Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No ja vzdycky myslel, ze je toolset vicemene to, v cem hru delaji sami vyvojari. Jiste je potreba to optimalizovat, pridat nejake funkce a misty to treba zjednodusit, ale nikdy jsem si nemyslel, ze se to dela od piky.

Nj, platy vyvojaru. Kdyby to byly skutecne lide, kteri hry miluji a chteji zrealizovat vlastni vizi at to stoji co to stoji, urcite by si rekli mene nez je standard. Ale na Wasteland 2 bude takovych lidi nejspis jen par (viz. ochota Farga prispet na projekt 100 tisic dolaru v pripade, ze by se dosahlo pouze 900 tisic v kickstarteru).
Kór v tomhle odvětví a v USA, herní vývojáři tam opravdu neberou zrovna málo.
@marwel (05.04.2012 23:31): Potřebují půl mega, aby mohli zaplatit tým lidí, kterej ten toolset udělá. Mzdy představují vždy skoro největší náklady. Půl mega je nic, s tím zaplatí tak 5 vývojářů.
Imho ty důvody dávají smysl. Toolkit by byl fajn...

The third most asked about feature is for us to provide a mod kit to allow players to create their own scenarios. I have always loved those kinds of tool-sets to set players loose to keep the world expanding. To create these kinds of tools is time consuming and requires a separate team of guys to do it. While we are not ready to commit to that feature yet, we can say that if we were to hit 3 million dollars, it would be possible to do a mod kit without cutting into the plan for the main game. In fact, IF we ended up making the mod kit we would not release it until after Wasteland 2 shipped as our hands will be quite full to ensure things are done well. The game will also increase in scope as well so this is not a binary equation. As always, we will be posting polls in the forums to help with these sorts of decisions. Yes we are reading the forums!
Dalsi update s informacemi, co b ybylo, kdyby dosahli urcite castky. V pripade 2.5 milionu se zvetsi tym a az v pripade 3 milionu vydaji toolset. What?! To fakt potrebuji pul milionu na to, aby mohli vydat toolset? Abych se priznal, tak ted uz mi to skutecne prijde spis jako tahani prachu z lidi na nove jachty a auta.
@MickTheMage (03.04.2012 13:05): Jsou to manuály, krabice to prý pravděpodobně nemělo - bylo to v plastu.
A splašil jsem ji na anime Conu. Holky totoho typu musíš hledat na Gameconech apod...:)
(většinou jsou ale už zadané...:)) )
@Marcusss (02.04.2012 20:43): Autor v článku spomína, že o hre píše aj Matt Barton, zrejme vo svojej knihe "Dungeons and Desktops." To znamená, že prinajmenšom starí RPG harcovníci o hre vedia, ale žeby bola niekedy označená ako predchodca Wastelandu, o tom som nikdy nepočul (aj keď to nepopieram - v článku sa píše, že koncept bol dobrý, ale prevedenie zlé. Možno preto ju s Wastelandom nikto nespája - upadla do zabudnutia). Tiež som doteraz o nej nevedel.
Pro člověka jako Notch jenž denně vydělává 6 milionů korun (už několik let v kuse) tohle sponzorování není problém, pro šéfa Epic Games to taky asi problém nedělá..ty 10K přispívači jsou z téhle sorty lidí.
IMHO takoví lidi dali i o dost víc než $10000. Plus mám pocit že část z toho budou Fargovi kámoši z oboru :-) Když člověk bere plat několika tisíc dolarů měsíčně, asi to není zas takový problém...
@Hamster (31.03.2012 19:30): No vzhledem k tomu, že tě pozvou na nějakou soukromou párty, můžeš s autory probrat co se ti zachce a ještě dostaneš NPC s tvým jménem přímo do hry... Kdo by to neral=D
Jop, aj keby im pár tisíc chýbalo, Obsidiani to pred uzávierkou doložia, aby nestratili kšeft. xD
@valcik (31.03.2012 03:29): Nevim o tom.

Jinak od oznameni zpravy, ze by v pripade dosazeni 2.1 milionu mohl vypomahat Obsidian jim pribylo na Kickstarteru 150 tisic. Nakonec by toho skutecne mohli dosahnout. Ale pokud, tak to bude tesne, rekl bych.
@valcik (31.03.2012 03:05): A tí tínedžery aj podporili Wasteland 2? Lebo Fargo povedal, že bude počúvať primárne ľudí, ktorí hru zatiahli (na tom fóre prispievajú aj ľudia, ktorí jednotku nehrali a backery sú tým pobúrení). Na W2 sa teším a dúfam, že core fanúšikovia budú s horu spokojní - tých nových si už hra nájde sama :)
@Borghal (31.03.2012 02:33): Uvidíme, čo sa z toho vyklube. Na oficiálnom fóre sa zástupy tínejdžerov dožadujú virtuálnej romantiky a keď k tomu prirátam Obsidian, začínam byť pesimista! :-))
@valcik (30.03.2012 20:18): Avellone sotva bude Lead designerem na Wasteland 2. Nebyl jim btw. ani u Fallout New Vegas. A jak je videt na Planescape, tak Avellone zjevne chape, ze hry nejsou delane pouze podle nej, ale ze na nich pracuje s tymem kreativnich lidi, kteri sami maji co k tomu rict.

A akci jsem myslel proste souboje. Nevim kde jste zase vypatrali, ze kdyz nekdo rekne akce, musi to byt realtime klikacka nebo co...
@marwel (30.03.2012 20:16): Snáď máš pravdu, ale zodpovedný je za New Reno a čiastočne aj Vault City, dve najmenej akčné lokality z F2. Mno, jedným zo zamestnancov Obsidianu je od minulého roka aj Tim Cain, ten snáď na Avelloneho dohliadne a dá mu prípadne po pazúroch. xD
Škoda, že Obsidian nevlastní autorské práva na Planescape: Torment. MCA by sa mal držať radšej svojho remesla, pretože keď sa zapojí do vývoja W2, svižná ťahovka sa raz-dva premení na komplikovaný sociálny simulátor s tisíckami ukecaných NPC. >:-|
Zatím to tak nevypadá, ale maj ještě 17 dní a tahle zpráva by to mohla slušně naboostovat.
@konvice (25.03.2012 16:31): Wasteland nebude pokračovaním Fallouta 2, to kde si vypátral? Fallout 2 je slepá ulička, pracovali na ňom z veľkej časti vývojári, ktorí nemali s Wastelandom ani Fo1 nič spoločné.

edit:
Skutočným pokračovaním Fo2 je práve New Vegas, ten zatrápený gambler MCA si konečne naplno zrealizoval svoje mokré sny o kasínach. :D
Jen dodám že Fallout je naprosté pokračování Wasteland 1, jiný název to má jen kvůli trademarkům, na Wasteland 2 se opravdu těším jelikož se bude jednat o skutečné pokračování Fallout 2, nikoliv jak nám komerční sračky předsouvají že nýnější Fallout: New vegas je jedinným a tím pravým/správným potomkem falloutu. PFUJ vám přímo do kschitu!!
Hra financovaná hráči, bude skutečně pro hráče a ne vyvíjená převážně pro zisk.