Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (14.07.2016 21:07): Nj, niečo na tom bude
"Paradajky pochádzajú pôvodne zo svahov Ánd v Mexiku, kde ich vypestovali Aztékovia. Aztécke slovo "tomatl" znamená "guľatý plod" a španielski dobyvatelia ich nazvali "tomate". Paradajky, popri kukurici, zemiakoch, štiplavej paprike chilli a sladkých zemiakoch, boli na začiatku 16. storočia privezené do Španielska počas Columbových výprav."

@Gordon (14.07.2016 21:04): Najvyšší čas zahrať si Ultimu Underworld, tá to mala už v roku 1992 (kazenie jedla časom).
@USER47 (14.07.2016 20:45): Čersetvá rajčata u nás opravdu nehrozí ;) Nebo člověk sebou nebude tahat žádné jídlo, všechno začerstva prodá a pak si skočí do hospůdky na gulášek a pivíčko, případně si něco ukradne, když to bude zrovna třeba.

@Paul (14.07.2016 20:47): Máš hrát i něco jinýho než AAA ;)
A taky nenajdete v dandžnu v truhle jabko a stehno. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Paul (14.07.2016 17:50): viď? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale taky se mi tahle mechanika líbí, alespoň jedno z mála rpg kde jídlo budu muset nosit a pravidelně ho sníst abych neměl v kapsách kompost...
@Bodkin (14.07.2016 18:22): ano, common sense, jenže v dnešních hrách se takhle detailní common sense nenosí :) Aspoň ne v AAA sféře. Jak píše User47, buď tutorial kde se hráč tyhle mechaniky doví, nebo to musí být hodně srozumitelně prezentováno a co nejdřív.
Jídlo se kazilo třeba i v Mount and Blade a dalo se na to zvyknout. Asi to půjde trochu eliminovat tím, že u sebe člověk bude tahat třeba sušený maso místo čerstvejch rajčat.

Hlavní je, aby různý tyhle nezvyklý věci hra dostatečně srozumitelně prezentovala hráči. Například by NPC mělo dát jasně vědět, proč se nechce bavit, místo nějakejch obecnejch odmítavejch hlášek, ze kterejch by byl hráč zmatenej.
Super, kazící se jídlo zůstalo, tak to jsem rád. Evokuje to snahu držet se směru, kterej se mi líbil hned zezačátku tohodle projektu. Bodkine, Paul má pravdu, ve Falloutu s Tebou obchodujou i ve slipech, nemůžeš po dnešních hráčích chtít zázraky :D
@Gordon (14.07.2016 17:37): ( ͡° ͜ʖ ͡°) tenhle "smajl" je něco tak zvrhle creepy že by tomu kdo to poprvé použil měli dát nobelovku nebo něco :D
Jinak jako jo, vypadá to zábavně, ale při tý komplexnosti doufám že to bude mít pořádnej tutoriál protože dnešní hráči (včetně mě) nejsou zvyklý aby se nám kazilo jídlo v inventáři a NPC s náma odmítali obchodovat protože máme zablácený hadry :)
@Paul (14.07.2016 16:29): Interesantné.
Ten zákerný úder, keď bojovník pleskne súpera po oku zapálenou fakľou!
Proviant zhnije v inventári, taká podpásovka.
A zvieratká dostanú atribúty rovnako ako ostatné NPC! „Rabbits can be more sneaky and surprise you from behind.” WTF xD
bylo uz nejake ofiko video od te doby co oznamili delay na 2017? Treba k E3? Nejak si nic nevybavuju.
@Walome (01.07.2016 10:11): Panečku, s tím se dá dělat věcí! :D

Stejně je to krutopřísná výzdoba domu.... :D
Jinak já bych si to stejně nekoupil, mít ale pěněz na rozdávání tak proč ne...
https://www.youtube.com/watch?v=xSU6KGKxdnU
Bude li táto hra dakedy vzkriesená ???
Kiež by mohla, zas na druhej strane mi prišla ako inšpirácia tejto hry.
Škoda , mohli tiež skúsiť kickstarter, ale niekedy, začiatkom roku 2011 bol
vývoj hry prerušený .
Mohlo to mať fajn atmosféru,
ved to bolo od bývalých vývojárov, prvého Zaklínača, a to už za niečo hovorí.
Vyzerá to ako mix Kingdom come - Witcher 1 - Inquisitor .
Čo myslíš bude to raz obnovene ? Neviem čo sa stalo s vývojármi a ich štúdiom, a dôvod ale je tu istá nádej v podobe druhej hry od CD projectu, alebo niečo ako slovenský Elveon ktorý bol po ôsmich rokov oživený. Podporil by som ju určite, všetko dobre ,,,,
https://www.youtube.com/watch?v=mAeApHHsrfY
@HEX (30.06.2016 08:56): :D to je jasný. Já si to nechal vrátit protože to už pro mě není zajímavé, v době původního vydání by ještě bylo. A i jsem jim psal, že si hru můžu koupit později, ale pokud tomu tak bude, určitě si koupím až komplet.

edit: jo a tou informací jsem nechtěl podněcovat dav aby mě následoval, ale čistě mě to potěšilo, moc dobře věděj, že jedna sběratelka je nevytrhne, jsou rozumný. Jen blbý že padla ta libra no :D
Na třetiny to rozdělili někdy v ranejch fázích vývoje, to není žádnej nepředvídanej zádrhel. Už když jel kickstarter, tak se počítalo jen s prvním aktem a zbytkem možná v budoucnu.

Odsunutí o pár měsíců není žádná tragédie, pokud je Bakala ochoten jim to financovat, je to naopak dobrá zpráva. Lepší než vydat něco zabugovanýho. Na tý současný betě je znát, že spousta věcí bude potřebovat ještě hodně práce.
Zase odklad? Už to začíná docela smrdět. Nejdřív hru osekali na třetinu a teď to pořád odsouvají. Chápu, že udělat hru není jednoduchý, ale rozhodně to není dobrá reklama. Hráčská obec vnímá posuny termínu obecně spíš negativně. A už vůbec nechápu ty původní, v tomhle světle hodně nereálný, termíny na rok 2015.
Už se opakujete jak sviňa... je to tu jak v partě fiflen který nudně opakují furt co si koupili...