Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

no, komiks vychází od roku 2002 a má už dost přes 100 sešitů, mám za sebou akorát první 2, ale musím říct, že se to Telltale fakt povedlo.. celková atmosféra, look, dialogy..
@LuccinyHry (24.10.2013 18:31): Já sledoval jen Lets Play, ale i to sledování mě bavilo docela hodně, je to takovej interaktivní film :)
Já myslím, že to bude někdo, kdo se tam vyskytne až později... teď se ten příběh sotva rozjel a seznámili jsme se jen se základními (?) postavami.
Taky vám sněhurka tak trochu připomíná Elizabeth z Bioshock Infinite? :)
@Eurokai (13.10.2013 23:10): Pro nás, zapomnětlivé a nedočkavé (tímto vyřazuji možnost počkání, až vyjde vše jako celek), to je u adventur poměrně velká nevýhoda. U Telltale jde spoléhat na stanovené (a krátké) časy, ale u celé řady indie produkce (Kentucky, Last Door, The Dream Machine...) tomu je přímo naopak. Nemluvě o tom, že celá řada se nedostane k závěrečné epizodě.
@GodOfTheSick (13.10.2013 21:29): U "revoluce adventur" jsem chtěl být, ačkoliv se to minule, tak, jak jsem čekal, nepovedlo :). The Wolf Among Us považuji, zatím, za dvakrát lepší - tedy změna názoru může snadno nastat. Podobně jako tomu bylu u Kentucky Route Zero.

Za zpopularizování epizodní distribuce však u mě budou mít Telltale stále handicap.
@Drolin (13.10.2013 20:55): No a? Však já jsem se na pokračování Amnesie těšil a je mi jedno, kdo ji udělal. Měl jsem ji na šestém místě v žebříčku nejočekávanějších her, který na DH byl. Vypadalo to slibně. A že se to nepovedlo je věc jiná. Hry TChr za úplné braky nepokládám, viz DE 50%.

Kdežto ty tady dlouhodobě na TT nadáváš a dnes jsi tu dokonce napsal, že Telltale jsou to nejhorší, co žánr za poslední roky potkalo. Čili pokud nejsi fanda komiksu, tak jinou motivaci pro hraní, než si zase plivnout nevidím...

@účet smazán (13.10.2013 18:38): No jo no holt mám takovej zvyk. Holkám a starším lidem vykat, tedy samožejmě za předpokladu že je neznám :D to už je nějak daný výchvou :) Tak teda daysi já jsem nějakej pajmič :D Možná bychom se mohli lépe poznat ale to di dedoporučuji. Navíc je tu Chuck který by mě mohl psychologicky lynčovat :) Mimochodem, jak takové rozebírání osobnosti funguje Chucku? :D
Když už i hej tři netrpělivě čekají na vydání nenáviděné hry od nenáviděného studia, aby si ji mohli hned první den po vydaní zahrát, je jasné že z Telltale Games se stal adventurní kolos a nepřehlédnutelný pojem, který nemůže být nikým ignorován. Legenda pokračuje!
@M.a.t.t. (13.10.2013 17:46): Já jsem tvé tvrzení vyloučit nechtěl :D Asi jsem to nesrozumiteln+ napsal. Ano až teprve WD se ukázalo jako zlomový bod. Já jen doufám že už do smrti nezůstanou u známých značek a taky se někdy pustí do něčeho svého.
@pajmič (13.10.2013 17:37): To čo tvrdíš sa nevylučuje s mojim tvrdením. Ich tvorbu poznám a hoci spočiatku tvorili interaktívnejšie hry, až vďaka Walking Dead zaznamenali výrazný zlom, čo sa prejavilo nilen na hráčskej odozve, ale aj u kritiky a putovali k ním aj ceny za adventúru roku. Práve v tomto vidím ten posun na inú úroveň. Istú rolu samozrejme zohráva aj popularita predlohy, ale určite to nie je len v tom.
@M.a.t.t. (13.10.2013 17:26): "Posunuli na jinou uroven" to je silné slovo. V podstatě už 7 let dělají totéž, jejich hry vypadají stejně. Poprvé se snažili udělat interaktivní film s Jurskym parkem. První kdo něco takového udělall pořádně byl Fahreinheit. Očividně se Telltaláci snaží se poučit ze svých chyb když už nic jinýho. Jurský park měl třeba skvělé postavy a příběh ale zbytek uplná hrůza. S WD ty nedostatky dokázali když ne opravit tak alespon vylepšit a Wolf už to má skoro doladěné ale pořád to není perfektní.
Parádní hra. škoda že tak krátká ale ten příběh je naprosto unikátní a zajímavý.
@pajmič (13.10.2013 17:14): Drolinov názor je špecifický tým, že za ideálnu žánrovú hru považuje first person adventúru s čo najväčším množstvom puzzle, s dôrazom na atmosféru a s myšlienkou nad rámec bežnej hry. Toto však určite nie je to, čo by tento žáner udržalo v povedomí bežného hráča. Naopak, sú to tvorcovia ako Telltale, ktorí adventúrny štýl posunuli na inú úroveň a spopularizovali ho aj u iných hráčov. Už len z tohoto pohľadu si zaslúžia všeobecné uznanie a to bez ohľadu na to, že väčšinu klasických adventúrnych prvkov osekali. Chápem, že to nesadne každému, sám som radšej za klasické point and click adventúry. Toto však robia aj iné štúdiá, akurát hry nevydávajú v takom tempe (napríklad aj Thechineseroom)

@účet smazán (13.10.2013 17:17): U mňa presne to isté. :D
@Drolin (13.10.2013 17:04): Chápu, každému holt sedne něco jiného. Někdo tento "interaktivní žánr" haní, někdo nad ním slintá, prožívá emoce. A teď nemluvím jen o TWD, v portfóliu maj i jiný veřejností kladně přijatý tituly.

@M.a.t.t. (13.10.2013 17:05): Ano, to je pravda. Přesně tento případ se mi stal u posledního Cognition. Z trojky téměř vše pozapomenuto, totální vokno. A flashback tomu zrovna také 3x nepomohl. ;) Musela jsem si zpětně dohledat a refreshnout vzpomínky.

@Jack_Dark (13.10.2013 17:11): Heleď a víš, že máš asi pravdu. Přes ňákej Season Pass všechny epizody se slevou, pochopitelně ;), jednotlivě po $4.99.
@Drolin (13.10.2013 17:04): No asi takhle asi došlo k nedorozumnění. TWAU není klik and point, je to filmová hra s důrazem na příběh, postavy, dialogy a QTE. Vlastně ani nevim jak takový žánr definovat. Ano pravda mozek si u toho nezavaříš ale zase tě to vtáhne do toho story líp než jaká koliv klasická adventurka....no možná The LongestJourney a Dreamfall :D Ale opravdu, toto není nic pro klasiky. Mě se to až na to money whorestství líbí a doufám že do dalších epizod přinesou nějaké oživení.
@účet smazán (13.10.2013 16:31): Telltale jsou to nejhorší, co žánr za poslední roky potkalo (konkrétně v The Wolf Among Us jediné "použití" předmětu z inventáře) - adventuristé na slovo vzatí je to poslední spojení, kterým bych je mohl nazvat.
@pajmič (13.10.2013 16:41): No právě, že vývojáří spoléhají na to, že si EPku hráčí koupí ihned, aby se pak mohli předem chvástat a být v obraze. Pěkná sviňárna, a zároveň zajímavý tah ;). Osobně nesnáším politiku DLCček + kouskování mini epizod xD Čekat x měsíců než vyjde nějaká "all inclusive kolekce", to se nikomu nechce, můj případ (:
Studia musí z něčeho žít, ne? 2. epizoda se zřejmě rovněž ponese cenově stejně, ikdyž, co se tak dívám, budou k dispozici různé slevové volňásky -10% atp.
Mne sa naopak vidí, že ak zoberieme do úvahy celú sériu, tak je pomer dĺžka/cena u hier od Telltale adekvátny.
@Chuck (13.10.2013 16:37): Nějak nechápu, co tím chtěl básník říci ;) Můžeš blíže upřesnit text/větu/slovo, na který odkazuješ? Pokud směřuješ na ..více z toho nevymáčknete.., tak tím jsem odkazovala obecně na "hráče/hráčstvo". Ale takhle to vyznívá jako vykání, což klidně může být, pokud by někomu vadilo, že mu tykám, dejte vědět, přejdu na vykání. No problemo (:
@účet smazán (13.10.2013 16:31): Ale platit za dvě hodiny obsahu před 20 dolarů? Tedy samozřejmě je to zcela vaše věc (ted nevím jestli vám/ti mohu tykat :D) Nepletu se že za každou epizodu si budou účtovat před 20 doláčů že ne? Pokud to tak je tak budeme za cca 10+h hraní platit přes 100 dolarů? Ted nevím jestli tu neplácám blbosti. Pokud ano omlouvám se a prosím opravte mě :D
@účet smazán (13.10.2013 15:53): Vám nevadí slečno ten poměr cena/délka? Upřimně se mi to zdá trochu overprized. Nejsem fanda opizoidních vydávání. Raději si počkám až to vše vyjde pohromadě. První epizodku jsem koupil vyloženě z natěšení. Krom toho si také nemám nač stěžovat. Až na ten trhaný pohyb postavy je to kvalitka. Příběh je zajímavý, postavy cool a hlavní hrdina je borec. Zatim se mi to líbí více než WD. :)
Tak dohráno, nicméně si hodím další repete. Voleb a rozhodnutí je nespočet, doufám, že Telltaláci to maj s těma savama promyšlený, páč snad ze všeho lze vyvodit unikátní následky. Akorát mě iriruje délka, jelikož jsem pedant na detaily, tak mi to zabralo cca hoďku, ale dá se to proběhnout i za míň.

Přestože nejsem původním komiksem políbená, tak mě facelift vyprávění, noir až TRON stylizace, sympatickej hrdina a 18+ tématika, obecně dospělá verze bytostí z pohádek a vylíčení jejich Alter Eg v New York City posadilo na prdel. Telltale opět nastavilo bariéry kreativity o laťku výše. Veškeré interaktivní, netradiční věci či činnosti známé z Walking Dead obdžely update k lepšímu. QTEčka brilantní, už se nenesou v takové té "easy" atmošce, zde si vás pěkně proškolí v hbitosti. Postavy charismatické, lidské, téměř ihned se do nějaké zamilujete.

Mé první story dopadlo takto: [spoiler]Celé dějství neseno na vlně míru, klidu, paragon style, pokud možno. Faith dány zápalky, prachy, pochválena stuha. Woodymu dáno na držku, ale jinak šlo vytušit, že s vraždou nemá nic společného. Krásce slíbeno, že Beastovi nic nepovím, avšak mám tucha, že si to v dalších epizodách pěkně odskáču. Colinovi jsem vyšla vstříc, víceméně. Téměř jsem se se Sněhurkou ve všem shodla, Ichabod Crane (já tušila, že to jméno odněkud znám, séroš Sleepy Hollow ;) naprostej vošoust, nemohl chcípnout on? xD. Samotnej Bigby sympaťák, vnějškem a chováním morous, ale jináč cíťa. ;) Nejdříve poctěn návštěvou pan Ropucha, opět z velké části řešení "peacem", nakonec info vyklopeno. Princ nezachráněn, a i ti dva tlustoprdi nedopadeni. V baru zajat Myslivec, u paneláku nalezena hlava Sněhurky. Absolutní šok, doufala jsem, že to bude Beauty, o to větší nasranost. Snow postava si vás totiž osobností hned získá. Jako vraha tipuju toho Bluebearda - Modrovouse asi, a to z důvodu jedné vyřknuté věty, ve které stojí, jde o jeho M.O. (modus operandi), anglické názvy postav stále nemám na 100% podchycené v CZ, v tomto mi trochu dopomáhá séroš Once Upon a Time.

Ikdyž dle credit grafu, killera hráči tipují na pasáka. Také by mě zajímalo zda-li je možné předejít Sněhurčině smrti. V dalším progessu zachráním prince, doufám, že to půjde, povím Beastovi o Beauty, a zajmu bagouna ;). Dle všeho Beauty provozuje prostitutci pro stejného Bosse, kterého Faith odmítala prokecnout. [spoiler]

Fandové cellshadu a QTE, interact stylu musí tento titul absolvovat. A pokud vám komiks také minul, nevadí, postupně se vám otvírají zápisky líčící postavy, story apod.


Velice se těším na překlad pod taktovkou týmu dělajícího TWD, sice mi přítomný EN jazyk v pochopení děje nijak nebránil, ale vzhledem k "time čáře" vám leccos unikne.