Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. SunStorm poprvé vstoupila do povědomí herní veřejnosti pomocí svých FPS akčních titulů například: Duke Nukem 3D: Kill a Ton Collection, Duke Nukem: Manhattan Project, Cryptic passage pro Blood.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. SunStorm poprvé vstoupila do povědomí herní veřejnosti pomocí svých FPS akčních titulů například: Duke Nukem 3D: Kill a Ton Collection, Duke Nukem: Manhattan Project, Cryptic passage pro Blood.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
Zdroj: mobygames
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
Zdroj: mobygames
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. Firma se orientovala zejména na vývoj budgetových titulů.
SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.
Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie
SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.
Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie
Vývojový ateliér SunStorm Interactive, se sídlem v Indianapolis (Indiana), založil v roce 1995 pan Anthony Campiti, který byl zároveň prezidentem i majitelem společnosti. Firma se orientovala zejména na vývoj budgetových titulů.
SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.
Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie
SunStorm poprvé vstoupil do povědomí herní veřejnosti jako specialista na add-ony pro 3D akce na enginu Build, jako jsou například: Duke it out in D.C., Duke Caribbean, Cryptic Passage for Blood, Redneck Rampage: Suckin´Grits on Route 66 či Wanton Destruction.
V roce 1997, SunStorm vyvinula hru Deer Hunter a stvořila tak nový herní žánr: lov zvěře. Deer Hunter se rychle stal prodejním šlágrem a katapultoval SunStorm do popředí zájmu. S neuvěřitelným úspěchem Deer Huntera a jeho četných pokračování, se SunStorm stala pojmem v herním světě.
K akčním hrám se firma roku 2002 vrátila plošinovkou Duke Nukem: Manhattan Project. Bohužel se již nepodařilo navázat na úspěch předchozích titulů.
V únoru roku 2003 firma ukončila svou činnost. Jako důvod uzavření uvedla klesající zájem a následný pokles prodeje.
V roce 2009 Campiti vzkřísil značku pod jménem Sunstorm Games, jež vyvíjí tituly pro iPhone a Android.
Zdroj: Moby Games, GiantBomb, Wikipedie