je parádně provedené.
Jak moc to příběhově navazuje na KotOR? Pobíhám po rozbombardovaném Tarisu a mám pocit že bych si to asi fakt měl radši trochu víc osvěžit.
Teď tuším není ten double exp week. Bývá to lepší, páč s ním stačí dělat jen story mise. Ty vedlejší zbytečně rozmělňují jinak většinou dobré class stories. Takhle na první dohrání ale přiber hlavní storyline jednotlivých planet (rovněž fialová). To dá také dost zkušeností.
Rozjel jsem Smugglera za Republiku (dávám na Jabova doporučení), tak snad ta hratelnost nebude marná i bez síly a světelných mečů. I když ono to asi vyjde na stejno, když se dívám na ten soubojový systém, respawnování nepřátel a jejich umělou inteligenci... bolí to.

Jinak to na první pohled vypadá a ovládá se snad stejně jako KotOR. Tedy sterilně a toporně , ale na obojí se dá zvyknout. Jen je to trochu zvláštní, když KotOR je o deset let starší, a Bioware od té doby za sebou mělo už i Mass Effecty.
K Launcheru samotnému jsem se ani nemohl dostat ;)
Pro nainstalování hry jsem musel ten stažený SWTOR_setup.exe soubor rozbalit 7zipem, v něm rozbalit ještě jeden archiv, a ten už šel spustit. Už jsem za ty roky při rozjíždění roztodivných pirátských a kdovíjakých her dělal všechno možné, ale toto se mi stalo poprvé... a to je to free to play :))

Nic jiného než singl obsah mne tu nezajímá, tak to dál už tedy snad bude v pohodě.
Zkus vymazat bitraider folder a pustit to znova. Já jsem s tím launcherem nikdy žádný velký problémy neměl, ale vím, že někomu to čas od času zlobí.

V samotný hře moc bugů není, sem tam nějakej vizuální glitch nebo group finder problém jak zmínil Jab, ale nic zásadního.
@AlieN (09.09.2018 23:21): Občas se setup bugne. Ale většinou jen stačí jej vypnout a znovu nastartovat. Ve hře bugy jsou. Ale je jich poměrně málo. Z těch důležitějších se poměrně často bugne něco v operacích. Zejména pokud op parta mění složení. Singl obsah je neproblematický. Z většiny to ale platí i pro flashpointy.
Také jste se potýkali s tím že nejde spustit Setup?
Asi mě to fascinuje - evidentně podle internetů velmi častý bug, který je v installeru z oficiálních stránek od samého vydání hry, a nikdo ho za ty roky neopravil.
I u single player hry by to bylo diletantství, ale u pořád updatované onlinovky, ke které ještě relativně nedávno vyšel nový obsah? To už je... já nevím... next level bizár.

Je zbytek hry také tak zabugovaný?
Tak nic, vzdávám to, už mě to nebaví.
Chtělo by to nějaký regulerní díl KOTORu.
@USER47 (25.04.2018 00:08): Tak... Oba jsme proti vox populi trochu jinde s tou oblibeností troopera. Ale hlavní hejt herní obce jde na consulara. Jeho děj je docela za mě oukej. Hlas za chlapa jeale nesnesitelný a všichni družníci dost hrozní. Teda ten doktor je oukej. :)
Jaba neposlouchej. Třeba consular má jednu z nejlepších class story;-). A smuggler je shit.

Což ti může dát najevo, že nemáš poslouchat kohokoli z nás, zahraj si všech 8 a uvidíš. A pak RoTHC, KotFE a KotET. Především poslední dvě expanze jsou příběhově podle mě velmi dobrý.
@Red (23.04.2018 23:18): No dojdeš časem k těm horším (BH a oba jediové - u BH to zachraňuje posádka). Vlastně po IA už ti zbývá z mých oblíbených (stran class stories) jen smuggler a sith inquisitor.

Jeasa asi bude o něco lepší, když ji romancuješ s DS cápkem. To mi přišla šílená takovým hodícím se způsobem. :)
@USER47 (23.04.2018 22:01): Jak jsem už říkal, já to dělám všechno random:) Ty všechny class příběhy postupně dám, prostě potom budu mít pocit že jsem dohrál:)

@Malignus (23.04.2018 22:11): Jo je těžko předvidatelná. Třeba s evil Jaesou jsem neměl problémy, zkušenosti s kamarádem schizofrenikem se zúčtovali:)
@Red (23.04.2018 21:23): Kaliyo mi přijde jako dosti Chaotic Evil a v reálu bych se s ní taky nekamarádil. Podle mě, ne tak dobrá jako Kira, Vette či Mako. Řekl bych, že i sestry Voermannovy jsou předvídatelnější a "normálnější". :-D Ale zkus si počkat na Rainu Temple (je to kost), třeba se ti bude více zamlouvat. ;-)
Hraju za sniper-marksman(?). Není to taková pohoda jako s Trooperem, ale aspoň nemusím skákat jak žabák (Sith warrior). V reálu bych se od té první společnice držel co nejdál, můj RPG sniper by zase způsobil menší "nehodu", kdyby měl tu možnost...zatím schytává jen "disapprovy":) Jsem docela zvědavej jestli se z toho něco vyklube.
@Red (19.04.2018 21:08): Já mám rád tu celkovou vojáckost té jeho storyline. A aj první tři družníci jsou hodně fajn. Fajn je i dilema se sgt. Jaxo nebo i ten závěrečný útok na Raktona. Jen v téhle storyline cca nasimulovali útok celé vojenské jednotky. Jinde ti podají, že se odehrává, ale nikdy jej nevidíš.

Btw z těch lepších storyline už ti zbývá jen Smuggler, Imperial Agent a Sith Inq. ;) Bounty Hunter pak má strašně nezajímavou storyline, ale výborné družníky. Hlavně Gaulta.
Tak trooper dohrán. Zase mě bavil nejvíc ten začátek. Skála je můj oblíbený akční film:)
@Dorian (14.04.2018 12:09): Jo to rozhodování je často zlé. Třeba mám často jediné světlé/neutrální řešení prostě člověka nechat jít. I když se tě snažil zabít nebo někoho zabil nechat ho zaplatit je bráno jako úplatek a hned dostávám body do DS.
Mimochodem, to, že Sithové jsou všichni iracionální nevyzpytatelný vraždící maniaci, je především problém základní hry. Už od Makeb expanze dál to Bioware trochu narušili zahrnutím některejch Sithů, který jsou inteligentní, racionální a o dost věrohodnější.
Jak už bylo řečeno, light side/dark side přístupy jsou odlišný v kontextu jednotlivejch tříd.

Kupříkladu inquisitor je pěknej zmetek bez ohledu na alignment, nicméně jeho příběhem se vine linka budování větší a větší moci jak v rámci osobních schopností, tak i politický síly. Jak light side, tak dark side přístupy vedou ke stejnýmu cíli, ale odlišně. Light side volby stavěj spíš na budování dobrovolný loajality tvejch podřízenejch, dark side volby tě stavěj spíš do role diktátora.

Jinak je fakt, že občas jsou ty volby trochu divný a na imp straně je většina dark side voleb v sidequestech a společnejch planetárních linkách hodně "chaotic evil". A podobně se koneckonců chová i většina NPC Sithů.

A souhlasím s Jabem, jestli tě zajímá ten vztah sithové vs. imperiální administrativa, imp agent je ideální třída, tam si s těma magorama slušně užiješ.:-D
Tak do jisté míry ano, i ta Dark Side má svůj morální aspekt kdy se věci dělají nějak protože to tak prostě je.

Ale v souvislosti s tím mě dost zaujalo vykreslení Sithského impéria kde velká část elit není force-sensitive a snaží se udržovat nějaký fungující stát oproti svým egomaniakálním nadřízeným - Sithům. Čímž si částečně odpovídám na svoji výtku.
Jenže Light Side přece vůbec není pragmatická, zatímco Dark Side z velké části je (strength, power, victory). Ač důraz který je u temné strany kladen na negativní emoce samozřejmě vede k násilí a krutosti, tak přeci nemají být true dark Sithové „chaotic evil“ ve stylu Dungeons and Dragons.

V mém konkrétním „RP buildu“ to jak je to ve hře nastaveno vede k tomu že má snaha hrát Sitha co si svou minulost otroka kompenzuje snahou dosáhnout co největší moci - mít nejlepší zbraně, nejlepší kontakty a bandu šílených kultistů co mě budou následovat - je chápána jako že jsem zářící super Jedi. Věrnost Impériu s tím nemusí mít co dělat (to se projevuje třeba u volby u Dark Science nebo u toho trávení vzbouřených otroků, tady jsou ty volby taky trochu divné, ale tolik mi nevadili).
Rozehrávám a musím říct že jsem opravdu překvapen dojmem z lokací. Korriban dobrý, Dromund Kaas ještě lepší, ale když dorazil na Nar Shaada tak jsem koukal s otevřenou hubou. Asi nejvíc impozantní město co jsem kdy v RPG viděl.

Ale co mě dost štve je podivný pohled na světlou a temnou stranu síly, tedy alespoň u mého inkvizitora. Zatím to vypadá:
Dark Side - zabít, zničit, rozšlapat bez ohledu na to jestli je to pro mě výhodné nebo ne
Light Side - žádné násilí, ale to že to nenásilí přispěje mé osobní moci, Sithskému impériu nebo povede k manipulaci se stále hodnotí jako „světlé“.

Filosofie Sithů a Temné strany má snad být v absolutním egoismu a touze po moci, kde je krutost a násilí jen pravděpodobným následkem, nikoliv účelem. Největší WTF asi proběhlo na Grantham Estate:
Dorazil jsem k vědci a získal od něj informace nutné k dokončení úkolu. Temné rozhodnutí je ho zabít, světlé ušetřit ho výměnou za to že vám vyvine nějakou zbraň. A tak zatímco můj inkvizitor hřímal jak chce zbraň na vyhubení Jediů obrazovka se vesele zalívala modrobílou září světlé strany. Skutečně světlá volba - ušetřit ho a ještě mu vrazit kredity ať může utéct z planety chyběla, temná volba zase znamenala že vaše postava je mentálně zpomalená.

Děje se tohle i u ostatních class ?
Já se carnage maraudera/combat sentinela nikdy požádně hrát nenaučil. Nejzábavnější warrior je podle mě Vengeance Jugg nebo Annihilation Mara.

Plasmatech Vanguard není špatnej, navíc je to velmi silná třída i v endgame obsahu.
@Red (08.04.2018 20:44): Plasmatecha mám z DPS trooperů nejraději. :) U jeho story jde ale o to, zda ti sedne ta vojácká dutost.


Carnage Marauder je super volba. Má nejoblíbenější zase mezi DPS Warriory. ;)
Moje Sith válečnice byla carnage marauderka odkaz

Teď hraju za vojáka vanguard plasmatecha odkaz

Překvapivě mě to za něj baví mnohem víc, stačí se zaběhnout do davu, hodit artillery blitz, flak shell, explosive shell a přeživšího bouchnout paží.
Btw: jakou hraješ advanced class a specializaci? Jsou mezi tím dost velký rozdíly co se týče hratelnosti.
Tady se já s Userem rozcházím. Za mě jsou class stories to nejlepší ze hry. Pak už to jde z kopce. :)
Taky můžeš na měsíc subnout a projít Makeb, SoR, KotFE a KotET. Hlavně poslední dvě expanze se mi příběhově dost líbily.

Na dobrej gameplay zkus nějaký operace:).
Dohráno, ten závěr v podobě duelu mi trochu zvýšil náladu. Kéž by to takhle bylo normální. Při každém úkolu jsem otrávenej že mě zase čeká další dlouhé putování v nepřátelském území a čistka základny křiváka.

Teď uvažuju jestli to odinstalovat nebo si nahodit další story. Jako ty rozhovory si vyloženě uživám. Ten strašný gameplay mě aspoň naučil si pořádně prohlížet lore a oblohy planet. Protože všechno je lepší než koridory stojících nepřátel.

Takové brození stokama abych dostal cukrkandl jsem zažil u Dragon Age: Inquisition. Tam jsem sebeúctu neměl a dohrál jsem to.
Oni zabíjení companionů zrušili už v nějaký betě, po přidání přepínacích rolí by museli dělat spoustu dodatečnějch úprav v cutscénách, dialozích apod, což se samozřejmě nekoná.

btw: pokud jsi marauder, tak žádnej selfheal s výjimkou medpacku nemáš, pokud jsi juggernaut, tak máš healovací defensive cooldown "enraged defense".
@Red (06.04.2018 14:40): Plačky si stěžovali(/y), že tak přijdeš o jediného heala v companionech. Kdysá měli role, které nešly přepnout. Zabít jde až po KotET. Ale logicky je to naprosto neuspokojivé. Označit to i jako "nouzové řešení" je přecenění. Tohle byla věc, z níž se mi u Sith Wara chce dodnes zvracet. Však to píšu i v komentu. Ten Iokath přídavek, kde je možné jej zabít, to vlastně spíše ještě zhoršil.
To jako toho quinna nemůžu zabít? Jako co to je?!? Bych čekal že tady se právě Sith warrior bude moci pořádně vyřádit.
@Red (04.04.2018 01:00):
1) Je to MMO, spousta questů vyžaduje značnou dávku představivosti:).
2) Postup v příběhu
3) Když vlezeš do mapy galaxie, vlevo dole si můžeš za 50k koupit fast travel na loď. Přinejmenším jako subscriber.
4) Barvu meče řídí barva krystalu. Pokud jsi DPS. měl bys mít nějakej eviscerating (+41 crit) krystal libovolný barvy.
5) Proč ne?
@Red (04.04.2018 01:00):
ad 1) infiltrace je většinou ve smyslu RP, ale výjimečně dostaneš i na výběr ze dvou cest (momentálně mě napadá Empire(?) quest linka na Queshi)
ad 3) přes Galaxy map ikonka lodi vlevo dole to nejde? Nebo se to zpřístupní až s perkem?