Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já jsem trojku snad ani nehrál, a pokud jo, tak mi trochu splývá se zbytkem. Všechny díly od Milestone jsou plus mínus to samý.
@USER47 (16.09.2017 00:35): Přeci nechci po WRC realistiku. Chci zábavu. Chtělo by tam prostě tuhle změnu, v PSP WRC nočních tratí je dost, tak nechápu že to je až od pátýho dílu na počítač. Prostě za tohle 10% dolů. Jinak se ale bavim královsky, tahle trojka se povedla.

Tratě jsou hovadský, stejně jako jízdní model. Myšleno v dobrým smyslu. Téměř vymizeli 180 zatáčky z portugalska a španělska. Samé hrbolky, ostré zatáčky, šutry kolem, navíc mi tratě přijdou pestré. Grafika pastelková ale moc pěkná. Tebe bavila trojka?

Pátej díl je blbej (první Kylotonn díl). Šestka je o hodně lepší a sedmička, co vyšla dnes, je zase o kus dál.

Obecně Kylotonn za tři díly udělal mnohem větší skok, než se kdy podařilo Milestone.

Co se noci týče, tak v rámci WRC se za tmy stejně jezdí pár erzet v Monte Carlu, takže pokud by to bylo realistický, moc noci by ve WRC hře bejt nemělo.:-D
Noc měla podle mě až pětka od Kylotonnu, ale ruku do ohně za to nedám.
Hraje se to moc příjemně. Arkáda jak řemen, grafika pastelková, ale hodně solidní a loadingy snad několikasekundové. Mám otázku, je tam nějakej event v noci?
Proc mi nejde zalozit ucet pro multiplayer. Vcera mi hra dorazil a atesil sem se na hrani po internetu a gamespy mi odmita zalozit ucet (v nastaveni hry)
failed to create account
Ten mod: autá pôsobia tažšie, majú väčšiu zotrvačnosť a viac ich na šotoline pretáča /bahno som radšej neskúšal/. Ja som to vrátil a nechal len ten grafický, nemám volant a hrám to na klávesnici. RBR ma minulo, pre mna existoval Dirt 1, ktorý je naj 2 a 3 sú o ničom. U WRC zas po dlhej dobe jazdím s radosťou a aj si sem tam popi*ujem, čo by sa u D2/3 nestalo, iba ak by som jednou rukou miešal kávu.
Ten Advanced Physics Mod asi nebude na WRC 1 co? Mám to z Indie Gala, ale tam by to stejně bylo asi prd platné na těch tratích, kde každá lesní cestička je široká jako dálnice.
@Hoonza (02.12.2012 22:51): Ne že bych se ve všem ztotožňoval se zmiňovaným komentářem, ale je dobře napsán, vyzdvihuje RBR a obecně si autor svůj názor dobře obhájil. Je pravda, že WRC 3 je zdaleka nejpovedenější díl ze série, o čemž taky svědčí to, že ani po půlce odehrané sezony mě to nepřestalo bavit (ty vracečky v monacké rally se prostě neomrzí :) ). Pořád ale musím říct, že DIRTy jsou pro mě pořád o stupínek výš. Graficky i jízdním modelem (ovládáním).
Mně to příjde ujeté dát hře 90% prakticky jen protože už není tak na hov*o jako předchozí díl a kvůli tomu, že na trhu zrovna není nic lepšího (z nových her). WRC3 pořád působí jako průměrná odfláklá arkáda, kterou bych přirovnal k V-rally 2, které bylo všem pro srandu. Vůbec mi nevadí, že to není simulátor, ale už tu byla spousta velmi povedených arkád jako Rally Masters, CMR1,2, Rallisport Challenge, Rally Trophy apod. u kterých šlo vidět, že ji dělali nadšenci rally s láskou. WRC je od lidí, kteří rally znají tak možná z youtube a licenci koupili jen protože byla levná s vidinou velkého zisku... Zkuste se podívat na staré ofic. WRC hry z PS2 od jiných autorů, to je prostě úplně jiná liga a taky jsou to arkády...
@Honza Vaníček: Podařený komentář, pěkně jsem si zavzpomínal na tebou zmiňované starší hry.
Jen bys ho mohl více rozdělit na odstavce dle obsahu, třeba když už začneš psát o nastavování vozu atp. Klidně ty odstavce odrazit jedním prázdným řádkem, lépe se to čte a hledá v tom to, co člověka zajímá víc.
@Sasakr (18.11.2012 22:19): Když jsem poprvé nastavoval volant (samozřejmě v plné hře) a nejrůznější deadzony, chtělo to opravdu hodně trpělivosti, než jsem se propracoval k "řiditelnému" nastavení :)
V demu nejde nastavit strmost, dead zone atd. V plný to taky nejde? Nedá se to řídit.
Tak jsem zatím zkusil jen na klávesnici a zdá se to dobrý, akorát bych řekl, že framerate tedy vůbec neodpovídá grafickým kvalitám :-(
Nejlepší rally bylo u mě jednoznačně Richard Burns Rally. Od té doby se však nevyskytly lepší rally hry než ty od Codemasters. Potvrzením monopolu na závodní simulátory budiž i perfektní F1 2011. Samozřejmě pokud někdo hraje tyto hry na nižší obtížnost než HARD (případně na PRO s manuálem) a ještě k tomu na šipkách, pak se nedivím, že ho tyhle herní tituly nebaví.
Hrál jsem hodně dlouho jedničku, zkusil jsem dvojku demo a byl jsem znechucen. Trojka ve mně zanechala přece jen trochu lepší dojem, ale je to pořád jen trochu upravená jednička. Museli by do toho fakt pořádně šlápnout, aby to byla dobrá rally hra.

Zklamalo mě, že jezdci v demu nedojíždějí do cíle ani v přibližném pořadí jako v realitě.
jestli považujete Dirty nebo tuhle ubohou sérii za dobré rallye hry, tak amén s váma :X
Simulátory? Codemasters?:-D

Jinak pokud někdo upřednostňuje blikátka a dudebro hlášky, chápu, že se mu líběj víc Dirty než WRC, ale coby rallye hra je prostě WRC série úplně jinej (vyšší) level.
@IRONHIDE (15.10.2012 17:22): S tím, že DIRT 3 byl fail, fakt souhlasit nemůžu. Chápu že Showdown zklamal hodně hráčů, ale i ten mě bavil, ikdyž to nebyl plnohodnotný díl série DIRT. Na PC v současné době dělají nejlepší závodní simulátory právě Codemasters.
WRC 3 je velky pokrok vpred o proti predchozim dilum na Dirt 2 to nema ani zdaleka ale Dirt 3 to strci do kapsy jak nic protoze je to totalni FAIL to same DiRT Showdown
Jelikož jsem dohrál DIRT 3, tak jsem se rozhodl vyzkoušet, zda už pokročili s vývojem rally simulátoru u konkurence. Předchozí WRC bylo hrozný (hrál jsem ho asi jen půlhodiny) a zdá se, že odminula přeci jen menší pokrok u WRC 3 je. Ale pokud člověk přesedlá z výborných DIRTů, tak si přeci jen hůř zvyká na slabší jízdní model a ani grafika zatím nedosahuje kvalit produktu od Codemasters. Uvidím, zda se časem nedostaví stereotyp.
@montana (15.10.2012 13:46): Aha, je to možný, už mi asi neslouží pamět:). Ale mám dojem, že jsem tam nikdy neměl tak těžký rozhodování, zda v časovým limitu opravím raději to či ono, nejspíš tam ta omezení byla benevolentnější a vliv poškození menší.

Jízdní model mi u WRC nijak nevadí. Možná je to tím, že hraju na klávesnici, ale přijde mi výrazně lepší než co si pamatuju z původních CMR či z Dirtů.
@USER47 (15.10.2012 12:27): Opravy v puvodnich CMR samozrejme byly a bez nich jsi na dalsi erzetu vyrazil s rozsekanym autem.
DIRT to podstatne zjednodusil, protoze tu hru chteji prodat a beznyho random hrace tohle akorat sere, proste chce kliknout a jet... je to skoda.

imho predchozi WRC netrpely jen mizernou grafikou, ale i otresnym jizdnim modelem a nezazivnyma tratema.
Zpetne si taky uvedomuju, ze mi je kazi i samotna licence WRC, protoze to s cim se tam ted jezdi je proste hruza :)) Vetsina aut hnusny jak prdel (v cele s Mini Countryman) a hlavne to jsou na prvni pohled vsechno takovy srabotkove, jako kdyby jezdili S2000.
@USER47 (15.10.2012 13:20): Nevim, videl jsem gameplay a slo vylozene o cikcak trat. Naprosto nelogicka klickovana. Jako by na svete neexistovaly rovinky. Jinak Dirt 1 mi naprosto vyhovoval. Prave ten silenej arkadovej jizdni model dovoloval na tech tratich skutecne svistet. Kdyz to clovek projel ciste, mel dobry pocit. Ja tedy takove ty hodne velke arkady nemam rad, ale u Dirtu mi to sedlo. Na silnicich ala Burnout je to nuda, protoze tam se jaksi nezataci vubec. :-)
Tak první Dirt byl zase naprosto tragickej ve všem ostatním od jízdního modelu (ze stovky na nulu na dvaceti centimetrech) až po tu nechutnou rozblitou grafiku:). A celkově bych řekl, že v žádný CM hře ty tratě nebyly tak úzký a záludný jako ve WRC sérii od Milestone.
Milestone hry jsou mnohem dál i v ostatních aspektech. Cesty tu nejsou široký deset metrů, a i management oprav v průběhu závodů tu má mnohem větší roli (respektive u CM her ani nic takovýho neexistuje).

Jedinej zásadnější problém předchozích dílů WRC byla grafika tratí, zejména amatérsky tilovaný textury a opravdu hnusný postproces efekty. Jinak to bylo prakticky to samý co trojka.
@USER47 (15.10.2012 01:03): Me podle dema trojka taky prijde v pohode. V nejake sleve si dovedu predstavit za to utratit prachy, coz u predchozich dvou dilu nehrozilo. To byly fakt hrozny budgetovky, presne dle Milestone meritek.

Kdyby se Codies trosku snazili a nedelali erzety po minute a pul, tak WRC zadupou. Uz ale dost zleniveli.
Demo celkem zabavilo. Jízdní model pořád celkem zábavnej (alespoň na klávesnici), dostupná trať dlouhá, úzká a technická, se spoustou záludnejch míst. Největší inovací je asi to, že na ty tratě se konečně dá koukat a rozdíl mezi grafickou kvalitou aut a prostředí už není tak do očí bijící.

Celkem nechápu tu spoustu hejtu na tuhle sérii, imho všechny díly strčej v pohodě do kapsy jakoukoli rallye či pseudorallye hru od Codemasters, včetně mnohem líp hodnocenejch starejch Colinů.