Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (05.11.2017 21:52): pár zajímavějších míst se tam najde, ale většina jsou prostě nezajímavý koridory. Pamatuju si že i ten měsíc mě zklamal, hajpovalo se to, ale ve výsledku nic moc. A dost mě irituje že prostě v každý střílečce co jsem snad kdy hrál se musím brodit kanálama. Já bych kanály, podzemní základny a skladiště z her zabanoval :)

@Bodkin (05.11.2017 23:08): hmm. Možná nějakou tu sidemisi zkusím.
@kuler91 (05.11.2017 20:30): herecká scéna byla geniální, ale jinak je to prostě další základnoidní koridor. Mám s Wolfem 2 stejnej problém jako s jedničkou, navzdory melancholický atmosféře a slušnýmu gunplayi se zase 90% hry odehrává v různejch skladištích a základnách a koridorech a je to prostě level designová nuda pruda. Naštěstí ten příběh to dost drží nad vodou a pravděpodobně budu hodnotit lépe než jedničku.
@Paul (05.11.2017 20:22): Můžeš to pak dělat po konci hry ... každopádně jsem neudělal ani jednu zatím :)
Jak se ti líbí tahle mise ? Mě přišla krom herecké scénky asi nejhorší ...
Ty enigma sidemise. Huh? Dostal jsem možnost je konečně dělat, ale říkal jsem si nebudu teď přerušovat příběh když se to konečně rozjelo. Jel jsem do New Orleans, teď jsem na povrchu Venuše a předpokládám že už ty sidemise nebudu mít možnost udělat před koncem příběhu? Jedině asi po něm? Přijde mi to dost mimózně nadesignovaný. A stojí za to je dělat - obsahují něco zajímavýho, nějaký dialogy, pomoc NPC atd, nebo je to generickej bullshit?
Ja to dohral po 20 hodinach. Vubec mi to neprislo kratky, navic jsem se nesmirne bavil. K designu nemam vyhrady, mozna mi trochu vadily nektery momenty v cutscenach (ty samy o sobe jsem ochoten stravit). Chtel jsem se po dohrani pokusit replaynout kapitolu kvuli Hitlerovi a premazal si tim kompletne sejvy :D :'( To me teda nasralo, ale z hry jsem nadsen, takze budiz..
@Tarhiel (31.10.2017 11:42): Mě přišlo, že se tam jedna linka úplně vypařila. Je možný, že jsem někde přehlídl finále, ale...

Tj, ale přišlo mi, že to budou úplně noví lidi, možná po konci hry...
To je všechno? Mám pocit, že tam chybí aspoň čtvrtina hry. A ty sidequesty jsou nějak rozbitý, snad jen jediný (tabulky) tam doopravdu byly, ale o ostatních je jen zmínka a pak tam nejsou (pásky).

Btw - To je snad poprvé, co je písnička v credits docela šit.
@kuler91 (30.10.2017 15:33): Ale prdlajs, nic je neomezuje. Pokud mluvíme čistě o interaktivitě/zničetelnosti prostředí - už hry v dobách ps3/xbox360 neměly problém v tomto směru využívat výkonu HW. He, i stařičký build engine mohl pomocí skriptů měnit vzhled a design mapy, že si RPGčkem udelal díru do paneláku. A co takhle Geomod? Tady se spíš jedná o problém designu. Takže to je problém vývojářů. Nic to by mne osobně nějak odradilo, podle toho, jak to popisuje Godofthestick to může být v jistých situacích asi protivné.

To, že tam jsou takový věci jako s tám salátem je fajn. Jsou to věci, kterých si nevšimnu třeba na první pokus, ale možná za 10 let mi to konečně přijde před oči a velmi to ocením.
@GodOfTheSick (30.10.2017 14:50): To není chyba vývojářů, ale nedostatnečného HW ... hry musí primárně fungovat na PS4/xbox one ... PC/PRO/X dostaneš maximálně pár odlesků a lepší rozlišení navíc ... něco takového na HW z roku 2013 prostě nerozjedeš a musíš si tím pádem vystačit pouze s hezkou grafikou ...
Popravdě .. ten rozdíl mezi old genem a next genem je i tak obrovský ... V další generaci se podobných featurek snad už dočkáme, ale pouze za předpokladu, že si lidi přestanou myslet, že víc pruhů víc addidas a výkon se nebude mrhat na takové zbytečnosti jako 4k, ale na lepší AI, tebou zmíněné záležitosti a jiné ...
@Gordon (30.10.2017 10:51): Hraješ to nebo do všeho zase jenom kecáš? Když do hry dají nějaký obsah, tak by ho měli umět prodat, třeba zvýšením dosahu skriptu o pár metrů. Nebo mám z metru čumět do každé výlohy a čekat, že se třeba v jedné z deseti objeví nějaký detail? Nelze si nevšimnout, jak jsou neakční pasáže propracované a akční v první půlce dosti odbyté a co se obtížnosti týče nevyladěné - lehké. Takže třeba naprasklou zeď nelze rozstřílet ani rozmetat granátometem, funguje pouze berany berany duc. S těžkým kulometem v ruce před plechovým plotem pak vznikne situace, kdy musím kulomet zahodit, abych se mohl rozběhnout a zeď rozbít hlavičkou. Detaily dělají skutečné hry...
@BINGMAN (30.10.2017 11:13): Můžeš z těch místy dostat upgrade kity na zbraně, nějaké nové vybavení (pokud sis třeba vybral ty nárazové chrániče ramen, tak můžeš najít i ty další upgrady) a collectibles z těch míst, které jsi propásnul.
kurňa to má nějak dobré hodnocení :) no nebudu si to spoilovat a do Vánoc se snad k této hře dostanu :)
@kuler91 (29.10.2017 22:58): Škoda, že si takových detailů moc lidí nevšimne. Kdyby si dali víc záležet na designu lokací, náplní misí a přestřelek, tak by udělali mnohem líp, protože tu mizérii musí vidět každý.
@Paul (29.10.2017 19:52): Tady je vidět, jak spousta iritujících věcí tu hru ani tak nezkazí. :-) Já jsem teprve na té lodi a přestože jsem měl občas problém s plynulostí, v té zhruba druhé části se to výrazně zlepšilo. Ale to není téma zrovna pro Tebe. :-)
Ještě bych dodal ... když už nemůžu upravovat posledních post :( ...
Tak hra má neskutečné množství i menší detailů a celé to působí hrozně živě, hlavně ta interakce mezi lidmi. Mě třeba dost překvapilo, když jsem se procházel v jedné misi po ulici, tak před obchodem kecaly 2 ženské, ta jedna se s ní pak rozloučila a šla si objednat salat, prodavač tam cosi blábolil a šel jí ho udělat a když jsem na to celé zpoza výlohy koukal, tak jsem byl dost překvapený, kolik měl ten prodavač animací při přípravě toho salatu ... to nebyla jedna animace, která se opakovala po 5 vteřinách, ale skutečně to působilo jako by ho tam dělal ... Je vidět, že si s tím dost vyhráli a nikdo jim do toho moc nekecal, celkově ten humor je taky geniální :) ...
Možná by se mohli vyprdnout na Wolfa a měli by začít dělat na něčem trochu větším a ještě ambicioznějším, je opravdu vidět, že je to parta nadšenců, kteří dělají co je baví a dělají to skvěle.
@Paul (29.10.2017 19:52): Mně spoilery nevadí, ale nebylo to s tou Caroline spoiler? :-) Každopádně teď se musím na youtube mrknout, jak to vypadá v animačce, protože jsem teď o tom četl, takže jsi mě spíše nalákal dozvědět se víc.

EDIT: Jinak se dívám, že to byl prakticky začátek, tak tam to možná ani spoiler být nemůže.
Pokud bych si měl zahrát do budoucna znova nějakou hru, tak vsázím na Wolfa, tohle byl fakt mazec :) ...
Pokud to mám srovnat s jedničkou, kde mě moc nebavila cca 1/2 misí, tak tady byli slabší maximálně tak 2. Právoplatné číslo 2 po všech stránkách.
Dohráno. Absolutně výborně udělaný BJův otec. A to si člověk myslel, že frau Engel je zlo.
Irituje mě jak neohrabanej tady jsem s kontrolerem, takže jsem přešel na myš.
Irituje mě že JB nemá blbou baterku a přitom je tu milion tmavejch koutů.
Irituje mě že první tři levely jsou koridor a čtvrtej je post-nuklear město který není nic moc zajímavý.
A trochu mě začíná iritovat jak moc neustále JB mluví ke Caroline, ikdyž chápu že její skon byl traumatickej.

Ale jako baví mě to hodně :)