Marwel: Neměj mi to za zlé, ale s většinou věcí co zmiňuješ ve svém komentáři nesouhlasím a okrem mi to připadá, že jsme hráli jino hru :-)
*Právě, že krycí systém je velmi užitečný a dává hraní jiný rozměr (jako ve skutečnosti) - už to není jen o přiblížení ke zdi a pomalým opakovaným stisknutím šipky do předu a do zadu vykukovat =/ (nejsem určitě sám, kdo si to myslí)
*Jsou to přece obludy, tak co by si chtěl? :P Mě to příjde alespoň trochu nabírající se na obtížnosti, když jen tak neprocházíš rychle dopředu, ale sejmout jednoho protivníka ti dá fušku - pro mě jasné pozitivum. A k ovládání, mě to tak těžké nepřišlo a to hraji většinu her na gamepadu (GoW nebylo výjimkou).
*S boji na blízko souhlasím - moc to nemá význam. Jinak dráhu granátu už máš ve všech hrách, ale i tak s tím s tebou souhlas. "Zbraně standartní s nestandartně špatnými zvuk" - musel jsem se zasmát. Že by zrovna zbraně byli standartní? Dobrá, sem tam připomínají soušasné skvosty, ale i tak se najdou "originály" a zvuky mi přišli povedené. A k vrtící se obrazovce - alespoň máš pocit, že se někam hejbeš, že nestojíš na místě jak tvrdé y.
*S odstavcem začínající grafikou, končící dabingem jakž takž souhlasím.
*Mulťák nevím - GfW je opravdu na nic =/ A co se týče toho, že GoW je možná dobré na konzolích, tak nesouhlas, protože na pc je hra dokonce v pár ohledech lepší a obsahově bohatější.
Moje vyjádření, ať si má každej názor jakej chce ;)