Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ripper (02.12.2023 13:00): nevím kdys to hrál naposledy ale ono to bez toho patche kterej vylepšuje grafiku fakt skoro nedá rozlišit :D já to taky hrál jako dítě a tehdy mi to přišlo ok ale dneska je to fakt kostičkovaná.
@karadum (komentář): Jen taková poznámka - potvory nejsou ve 3D, jsou to normální 2D sprity, jak třeba v Doomu. Takže problém je v nízkém rozlišení spritů, nikoliv v polygonech. Ale nepřišlo mi, že by se nedalo poznat, na co se člověk dívá. Každá potvora má jméno a popis. Plus můžeš se podívat i z vlastních očí vtělením se do příšery.
Jo tenhle šmudla. Ten byl v pohodě, stačilo pár draků a šutry. Jen prostě vydržel dlouho, ale to nevadilo, času máš dost :D a na zbytek šmudlů jsem měl přichystanou chodbu smrti, která byla hrozně dlouhá a posetá pastma. Nebylo úniku.
@jurajjanosik (12.10.2017 02:16): aha :) já jsem s ním bojoval vždy až po zničení protivníků
má strašně HP a jestě heal, vydrží moc... :) ale zas nemá odrážení kouzel tak zmražení neodrazí
takže potvory co mají zmražení ho pěkně zpomalí...samuraj,chapadlo,pavouk a tuším wizzard? jo jestě brouk :D ale toho jsem nikdy netrpěl u mě :D
@jurajjanosik (11.10.2017 21:23): to myslíš Avatara? já měl všude pasti. Ty balvany :). Ty rozdrtili většinu jeho armády a jeho jsem zajal a zkonvertoval :)

v poslední misi myslím protivník keeper dával mor na svém území. Docela podlé od něj :)
Poslední mise byla hodně těžká, než
jsem přišel jak dostat toho šmejda tak jsem se celkem zapotil.
@Walome (11.10.2017 10:11): super, snad pak změníš koment nevyužitelnosti místností po dohrání všech kol :)
dvojka mě spíše zklamala. lepší grafika sice, potvory nemají každá milion kouzel, impové se trénují prací
ale pak je to vždy stejný. shromáždit manu a vypustit horned reapera
jediný co bylo super že tam přidali rytíře, nemusels je pracně chytat a konvertovat :)
a temnej anděl
(At + R víš že se zapíná v jedničce svga že? je to trochu lepší...hehe ja myslím že tam pouřili engine z Magic carpetu...a ten byl ve své době v svga naprosto nehratelnej jak se sekal náročností :D
a psát do komentu u 20 let staré hry že má starou grafiku...no :) )
@Laurona (10.10.2017 22:09): samuraj je jednotka hrdinů. pokud máš vězení a mučírnu, dá se je "převědčit" že je lepší bojovat za tebe :)

no trochu peněz na dvě menší doupata místo jednoho velkýho se vždy najde :)

jinak já tyhle chcípáky (moucha,brouk,pavouk) buď hážu zpět do portálu, ať si radši jdou k protivníkovi a mě choděj silnejší monstra
a nebo je pak obětuju v chrámu
@Terien (10.10.2017 21:05): já nikoho nikam necpu :D jak jsem řekla, ten problém je hlavně ze začátku když není moc peněz...s těma ostatníma, kteří přicházejí později už si tak nějak většinou poradím nebo už je mi to pak jedno :)
Samuraj? tam je nějakej samuraj? :D :D tak na toho jsem ještě nenarazila

Ohledně těch warlocků jsem se taky divila proč střílejí ty firebally...takže to je kvůli tomu že jim tam někdo leze....to je dobré vědět
@Laurona (10.10.2017 19:27): nesmíš je cpát do stejnýho to stejnýho doupěte a vůbec nemít lair průchozí. Prostě jen jeden vchod.
Tam se odpočívá, ne že jim tam budou přes něj trajdat ti co tam nemaj co dělat. Potvory se perou když se potkaj v lair ti co se nemaj rádi. Jinak sou v klidu.
moucha se pere s pavoukem
bile demon s kostlivcema
upír s warlockama
samuraj s mistresskama
a pes myslím s draky/jestěrkami?

Průchozí stav zřádelnu a nebo training room. Doupata na spaní mimo :)

@Walome (10.10.2017 19:48): a ty nebreptej tu a raděj projeď datadisk :) je prima že vše víš, tam to vše využiješ. I draky co se líčej.
Ne že ne, to seš potom u mě mrtvej Homolka co nemá koule :)

PS..u knihovny to platí taky co u Lair, warloci nemaj rádi když tam někdo prochází. Střílej po něm firebally. I po impech
@Walome (10.10.2017 19:21): Já je chci mít ale všechny :D Moucha je dobrá na průzkum a pavouk zase na boj :) samozřejmě to ale většinou dopadne vítězstvím pavouka takže se mouchu snažím využít ze začátku co nejvíce než umře.
@Terien (10.10.2017 15:32): ale já vím k čemu to je :D jen prostě není důvod to používat, protože to dohraješ ízy pízy i bez nich. A horned reapera jsem měl i bez themplu (když pominu jeho vyvolání). Jo a ten mor to jsem nevěděl, proto mi všichni umřeli :D Ale opět, dohrál jsem to i tak, protože jsem měl hodně draků, kteří se líčej.

@Laurona (10.10.2017 19:11): tak já vždycky nechal ať se pomlátěj mezi sebou a kdo vyhrál, ten zůstal :) Podle mě je to minimální problém, prostě přijde jiná příšerka no a nebo je hodíš zpátky do portálu a už nepřijdou, a přijdou jiné.
@Terien (10.10.2017 03:00): To, jak se některé mé příšerky rvou mezi sebou mně vadí asi nejvíc na celé hře...nepřišla jsem na způsob jak třeba zamezit rvačkám mezi mouchou a pavoukem....ta moucha si prostě dělá co chce ať jí dám kamkoliv. Když ji dám do tréninkové místnosti tak tam chvíli vydrží ale pak odlítne z nějakého důvodu pryč a někde se potká s pavoukem..blbé je že zrovna ta moucha s pavoukem bývají většinou krátce po začátku kola, takže člověk nemá ani moc financí jim vše stavět odděleně - pokud toto považuješ za efektivní předejití konfliktů..
@Walome (10.10.2017 15:15): juj no hřbitov..tam se roděj upíři z mrtvol :D co si budem povídat, trénovanej upír je asi nejsilnější jednotka hry :) útočí vysáváním životů, takže se furt uzdravuje, dává zpomalení, lítá a má teleport ...od 3 levelu je nesmrtelnej, po smrti se narodí znova v rakvi o level nižžší

scavenger room je drahej, bez těžení diamantů tě rychle zruinuje..ale dost OP :) pomocí něj přetaháš protivníkovi trénovaný příšerky na svou stranu :)
obvykle tam hodím třeba pár draků a za chvíli mám všechny protivníkovi draky :D (i ty na levelu 10) pak stačí jen vrthnout na jeho území s těma trénovanejma a jeho level 1 co mu přišli zrovna z portálu tě nezastaví
upír se tam cpe sám od sebe, přetahovat našeptáváním ho baví

temple je hodně důležitej, příšerky se tam chodí uklidňovat když jsou nasraní :) pro horned reapera nutnost
a taky tam léčíš potvory, třeba když tě protivník nakazí morem nebo promění na kuře

s tou ikonou pro boj jsem byl spokojenej...zas tolik jsem je nehealoval..ale spíš vzal do ruky když byli skoro tuzí a nechal je uzdravit..nemáš skoro pak ztráty
@Terien (10.10.2017 15:02): barracks určitě, pak jsem nepoužíval hřbitov, scavenger room a oltář (pokud nebyl potřeba).

Jako jo vím o tom, ale to se děsně mění - příšerka se na chvíli dostane mimo boj a hned zmizí, plus to furt bliká a popravdě mi to nepřišlo moc přehledný. Nicméně ty boje nejsou žádná trága, opravdu jsem to healování potřeboval až v poslední misi (a ani tam ne, protože draci se léčili sami a to mi stačilo).
@Walome (komentář): jaký místnosti jsou zbytečný? já nestavěl nikdy barracks, srát na orky
jinak jsou důležitý všechny :)
pravda původn jedničku jsem tolikrát nedohrál, je to jen trénink na datadisk

jo a ten boj...zkoušels někdy rozklinout tu blikající ikonku meče, když se bojuje? :D
vidíš tam stav jednotlivejch monster jak jsou na tom, můžeš je healovat, dávat jim armor, sesilat blesky na nepřátele..nebo je stahovat z boje
@Tyrael (10.10.2017 01:55): tak v tom případě je to chyba hráče ne?

jako když neví jak efektivně stavět dungeon aby se příšerky nikdy neprali mezi sebou
jako když neví že pokladnici potřebuje 5x5 min. aby mu chodili draci
k čemu slouží všechny místnosti
co obětovat v chrámu aby dostal třeba mistressku nebo horned reapera
atd atd :)

v gog verzi je i datadisk deeper dungeons, fakt doporučuji celej projet :) já to hraju od dob dosu co jsem toho napařil...
celkem nedávno jsem si zas všechny kola projel...ani nevím po kolikáté už

(největší chybou AI že si netrénuje impy, doporučuji je dát min na level 3, tam mají speed)
tak dungeon keeper je docela kumšt, zvlášt když hráč netuší, že by si mohl přenášet monstra
Na tuhletu éru se bude vzpomínat, jako na éru remake - Grim Fandango, Icewind dale, Baldurs gate ---- a bůh ví čeho se ještě dočkáme :D
no každopádně držím pěsti aby se to podařilo, zatím to vypadá slibně
@90210 (23.02.2014 11:43): Je to dobrá hra, mě jednička neuvěřitelně bavila :) a baví i dnes, ono pak člověk leccos dokáže odpustit když se k tomu vrátí. Ale jinak to vyčítání je na místě, nemůžeš přece po nikom chtít ať hry hodnotí z pohledu doby bo co. Nepopírám, že jsou hry výjimečné, které to prostě drtí i přes svůj věk, ale co si budeme povídat více než polovina takových hodnocení je naprosto nadhodnocená.
[neexistující komentář]: Obvykle hodnoceni 20 let starych her z pohledu hrace novych her ve stylu "proc tam nejsou lepsi souboje a ovesovani postavicky jako v Diablu" (coz je btw zhruba na urovni toho, kdybych kritizoval Beatles za to, ze nepouzivali syntaky) nemam rad, ale u Dungeon Keepera to chapu. Jako pametnik totiz muzu rict, ze ta hra totiz vypadala z obrazku ve Score nechutne uz v dobe jejiho vydani.

Zkousel jsem chvili hrat jen dvojku, ktera uz vypada vcelku snesitelne, ale vubec me to nebavilo. Holt je to Bullfrog...
[neexistující komentář]: krásnej komentář :)
a ano, v romce 97 to byla bomba ;)
[neexistující komentář]: počkej až se ti začné lámat kampaň uvidíme, jestli ti jen masování jednotek bude stačit :P
tak jsem si tu svou herní lásku nemohl odpustit koupit!! Za tak výhodných podmínek a opět ve mě vyvolali stud, že jsem něco dostal zdarma a zas si hned musím něco přikoupit :DDD XDDD Zasranej Gog.
Tak jsem jim tam nechal dvě kila pokupoval rubbish :D


A já vůl to koupil hned ten den a tu hodino co to na GOGu vyšlo. A stačilo by pár měsíců počkat a wua-fucking-la!


(To je džouk... jen tak pro jistotu, ok?)
@konvice (27.07.2012 14:10): Já jsem vůči nim značně skeptický a neobjektivní, protože zmrvili licenci na Game of Thrones, a to hned dvakrát, a Confrontation mělo taky dobrý námět a jak to dopadlo. Mezi jejich lépe (neplést s dobře) hodnocené hry patří sportovní manažery (!).
Koukám že jsem teprve v polovině kampaně. Trochu se začínám bát, že na mě zase padne pocit stereotypu jako u Theme Hospital.

Ten secret level zkusím zítra :)
Jo už jsem na to přišel, oni ti hajzlové impové nechtěli ty mrtvoly tahat, ale když jsem je vzal za uši a hodil je přímo k tomu, tak to vzali na ramena a odnesli :)

Ted jsem se dostal do nějakého secret levelu :)
@ugraugra (11.02.2012 21:43): uděláš hřbitov rozumně velký a pak jak umíraj creatury (nejlépe soupeřovi:) je Impové tahaj na hřbitov. Zřejmě po těch 10 dotahanej riseneš jednoho Vampira. Bacha nesnášej se s Warlockama.
Poradí někdo jak přilákat vampýry? Na wiki píšou něco o tom, že mám nechat uležet 10 mrtvol na hřbitově, ale nevim jak je tam dostat...
To rozhodně. Nevypadá to tak přepláceně jako Dungeons a ještě se staví do patra, což je zajímavej prvek.

Jen to není tak stylový jako DK.
Walome:ctrl+r by mělo zvýšit rozšilení teda pokud si to už neudělal :)
Tak je to z GOG, to by mělo fungovat.

Já to zase mám v hnusný grafice, rozhodně to nevypadá tak ostře jak na screenshotech, ale zvuk je ok.

Ale na xp mi zvuk nejde vůbec.
A překvapivě ta hra pod Win 7 funguje. Sice je to jen půl obrazovky a zvuk vypadává, ale ještě to zkusim poladit.
Tak sem si udělal radost a koupil si jednu z nejoblíbenějších her na Gog za 3 doláče :)
Myslíš /Graphic mode setup.exe ?

Graphic mode Ddraw a v advanced u scalling engine/win res nemám vůbec nic.
Má někdo GOG verzi? Na jaké to hrajete grafické nastavení? A co máte u "scalling engine" (je to v nastavení grafiky)
"It´s payday!"

A banda švábů si vyráží pro zlato :-D Paráda!

Hrál jsem to naposledy asi v deseti, možná dokonce v době vydání a hrozně se mi to tenkrát líbilo. Teď jsem si to koupil spíše z nostalgie a úplně na to čumim. Velmi originální hra.
A to jsem si před pár měsíci pořídil mnohem dražší krabicovku DK... Taky by to na tom GOGu mohli ohlašovat víc do předu. I když krabice je to pěkná.
Bodkin:Hmm docela ho chápu, taky bych ti to nevrátil :) Navíc si daroval jen 75 % ;)
Hmmm, není to gold verze, Dos verze bez datadisku... to je škoda.

Ať se laskavě přizná ten parchant, co mi nevrátil DKGold a možná ho nestáhnu z kůže :-D
Jednička je nej ! Gog je nějakej mrtvej, tak se na to nemůžu podívat.
Konečně budou v dnešní době k sehnání staré klasiky od Bullfrogu. Už se těším na Magic Carpet.
Bodkin - Jo, to mě potěšilo taky, snad dostaneme i dvojku...:)
Ale nějak jsem víc doufal v Lucas Arts...
Na Dungeons se taky těším, snad se povede. Ten dungeonkeeperovský vizuál vypadá docela nadějně.