Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

RuneStorm

Jihoafrická republika
Založeno 2005
RuneStorm je nezávislé vývojářské studio z Jihoafrické republiky které se zaměřuje především na vývoj neoficiálních rozšíření hlavně pro střílečky z pohledu první osoby, ale i vlastních her. Studio bylo založeno Nolanem, Arnem a Loganem Richterovými, kteří se věnovali vývoji módů pro hry Doom a Quake, kde získali první zkušenosti v tomto odvětví. Poté se Richterovi přesunuli ke hře Unreal Tournament, aby později přešli k Unreal Tournament 2003, pro kterou vytvořily mód Ballistic weapons. Toto rozšíření také nakonec vydali, ale nedočkalo se velkého úspěchu, protože většina hráčů již hrála na Unreal Tournament 2004.

Richterovi tedy přepracovali Ballistic weapons pro novější díl série a ten se nakonec stal jedním z nejpopulárnějších a byl ještě několikrát vylepšen a rozšířen. K datu vydání módu se pak také podle samotných zakladatelů datuje oficiální vznik studia. V RuneStorm se poté dále věnovali zlepšování své práce v Unreal engine 3 především také kvůli účasti na soutěži Make Something Unreal, kde se Jihoafričanům se svými dalšími projekty nakonec podařilo získat několik ocenění.

V současné době se v RuneStorm věnují vývoji několika projektů v Unreal Development Kit včetně první vlastní hry Rooks Keep.

Nejlépe hodnocené hry