Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Rogue Entertainment Rogue Entertainment
USA
USA
Založeno 1994, zrušeno 2001
Založeno 1994, zrušeno 2001
Americká softwarová společnost z Dallasu. Všechny její hry využívaly engine od id Software. Navíc pro Quake a Quake II vytvořili datadisk. Firma zanikla krátce po té, co byl její vývoj Counter-Strike: Condition Zero ukončen a přesunut na Gearbox Software. Většina zaměstnanců přešla do Nerve Software.
Rogue Entertainment byl americký výrobce videoher sídlící ve státě Texas, v Dallasu. Studio bylo založeno v roce 1994 Richem Fleiderem, Stevem Mainesem a Jimem Molinetsem. K vývoji svých her používali engine vytvořený společnosti id software, se kterou sídlili ve stejné budově.

Prvotinou Rogue Entertainment se stala hra Strife: Quest for the Sigil v roce 1996. Studio následně vytvořilo datadisky pro Quake 1 - Quake Mission Pack No. 2: Dissolution of Eternity a Quake 2 - Quake II Mission Pack: Ground Zero. Rovněž se podílelo na tvorbě Quake 2 pro Nintendo 64. Druhou a zároveň poslední hrou studia byla American McGee's Alice, která byla rovněž největším úspěchem studia.

Před svým zrušením pracovalo studio na Counter-Strike: Condition Zero, které ovšem nebylo dokončeno a bylo předáno do Valve a následně Gearbox Software. Po zániku studia v roce 2001 se většina vývojářů přesunula do studia Nerve Software.
Oficiální stránky vývojáře (http://)