Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak podruhé dohráno. Tentokrát jsem u hlavního bosse konečně nesnižoval obtížnost a na střední se mi ho podařilo dát na druhý pokus. Ale i tak je dost nepříjemný a ta nízká viditelnost to dost zhoršuje, takže tuhle hru bych určitě na nejtěžší obtížnost nehrál. Samotná hra nebyla na střední obtížnost těžká, ale ti roboti by mi na nejtěžší úroveň asi dost pili krev a hlavní boss by mi za ty nervy nestál.

Jinak co se dívám na diskuzi, tak tu řešíte toho černocha. No, nevím jestli ve vězení byl nějak sjetý a měl tam přístup k drogám, ale taky nemyslím, že by ho náckové takhle nechali žít. Jinak mně přišel sympatický a mám rád tyhle zhulené dredaté černochy. V Anglii s nimi byla sranda :-)
V případě Ferguse je zase hráči upřen přístup k jiným bonusům (jsou za zamčenými dvěřmi) a odlišným zápisům v kodexu. Naopak je krásné, že počáteční volba skutečně ovlivňuje hru i v těchto momentech; je to příjemné dochucení znovuhratelnosti.
@Gordon (20.05.2016 17:26): za Wyatta nedostaneš zdraví, ale armor. a ten je k hovnu, protože se válí všude kolem. nehledě na to, že ta naskriptovaná část s panzerhoudem je docela kůl a dost se divím, že ji autoři nechají hráče klidně přeskočit.
@Gordon (20.05.2016 16:11): možná duševně ano, je mladší a zachránil ti život. ale bonusama, které nabízí a jeho "speciální" schopností, je úplně k ničemu. vzhledem k tomu, že to hraju na uber a na achievy, tak jsem to teď stopnul a seru na to.
Weyttova linie je pěkně na hovno. nejen že ty bonusy jsou neporovnatelné (+1 za nalezený armor vs. +10hp? come on, armor je všude kolem...), ale ještě jsem, díky té "skvělé" schopnosti páčit zámky, přišel o naháněčku s panzerdogem a tím i o část enigmy, ke které se teď nemůžu dostat. pánové to tady trochu nevychytali...
@Zoltan (27.03.2016 10:52): Jak v zimě? Vždyť teprve začíná jaro! :-) Ale zase se máš aspoň na co těšit, když to máš před sebou a věř mi, že máš na co. Skoro Ti závidím! ;-) Přijde mi totiž, že kvalita Wolfa má stoupající tendenci.
Dohráno. I přes výborné hodnocení ostatních uživatelů jsem to nečekal - ona je to vážně výborná FPS. Vlastně jedna z nejlepších co jsem hrál :)
@Gordon (07.02.2016 17:11): příběh new order je fajn na to, že jsem tam žádnej pořádnej nečekal jsem byl příjemně překvapen. taková filmově akční jízda. Obě hry jsou pro mě po delsí době střílečky který jsem si fakt užil a je to asi taky tím, že takovejch her moc není. Z hlavy bych asi žádnou co mě tak chytla za posledních pár let asi nevymyslel...
@Gordon (06.02.2016 23:04): Koridor mi právě u podobnejch akcí víc sedí, ale tak hra byla i zamýšlená víc se vrací ke kořenum starších stříleček. U New Order mě neskutečně štvala ta základna a dementní ukoly tipu jdi najít kousek betonu nebo svářečku. Přišlo mi to jako uměle natahovanej herní čas.
@Gordon (06.02.2016 23:04): Já bych to viděl přesně naopak, v W:NO tam bylo mnohem víc té "duše" o které mluvíš. W:OB je už jen řežba téměř bez příběhu, ten mi přije spíš kosmetickej aby tam prostě o "neco" šlo. No ale nezbývá než se těšit na Dooma!! Za chvilku je tady. Bez debat to bude totálně tupá řežba, ale hrozně se na ni těším. :-)
@pavouk2 (06.02.2016 22:56): Prostředí možná není tak rozmanité, zato je popracovanější a hra je celkově dělaná více do koridorovky v Rambo stylu. New Order zase sází na dynamiku a vyprávěný příběh. V Old Blood prostě jde víc vidět že je v tom víc duše od vývojářů, tím ale neříkám že to tak není v TNO... :D
@Gordon (14.01.2016 20:50): no musim říct, že to mám asi podobně s old blood. ted jsem prolejzal ty kobky ta grafika tam vypadá prostě užasně...vždycky jsem zastavil a jen se rozhlížel :-). celkově podobný scenerie jsem měl vždycky nejradši už od dob return to castle w.
@Garret (15.01.2016 18:51): tak už mi nejede 2 dny pořádně net tak hraju z HDD, ale ještě mi došlo že jsem tam neřešil položku subsurface scattering : OFF , nějak nevím kde jí najdu v menu hry není nebo jestli se to dělá taky na panelu nvidia?
@Garret (15.01.2016 18:25): já to zatím cpu jen na klasickej hdd a třeba alien isolation jsem jel vše na max i wolf se ted hejbe dobře takže právě jsem chtěl vědět v čem je výhoda to mít na ssd, takže myslíš že třeba ten wolf když je na ssd tak nedoskakujou textury nebo je hra plynulejší i při hře samotné?
@pavouk2 (15.01.2016 18:13): jak které hry. ty, které nevyžadují moc výkonu, dávám na klasický HDD, ale třeba Wolfenstein je hodně náročný, co se textur týče, takže HDD prakticky neustále šrotuje. s každým pohnutím myši. mít to na SSD je pro mě nutnost. hry jako GTA5 nebo Witcher 3 jsou samozřejmostí na SSD, ale nutnost to bylo třeba i u omodovaného Half-Life 2, který zabíral přes 40GB a na klasickém disku trval loading věčnost. "opotřebení" bych moc neřešil, žiješ jenom jednou... :-)
@Garret (14.01.2016 01:07): tak dík moc udělal jsem to vse komplet podle toho návodu a šlape to jak hodinky, ted ještě nějak nastavit podobně dying ligt a bude to paráda, koukal jsem že máš taky gtx970 tak aspon vím na koho se obrátit :-) ještě jedna taková věc instaluješ hry na ssd nebo normální HDD, já na klasickej HDD abych si ssd moc nezasral jestli je tam nějakej rozdíl ve výkonu her asi spíš jen loadingy co?
@Gordon (14.01.2016 20:50): jo říkal jsem si, že už mě nemuže nic překvapit, ale stejně mě vždycky něco dostane, ted co jsem dohrál alien isolation ta hra světel tam vypadá taky parádně a když jsem prvně pustil gta 5 na ps4 tak jsem nechápal jak se to muže vše hejbat absolutně detailní, hlavně když se jde někam za město na louku ty květiny tráva když to porovnám ted třeba s kingdom come pořád mi to přijde o moc reálnější.
@pavouk2 (14.01.2016 20:31): V Old Blood jsem pět minut obdivoval kamenou zeď, byla fantasticky detailně vypracovaná, ''facy'' byli i mezi štěrbinami, a měla určitě víc jak sto polygonů. Dřív to byly dva polygony na jednu zeď...
@Sasakr (13.01.2016 23:56): jo dík zrovna jsem to tam studoval včera :-)


@Garret (14.01.2016 01:07): no tak to mě vubec nenapadlo že to tam mužu zapnout přeci jen s hraním na kompu jsem začal zas po delší době dřív jsem to tolik neřešil ruzný nastavení většinou to bylo ok i tak:-) pak nechápu proč se vsync dá vypínat i ve hře když se to dá dělat rovnou v nastavení grafiky


@Gordon (14.01.2016 07:06): právě mě přijde hra graficky hodně povedená, ještě jsem nebyl v tom sanatoriu jak se tam probere a jsou tam všude ty velký okna a to světlo jak jde dovnitř to vypadá naprosto parádně https://www.youtube.com/watch?v=6GfuvE_DOzM
@pavouk2 (13.01.2016 23:22): To není chyba karty, ale hry samotné. V Dying Light jsem to měl taky. Jinak ano, zapni si v-synch přes ovladače grafiky v Control panelu nVidia. 200 fps zbytečně zahřívá grafiku.
@Garret (12.01.2016 17:56): Tak jsem to zkoušel a zdá se že to fakt pomohlo akorát ten v sync když vypnu tak se zas rozhazuje obraz pak mi tam lítá přes 200fps :-) Možná něco podobnýho bude i na dying light. Jen jsem si říkal, že grafika by tuhle hru měla s přehledem zvládat zvlášt už tenhle starší engine a na full hd, žádný větší rozlišení nepoužívám a ejhle ani to nestačí i když některý věci co tam jsou stejně nevím jak grafiku pořádně ovlivní. Jinak jsem akorát nepochopil tuhle větu co tím chce říct : Vsync: off (It's broken in game ,force on AMDNVIDIA control panel)
Force triple buffer on AMDNVIDIA control panel
jako že mám něco přenastavit v control panelu nvidia? slovník mě to nějak nepobral a já to taky nedokážu nějak rozumně přeložit:-)