Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@stepankoby1 (31.01.2022 18:36): jako, je to totál vykradačka DAO :D, ten konec byl teda hodně těžký souboj, taktiku jsem měl super, ale vždy jsem zkapal na tom drakovi, když začal dštít oheň... asi 8 pokus ale prošel... vlastně, i final boss jako drak, kde to asi vzali :D

ale na druhou stranu, mě tohle studio baví, když vidím, kam se posunuli od BbF ke Greedfallu a jak vypadá jejich připravovaná hra, tak je to super vývoj studia, škoda, že další hra nebude tentokrát RPG, ale vypadá to hodně parádně, snad jim to konečně vyjde a pak udělají nějaké pořádné a ORIGINÁLNÍ RPG :)
Překvapivě mě hra po dvou hodinách dost baví... jakože, všechno tu je béčko, ale je vidět, že Spiders se na každé hře někam posunuli a kdyby měli trochu lepší budget, tak by mohli přinést fakt fajn RPG... Ale je to teda slušná kopírka Dragon Age :D především hlavní zápletkou a tím hlavním hrdinou...
@Yokolobuna (komentář): Výstižný komentář. :) Tahle hra je u mě jedna z mála, co se vymyká hodnotící stupnici. Dal jsem jí jen lehce nadprůměrné hodnocení, protože obecně za moc nestojí, ale hratelnost, level design, úkolový systém a vlastně docela i ten souboj jsou mi tak strašně sympatické, že jsem se k ní ještě několikrát vracel a plánuju se vrátit znovu. Holt koridorová RPGčka jsou pro mě z nějakého důvodu strašně speciální. :D
@Ronik (20.07.2017 18:35): Asi tak, dělat poslední boj s čistým válečníkem je hrozivý opruz, já jsem jej nakonec také něčím uházel nebo porazil nějak podobně trapně. Ten poslední boss fight byl přímo esence toho, jak boss fighty nikdy nemají vypadat.
@DonSnake (20.07.2017 17:59): Je zbytečně dlouhý, stejně jako každý boj v téhle hře, a jediná dobrá taktika je udolat ho zdálky magií/kuší, protože jeho útoky ubírají absurdně moc a nedá se jim dost dobře vyhnout (u některých útoků draka to podle mě nejde vůbec, protože mají obrovský rádius). Taky v těch útocích není žádný vzor a občas si ten boss prostě usmyslí, že na tebe skočí přes celou arénu a ubere ti půlku HP. Pokud nemáš dost střel/pastí nebo nemáš vylevelovanou magii, jsi na vyšších obtížnostech v hajzlu.

V podstatě to je všechno, co je na té hře špatné, v jednom bossfightu, akorát hudba je pěkná.
@Ronik (20.07.2017 13:44): Tušil jsem, že na DS se někdo obrátí. Vím, že tam jsou bossové TOP, ale já DS nikdy nehrál, tudíž správně nemohu srovnávat :) Ale docela rád bych věděl, co se ti na tom v BoF nelíbilo.
[neexistující komentář]: Ty jo, tak jestli ti to zvěrstvo na konci přišlo jako dobrý bossfight, měl by sis zahrát Dragon's Dogma, abys viděl skutečně dobrý final bossfight v RPG :) Koneckonců i skoro každý bossfight v Dark Souls je lepší.
Ach jo, já jak blbec už minimálně dvě hodiny chodím v tom Šerochladově panství sem a tam a vybíjím to tam složitě sama a najednou narazím na jednoho ze společníků který se ke mně zničehonic přidá....že jsem na něj nenarazila dřív :/ Teď už to jde "téměř" samo :)
@Phoenix (30.06.2016 16:49): tak to máš dost podobné..zkusim se teda ještě o nějaký ten level naexpit a nějak rozumně rozdělit poslední body:) doufám že neztroskotám na poslední bossfightu :D díky za typy :)
@Laurona (30.06.2016 11:43): Já jsem to hrál buď na druhou nebo na třetí a ke konci jsem to srazil na první (už mě to štvalo).

Měl jsem plný strom za Warriora a z Pyromancera Flaming Weapon (3/3), Concentration (3/3), Flame Mastery (dva body ze tří), Influx of the WorldHeart (3/3) a Avenging Flames (bod ze tří). Co si pamatuju, tak jsem to hrál v podstatě jako čistý Warrior, jen někdy ze začátku jsem si dal Flaming Weapon kvůli většímu damage, zbytek Pyromancy skillů jsem pořizoval, až jsem měl všechny Warrior na maximu.
@Phoenix (30.06.2016 09:58): začala jsem to hrát na druhou nejlehčí a pak to v průběhu hry změnila na nejlehčí. Nepřišlo mi ale že by v tom byl nějaký zásadní rozdíl :/ těžký je to pořád :D Každopádně teď jsem začala cpát body do kouzel a trochu začínám litovat že jsem to nedělala už od začátku..ale šerm mě baví víc než kouzlení takže to pro mě byla zezačátku jasná volba :) Určitě pak napiš tvé rozložení bodů pro zajímavost.
@Laurona (30.06.2016 07:33): Šerochladovo panství je Kapitola 3, čtvrtá už je velice krátká a končí boss fightem.

Naexpit by neměl být problém, na některých místech ve hře se nepřátelé objevují dokola a zrovna v Šerochladově panství by za ně mělo být dost zkušeností.

Kam jsem cpal body takhle z fleku nevím, mrknu doma.

Ještě mě napadá, na jakou hraješ obtížnost?
@Phoenix (30.06.2016 07:20): A ta oblast - Šerochladovo panství už je finální? Mám tam jeden z úkolů osvobodit členy svobodných čepelí které zajala konkubína ale nechce mě to do té části mapy pustit - nejsem na to prý dostatečně silná. Tak se asi budu muset naexpit. Jinak jsem dávala body do šermířství - mám to skoro na maximum.A zbraně a zbroje nejlepší co jsem našla(obchodníci nic zajímavějšího nemají) takže v tom se zlepšit nemůžu :/
@Laurona (29.06.2016 22:14): Já jsem Bound by Flame dohrál na 25. levelu, ale ze začátku jsem trochu grindoval (neúmyslně, nemohl jsem na něco přijít a probíhal mapu několikrát dokola) a ke konci už některé boje ignoroval.

Bound by Flame obecně není jednoduchá hra a samozřejmě záleží krom levelu i na vybavení a skillech. A nějak přehnanně silný jsem si nepřipadal asi nikdy.
Na cca kolikátém levelu jste hru dohráli? Mám level 22 a pořád si přijdu taková slabá vůči silnějším nepřátelům (jsem už v Šerochladově panství). Největší problém mám když na mě zaútočí třeba kostlivec se štítem a mečem + kostlivec s magickým mečem+nějakej ten miniboss. Musím je vždycky nějak vylákat po jednom jinak je za chvíli po mně :/
Mars: War Logs možno nebola výnimočná záležitosť, ale aspoň nepôsobila ako vykrádačka všetkého možného, mala originálnejšie prostredie, predsa len zaujímavejší príbeh, postavy, dokonca aj tie dialógy pôsobili v sci-fi zmysluplnejšie. O niečo zábavnejší bol aj boj (áno, kotúle dosť chýbajú) Výraznejšie môžem pochváliť snáď len hudbu, zvyšok je zabudnuteľná šeď. A to som si naivne myslel,ze sa poučia z predošlých chýb...
Jaká je asi herní doba? Zatím mám za sebou 11 hod. a dost mě to baví, i když některé boje mi dají zabrat.
Musel jsem to smazat, je to kravina :D Příběh si mě vůbec nezískal a grafika je teda dost špatná. Ten kombat systém by se i dal oželet.
Podle gameplaye? Chlape tak si to zahraj :) taky klikacka akorat kdyz nezmacknes ve spravny cas q tak dostanes ranu, nic vic.
@Arcee (14.05.2014 12:13): Mě podle gameplay videí soubojový systém nepřijde vůbec podobný. V R2 byl klikací, nudný a příšerný. V téhle hře vypadá podstatně zábavnější a dynamičtěji (a podobně jako v Zaklínači 2).

Ale příběh může vypadat docela podobně, to uznávám :)
Koukám, že jsem asi hráli každý jinou hru, co se týče obtížnosti těch soubojů :) Hrál jsem na tu doporučenou obtížnost, za hraničářku a umřel jsem asi 10x za celou hru. Z toho 3x u poslední Konkubíny, než mi došlo, že musím nejprve sejmout její družky, aby si je nepřivolala na pomoc :) Problémem spíš bude, že většina lidí jen kliká tlačítkem myši, ale soubojový systém je založený na úskoku a protiútoku a přesným časování. Prostým klikáním to moc uhrát nejde.
Hmmm ... Tak mě to též pomalu přechází :D Hrát se to dá, ale nelíbí se mi grafika. Celkově je to divně nadesignované, nuda, nic nového. A připomíná mi to Risen -_-

Pro ty co se ještě nekoukli na nový Humble ;-) https://www.humblebundle.com/
@Jack_Dark (13.05.2014 09:22): Ale mohli si dát záležet (: . Museli být seznámení s tím, že tyhle "basic romance" se dnes již u RPGček nenosí, už jim to na fórech dávaj sežrat :D

A jestli se plánuje několika dílná sága, tak to potěš koště. Vulkána v každém z konců zabili. Takže neexistuje možnost vztah rozvíjet. Zbylé Ice Lordy budeme porážet s novou tváří. Fakt super. Sžití hráče s postavou totálně zabité..
Mno, jestli takováhle bude celá hra (na každých pět metrů dvouminutový boj), tak to zcela určitě nedotáhnu ani do té půlky.
Je pravda ze ty kotoule tam chybi, ale to by zas bylo myslim hodne zaklinacovske. Tak je to trochu tezsi no :D aspon to vyvazuje tu kratkost hry.
Hele tak jsem to zkusil a až tam moc těžké mi to nepřijde :-/ Hraju to na Hawka a poprvé jsem zdechnul až když mě posednul démon a šel jsem proti tomu velkému, ale to jsem nedával vůbec pozor, už jsem se to chystal vypnout. Ani těch životů zas tak extrémě nemají, dá se to v pohodě umlátit :)
@Lario (12.05.2014 17:52): No popravdě to nebyl můj úmysl, já se k tomu odsoudila náhodou v dialogu. Pak se můj ksicht sám od sebe zhoršoval, nešla nasadit helma, a každej se mě bál, NPCčka víc propadaj do depresí + hlavě Buvol (Buffalo) si mě dobíral řečma (vtipnejma :D). Př. "Už ti někdo řekl, že jsi šeredná jak prdel? Nebo tak nějak to bylo. xD"..

I přesto, že probíhala transformace těla dle cesty "zla", volbami jsem svině nebyla. Konány nadále skutky (vnitrřní démonka samozřejmě nasraná). Při bránění toho hradu přikloněno na stranu elfa, armáda zachráněna, Edwin poslána do řitě. (v Šerochladově síni pak mnou uškrcena; smrt nejde zvrátit (mám pocit); za jiných podmínek se to vyvrbí na probodnutí mečem (prý).) Questy splněny na paragona, šlo-li to, až na dva (bug, u jednoho si lze vybrat jen jednu stranu >> dva kováři).

Liší se to zřejmě jen dialogama, sekvencema. Rivalita, krom Edwin, nebyla. Na romanci nedošlo, balit nebylo koho. O-o Akorát za démona nedospěješ ke "good endingu". >> sebeobětování. Musíš být full human... Vpustil-li si do sebe nákazu, konce jsou dva, tak jako u "člověka". >> (na svět budeš dohlížet ty (prej jde dospět k dohodě s Edwin a budete vládnout společně); společníci však pochcípaj... Nebo dáš na přání tý démonky, co k tobě promlouvá a všechno spálíš plamenem/očista.)... Pokud si pamatuju.

Pak násilný utnutí, a credits. Pro mne neuspokojující. :/
@Arcee (12.05.2014 18:27): Borec z Mars: War Logs, jejich předešlé hry. Zvukové efekty jsou takřka identické, mnoho animací jakbysmet. A vůbec design celé hry je v podstatě totožný (včetně vzhledu inventáře, taktického okénka, prostě skoro všeho). Jen v Marsu nebyla ta obtížnost tak absurdní. Dark Souls hadr.

EDIT: Jo, a v Marsu nebylo umístění nepřátel tak směšné. To naopak bylo na Marsu jedna ze smysluplnějších věcí. Tady se nepřátelé spawnujou na každým kroku a s tím jejich zdraví a tím bojovým systémem (teoreticky taky to samý, jak v Marsu, ale z nějakýho záhadnýho důvodu si to musí hrát na komplexnost a srát do toho dva bojové postoje a přitom ani normální kotrmelec v tom člověk neudělá...a vůbec, celkově je to nepříjemnější jak v Marsu) je to prostě utrpení. Rozhodně hrát (když už vůbec teda hrát) na tu nejjednodušší obtížnost, i tak je to vopruz.
Koukám že jsem od té hry čekal asi hodně ...
Kdo je "borec z Marsu"? :D
Yop. Kotoul také postrádám. Přepínat jak magor na hraničáře, abych laskavě mohla uhýbat je vopruz. Mně nejvíc dávaly zabrat ty levitujici vaky (červený) v bažině + kostlivci se štítem a halapartnou.

Menší plus za zkrácenou animaci při sbírání, to okno z Marsu (vzít vše, vybrat) nehorázně brzdilo.

Ke konci mi zbyla fůra prachů, utratit je nebylo kde. Vybavení za moc nestálo, v pohodě se dalo vydržet s default zbraní.

// A taky docela funny joke, svět si podmanilo sedmero Lordů, my však porazili jen jednoho + s jednim jsme v alianci.. A zbytek je kde? :D to chtěj dodat v DLCčkách? Dalších dílech (5?), každý s novým hrdinou. WTF. xD
Panenko skákavá, hráčovo zdraví vs. zdraví nepřátel tu zas patrně programoval nějaký parkinsoňák a omylem u jednoho nulu ubral, zatímco u druhého nuly přidal. Hned tři.

Abych umřel už v tutorialu, to je...na jednu stranu ostuda, na druhou stranu nechápu, proč ten ichtyl neumí kotrmelce. Borec z Marsu je uměl a jak se uplatnily. Nejvtipnější stejně ale je, že prvního velkýho bosse sundám základním fajrbólem, zatímco pár krapet přerostrlých hmyzoidů o pět minut později nesundám ani fajrbólem lvl. 2. Mno, těším se, až se historie zopakuje a obtížnost se opět v druhé půlce prudce zhoupne dolů. Jestli to teda vůbec do půlky dotáhnu.
@kuler91 (10.05.2014 21:48): Netřeba se rozčilovat ;). Holt né každý má tu možnost zasvětit svůj život jen hraní her. Někdo z toho vyroste, někdo se posune dál (rodina př.). Tyto věci se obtížně skloubují. Já si teda momentálně taky nemůžu vyskakovat, dny trávím pátráním po jobu, noci se věnuju hraní. Naspáno mám dvě tři hoďky. (noční sova, ponocovat mi neva)


btw. V Bound by Flame, jsem krom všeho okolo, rovněž nepřišla na chuť zakončením, žádný epilog, shrnutí (komiksové, textové, třeba), co se stalo se světem pak. Snad trošilinku uspokojujícím koncem bylo: Mathras a jeho psaní do kroniky.
Nějak nechápu na neustále narážky na "neomezený volný čas" u daysi. Hra má dle recenze kolem 10 - 12 hodin +- ? Dejme tomu ... průměrný hráč je schopný to dohrát za 15 hodin. Daysi k tomu stačili 3 dny ? Nevidím v tom problém 5 hodin denně. Zvlášt, když je ted volno ...
Já osobně mám také práci, malého prcka, koníčky, ale když mě něco chytne, tak večer v 8 ( když už je klid ) sednu ke kempu a hraju třeba do 12:00 / 01:00.
Je to jednoduchý .. na co si chce člověk udělat čas, tak si vždycky udělá.
To je to tak špatný? Právě koukám na Totalbiscuita, a alespon z hlediska "managementu" vybavení to vypadá fajn.
@Jack_Dark (10.05.2014 18:55): Tak prý ne. Nesmyslné bugy postihují všechny bez výjimky. Na patch se mi čekat nechce.

//dohráno. Když se na to podívám s odstupem, jde o nepopsatelnou slátaninu všeho možnýho. Příliš okatě z toho čouhá záměr "sklidit slávu" z úrody druhých. Nic originálního: :/ Charaktery postav trestuhodně nevyužity. Všechno komplet upozaděno, kde maj ty rádoby romance? Asi jsem bídný balič. :D
Úvodní obrannou pasáž a prvního Bosse mám za sebou. Ano, character maker k smíchu, combat systém těžkopádnej, vzezřením také nic moc, zkrátka si vzali šablonu z Mars: War Logs, čórli pohyby, scény ze známých rpgček, Mass Effect (zasažení Beaconem), Zaklínač, Dragon Age a ná, kochejte se.

Zatím se mi to nezhnusilo a chce se mi pokračovat. U Marse se tohle říci nedá.

//btw. konečně je napadlo vměstnat tam minimapu. Díky Bohu. !!
hraje někdo ? Já raději nákup neriskoval, takže jsem sáhnul po "zkušební verzi" ... a po 20 minutách hraní mě to tedy moc nezaujalo ...
Hned jako první a celkem důležitá věc je vzhled charakteru.
Chlap - Hrozná "korba" nemotornej, nevzhlednej, tak jsem sáhl po ženské, ale opět žádná výhra .. téměř nulové nastavení vzhledu. Na výběr je 5 účesů, 5 obličejů .. tot vše ... Docela se na to vysr**.
Další věc jsou souboje, které mi přijdou opravdu nudné a stereotipní + hnusná animačka a celé to nevypadá 2x vábně. ( z mého pohledu ).
Do kostlivce člověk musí nabušit minimálně 10x ran, ale zabije ho kuší na 2 rány ? Nechápu ...
Grafika nevypadá špatně ... tot moje počáteční dojmy .. ani nevím, jestli to chci vlastně hrát, ale pořizovat to určitě nebudu.
@účet smazán (07.05.2014 12:12): No, to je dobrá ukázka. Když jsem zrovna nečuměl na pohyby v oblasti hrudníku a soustředil se na pohyby postavy jako celku, tak to vypadalo fakt divně. Ty kyčle ani tak moc ne (rozvedu), ale to kloubení v bederní oblasti páteře je vážně podivně nepřirozené (co by na to asi řekl chiropraktik :) ). Ano, ty pohyby v kyčlých jsou celkem nepřirozeně přehnané, ale mírnější verze tohodle jsou možné (tj. některým holkám se takhle zadek hejbá).

Samozřejmě jsem o tom (a o dalších genderových nevyrovnanostem, hypersexualizaci a tropes-ech) něco málo slyšel. Tak talentovaný ignorant nejsem ;-)
@účet smazán (07.05.2014 11:49): Ay, caramba!
Tak to je škoda. Ale třeba to taky pod tlakem internetů změněj :D



@RNDr. Gunár Pavel (07.05.2014 11:52): "drsný a temný" jen oproti barevným veselým fantasy. Ale G1 mi přijde celkem syrové.
"Už Risen 2 byl úlet, u Risenu 3 si pak kladu otázku, zda chtějí Piraňě zaujmout místo, které vyklidil Lionhead se svým Fable. " Ne oni chtějí zaujmout místo Arcanie xD
R2 byl celkem mizerný (chystám se napsat komentář) a R3 z něj vychází. K tomu není co dodat :(
@Lario (07.05.2014 11:27), @účet smazán (07.05.2014 11:31): Hlavně se divím, že mohl sérii Gothic někdo popisovat jakože "syrovou" se zádumčivým prostředím, jako "drsný a temný" svět. Přitom původní trilogie na mě nějak drsně nepůsobila. Byl tam vyobrazen svět "tak jak je" (stínování a barvy v lese, stavby etc.) plný dobře naložených chlápků s chutí konverzovat. Už Risen 2 byl úlet, u Risenu 3 si pak kladu otázku, zda chtějí Piraňě zaujmout místo, které vyklidil Lionhead se svým Fable.

Spideři zatím předvádějí průměr, jenže očekávání od nich a od Bioware jsou jiná. Možná se někdy zmůžou na něco jako City se svým Lords of the Fallen a s těmile RPG operetkami se jen zahřívají, možná ne.
@účet smazán (07.05.2014 11:31): To s tím transvestitou myslím hlavně příběhově. Za machistických hlášek (řečených ženským hlasem) budeš zachraňovat dámy v nesnázích a budovat s nimi vztahy :D
"vykloubená prdel/kyčel, jak to maj v asijských MMORPG. xD Už ne prosím" Jé, tak to chci vidět xD Nelinkneš pri ilustraci nějaký video - jako z DA2 nebo MMOJRPG :-)


@M.a.t.t. (07.05.2014 11:38): Sorry, nehrál jsem a ani se nechystám :)
@RNDr. Gunár Pavel (07.05.2014 10:58): Pravda. Rovněž mi to připomíná voskové figuríny, přesvíceně přelesklá slátanina. Ale dnes, zárukou kvalitního RPG, jsou snad jen CDR a Bioware. Nová díla Gothica hrůza hrůzoucí, a Risen, taky nic moc. Uvidíme u prvních recenzí, za co všechno dostane DA:I pojeb. To už Bio kompletně zanevře na RPG žánr. :D Vlna hatu se veze už od ME 2.

Sice Spiders Studio má v portfóliu Mars: War Logs (rozehraný, nutím se do toho), ale že by se o něm pěly ódy, se říci nedá. :/

Alespoň, že v Bound by Flame vsadili na starý známý, oblíbený fantasy/středověk, který je pro mě mnohem lépe stravitelnější.


@Lario (07.05.2014 11:27): Okej. Tak maso notu má každé RPG. A aby se piplali zvlášť s pohybama pro female a male, s tím nepočítám. ;) Takže universal na všechno. To se zase nařechtám. Hlavně ať se chůze tý ženský nepodobá té z Dragon Age II, alá vykloubená prdel/kyčel, jak to maj v asijských MMORPG. xD Už ne prosím.
@účet smazán (07.05.2014 10:23): Trochu jsem pogooglil a našel tohle. Je tam možnost "sex" a pak dělá ženskou, takže velmi pravděpodobně za ženskou hrát půjde.
Podle gameplaye ale hra hraje na machistickou notu, takže nejspíš nepůjde o hraní za ženu, ale spíš za transvestitu :)

ad btw.2: Hrdina není totálně nezajímavý...podle hlášek je nejspíš pěkný kretén, což mi přijde trochu zajímavé :)
Já doufám, že bude svých zábavně ďábelským způsobem se vydat démonskou cestou. Pokud ne, tak je u mě hra odepsaná.

@RNDr. Gunár Pavel (07.05.2014 10:58): Jop...DA:I asi bude pro EA další mediální průs.. ehm ... prohra :)
V ingame traileru se hra tvaří naprosto akčně a sólo, což neladí s tvrzením, že půjde taky trochu o partu a taktickou pauzu atd. atp.



@Maximus (07.05.2014 10:07): Taky ho i trochu vykrádaj (např. ty vztahy s čarodějkama). Ta soubojová mechanika je snad totálně obšlehlá z Witchera. Kutálíš se, pokládáš pasti, používáš pár kouzel ...
Jaj, ta mimika. :D Pohyby obšlehlý ze Zaklínače, do očí bijící. Snad to nebude takovej průser jako The Dark Eye: Demonicon.

//btw. a jak se to vyřešilo s tou kauzou, kdy prej nepůjde hrát za female charakter? Na netu některé weby píší, že petici podlehli, a za ženskou hrát půjde.

//btw.2: Mně osobně je jedno, které pohlaví má hlavní roli. Je-li hrdina dokonale nezajímavý, tak to nezachrání už nic.
Tak podle gameplay videa to vypadá na těžce retardovaného Witchera. Tzn. hra bude složena z koridorových levelů, příběh bude jen ta omáčka okolo, dialogy mizerné a vedlejší postavy v podstatě zbytečné, nudné a předvídatelné.

A ten co to hraje je hrozný jelito. Při boji s bossem se soustředí výhradně na něj, v pohodě ze sebe dělá snadný terč pro víc než 10 lučištníků okolo a ještě si stěžuje "jak je ta hra strašně těžká". Na podesáté to hraničí trollingem :-)
I když na druhou stranu bych já mohl být rád, že nikdo nevidí jak hraju já :D