Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
SunStorm Interactive SunStorm Interactive SunStorm Interactive SunStorm Interactive
USA
USA
USA
USA
Založeno 1995, zrušeno 2003
Založeno 1995, zrušeno 2003
Založeno 1995, zrušeno 2003
Založeno 1995, zrušeno 2003
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. SunStorm poprvé vstoupila do povědomí herní veřejnosti pomocí svých FPS akčních titulů například: Duke Nukem 3D: Kill a Ton Collection, Duke Nukem: Manhattan Project, Cryptic passage pro Blood.

V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.

V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. SunStorm poprvé vstoupila do povědomí herní veřejnosti pomocí svých FPS akčních titulů například: Duke Nukem 3D: Kill a Ton Collection, Duke Nukem: Manhattan Project, Cryptic passage pro Blood.

V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.

V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.

Zdroj: mobygames
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. Firma se orientovala zejména na vývoj budgetových titulů.

SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.

V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.

K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.

V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.

V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.

Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. Firma se orientovala zejména na vývoj budgetových titulů.

SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.

V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.

K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.

V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.

V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.

Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie
Oficiální stránky vývojáře (http://www.sunstorm.net)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.sunstorm.net)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.sunstorm.net)