Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Rapier (28.04.2018 15:24): Velmi přístupná tahovka, která je ale naopak obtížná na mistrovské naučení. Má spoustu možností i vyložených triků. Každá strana je jiná, jednotky jsou zajímavé, mají velmi odlišné schopnosti i statistiky a pokrývají většinu fantasy spektra. Grafika je ručně kreslená a tedy nestárne (na větších monitorech stačí instalovat HD mod). Btw HoMaM 3 tu má 27 komentářů. Určitě v nich ty důvody budou. ;)

Mě třebas stále vyloženě těší zahrát si single mapu jako Free-for-All a s ještěrkami vylézt z bažin a pomalu se prožrat až k vítěznému konci.
Nikdy jsem Heroes of Might and Magic nehrál. Nicméně hráli jej všichni mí vrstevníci. Vždy jsem byl jen v roli pasivního hráče. Samozřejmě, že mám představu o čem, že ta hra/série je ale zajimalo by mě co Vás ne této sérii baví. Co je na té sérii tak jedinečného?
@H34D (26.04.2018 21:55): Dobrá hra Esterko Kládová, ten Cove sa mi začal celkom páčiť. Škda, že sme vôbec nevideli čo dokážu tie Sorcererky.

Normálne mám chuť nainštalovať HMM3 a hodiť tam ten slávny patch/MOD, ale boha nesmiem to by zase išlo do kopru 200 hodín gamečasu :-D
@90210 (20.02.2018 11:23): Úplně jsem zapomněl odepsat. Já bych samozřejmě chtěl, aby hrady byly ve videiích zastoupeny rovnoměrně a za Cove mám zatím jen jeden záznam, ale poslední dobou (rok+) jde o to, že se v prvé řadě musí podařit kvalitní hra, aby z ní mohlo být video. Zrovna před pár měsíci jsem hrál Cove celkem dost, ale žádná hra nebyla dostatečně reprezentativní. :) Až něco zajímavého odehraju, bude z toho video...
@H34D (31.12.2017 15:33): Milé překvapení na začátek roku. Díky za další skvělé video. :)

Tvůj soupeř hrál dost dobře. Mě by třeba vůbec nenapadlo skrývat v hospodě statistiky svého nejsilnějšího hrdiny. A těmi zemskými elementály ti taky slušně zatopil, ale je zajímavé, že pak kvůli tomu hrdina bez jiných jednotek může nenávratně zemřít a hrad zůstane nedobytý.
@Jab (10.12.2017 09:57): "Letí" je asi špatné slovo. Hraje se vždy Heroes 3 s HD modem a v současnosti už téměř výhradně s datadiskem HOTA. WoG je datadisk pro singl a VCMI je něco pro WoG, to ani neznám.
Btw co vlastně teď letí jako nejlepší HoMaM 3 mod (i masívní) či kombinace modů? Instaloval jsem jen HD mod pro vyšší rozlišení a teď koukám na WoG, VCMI a HotA.
@H34D (30.10.2017 11:14): Tieto partizánske hry sú strašný oser, tu je už fakt vidieť dlhodobý skill Heada.
Ten ojeb s Disguisom to už sú strašné vychcávky, aj keď samozrejme nebola 100% istota že sa to podarí.

Radšej hrať šach proti Qeegovi 500 ako hrať Heroes 3 proti tomu Veselému hráčovi s ptákami..... či ptákem, či čo to tam má.
Tak jsem to konečně dokoukal celé. Hodně zajímavá hra, i přes velkou délku to vůbec nenudilo.
@H34D (23.09.2017 19:05): Další super video. Závěrečná bitva byla opravdu napínavá. Přemýšlím, jestli by třeba pro soupeře nebylo výhodné, kdyby dva blesky (či jeden blesk a pár střel) obětoval na zničení katapultu. Kdyby ti pak zabil i ty kyklopy, neměl bys jak zničit jeho věžky, které ti tam fakt z nějakého důvodu dávaly damage jak kráva.
@H34D (23.09.2017 19:05): Masaker, 2-minutová rýchlovka a skoro 3 hodinové video?
Sakra, zase mám čo týždeň pozerať pri konzumácií večeře.
Ďakujem maestro, dúfam že budeš celú ligu rúlovať ešte minimálne 100 rokov.
A hlavne produkuj tie tvoje dementné hlášky o vážení vážek a ptákách (ptácích)... to ma vždy rozseká na maděru.
@pajmič (komentář): Pěkný koment. Vzpomněl jsem si u toho na svoje začátky s Heroes, kdy jsem jako malé děcko nechápal, co je to tahová hra, a štvalo mě, že se každý hrdina po chvíli "pokazí" a už nemůže nikam jít.
@Jab (11.09.2017 07:02): Nu, řekněme, že její absence byla pro mne jistou kulturní abstinencí, ergo to můžeš považovat za velmi chudý pokus o vtip. Záleží na tom, jak si to interpretuješ :) A díky za chválu!
@H34D (05.09.2017 11:47): Každopádne jeden luckerský set morálka+luck ti tak isto bez problémov vyhraje hru.

Ale potešilo ma, že ti prišlo vhod Ballistics o ktorom sme sa v minulosti bavili, ty si ho pomerne zavrhol a ja som ho naopak argumentoval ako dosť dobrú vlastnosť, ktorú si dávam rád.
Ale jasne, chápem rozdiel medzi PvP a PvComputer.
@90210 (05.09.2017 11:03): Nejde o kvantitu kouzlení, ale o to, že jeden expert berserk v hlavní bitvě ti může vyhrát celou hru. Anebo expert curse (prokletí). Jinak dostat morálku anebo luck je samozřejmě super. :)

@Eru (03.09.2017 15:17): Neřešil jsem to v ten moment, ale máš pravdu, že by to bylo hodně užitečné.
@H34D (26.06.2017 21:42): Tak jsem to rozkoukal a uz jsem za tou mega bitvou. Prijde mi, ze se hodne zaobiras tim jaky si vzit expertni magie, obhajujes fire magic, ale v podstate jsem nevidel, ze bys nekdy nejak vyrazne kouzlil neco jinyho, nez expertni zpomaleni, obcas zrychleni a nejakej ten blesk nebo sipku a kouzlis pomerne malo, coz ale u toho typu hrani chapu. A vsichni podcenujete leadership a luck, to se tomu manikovi, co hral proti tobe, tentokrat pekne vymstilo.:0)

Jinak ale samozrejme super video.
@H34D (03.09.2017 12:04): Tie tvoje hlášky sú fakt OP zábava,
ale tento MOD s časovým obmedzením mi prišiel značne zaujímavý, IMO to vyrovnáva skill/OP/hladinu, kedy preskillovaný magor typu Headhunter, nemôže exploitovať OP skilly ako niekoľkonásobné vymieňanie armády aby získal jedno políčko pohybu a podobné HC šialenosti.
@Zero (08.08.2017 00:05): V první bitce jsem potřeboval bleskem likvidovat ty nejnebezpečnější oddíly, ale byl to risk, protože nevhodný resist to mohl zvrátit. Vlnka smrti by byla tedy hra více na jistotu. V druhém souboji - zpomalení to není, ta naga stejně jela až na konec. :)

PS: Oprava, zpomalením by to teda taky šlo, špatně jsem si pamatoval, v jakém pořadí ty jednotky jely. Pro úplnost, měl jsem na mysli slepotu. Tak by mě mohl vždy oslepit po jednom útoku a já bych se už nikdy nedostal na tah, protože many měl soupeř spoustu.
@H34D (06.08.2017 16:31): Uf, to byl celkem záhul. Je to fakt strašně dlouhé, ale na druhou stranu určitě jedna z nejzajímavějších her se spoustou zvratů.

Škoda ale, žes víc nevyužíval tu vlnku smrti, třeba v tom prvním větším souboji by se hodila. Pokud máš blesk za 600 dmg a vlnku za 150x7, tak má vlnka potenciál dát víc dmg než blesk, i když to některé jednotky resistují. Taky bylo dost na houby, že měl nepřítel plášť proti silným kouzlům, takže Solmyrova specialita ti byla prakticky k ničemu.

V té poslední bitvě, když říkáš, že nepřítel mohl vyhrát - kdyby ti ty zbývající nagy zpomalil, aby zaútočily jeho jednotky dřív, než můžeš utéct?
@H34D (26.06.2017 21:42): Přijde mi, že v závěru jsi to zbytečně protahoval a riskoval. Dle mého ses měl vzkřísit už když ti zbyli jen 3 rochové. Jednak proto, že 1-3 nedávali skoro nic. A také kdyby gorgony v čase 1:25:10 dostaly morálku, tak jsi mrtvý.
@H34D (14.06.2017 19:12): Jakoze fanmade non-profitable project tam nemuze prdnout nejakou priseru z duvodu copyrights. kdyz uz nevahaj pouzit puvodni nazev hry?:0)

Nemuzu rict, ze by to vypadalo blbe, naopak. Autori se inspirovali i u HoMM2, spis bych ale ocenil to znovuoziveni Forge.

A Conflux se mi libi, atmoskou je to takovej druhej Rampart.:0)
@90210 (14.06.2017 16:33): Tak podle mě právě lepší vytvořit nové monstra, než zase používat ty existující (Rogue, Nomad). Proto se mi zdá třeba Conflux odbytý. Další věc je, že fanoušci neměli licenci, tak možná ani nemohli použít nějaké monstra z jiné Might and Magic hry...