Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@musa (16.04.2013 08:40):Nemam nic, proti tomu, aby mi nekdo napsal pm vazne ne a rek neco k tomu, co si o tom mysli,..

K cestine mam sve duvody, jako nekdo nesnasi dabing cesky, ceske titulky ve filmech, hrach, nesnasi ceske spisovatele, filmy apd.. Nebo podobny jazyk.

Pokad nekdo neco nechce pochopit, tak to proste nepochopí a kdyz uz tak jen podle sveho..

Mozna to zni srabacky, ale byt tu ignor tak mám klid..

Rozdil, jsou hrubky a potom necitelny text, jenze dalsi ale, nekdo povazuje za necitelny text i text citelny :) ..


Zkratka nemam cas neumim to, abych hned z prvni rany napsal neco hezky cesky..
mozna i skoda slov..
Vis, co me mrzi?Ze i kdyz se tady snazim, jako psat tak nejak, aby to pochopili i ty rejpalove, tak je to stejne spatne..To me mrzi.. stve me to, rve mi to srdce...


Mej se hezky.







@Bodkin (16.04.2013 08:41): Inu cituj ? :) Už jsem celý žhavý, až něco pošleš do pm prosím :) ..Napsal jsem tu xxx příspěvků pochybuju, že si vsechny cetl.A na vic nevim, proc jste takovy hrotitele ..
Vsimnul jsem si pred par lety!!A dokonce to plati porad, ze na anglickych forech, kde jsem psal pres googltranslator , ze ignorovali to, jak je to psany bud odepsali a nebo ne..

Ale nestalo se, ze by prisel nejaky pan Z a spustil, ze neumim psat anglicky, ze takle se to nepise apd ..

Bohuzeeel Cesky narod je plny rejpalu a ja jeste nezvyknul, jak smutne , proto me to vase prudeni vytaci,,

A kdyby si vsechny prispevky cetl, coz si necetl vedel bys, ze jsem tam napsal odpoved na tyhle vase pripomínky.

Treba " Kdyz uz si dááá nekdo tu praci to precist!Tak chápu, ze ma tendenci napsat a vycist a vynadavat si a zabrecet si, jak strasny ten clovek je !!Kdyz nekdo neco jinak napise, tak by se vzteky pretrhal.. A verim, ze se vam uleví...

Ale diky bohu se tu najdou taci, co napisou pm ci do diskuze a upozorni.. tech si vazim nejvic .

Nevím, kam se radis ty Bodkin..
Ale to, co si rek tak, si dost prestrelil.Ale asi svedomi ti to nedovili si to priznat.Nic proti tobe,,.

Tohle je uplne stejny, jako kdyz Vy tecete nad Far cry 3 asasinem 3 BF3 apd hrach. A me to proste nebavi reknu, proc napisu duvody a nekdo si to veme, jako ze nikdo nebude rikat o jeho hre, ze je spatna .. To je presne to same ..

PS:Pro vsechny je strasny tezky napsat slusny pm a rict, hele kamo podivej se na to pripada ti to, ze to psal clovek a nebo cune? .. Kdyz uz mate tu praci to cist a popripade napsat, co to psalo za kance..
PS:Ale vim, ze je tezke to pochopit a budete si zas mlít svoje, takze se nikam nedostanem..

@FildasCZ (16.04.2013 04:34): Zajímavé že zrovna tohle je tvůj nejčitelněji napsaný příspěvek, většinou se ti tam místo mezery vloudí nějaké jiné znaky a hůř se to čte. Když se člověk cítí jako dešifrátor tak je to špatně, to musíš uznat.
@FildasCZ (16.04.2013 04:34): systematick rejpani nepotesi asi nikoho. nicmene napsat, ze cestinou pohrdas - to je strela dost mimo. celkem by me zajimal duvod, oduvodneni, ktera me jako prvni napadaji nejsou moc lichotiva:).
@SíDžej (22.03.2013 13:39): Pořád mě fascinují lide, kterym vadi, ze clovek nepise dokonale a porad to budou cist a komentovat, nebo nejcastejs rejpat :)
Kdyby nekdo rejpal a napsal mu, co vsechno udelal spatne tak to neni nic proti nicemu, nebo snad jo ? Kdyz uz si dááá nekdo tu praci to precist..A kdyz nekdo neumi cist tak chápu, ze pro nektere ty extremní jedince je to bolave, pro ocicka


Ja cestinou celkem pohrdam, takze se jen smeju, kdyz do me nekdo rejpe, je sice pravda, ze nekdy mi ulitnou nervy..Treba, jako 3x opravovat popisek.Tak to vzdam a opravi to ten, co to schvaluje a oprava krom par vyraznejsich detailu skoro podobna :) a porad mit posledni slovo, ze jsem vlastne nic neopravil.Dokaze vazne rozcilit.
Njějak mje to zas chitlo:).

Dal by někdo multiplayer Tekkitu? Klidně warez, sřídím si na mém PC bukkit a můžem dát. Čím víc lidí, tím lépe. SZ kdyžtak.
ten nový komentář není zlý, ale stylisticky i gramaticky hodně pod úrovní :(
ten minuly byl opravdu vic atmosfericky. nicmene ta zmena podle me celkem dobre ukazuje, kam se MC ubira. a to nemyslim jako pochvalu.
Ten starej cover se mi líbil víc, tohle je celý takový moc kulatý a zaoblený :(
@Clorky (30.12.2012 15:43): Ač jsem na to skoro rok už nekoukal a navíc se Bukkit vyvíjí hodně rychle, tak podle mě pravděpodobně nemáš nastavená práva. Pro otestování by mělo stačit nastavit svůj účet jako "Op".
Ví někdo jak na Bukkitu sprovoznit nějakej plugin, kterej když napíšu /home set, /home atd. aby fungoval? Vyzkoušel jsem plugin MyHome, ale nemůžu přijít na to, aby fungovaly příkazy. Funguje jen command, který určí pozici na kompasu (:D).
ajéje, na DH zavítal další uživatel, který bude pro zdejší komunitu hodnotným přínosem (asi náhrada za konvici)
Strašná blbost, hra pro děcka. Všechno je jen z kostiček a grafika je fakt hnusná. Jedinou střelnou zbraní je tam luk a nepřátel je fakt málo.
@Zaraka (29.12.2012 23:00): Taktéž zrovna tuhle kritiku (použitého jazyka nebo stylu distribuce) nechápu. To je jako kritizovat Hitlera za to, že měl knírek místo plnovousu nebo tu trapnou patku místo fešného krátkého sestřihu.
@Neklan (24.12.2012 02:14): Tohle už jsou ale bohužel spekulace co kdyby. Notch to udělal takhle a já jenom nevidím ráda, když ho takhle za to všichni buzerovali. Chtěla jsem hlavně vysvětlit proč k tomu došlo.
@Zaraka (16.12.2012 16:17): S tim souhlasim. v cem je Java spatna? neni Turing-complete, a (tudiz?) je pomala. Jak uz jsem psal jinde. Narocnost her v urcite mire neni dnes problem. Tak proc to neudelat na nejakem open-source framework-engine. Presto se tomu podarilo dodat kouzlo, ktere prave vychazi z te jednoduchosti. Nadruhou stranu je pravda, ze kdyby byl nekdo tak nadany, jako tvurce teto hry a udelal zaklad na solidnim programovani, kde by jadro bylo poradne vymakane, mohlo by to byt lepsi (a neni problem udelat nejaky add-on interface pro Javu, nebo jakykoliv jiny jazyk).

Jen pro okraj. JIT - neboli Just in Time. nema vubec nic spolecneho s programovanim, ale s architekturou samotne JVM (Java virtual machine), ktera prevadi interpretovany kod do binarniho a ten potom spousti. A to je standartni chovani cele JAVA bez ohledu na aplikaci uz myslim od verze 1.2 - tim si nejsem uplne jist, ale urcite to uz jsou leta na zpet.
@NateLogan (17.12.2012 10:05): To jsem se nevyjádřila přesně, Já myslela kompilování pomocí JIT. Což pokud dobře vím, Minecraft.jar nepoužívá a zůstavá v "předkompilovaném" tvaru, který lze poměrně snadno změnit.
@Zaraka (17.12.2012 02:22): Jop, to je taky hlavní důvod tak aktivní komunity. Ač jen pro pořádek, minecraft.jar je zkompilovaný jako každý jiný program, jenže u javy je poměrně snadné jej dekompilovat a navíc teď Mojang nabízí rovnou i samotné zdrojové kódy.
@NateLogan (17.12.2012 00:29): Hlavně samotná Java je důvod, že Minecraft Vůbec nějaké modifikace má! Všechny modifikace existují jenom díky tomu, že herní soubory ("minecraft.jar") jsou v nezkompilované tvaru, tedy stačí chvilka a pomocí winraru a poznámkového bloku můžu modifikovat... Minecraft neměl a pokud dobře vím tak stále nemá žádné SDK API. Všechny mody jsou ve skutečnosti ... hacky. Jelikož už víme jaký měl Minecraft programovací návrh, tak by se taky velice pravděpodobně stalo, že pokud by vznikl v C++, žádný způsob psání modifikací by.... vůbec nikdy neměl. Pokud nemůžete přímo zasahovat do kodu (současný Minecraft může) a pokud nemáte solidně implementovaný nějaký skriptovací jazyk a vytvořené moderské SDK (což by nový Minecraft určitě neměl(Věřte mi, napsat jen obyčejný parser na Luu je hrozná otrava)) Můžete se s jakýkoliv modifikacema rozloučit.
Java má tu výhodu, že ji umí rozumně ovládat hodně lidí. Proto je tady modovací komunita tak živá. Překopat to do C++ by tuhle komunitu hodně zredukovalo. Nehledě na to, že by se zahodilo několik let vývoje různých módů.
@Zaraka (16.12.2012 16:17): Chápu proč je Minecraft v Javě, ale nemyslím si že je to správná volba. Ani ta muliplatformita není zas takovej trumf. Hra napsaná v C++ se překope z PC na např. konzole taky dost rychle.

Myslím si že kdyby si teď k Minecraftu sedl deseti členný tým profíků v C++, tak převedou celou hru docela rychle. Věci co se netýkají samotného enginu zas tak rozdílný v Javě / C++ nejsou...
Já tomu dala těch 80% spíš kvůli modderům, kteří dokázali přetvořit Minecraft v něco funkčního. Z podobných indie mám radši Terrariu
@Bodkin (16.12.2012 15:58): Není, chyba je v tom, že od začátku nechtěl udělat velkou hru, ale prostě jen další malý výtvor. V celém komentáři jsem právě narážela na to, že Minecraft vznikl omylem. Kdyby byl plánovaný mohlo by to být úplně jinak.

Vždyť jsem tam hlavní věci řekla, kdyby dejme tomu měl napsat celý engine od základu v C++/OpenGL aby dosáhl stejného výsledku trvalo by sakra dlouhou dobu než by vyšla první alpha verze. Výhody Javy spočívaly v jeho Frameworku. Proč nepoužít .NET? Protož .NET není multiplatformní a udělá ty java applety což byl původní Notchův závěr. Jestli ale chceš podrobný článek tak ti doporučuju to pár let studovat a vyzkoušet v tom pracovat ;).
@Gremlin vlastně s tebou v mnoha bodech souhlasím, ale hodnotím úroveň komentáře, nikoliv souhlas/nesouhlas. A tvoje úroveň je opravdu nevalná.
Nejvíc mě pobavilo, že ho hrál 2 tejdny a už ho zná celej :) Já hraju minecraft už 10 měsíců a stále nacházim nové věci a prvky. A navíc grafiku MC přímo zbožnuju, neumim si představit, že by vypadal jako kterákoli nová hra s nabušenym rozlišenim (myslim, že i na prodejích by se promítlo). No aspoň se člověk u komentářů tohohle klučiny zasměje ;)