Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

tak dohráno. Nakonec než jsem si stihnul vytunit ultimátní zbraň, tak mi patch 1.12 překazil plány (nárůst DPS s každým enchantováním je po patchi menší a menší až se zdá se zastaví docela), ale to nevadí. Trochu jsem podváděl v tom, že když se mi při enchantování zničily všechny vlastnosti zbraně, tak jsem ukončil hru v task manageru a spustil hru znova a voalá - starý save zůstal uchován :-). Přiznám se, že i závěrečného bosse jsem tímhle způsobem lootoval (udělal jsem si save když měl velmi málo hp tím že jsem šel do menu, zkopíroval jsem si pozici stranou, zabil jsem bosse, sebral loot, dokončil level, prodal trash, unique předměty jsem si schoval do sharedstash truhličky a přitom ještě jsem si enchantoval jednu droplou zbraň, a tu jsem si taky schoval do truhličky. Pak stačilo nahrát save zpátky a konec souboje s bossem si zopakovat a tak dokolečka dokud mně to po 4hodinách nepřestalo bavit). Ospravedlňuje mně snad jen to že hraju na very hard a četl jsem, že kolem levelu 40 v infinite dungeonu je to pro destroyera skutečně VERY HARD - že vás zkoosí často obyč.potvory na jednu ránu a bez kvalitního brnění a vysokého critical si neškrtnete. Jsem zvědav na jaký lvl se na téhle obtížnosti vyšplhám..Můj charakter
Jop, vždycky jsem byl nucenej sebrat všechny itemy na hromadě, bo se mi nechtělo se s tim srát. Další věc je, že v případě plného báglu se ty itemy mohli automaticky začít dávat do petova inventáře, to přendavání byl vopruz. A možnost identifikace všech předmětů najednou by se taky šikla
Nasralo zde také někoho zvedání předmětů ze země?Třeba,když na stejném místě leží 4 itemy a vy znrovna potřebujete ten poslední?
Tohle je hodně nevychytané
At si tu nulu člověk klidně dá, ale mohlo by být dobrým zvykem a nepsaným pravidlem, aby napsal komentář a osvětlil nám, co je na hře tak hrozného, že si jí zaslouží.
OMG jak může dát někdo hodnocení 0%, to fakt nechápu. Zvlášť u hry, která svoje kvality bez pochyb má. I sebevětší shit si zaslouží aspoň 5%, tu nulu bych vůbec na výběr nedával.
Viděl jsem u kamaráda a přešla mě veškerá chuť na hraní, tohle fakt není Diablo, je to WOW v jinym hávu, ta idiotská kreslená grafika mě dostává už od menu.. děs, ať už jdou do (_;_) s touhle stylizací.
Hmm, nechci nějak rýt, ale ze screenshotů mi grafika připomíná spíš šablony z Corel Draw ve stylu Penny Arcade. Diablo ani WoW by mě jako inspirace při pohledu na ně nenapadly...

misadlouhy: Hmm, už tu chybí jen rady jako obětováním kozla před každým soubojem s bossem... Hádám, že to vymyslel nějaký konzolemi odkojený hráč, který se ve volných chvílích baví hrou "zapnuto, vypnuto, zapnuto, vypnuto..." a pak si stežuje na RRoD :)
misadlouhy - hm, zajimavej postup a dobrej způsob jak si zkurvit PC, např. disk, tohle bych skutečně nedoporučoval, nemyslíš, že bude lepší prostě zkopírovat save? :D Zálohovat save, Vyzkoušet něco ve hře, nepovede se, jít do menu, skočit do WIN a přemazat save, začít hru a zkoušet dál. Lepší než riskovat PC.

edit - a celý to zabere zlomek toho co reset pc a naběhnutí celýho systému.
Teda, mě při enchatování nikdy nezmizeli schopnosti, takže trochu nechápu. Jinak máme tu borce s "nulou" :-))
Jestli se bojíte že při enchantování přijdete o všechny vlastnosti zbraně, tak se tomu dá zabránit - před enchantováním jděte do menu (hra se uloží), pak se vraťte do hry a enchantujte. Pokud se enchantování nepovede, můžete odstřihnout PC od proudu (tlačítko reset). Po restartu PC a znovuspuštění hry máte výbavu jako před enchantováním. Možná by stačilo ukončit aplikaci v task manageru - nevyzkoušeno. (na to jsem přišel sám - dvakrát mi to zachránilo vlastnosti zbraně:). Přestal jsem hrát na hard a vytvořil jsem si novou postavu a hraju na very hard, a je to zábava. Zvlášť pokud si vymazlujete zbraň tak jak to dělal ten týpek - enchantujete ji od začátku pořád dokola. Teď jsem zase někde okolo lvl 18 jako jsem byl s první postavou....
A má to význam hrát dál? Padají lepší předměty? Nebo je to už jen pořád dokola? Něco jako v Diablu kde se vyplatí hrát ještě hoodně dlouho po hell.
"Je možné hrát po skončení hry nebo je pak šmitec?"

Po zabití posledního bosse se můžeš normálně vrátit do města a navštívit novej dungeon Shadow Vault na jihu města, kterej je nekonečnej. Generujou se k němu i questy, ale jsou stejně trapný jako ty z hlavní linie (zabij minibosse, přines věc)
Psyx - nějak je nemůžu najít, v adresáři se hrou je nevidim a v dokumentech taky nejsou.

ugraugra - to je pravda, ale stejně mě to nutí si to nechávat a neplýtvat na ty slabší věci, takže z tý hry má celkem prd když používám jen ten jeden skill co je od začátku hry, možnost rozházet to tam jen tak abych si hru užil se mi moc nelíbí, chci aby ta postava byla taky kvalitní. Je možné hrát po skončení hry nebo je pak šmitec? Protože pak by tohle tunění ztratilo trochu smysl a mohl bych to tam rozházet podle libosti.
Hrozně mě diktuje hlavně Dark Zealot - ten pošuk co vyvolává malý skeletony a hlavně vyvolává obdobu arcane missiles z wowka :) Ten mě dá na jednu ránu a to i přesto, že mám resisty kolem stovky. Jinak je to ale lehčí než jsem včera myslel, až na ty situace za portem, kdy se vždycky musim prochcípat (už mám 59 deaths)
"takže jaksi mě to nutí všechno šetřit na ty nejlepší skilly na vyšším levelu."

Taky jsem si syslil, ale pak jsem si uvědomil, že skilly jsou ještě omezený lvl postavy, takže nejde si nasyslit 10 bodů a pak to po dosažení 25. lvl všechno narvat do toho nejlepšího. To, že nemusíš cpát body do slabšího, abys mohl silnější mi vyhovuje, ale možná by to chtělo omezit požadavkem mít určitej počet bodů v jedný větvi.
Slayer: Tady nefungují savy?! Já je normálně zálohoval, aspoň v to doufám.
Doporučuju hrát na very hard, to je celkem dost znát, taky jsem rozehrál nejdříve na hard a rozdíl mezi tím je opravdu hodně znatelný, na very hard si kritických chvilek užijete už cca od 6. levelu.

Zajímalo by mě kam jste dali body do skillů při hře za destroyera, přijde mi to trochu nevychytaný protože pro lepší skill neni potřeba mít slabší, takže jaksi mě to nutí všechno šetřit na ty nejlepší skilly na vyšším levelu. Taky mi vadí, že si je nemůžu vyzkoušet jako v Diablu, kde si jen zkopíruju save a můžu experimentovat.
Taky hraju většinou na normal (aspon teda první zahrání), ale tady mi bylo po 15 minutách normalu jasný, že to chce aspon hard. A stejně to do 25. podlaží byl trapas, 25-30 bylo akorát, 30+ bude asi až moc hard :)

Je to prostě posunutý - normal je tu easy, hard je tu normal :)
ugra: vcelku jo, drtivou většinu her hraju na normal. Chci prostě normální obtížnost, ne postupovat metr za hodinu a postupně odlákávat malý skupinky nepřátel, na to prostě nemám čas :-)
To je ono, Shadowflare. A tady to jeste neni. A me se to pridavat nechce, ehm O:-)
Jaj, kdybych odpoledne věděl, že jsem takový kousek před koncem, tak už bych to dohrál předtím :-) 35. level je fakt poslední a je maličký, ale připrate se, že final boss má HP jak... no prostě hodně. Spotřeboval jsem na něj snad 30 hojivých lahviček a poprvý za celou hru jsem taky použil lahvičku s manou. A taky mě ten hajzl zabil tři, slovy TŘI, rány před zdechnutím, protože jsem chtěl udělat screenshot (kterej jsem nakonec neudělal). Takže mám dohráno, výsledný dojmy celkem v pohodě, i když výtky jsou. Koment brzo. Jinak přikládám dva screeny mýho fešáka po boji. Jo a nějak něvím, jak se dostat do toho nekonečnýho dungeonu. Na konci proběhly sice kecy, jako že mám ještě spoustu práce a že zla pod Torchlightem je pořád hodně, ale jak se tam dostat?
Inv + Char
Journal + Pesan
no za sebe muzu zatim rict jen tolik ze na rozdil od Fate me tohle nenudi :)

Dotazy - health a mp se zvedaji automaticky s levelvoanim? Ovlivnuji ty zakladni atributy i neco jineho nez to co to pise? (tj v zasade jen poskozeni a obranu? Hraje se tu vubec na sanci na zasah?)

Zatim mi teda vadi jen par veci - grafika interface zabira zbytecene moc mista, font neni zrovna nejlip zvoleny, classu je malo a nejaka zakladni uprava vzhledu by me vubec neurazila :) A mozna vic vysvetlivek by mi taky nevadilo.

(btw kdysi jsem hral snad shareware verzi takove diablovky, bylo to trochu hnusne 2D, taky tam snad byl vlastni cokl. Pomerne velmi klasicke stredoveke fantasy, jen mam pocit ze to smrdelo japoncem - nevi nekdo nazev?)
Takže je to de-facto taková nová inkarnace Fate, plus pár věcí (asi je v dnešní době těžké se tomu vyhnou) z WoW?
ja rozehral za alchemistu :) sice obvykle beru spis bojovy charaktery, ale jak mam nehrat za alchemistu kdyz ma ty cool bryle a vubec vypada jak dr. horrible :)
Tak jsem kecal, pardon - zřejmě jsem šlohl špatné info. Jinak, kolikátý máte level v tom 30, či 35 patře? Já mám dohráno něco přes 6h, lvl18 a jsem teprve v 17 patře :-))
Rozlehlý jsou vcelku stejně. Ale s 35. lvl se změnilo prostředí, takže s tím koncem si jistej nejsem, dám vědět, až to dojedu, teď se jdu nadlábnout :-)
Ježiši, jestli jsou ty patra stejně rozlehlý jako třicátý, tak to asi nedohraju bo mě to neba. Doufám že aspon to 35. je poslední.
ugra mě o kousek předběh, 30. patro není konečná, právě jsem na začátku 35 :-) Jinak s tou obtížností jsem to chtěl taky napsat, sice jsem ještě nechcíp, ale nejednou to bylo těsně a to hraju jen na normal. Jestli hrajete na nejtěžší, na konci se kurevsky zapotíte, to jsou fakt megagrupy nepřátel, co tam na vás nabíhají.
Tak pooky kecal, 30. patro není konečná. Ted jsem vlezl do 31., kde hned za portálem čekalo tři prdele potvor a než jsem je vymlátil umřel jsem asi 30x !!! Dávali mě totiž na jednu ránu, odběhnout dál do levelu bylo nanic, bo tam jich bylo ještě víc :D Takže systém ress - zabít jednoho - mrtvej - ress - zabít jednoho - mrtvej. Jinak to asi nešlo, byli tam zrovna zmrdi s poison dmg, na kterej mám nízkej resist + ty velký démoni co plivou ohen.

To 30. patro asi měla bejt konečná, začalo mě to silně nudit. Jediný co se mění je počet potvor. V posledních patrech rostou geometrickou řadou...
A neni to zavisle od obtiaznosti, tak ako vo Fate? (i ked tam sa da o ucelenom pribehu sotva hovorit :) )
Jenom 30? Já jsem teď někde okolo 27 a jsem totálně indestruktible :-/
Jinak transmutovat můžeš u toho vency ve městě. Stačí tam vložit dva stejný šutry a udělá to o jeden stupeň lepší. Ale v tomhle mě ta hra dost zklamala, kromě toho, že jsou ty šutry strašně malinký a vinventáři nerozeznám, jak moc dobrej je, tak je to strašně zdlouhavý a efekty taky nic moc. Osobně jsem ještě socketování nepoužil.
Ví někdo, jak používat transmated/přeměnu?

Karas: Hlavní dějová linie má 30
Hmm, takze defacto je to Fate 2, zo vsetkym co k tomu patri. Nejaky cas to bude zabava, az do momentu nehoraznej nudy. Chjo, zase raz klasicka Diablovka. Dokonca este aj ten Uelmen snad vykrada sam seba :))
pro každého se generují jinak. Ale když se do nich vrátíš tak už jsou stejné jak se vygenerovali prvně.
Tak jsem se dostal k trpaslíkům. Čistý čas zatím 4,4 hod, lvl skoro 21. Zatím mě to pořád baví, i když pár výtek bych měl.
Jo a ty lelevy se generují nebo je to všechno předem nadesignovaný?
Zobraz si journal jak psal psyx a tam je hodnota Levels explored. Když k tomu přičteš +1, tak ti vyjde v jakym si patře.