Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@John Mirra (31.05.2020 20:51): hej, to určitě nedoporučují, zrovna v Yakuza 0 jsou ty side questy fakt super, dost poukazují na tehdejší problémy (často i s přesahem do dneška) a fakt jsou chytře napsané, akorát je to spíš o nějakém příběhu, který spíš čteš, než že bys tam něco reálně dělal :-)... jinak dostáváš talíře na prodej a občas nějakou utilitu, kterou můžeš využít jako schopnost, ale nic zásadního, tak jsem to myslel...
@Fatality (31.05.2020 00:44): Chvilku bych úplně neřekl, už mě zastavil tak po osmé, ale tohle je možná už naposledy, tak snad to bude ok.
Mě docela ta minimapa mate, tak když někam jdu, tak moc nekoukám do koho vrážím :)

@S4TW (31.05.2020 01:44): Já do toho šel trochu naslepo, takže jsem nevěděl, že to bude až tak soubojové - čekal jsem i jízdu autem ala Sleeping Dogs, které jsem dohrál těsně předtím. A ani z těch soubojů právě nemám moc dobrý pocit, je to na mě moc "arkádové"...
Nevím, možná tomu ještě šanci dám a dostanu se do toho, ale zatím to moc nevypadá.

A mimochodem, budou mi ty odměny z vedlejších questů k něčemu? Nějaký kousek talíře nebo co apod.? :)
@John Mirra (31.05.2020 00:27): jako jo, souboje jsou trochu otravné, ale dá se jim poměrně snadno vyhýbat (stačí hodit pár šušňů nebo mít abilitu a nebo prostě zdrhnout, oni tě dlouho nenahání)... na druhou stranu, kdo by to byl řekl, že v akční mlátičce se bude hodně mlátit :-)
@John Mirra (31.05.2020 00:27): Bracchus te zastavuje jen uplne na zacatku chvilku, je to trener. Chuligany by ses mel naucit poznat uz na dalku a celkem brzy budes moct ziskat i predmet, kterej ti je bude ukazovat na mape. Trouble finder nebo nejak tak.
Já to teda hraju jen pár hodin a moc mě to nebaví... příběh může být dobrej, ale k čemu mi to je, když mě na ulici Xkrát při plnění klasického úkolu "dojdi z bodu A do bodu B" zastaví chuligáni nebo Brakchus (nebo jak se jmenuje) nebo mě vyruší X dalších možných věcí? A ty souboje už mě taky moc nebaví :(
Já si upřímně myslím že většina lidí už by mohla mít jasno po dvou hodinách (Pokud se tedy rádi nepřemáhají jako Pajmič :D) Zrovna v Yakuze ten začátek je v klidu a když už to někdo nezvládá v tu dobu, tak po zbytek hry nemá šanci :D
@HELLER (09.05.2020 17:25): Jo, tahle Japonská šmakulanda není pro všechny. Z počátku jsem si taky myslel, že to po dvou hodinách vypnu, ale zakousnul jsem se a nakonec jsem tomu přišel na chut. :)

Hodně štěstí s tím refundem :D
jsem v rámci sega slev na steamu zkusil zahrát a vůbec mě hra neoslovila. Nikomu neberu tyto vysoké hodnocení, ale pro mě tato hra určitě není.
A už jsem pochopil verdikt Jirky na hrej, když tehda psal recenzi. Jen jsem tam nechal více, než 2 hodiny, tak uvidíme, jak se steam rozhodne nad refundem .. :D
@S4TW (22.04.2020 10:17): No jako normalne hraju, substories a tak, jeste jsem nedojel ani hlavni pribeh :D Teda 160 je to na Steamu, ingame mi to ukazuje 115 (a jsem ted v posledni kapitole, temer na konci), ale i tak :D
Dobry no, kdybych na zacatku vedel, ze mi to zabere vic jak 160 hodin, tak bych se do toho pustil mnohem driv :D
Je to fakt super. Tedka bojuju s tim dance bossem za Kiryu a nemuzu ho dat ani po patnacti pokusech :D
Tož jsem se taky konečně poddal, když se to na mě tak dlouho v tom xbox pasu furt tak culí. Po dvou hodinách mám pocit, že jsem zkoukl první díl yakuzáckýho seriálu, přičemž hru herně furt ani zbla nechápu. Ale nestěžuju si.

Jeden jeden dotaz - budou na tý mapě někdy nějak označené užitečné místa, jako třeba kde se najíst nebo koupit jídlo? Nebo na to musím prostě slepě narazit a čekovat, kdy se v rohu obrazovky objeví instrukce zmáčknout čudel? Tudle jsem totiž vylezl z mise, běžel k další, HP skoro žádný, přes vstupem do další části mě to vybídlo dobře připravit, tak jsem vyrazil prozkoumat, kde teda něco koupím, v tu ránu se objevila tlupa mužů v černým a já zkapal. A nepřišlo mi to úplně normální. Po smrti jsem tedy byl komplet vyhýlován, ale i tak.
@Seeker (22.11.2019 12:22): 1. Myslím, že postupem v real estate, kabaretu. A pak také pomocí těch trenérů. Ti ale myslím vyžadují nějakou investici do abilit pro postup.

2. Můj tip je, že se to skládá z těch věcí, které na sebe navlečeš. Ale já to moc nezkoumala.
Dvě věci mi nebyly jasný:

1. Jak se odemknou ty ability s popiskem locked? Nějak jsem se k nim nebyl schopný pavoukem dostat v průběhu hry.
2. Z čeho se počítají ty koeficienty na zbraně, Shakedown atd. co jsou pod inventářem? A jak se zvyšují?
@Seeker (22.11.2019 07:31): tak ty minihry jsou zajimave predevsim v tom, ze poukazuji na realnem problemy, ktere Japonsko/svet ma/mel... a to velmi nadsazkovym zpusobem, v tomhle ohledu jsou hodne fajn, ale v podstate se jedna jen o cteni dialogu, coz chapu, ze muze po cas omrzet... nicmene v Yakuza Kiwami to je trochu horsi, tam mi prijdou mene zajimave, ale zase za ne dostanes skill pointy, coz je fajn a rekl bych, ze je v nich i krapet vic akce...
@raisen (22.11.2019 08:06): Aha, tak to mi úplně nějak uniklo :). Díky za objasnění. V té hře bylo tolik zajímavých momentů, že si někdy projedu ty cinematic videa v menu asi komplet jako film. Pohrávám si s myšlenkou na NG+ někdy, ale děsí mě ten rozsah Yakuzy 0 a to se bavíme pouze o prvním dílu, co jsem hrál. Šest dalších přede mnou a sedmý na cestě...
@Seeker (22.11.2019 07:31): Ty hodinky dříve nosila a ve špatných chvílích ji uklidňovala hudba, kterou hrály. A také jí připomínaly dobu, kdy byla normální (a viděla čas na nich). Ale v jedné scéně s Majimou je odhodila, že pro svůj sentiment nevidí pak realitu. A on si je schoval.
Tak dohráno. Byla to skvělá jízda. Hlavní příběhová linka je pro mě naprosto skvělá. Ještě teď mi v hlavě visí setkání "němého" Majima s Makoto. Přiznám se, že ne úplně všechny souvislosti jsem pochopil. Může mi někdo vysvětlit scénu po titulkách, kde Makoto nachází v Empty Lotu zlaté hodinky? Nějak mi uniknul jejich význam a původ.

Spoustu aktivit, miniher, příběhů i tak pro mě zůstává nesplněno, přestože jsem hře věnoval přes 60 hodin. Ty substories mě ale opravdu celou hru dost štvaly. Jednak že mi nepřišly zdaleka tolik zajímavé jako hlavní příběh, občas byly až mírně infantilní, ale nejvíc mě iritovala nemožnost je přeskočit nebo nějakým způsobem ignorovat. Ano, v polovině substory lze úkol odmítnout, ale to je již v tak pokročilé fázi, že už ho raději splním, než se k němu někdy vracet. Celkově jde o hru dost natahovanou, s velkým množstvím postav. Některé dny mě hraní odrazovalo, protože je mi jasné, že po spuštění nelze hrát pár minut. Než dojde vůbec k možnosti hru uložit, uběhne i několik desítek minut.

Minihra s realitami a klubem byla super. Palec nahoru.
@Starletka (10.11.2019 21:54): To je pěkný gif :) Ta moje Yuki vypadá vcelku k nepoznání od té původní. Ovšem o něco hůře dopadla ta hosteska z Mars klubu. Ta nyní vypadá jako sekretářka ve fialovém kostýmku. No, chudák další, která přijde na řadu na úpravu vzhledu.
Hlavní příběh dohrán. Dlouho jsem se tak nebála, aby třeba nevypli proud, protože mi bylo jasné, že takového luxusu, jako je možnost uložení, se ve finální části hry nedočkám :D Teď se ještě budu věnovat těm vedlejším aktivitám.
Ta Miss Isobe se dá porazit na té diskotéce? Když vidím ty její komba, tak mi to přijde nemožné.
tak jsem na nějakých 80-ti hodinách... dodělávám Real Estate, kde mi chybí už jen kousek + dodělávám Kyriovi substories (chybí mi jich asi 10)... občas si udělám nějaký CP v minihře a nechávám si poslední 4 kapitoly, které si pak prdnu najednou... teda, ještě předtím chci dodělat Substories u Majimy + kabaret... no, vidím to, že budu končit někde na 100 hodinách, což je na akční adventuru šílené číslo :D, ale pořád mě to hrozně baví...

mimochodem, teď jsem dodělal jeden z nejbožejších substories... Miracle Johnson a Stephen Spining :D

Jo a hrozně potřebuji si koupit nějakou japonskou whiskey... akorář mi whiskey moc nechutná, takže musí být v nějaké parádní flašce :-)