Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milfhunter

Milfhunter

 

Komentáře

« Novější Starší »

Far Cry 2

  • PC 45
Takhle debilní hru jsem už dlouho nehrál, je tak strašná, že jsem toho nechal po zhruba šesti hodinách. Škoda, přitom hra má obrovský potenciál.
Prvních pár hodin se hraje parádně, člověk má k dispozici obrovský a pěkně zpracovaný svět, spousty zbraní, krásnou grafiku a ... to je vlastně vše, ostatní je děs a bída.

Na začátku si vybereme postavu a po úvodní sekvenci dostaneme první úkol, najít a zabít Šakala. Abysme ho našli, musíme plnit úkoly pro různé frakce a podobná individua. Jelikož hrajeme za žoldáka dostáváme výplatu v diamantech, za něž si můžeme kupovat nové zbraně, vylepšení zbraní a ostatní blbiny.
Zní to skvělě, otevřený svět plus svoboda výběru mise, ALE jedná se pořád o jedno a to samé dojeď támhle přes celou mapu a někoho zabij, nebo dojeď támhle a něco mi přines, nebo dojeď támhle a něco znič...a vedlejší mise taky jako přes kopírák.
Prostě "zábava".

S tím souvisí neustálé ježdění po mapě jak kripl, kdy deset minut jedu tam a deset zpátky. To by bylo v ještě v pohodě, kdyby na cestách nebyly ty zatracený hlídky a čekpointy plný hlídek. Ujet se jim nedá a tak člověk musí vylézt a zabíjet je pořád a pořád dokola, protože ty blbečci se pořád respawnujou. Tyhle skutečnosti mi hru naprosto znechutily. Kdyby ty čekpointy fungovaly aspoň jako fast travel body, hned by to bylo o něčem jiným, takhle je to jenom pro zlost. Nejlepší bylo když jsem zjistil, že ta obrovská mapa byla jenom první půlka.
Přičtěme si k tomu retardovanou AI nepřátel a jejich nesmyslnou výdrž, kdy frajeři bez triček vydrží klidně i pět střel do hrudi a to jsem hrál na normal, prostě "LAHODA".

Kapitola sama pro sebe jsou zbraně. Střílení je vcelku zábava, zvuky a vzhled jsou dobře zpracované. Docela se mi líbilo, že se zbraně opotřebovávají a zasekávají, ale zkoušel jsem střílet jen tak naprázdno pět šest zásobníků a nic, ale jakmile jsem střílel po nepřátelích tak se zasekla, asi náhoda. Pak to dělení zbraní do skupin, taky dobrá zhovadilost. Nejlepší by bylo, kdyby jsem si mohl vybrat ty tři sloty podle sebe.

Hra není úplně špatná, ale totálně kurví prvky, na kterých je postavená což je neodpustitelné. Nechápu masochisty, kteří tenhle "klenot" dotáhli do konce.

Pro: grafika, pěkně zpracovaný svět a zbraně

Proti: stereotyp, nuda, AI nepřátel, příběh nepříběh, příliš rozlehlý svět, strašně moc ježdění

+21+21 / 0

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

  • PC 55
Po skvělém prvním díle jsem se rozhodl pustit se do dvojky. Hra pro mě byla vyloženě zklamání, čekal jsem že překoná svého předchůdce, bohužel není tomu tak.

Nejdříve trochu k příběhu. Opět se jedná o parodii na bondovky, což zajišťuje vtipné momenty třeba hlavní záporák, kterého neustále otravuje jeho matka , ale jinak příběh nic moc, žádné WTF momenty se nekonají. Potkáte i staré známé z jedničky.

Vůbec se mi nelíbily lokace, zdálo se mi že pořád procházím jedny a ty samé. Příkladem budiž mise v Indii, dle mého názoru jedny z nejhorších, pobíhání sem a tam v liduprázdných ulicích, kde na ulici je asi tak šest lidí plus tři tlustý policajti, kteří vás nahání.

Další zbytečný prvek je stealth. Opět uvedu příklad, mise kdy se má človek dostat do ruské základny nepozorovaně. OK beru pistoli s tlumičem, všechny tiše postřílim a schovávám je do tmy, abych za tři minuty zjistil, že se všichni respawnovali. Takže jsem se na nějakej stealth vysral a jel jsem rambo styl. S tím souvisí malá rozmanitost nepřátel kdy za celou hru potkáte tak sedm druhů nepřátel plus supervojáky na konci hry.

No, ale abych hru jenom nehanil líbil se mi RPG prvek, kdy za sbírání intelu, dopisů atd dostáváte expy a za ty si vylepšujete vlastnosti, další fajn věcí je audiovizuální stránka, obzvláště hudební podkreslení .
Kapitola sama pro sebe je spousta špionážních udělátek jako třeba dekodér v pudřence nebo autogen z laku na vlasy a mnoho dalších, které ale zase tolik nevyužijete, ale je to bezva zpestření.

Hra není úplně špatná, bohužel ji na kolena sráží některé vyloženě debilní aspekty.
Jedna z mála her, u které jsem se modlil za konec.

Pro: Vtipné momenty, audiovizuální stránka, RPG prvek, špionážní udělátka

Proti: Respawn, strašné lokace, zbytečný stealth systém, klišé příběh

+5+8 / -4

The Elder Scrolls III: Morrowind

  • PC 55
Jako zarytý gothikář jsem se jednoho krásného dne rozhodl zkazit si následující týden hráním této "skvělé" hry. Hra ve mne zanechala převážně špatné dojmy.

Na začátku si vytvoříte postavu od rasy přes povolání až po ksicht, dostanete první quest a hurá do světa. Svět je vskutku obrovský a umí vytvořit pěkné scenérie např. brána duchů, první příchod do Vivecu (bohužel jen první), hornické městečko Caldera, až po krunýř obří želvy v Ald Ruhn.

Další věc co se mi líbila, že nemusíte hned plnit příběhové questy, můžete se toulat, zkoumat desítky dungeonů, plnit stovky vedlejších úkolů, stát se šéfy mnoha guild.
Celkem se mi líbilo levelování postavy pomocí trénování mnoha skillů, ale chvilku mi trvalo než jsem na to přišel.
Tímto ale končí výčet toho dobrého a začíná pravé peklo ve Vvardenfellu.

Mezi špatné věci patří neřehledný deník, neustále stejné dungeony, NPC postavy (bezcílně toulající se zombí bez smysluplných činností), postup v guildách nic neznamená a je úplně k ničemu, animace a modely postav k zblití, přílišná rozlehlost ostrova, mraky nepotřebných předmětů, a mohl bych pokračovat.

Největší zlo na ostrově, žádný Dagoth Ur, ale CLIFF RACEŘI, panebože jak mě neskutečně sraly tyhle lítající potvory. To bylo furt, co 2 minuty chůze to zasranej CLIFF RACER. Cítil jsem se jako Issac Clark z Dead Space 2, ještě 14 dní jsem měl noční můry plné cliff racerů.

Hru jsem znechuceně zabalil když jsem se měl stát Nerevarin a všecky zachránit.
Takže pokud máte rádi hororová RPG a cliff racery s chutí do toho.

Pro: Volnost, zajímavé levelování, tvorba postavy, některé lokace

Proti: poslední tři odstavce

+6+10 / -5