Za Corva to teda musi byt prochazka ruzovym sadem. Emily v clockwork mansion na ghosta je vazne chutovka.
Diskuze
Všichni si to užívaj, jen já se nedokážu povznést nad katastrofální optimalizací, která mi nedovoluje plynulý zážitek, vyloženě zažívám flashbacky z FF13-2...ještě z toho všeho chytnu PTSD.
Tak dohráno na ghosta bez jediného zabití za 25 hodin a za mě veliká spokojenost. Jen je škoda, že toho druhého zachráníte až na konci. Hra za druhou postavu tak bude, až na schopnosti, vlastně úplně stejná. Doufal jsem ve větší spolupráci.
+za misi Clockwork Mansion a Stilton Manor bych dal tvůrcům metál. To byla čirá radost prolézat :)
+za misi Clockwork Mansion a Stilton Manor bych dal tvůrcům metál. To byla čirá radost prolézat :)
@GodOfTheSick (20.11.2016 12:23): Na schování tady máš spoustu jiných věcí. Můžeš se schovávat pod stoly, na římskách, právě na těch lustrech, nebo třeba v myši. Stealth nestojí jen na stínech, viz Hitman série.
Navíc není D2 v tomto ani zavádějící. Nikde není stín, kde by sis řekl: "tady mě nikdo neuvidí"... všude je přinejhorším šero.
Navíc není D2 v tomto ani zavádějící. Nikde není stín, kde by sis řekl: "tady mě nikdo neuvidí"... všude je přinejhorším šero.
@Paul (20.11.2016 13:05): hm ale my se bavili o jednicce.
@GodOfTheSick (20.11.2016 12:53): jdou no, ale to nijak nepopira co jsem napsal :)
@GodOfTheSick (20.11.2016 12:53): jdou no, ale to nijak nepopira co jsem napsal :)
@Walome (20.11.2016 12:10): nevim jestli je to v jedničce. Tohle je thread o dvojce, hraju dvojku, takže mluvím o dvojce. Jedničku nemám nainstalovanou, tak to nemůžu ověřit.
@Walome (20.11.2016 12:38): zrovna sfíčky tady sfoukávat jdou, ale je to k ničemu, když ti nad hlavou svítí lustr, který nejde zhasnout...
@GodOfTheSick (20.11.2016 12:23): tak vono je docela komický si představit, že sfoukneš svíčku a rázem nejsi vidět :) stealth je to právě v tom, že musíš využít co je (v jedničce se můžeš třeba schovat do popelnice) a je to spíš takový našlapování než vyloženě stealth, hlavně většinu času stejně strašíš někde na střechách, kde tě nikdo (většinou) nevidí.
všichni mluví o stealthu, ale všimli jste si, že spousta klasických stealth mechanik zde není? stínohra nefunguje, skříně/postele na schování chybí, světla nejdou zhasnout ani rozbít...docela trapas u stealth hry.
@John Mirra (20.11.2016 12:15): však má pravdu, není nic lepšího než naběhnout do lokace, začít dělat bordel a sledovat jak všichni vypadnou ze své předepsané dokolečka chodící role
@John Mirra (20.11.2016 12:15): však má pravdu, není nic lepšího než naběhnout do lokace, začít dělat bordel a sledovat jak všichni vypadnou ze své předepsané dokolečka chodící role
@John Mirra (20.11.2016 12:15): nebo jinak, musíš si dát nějaký pravidla, ne že postřílíš všechny zdálky, prostě si to hraju tak nějak po svým a baví mě to tak... ne víc, ale jinak.
Viz ten Dishonored, dycky když mě objevěj, tak si zabojuju a pak si to nalouduju, a ten boj je příjemný zpestření, Blink sem, Blink tam skákání z lamp, Blink za záda atd. atd a během pár vteřin máš hotovo a cejtíš se jak king :D
Viz ten Dishonored, dycky když mě objevěj, tak si zabojuju a pak si to nalouduju, a ten boj je příjemný zpestření, Blink sem, Blink tam skákání z lamp, Blink za záda atd. atd a během pár vteřin máš hotovo a cejtíš se jak king :D
@Walome (20.11.2016 12:10): "jak já říkám, stealth hry jsou nejzábavnější při akčním projetí :)" Na hranici s tebou :)
@Paul (20.11.2016 11:46): tývove. Tak to jsem nevěděl, to je dobrý info... sáfra to bych toho ghosta možná i risknul. Btw je řeč o jedničce žejo?
@John Mirra (20.11.2016 11:47): jak já říkám, stealth hry jsou nejzábavnější při akčním projetí :) kor Dishonored, kde je ten nejvíc cool souboj na blízko :) nicméně teď to hraju ne na ghosta, ale bez zabíjení páč minule jsem se neudržel a měl temný konec ;-(
@John Mirra (20.11.2016 11:47): jak já říkám, stealth hry jsou nejzábavnější při akčním projetí :) kor Dishonored, kde je ten nejvíc cool souboj na blízko :) nicméně teď to hraju ne na ghosta, ale bez zabíjení páč minule jsem se neudržel a měl temný konec ;-(
@Walome (20.11.2016 11:41): Mně to právě přijde zábavnější za "ghosta", resp. ne vyloženě "ghosta", ale prostě plížením :) Na akční postup tu máme jiné hry, žejo :)
A aby nedošlo k mýlce, já to ještě nehrál :) Jenom jedničku.
Jo, Silvestr se blíží, je čas na další verzi GMDE :) Co konkrétně je tam v akční hře zajímavýho? Asi se přesunem do profilu Deus Ex :D
A aby nedošlo k mýlce, já to ještě nehrál :) Jenom jedničku.
Jo, Silvestr se blíží, je čas na další verzi GMDE :) Co konkrétně je tam v akční hře zajímavýho? Asi se přesunem do profilu Deus Ex :D
@Walome (20.11.2016 11:42): jo, prostě když máš podezření tak si to tam kdykoliv můžeš checknout.
@Paul (20.11.2016 11:42): i během mise? :o
edit: tím myslím, že jestli Tě někdo spatří, tak se to hned projeví v tý statistice? Jako stejně bych se na to vykašlal, protože lézt do menu mě nebaví, ale bylo by to cool.
edit: tím myslím, že jestli Tě někdo spatří, tak se to hned projeví v tý statistice? Jako stejně bych se na to vykašlal, protože lézt do menu mě nebaví, ale bylo by to cool.
@Walome (20.11.2016 11:41): v menu máš stats kde je vypsaný kolikrát tě viděli, jak na danou misi, tak za celou hru.
@John Mirra (20.11.2016 11:31): tak akčně je to zábavnější a větší výzva, ale jen na blízko - onehdá jsem na zkoušku vystřílel celou mapu pomalu jen kuší :) takže pokud to takhle někdo hraje, ještě na easy, věřím, že za 6 hodin má hotovo.
Nicméně na ghosta jo? Tak to jsi trpělivej :) a hlavně máš nervy, já bych se bál, že mě někde někdo zahlídne a já se až po 5hodinové misi dozvím, že jsem ghosta nedal :D
Jo a příští GMDX si chci projít akčně, protože tam je bambilion možností, který bych rád využil.
Nicméně na ghosta jo? Tak to jsi trpělivej :) a hlavně máš nervy, já bych se bál, že mě někde někdo zahlídne a já se až po 5hodinové misi dozvím, že jsem ghosta nedal :D
Jo a příští GMDX si chci projít akčně, protože tam je bambilion možností, který bych rád využil.
28 hodin a akorát jsem došel do té Observatory v páté kapitole (jsem uvnitř). Sbírám všechno, lezu všude, čtu všechno, omračuju všechno :)
Podruhé za Emily si to dám na lehčí obtížnost akčně.
Podruhé za Emily si to dám na lehčí obtížnost akčně.
@SilentWolf (20.11.2016 11:28): Právě, právě.
Akční styl je rychlejší, ale tak já jedničku hrál taky stylem "ghost" a průzkumníka. Takže těch 35 hodin bude asi docela reálných. Takovýhle hry (i Deus Ex atd.) hraju akčně až na druhé hraní, a to jenom když na to mám náladu :)
Akční styl je rychlejší, ale tak já jedničku hrál taky stylem "ghost" a průzkumníka. Takže těch 35 hodin bude asi docela reálných. Takovýhle hry (i Deus Ex atd.) hraju akčně až na druhé hraní, a to jenom když na to mám náladu :)
To záleží na tom stylu hraní. Mě to přijde obří, ale kdybych to hrál akčně, jde to snad ještě rychleji než jednička. Po 11 hodinách teprve mířím do toho Clockwork Mansion (4 mise). Když jsem to hrál poprvé akčně, tak jsem v této fázi byl po 4 hodinách. Teď hledám všechny malby, plánky a runy. A průzkum opuštěných bytů mi hodně připomíná Vampire Masquerade: Bloodlines, a to je na tom to nejlepší. A dobré je že při hledání těch alternativních cest si člověk nepřipadá jako blbeček (Deus Ex). Je to přeci jen trochu logičtěji navržené.
Za jak dlouho jste to dohráli? HLTB ukazuje "completionist" na 35 hodin, je to tak? :)
@GodOfTheSick (14.11.2016 21:38): tenhle apel na "morálnost" mě sral už v jedničce
@Paul (20.11.2016 10:37): je. ... ta hra vypadá jako celek suprove. Taky jsem se kolikrát musel kochat.
Ten artstyle je prostě krásnej
https://c2.staticflickr.com/6/5836/31090272926_9cc349f7ae_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5558/30759152350_374a786c48_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5773/30971555672_8e47e82679_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5671/31122308375_c2335d5545_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5493/30971429662_61344c475c_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5655/31114284765_5514bd54ba_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5659/31122307825_c461f772c5_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5533/31004629466_eab5d5ba40_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5616/31090273236_4335c5a2cd_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5344/31012572341_e6da2d9eda_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5549/30307517163_64ba8b53e1_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5836/31090272926_9cc349f7ae_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5558/30759152350_374a786c48_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5773/30971555672_8e47e82679_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5671/31122308375_c2335d5545_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5493/30971429662_61344c475c_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5655/31114284765_5514bd54ba_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5659/31122307825_c461f772c5_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5533/31004629466_eab5d5ba40_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5616/31090273236_4335c5a2cd_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5344/31012572341_e6da2d9eda_o.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5549/30307517163_64ba8b53e1_o.jpg
@kuler91 (18.11.2016 20:19): pamatuješ...
@GodOfTheSick (18.11.2016 19:26): Souhlas .. s tím koncem se taky moc nepáraj ... ale to bylo tuším i u jedničky, jestli se pamatuji dobře.
Pro vrahouny byla osmička super :-) Ale konec jaksi vyšuměl. Tam řekli tři věty a už jely titulky.
STAT
STAT
@kuler91 (18.11.2016 08:19): Vesměs souhlasím. 7. kapitola je asi vrcholem, zato 8. byla nemastná neslaná a ani následná, závěrečná, vyjma finálního boje, mě moc nebavila.
Mě naopak nepřipadá, ze by v jakékoliv kapitole nastal stereotyp, protože všechny kapitoly jsou vesměs diametrálně odlišné, ale 7 je fakt super ....
Za nejhorší považuju asi 8
Za nejhorší považuju asi 8
Video z Karnacy včetně nastavení a frameratu, kdyby někdo chtěl inspiraci
https://www.youtube.com/watch?v=6oUgUuKUsys
https://www.youtube.com/watch?v=6oUgUuKUsys
@SilentWolf (17.11.2016 12:19): Ne. Akorát po vrcholu v 3/4 kapitole nastane v 5/6 mírný stereotyp, z kterého přijde vysvobození v epochální kapitole sedmé, kterou jsem právě teď ukončil.
Trpi ta hra dark souls 3 syndromem a ke konci jsou mapy mensi? Fakt chudak ten co tu mapu jen rychle probehne, tam je toho tolik na vyblbnuti..zatim porad ve druhe misi.
Možná, že mám jenom dlouhý vedení, ale dá se ve třetí misi (Good Doctor) nějak dostat k tý bonecharm, která je umístěná úplně na střeše v tom ptačím hnízdě, pokud si člověk vybral cestu bez schopností?
Steelbook a mapa dorazily. Moc pěkný. Thx xzone.
@MarezCZE (14.11.2016 17:38): No vidíš a já z Denova jsem kastrovanej :D .
@GodOfTheSick (14.11.2016 21:38): Njn to jsou ty volné hry. Rozhodni se, jak chceš.. Třeba ve kotorech bylo easy být zlej a víc mě to bavilo než být hodnej.
@GodOfTheSick (14.11.2016 21:38): Njn to jsou ty volné hry. Rozhodni se, jak chceš.. Třeba ve kotorech bylo easy být zlej a víc mě to bavilo než být hodnej.
Naštěstí tahle hra toho nabízí daleko víc při lethal postupu ... přičemž i combat je celkem funny. Kdo chce hrát masakr, tak může hrát přeci shadow warriora ne ?
Jinak dohráno: 22 hodin během 4 dnů jsem nezabil ani u witchera 3. Pro mě jasná hra roku a jedna z nejlepších stealthovek za poslední roky a troufám si tvrdit, že pro mě asi i celkově absolutní vrchol žánru.
Jinak dohráno: 22 hodin během 4 dnů jsem nezabil ani u witchera 3. Pro mě jasná hra roku a jedna z nejlepších stealthovek za poslední roky a troufám si tvrdit, že pro mě asi i celkově absolutní vrchol žánru.
@John Mirra (14.11.2016 22:23): Hard.
@GodOfTheSick (14.11.2016 21:38): "Zvlášť když jeden výstřel a dva seky rovná se smrt." Na jakou hraješ obtížnost? :)
Málo nepřátel tam je. Když si člověk zvolí cestu krve, tak není pořádně do čeho píchnout. Všude se povaluje plno munice, ale jaksi chybí využití. Zvlášť když jeden výstřel a dva seky rovná se smrt. Chaos na maximu a do toho mě Srdce začalo moralizovat, ať se nad sebou zamyslím, že ti lidé přece nemuseli zemřít. Jako co čekají? Na začátku mi zabijou kámoše, obviní mě z vraždy, všichni mi jdou po krku a já mezi nima budu chodit a vomračovat je vobuchem, abych byl jakože správňák?! Málo nepřátel tam je, asi budu muset začít vraždit i civilisty :-)
@MarezCZE (14.11.2016 17:38): Sis ho přeseděl? :D
@kristmeister (14.11.2016 16:23): Kvůli Denuvu mam menší levé varle.
Už se někdo doplazil do 7 kapitolky? Já fakt zasnu : )
@BINGMAN (14.11.2016 15:59): Jo, v tom je tá irónia, že Denuvo vlastne predajom nepomáha, niekedy skôr naopak :)
@účet smazán (14.11.2016 15:50): Denuovo za to určitě nemůže. Osobně vlastním asi 10 her s Denuovem a bez problému.
@BINGMAN (14.11.2016 15:59): Valná většina lidí stále věří tomu, že Denuvo kurví hardware.
@účet smazán (14.11.2016 15:50): Jestli tomu tak je, je to vopruz, ale u jiných Denuvo her jsou načítací časy v pohodě, takže si nemyslím, že za to může zrovna on. BTW proč se na Denuvo tak nadává? Prý se dokonce rušili předobjednávky Dishonored, když se to lidi dozvěděli.
@Paul (14.11.2016 15:37): Tak jsem rád, že nejsem jedinej, komu se to tak děje, je to takový nezvyklý, že se to nahrává před hlavním menu a jednotlivé levely už jsou pak rychle. Ale jestli za to může denuvou, tak to odnesl zase platící zákazník :(
@účet smazán (14.11.2016 12:16): někdy se to menu naloaduje rychle, pár vteřin, jindy čekám snad minutu. Nevim čím se to ovlivňuje. Ale nemám to na SSD a loadingy ve hře už jsou pár sekundový.
@BINGMAN (14.11.2016 14:46): Mám pocit, že by to nemělo vadit, protože podobných věcí se mi taky stává dost a pak jsem sám překvapený, že mám v misi pouze pár spatření ... Tohle je podle mě obdobné, jako když odvracíš pozornost hozeným předmětem, takže bych se toho moc nebál.
@Bodkin (14.11.2016 14:10): jde mi o to, že chci někoho zachránit předtím, než umře a to rychle. Tak jsem je uspal šipkama, ale hned je uspané vidí strážný, kterého stihnu omráčit až pak.