Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

We Are The Dwarves

60
1 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > taktická akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
26.02.2016 PC
24.03.2017 XOne
28.03.2017 PS4
Vývojáři:
Whale Rock Games
Oficiální stránky:
http://wearethedwarves.com/
Trpasličí národ umírá. Jejich hvězda totiž pohasíná a země se tak stává neobyvatelnou. Všechny oči se proto upínají k jediné naději: třem nebojácným trpasličím astronautům, kteří hledají nový domov.

Jedná se o taktickou akční hru, kde se ujmete role tří trpaslíků. Podobně jako v titulu The Lost Vikings každý hrdina oplývá jinými schopnostmi. Forcer se specializuje na útoky z dálky, Smashfister dává přednost boji z očí do očí a Shadow, jak napovídá jméno, je odborník na tiché zabíjení. Každý trpaslík má svůj vlastní strom dovedností a lze si tak každého člena přizpůsobit svým preferencím.

Dále je možné hru libovolně pauzovat, díky čemuž si můžete v klidu promyslet další postup a zcela se tak třeba vyhnout nepřátelské hlídce, nebo správným způsobem poštvat monstra proti sobě. Všímejte si také vašeho okolí, můžete ho totiž využít v boji proti svým sokům. Ale pozor! Pokud povolíte ve své ostražitosti, může se obrátit i proti vám.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Trio trpasličích vousáčů má něco do sebe, takové akčněji pojaté Commandos v atraktivním prostředí nehostinné planety. Zhruba třetina hry spočívá vyloženě v opatrném plížení mezi hlídkami nepřátel a jejich tichou likvidací, a že to není lehké, domorodci si všímají každé kaluže krve či pohybu křoví, a v případě většího podezření ihned svolávají půlku kmene... Load. Akčních pasáží je více a odsýpají rychleji, nicméně ani zde se neobejdete bez základní taktiky, rozdělování větších skupin nepřátel, bojů kolem léčitelských koulí apod.

Obtížnost se mi zdá vyšší, což by nebyl problém, kdyby za to z části nemohlo ovládání, nakliknout nepřátelskou jednotku se nepovede ani na několik pokusů, panáček mezitím jen stojí a nechá si ohryzávat všechny končetiny. ZaplaťCthulhu za pauzu, tam už si člověk pětiklikama naplánuje, co je potřeba. Ale občas nepomůže ani ta pauza... probodnutí ze zálohy, stalo se mi to několikrát, plížím se za netušící hlídkou, dostanu se přímo za jeho lákavá záda a i když mi vyskočí ukazatel pro ukončení jeho mrzkého domorodého života, hra vyhodnotí můj klik jako normální útok, nepřítel přežije, zavolá posily... Load.

Audovizuál je fajn a vývojáři hru stále záplatují, byť mi přijde, že jen snižují obtížnost místo toho aby opravili chromé naklikávání jednotek a bugy, kdy jsem i přes vyčištěný level nemohl pokračovat dál... Load.

Pro: Každý trpaslík umí strkat nepřátele přes okraj útesu jiným způsobem; prostředí; pauza (!?)

Proti: Neohrabané ovládání; podivně vybalancované léčení/armor; pár různorodých bugů

+12