Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Remedy Entertainment Remedy Entertainment Remedy Entertainment Remedy Entertainment Remedy Entertainment
Finsko
Finsko
Finsko
Finsko
Finsko
Založeno 1995
Založeno 1995
Založeno 1995
Založeno 1995
Založeno 1995
Remedy Entertainment bylo založené v roku 1995 v Espoo, vo Fínsku. Preslávili sa najmä sériou Max Payne.

Prvá hra ktorú vydali bola Death Rally, neskôr nasledovala séria Max Payne, ktorá je významná najmä kvôli tomu, že v hrách preslávila bullet-time. V roku 2010 vydali Alan Wake, avšak exkluzívne pre konzolu Xbox 360.

Štúdio vytvorilo aj známy benchmark, 3D Mark, neskôr predali práva naň spoločnosti Futuremark.
Remedy Entertainment je nezávislé vývojářské studio založené v roce 1995 v Espoo, ve Finsku.

Jejich prvotinou byla v roce 1996 akční závodní hra Death Rally, které se prodalo přes 90 000 kusů. V roce 2009 byla vydána jako freeware, upravená pro moderní PC. V roce 2011 se dočkala také portu na iOS zařízení.

V roce 1997 Remedy vytvořili 3D benchmark "Final Reality", jenž se stal rychle velmi oblíbeným. Nezapadal však do firemní politiky, kterou byla samozřejmě tvorba her. Ke konci roku tak založili novou společnost Futuremark, která dodnes vytváří oblíbené 3DMark bechnmarky.

Ve stejném roce také předvedli v 3D Realms návrhy a prototyp své druhé hry, ti z ní byli naprosto nadšení a tak mohli začít prvotní práce na Max Payne. Hra nakonec vyšla v roce 2001 a sklidila obrovský úspěch u kritiky i hráčů. Do této chvíle se jí prodalo přes 4 miliony kusů.

V roce 2002 odkoupila práva na sérii Max Payne společnost Take-Two Interactive Software. Ve stejné době bylo také oznámeno pokračování Maxe Payna, jehož vývoj zůstal v rukou Remedy . O rok později tak vychází Max Payne 2: The Fall of Max Payne, aby opět slavil obrovský prodejní i kritický úspěch. Remedy se poté od série nadobro odpoutali. O osm let později dostali pokračování na starost vývojáři z Rockstar Vancouver, jejichž Max Payne 3 vyšel v roce 2012.

Na E3 2005 Remedy oznámili zbrusu nový titul, představující hlavního hrdinu, jménem Alan Wake. Hra prošla dlouhým a komplikovaným vývojem, během kterého se dočkala spousty změn. Ke konci více jak pětiletého vývojového cyklu našlo Remedy vydavatele v Microsoft Game Studios. Vedle řady nesporných výhod to znamenalo se podvolit požadavku vydat hru exkluzivně na Xbox 360, což se v roce 2010 také stalo. Přes dobré kritiky však zůstaly prodeje pod očekáváním Microsoftu, který si přál další "sytem seller".

O dva roky později se Remedy podařilo vyjednat konec ruce svazující konzolové exkluzivity a Remedy na vlastní pěst vydali PC verzi, nejprve skrze Steam a následně i v krabicové verzi, prostřednictvím švédského vydavatele Nordic Games. Hra opět vyšla i ve sběratelské edici a to úplně jiné, než byla ta pro verzi na Xbox 360.

Zatím posledním projektem je stahovatelný titul vycházející ze světa Alana Wakea jménem Alan Wake's American Nightmare, který je určený zatím jen pro Xbox 360.
Remedy Entertainment je nezávislé vývojářské studio založené v roce 1995 v Espoo, ve Finsku.

Jejich prvotinou byla v roce 1996 akční závodní hra Death Rally, které se prodalo přes 90 000 kusů. V roce 2009 byla vydána jako freeware, upravená pro moderní PC. V roce 2011 se dočkala také portu na iOS zařízení.

V roce 1997 Remedy vytvořili 3D benchmark "Final Reality", jenž se stal rychle velmi oblíbeným. Nezapadal však do firemní politiky, kterou byla samozřejmě tvorba her. Ke konci roku tak založili novou společnost Futuremark, která dodnes vytváří oblíbené 3DMark bechnmarky.

Ve stejném roce také předvedli v 3D Realms návrhy a prototyp své druhé hry, ti z ní byli naprosto nadšení a tak mohli začít prvotní práce na Max Payne. Hra nakonec vyšla v roce 2001 a sklidila obrovský úspěch u kritiky i hráčů. Do této chvíle se jí prodalo přes 4 miliony kusů.

V roce 2002 odkoupila práva na sérii Max Payne společnost Take-Two Interactive Software. Ve stejné době bylo také oznámeno pokračování Maxe Payna, jehož vývoj zůstal v rukou Remedy . O rok později tak vychází Max Payne 2: The Fall of Max Payne, aby opět slavil obrovský prodejní i kritický úspěch. Remedy se poté od série nadobro odpoutali. O osm let později dostali pokračování na starost vývojáři z Rockstar Vancouver, jejichž Max Payne 3 vyšel v roce 2012.

Na E3 2005 Remedy oznámili zbrusu nový titul, představující hlavního hrdinu, jménem Alan Wake. Hra prošla dlouhým a komplikovaným vývojem, během kterého se dočkala spousty změn. Ke konci více jak pětiletého vývojového cyklu našlo Remedy vydavatele v Microsoft Game Studios. Vedle řady nesporných výhod to znamenalo se podvolit požadavku vydat hru exkluzivně na Xbox 360, což se v roce 2010 také stalo. Přes dobré kritiky však zůstaly prodeje pod očekáváním Microsoftu, který si přál další "sytem seller".

O dva roky později se Remedy podařilo vyjednat konec ruce svazující konzolové exkluzivity a Remedy na vlastní pěst vydali PC verzi, nejprve skrze Steam a následně i v krabicové verzi, prostřednictvím švédského vydavatele Nordic Games. Hra opět vyšla i ve sběratelské edici a to úplně jiné, než byla ta pro verzi na Xbox 360.

Zatím posledním projektem je stahovatelný titul vycházející ze světa Alana Wakea jménem Alan Wake's American Nightmare, který je určený zatím jen pro Xbox 360.

Na odhalení Xbox One bylo oznámeno, že Remedy budou pracovat na exkluzivní hře pro Xbox Quantum Break.
Remedy Entertainment je nezávislé vývojářské studio založené v roce 1995 v Espoo, ve Finsku.

Jejich prvotinou byla v roce 1996 akční závodní hra Death Rally, které se prodalo přes 90 000 kusů. V roce 2009 byla vydána jako freeware, upravená pro moderní PC. V roce 2011 se dočkala také portu na iOS zařízení.

V roce 1997 Remedy vytvořili 3D benchmark "Final Reality", jenž se stal rychle velmi oblíbeným. Nezapadal však do firemní politiky, kterou byla samozřejmě tvorba her. Ke konci roku tak založili novou společnost Futuremark, která dodnes vytváří oblíbené 3DMark bechnmarky.

Ve stejném roce také předvedli v 3D Realms návrhy a prototyp své druhé hry, ti z ní byli naprosto nadšení a tak mohli začít prvotní práce na Max Payne. Hra nakonec vyšla v roce 2001 a sklidila obrovský úspěch u kritiky i hráčů. Do této chvíle se jí prodalo přes 4 miliony kusů.

V roce 2002 odkoupila práva na sérii Max Payne společnost Take-Two Interactive Software. Ve stejné době bylo také oznámeno pokračování Maxe Payna, jehož vývoj zůstal v rukou Remedy . O rok později tak vychází Max Payne 2: The Fall of Max Payne, aby opět slavil obrovský prodejní i kritický úspěch. Remedy se poté od série nadobro odpoutali. O osm let později dostali pokračování na starost vývojáři z Rockstar Vancouver, jejichž Max Payne 3 vyšel v roce 2012.

Na E3 2005 Remedy oznámili zbrusu nový titul, představující hlavního hrdinu, jménem Alan Wake. Hra prošla dlouhým a komplikovaným vývojem, během kterého se dočkala spousty změn. Ke konci více jak pětiletého vývojového cyklu našlo Remedy vydavatele v Microsoft Game Studios. Vedle řady nesporných výhod to znamenalo se podvolit požadavku vydat hru exkluzivně na Xbox 360, což se v roce 2010 také stalo. Přes dobré kritiky však zůstaly prodeje pod očekáváním Microsoftu, který si přál další "sytem seller".

O dva roky později se Remedy podařilo vyjednat konec ruce svazující konzolové exkluzivity a Remedy na vlastní pěst vydali PC verzi, nejprve skrze Steam a následně i v krabicové verzi, prostřednictvím švédského vydavatele Nordic Games. Hra opět vyšla i ve sběratelské edici a to úplně jiné, než byla ta pro verzi na Xbox 360.

Následně v únoru 2012 vyšel stahovatelný titul vycházející ze světa Alana Wakea jménem Alan Wake's American Nightmare, který vyšel na Xbox 360 a o čtvrt roku později na PC

Na odhalení Xbox One bylo oznámeno, že Remedy budou pracovat na exkluzivní hře pro Xbox Quantum Break. Nakonec však hra vyšla 5. dubna 2016 pro Xbox One i PC.

V roce 2016 také Remedy rozvázalo exkluzivní spolupráci s Microsoftem a stalo se veřejnou akciovou firmou. Je tak nezávislým studiem, které může hry vyvíjet podle svých představ. V roce 2017 Remedy ohlásilo akční TPS hru Control, která vyjde v létě 2019 pro PC, Xbox One a PS4.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.remedygames.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.remedygames.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.remedygames.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.remedygames.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.remedygames.com/)