Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (04.05.2017 07:32): Jj 30. cislo, kteremu dominoval Albion.:0)

Je to vtipny, naprostej nezajem, ze Score ted dela Tucek a spol., kterej se to po 15-ti letech asi i naucil mozna ma uz i nejaky prehled, ale Score je proste Ice a Andrew.:0) Trochu pripominame ty letce z 2.svetovy valky, ti taky furt az do smrti mleli jen o tech svych 50 let starych naletech. Ale co, sere pes.:0)
@Cobot (03.05.2017 19:50): Jj, dobrý číslo, ale nejlepší Score všech dob je třicítka, to je hromada tak skvělých recenzí, že si je kdykoliv rád přečtu (např. Strife nebo Totalmania, to se čte fakt samo).
@Longin (03.05.2017 18:06): Náhodou tohle bylo našlapaný číslo. Plná JA. Díky tomuhle demu na Baldury jsem pak dohrál celou infinity sérii. Recenze na Mechwarriora, AvP a datáč ke Commandos. Jó to byly časy...
@Cobot (02.05.2017 22:00): No, obsahove je to vlastne docela ok, asi to v redakci taky trochu prepsali, ale hodnoceni je samozrejme uplne mimo. S nejhorsi recenzi vsech dob jsem to asi prehnal. Precejen tu kdysi existoval jisty casopis Excalibur...
@Red (01.05.2017 19:58): Byla by prdel napsat na vydavatelstvi Score, jestli nahodou nemaji nejaka trochu starsi cisla, napriklad nedavno vysle Score 64 z dubna 2000.:)

Podobne me treba napadlo, ze by byla prdel vyplnit (popravde a navazno) a odeslat nejakou ctenarskou anketu ze Score 9, jestli by mi treba nedali nejaky predplatny nebo tak neco.:) Normalne se omluvit za prodlevu, ze driv jsem se k tomu nedostal.
@90210 (01.05.2017 18:38): Rasy nevybalancovaný? Nejsem expert na trojku, ale dvojka má perfektně vybalancované hrady - pokud ti teda něco říká pojem early game/late game. Já bych si v multiplayeru na malé mapě rozhodně nevzal Wizardy nebo Warlocky. :D

Kdybych ve trojce překousl grafické ztvárnění, tak stále se mi nelíbila nízká obtížnost v kampani, přeplácanost skillů, artefaktů...všechno mi tam vlastně přišlo přeplácané, jak když pejsek vaří s kočičkou. Návrh map byl hrozný, podzemí bylo otravné...radši už přestanu.
@Longin (01.05.2017 17:21): Myslis mesto magu, kde byl vedle veze magu vybeh pro prasata? :0)

Ja jsem dvojku miloval, tahal jsem si ji na svuj prvni pocitac 386 z x-te ruky sbalenou na cca 40-ti disketach na nekolik pokusu a hral ji az do vydani trojky v cracknuty verzi bez filmecku a hudbu jsem neslysel, protoze jsem nemel zvukovku.

Od trojky me nejdriv sice trochu odradila nize zminena Cervova recenze, jedna z nejhorsich recenzi vsech dob (popravde jsou nejspis jisty konkretni duvody, proc Cerv nikdy nepsal moc recenzi), ale velmi brzy jsem se ke trojce dostal a ke dvojce se uz nikdy nevratil, protoze trojka vylepsila vsechno, co me stvalo na dvojce. Kuprikladu divna neziva nerealisticka podivne zpatlana mesta Warlocku a specialne Wizardu, jedina mesta, ktera se mi libila byla mesta barbaru, kouzelnic a rytiru, u tech byl ale problem v tom, ze byli strasne slabi, rasy nebyly moc vybalancovany. Je to skvela hra, ale trojka je proste vetsi, hezci a zabavnejsi a hrady tam vypadaji jako hrady vcetne domu obyvatel a ne jako skladacka baraku, coz byl ostatne jeden z hlavnich duvodu toho, ze jsem totalne zavrhl ctyrku.
@Red (01.05.2017 16:17): souhlasím, grafika (hnusný přerenderovaný blivajz) oproti dvojce byl prostě krok zpět. Taky se mi nelíbilo, jak přepracovali moje oblíbené hrady. :P
@FildasCZ (01.05.2017 15:47): Grafika a stylizace celkově, obtížnost (hlavně počítání tahů), fantasy mišmaš a zdlouhavost. Teď jsem ale spokojeně dohrál King's Bounty: The Legend, tak sám nevím. Asi se mi ekluje strategická nutnost v některé fázi hry vzít armádu a nechat vlastní hrad nechráněný:D
Když už tady píšu, tak dotaz na vás: má smysl, abych všechna svoje videa dával tady do videií? Přijde mi to trošku jako spam, tak jsem původně přidal jen jedno od každé rasy, pak i druhé od každé rasy, když bylo zajímavé, ale dál už mi to přijde takové egoistické - aby tady bylo 50 videií z toho 40 od Heada. :) Dík za názory.

@Eru (29.04.2017 15:25): Bohužel twitch archiv už neumí ukládat záznamy navždy (pokud bych z toho neudělal highlight), po pár týdnech se to smaže.
@John Mirra (13.04.2017 20:41): Finále bylo slabé, ta hra v podstatě skoro nebyla ani hodná videa, ale víš jak, chtěl jsem se pochlubit, že jsem toho týpka rozbil, když jeho videa mají i desetitisíce zhlédnutí. :) V komentářích na YT jsme naťukli, že on je zvyklý hrát bohaté custom made mapy, kde podle mě chybí ten strategický aspekt hospodaření se surovinami. Takže on neumí tak dobře bojovat se základními armádkami, které má k dispozici dejme tomu první 2 týdny hry, tudíž staví rychle budovy na jednotky a pak zjistí, že nemá zlato na to, aby je nakoupil. Já jsem si tu hru (jako vždy) loadnul i za jeho stranu a podmínky měl stejné jako já, měl postavené budovy včetně hyder, ale neměl zlato na nákup, protože ty první 2 týdny hry zvolil špatný build order.
@H34D (07.04.2017 23:17): No jako čekal jsem nějaké kulervoucí finále a byl jsem teda trochu zklamanej... :D Škoda, že mu ta mapa tolik nesedla, bavili jste se pak čím to bylo? Ale jinak pěkný video a komentář, jako vždy :)
Taky by mohlo být zajímavé zkusit nějakou hodně netradiční mapu.
Ja jsem zase pro nějakou větší mapu a na ní Crag Hack vs. jeden z Logistic hrdinů (Dessa, Kyrre, Gunnar). Docela by mě zajímalo, zda by Crag stíhal na třebas large mapě.

A pak samozřejmě doporučuji vyzkoušet Alkina a Sorshu jako hlavní hrdiny (byť je mi jasné, že se v obou hradech najdou lepší hrdinové - jde mi o multiplayer srovnání, jak to jde s urychlenými křižáky a mighty moo). :)
Díky za ohlasy, jsem rád, že se video líbí, osobně jsem měl tentokrát obavu z trochu "unaveného" komentáře.

@Eru (15.03.2017 08:42): Dobrá poznámka, ty cestovní kouzla hráči, včetně mě, zapomínají používat, přitom mají své využití. Vědět, kde se nachází soupeřův hrdina může být k nezaplacení.
Za me to bylo o to zajimavejsi, ze za Nekra jsem za tu dobu, co mam HOMM3 nainstalovany, tj. za poslednich 18 let, hral dohromady asi tak 5x a vetsina z techto her byla v dobe vydani hry. Jednou jsem to za ne v poslednich letech zkusil a sam jsem byl prekvapen, jak nabuseni byli, plus ta bezvadna kombinace s animate dead, kterou podle vseho chytnou skoro pokazdy.

@Eru (15.03.2017 08:42): Mozna by to mohl zacit vyuzivat u vedlejsich hrdinu, s hlavnim herakem totiz hraje H-tři-čtyři-d extremne pohybove "ekonomicky" a pokud to neni vylozene nutny, tak nekouzli, aby nemusel dobijet manu. Asi to tak klucí v multaku hrajou.:0)
@H34D (13.03.2017 19:34): Super video. Jde vidět, že nekropole je opravdu brutálně silná - ani jsi nepotřeboval zombíky, wighty a draky. Zajímalo by mě, jak by se to vyvíjelo, kdybys neměl tu dobrou pandoru.
@H34D (13.03.2017 19:34): Hezké. :)

Používáš někdy kouzlo "View Air"? To je kouzlo, které ti na pokročilé magii vzduchu odhalí pozici všech hrdinů a na expertní i umístění všech hradů, s tím že rozliší hrady neutrální a obsazené soupeřem. Např. kdybys to zakouzlil ještě ve chvíli, kdy soupeř má pouze jeden hrad, tak bys okamžitě věděl, kde je jeho hlavní. Nebo bys mohl objevit, že se už už na tebe snaží vyjet ze tmy. Nebo kdybys vtrhl na jeho území, narazil na rozcestí a neveděl kam se vydat, tak by se taky to zešlo. A stojí jen 1 bod many.