Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Vypdá to fajnově, jen doufám, že to bude mít uzamčený pohled. Otáčecí kamera ještě nikdy žádnou dobrotu neudělala...
http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-a ... hudci-falloutu-59198
výborný článek od Smejkiho (ty jeho češtinářské obraty fakt žeru)
můj názor : ať se vývojáři vyprdnout na negativní kecy komunity a udělají to podle sebe.
Mě bohatě stačí, že na tom dělá tenhle a tenhle člověk (Avellone, Cain, Morgan (hudba) (!!!uáá)!!) a nebude to dělané na konzole (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
@Longin (21.04.2012 11:13): Něco jako měl být Fallout 3 (rozuměj Fallout 3, ne FallOut 3). Jj, to by podle mého šlo. Ale museli by se poprat s kamerou. Aby z toho nebylo to co v NwN2. Ale když už potvrdili to 2D (valcik má pravdu, kamera bude podle mě fixnutá, ale 3D objektů tam bude požehnaně), zlobit se rozhodně nebudu.
@Ebb (17.04.2012 20:50): Myslím, že objekty, postavy, prostredie aj animácie budú trojrozmerné. Borci z inXile majú bohaté skúsenosti s UE3 engine a teraz dostali ponuku na bezplatné využitie Unigine.
rád bych Wasteland viděl ve vyšperkovaném 3D izometrickém pohledu s bojema jako ve Fallout Tactics :-)
@Ebb (17.04.2012 21:14): BrianFargo CEO inXile Entertainment: I probably have not been clear on this but the main city exploration and battles will take take place on an isometric view. There will be limited zooming but unlikely for full rotation. And the world map which gives you the larger scope of the world may or may not be isometric. Straight down for that may suffice but I want to experiment to see if there is a nice look we can achieve with a more isometric angle on that perspective. I should re-iterate that these are the kinds of things that we will throw samples up to the forums for feedback. Once we agree on the look is when I turn the artists loose.
@Say (17.04.2012 20:55): Hmm, do časové náročnosti moc nevidím, ale nezabere modelování a 3D animace méně času než ruční 2D kreslení?
Resp. 3D modelování umožňuje větší variabilitu obsahu.
Co máte proti FT? Po úpravách party v toolsetu se mi to hrálo docela slušně. Akorát tomu chybí možnost projití SP kampaní v MP. To bych uvítal, hodně.

Ale k tématu... Od Wastelandu čekám hlavně atmosféru (obdoba, kterou mi nabízí Fallout) a slušné množství tabulek a vývoje postavy. A pak... Říkal Fargo něco o isometric pohledu? Bude to 3D isometric?
Fallout se souboji JA je široký pojem. Zajímá mě, jestli bude možnost se vyhnout boji, tak jako tomu bylo ve Falloutu, nebo udělají další RPG ve style Baldur's Gate či Dragon Age. On původní Wasteland může na dnešního hráče, díky svojí nepřístupnosti, dělat dojem něčeho velkolepého, ale on to byl okrouhlejší Fallout 1. Fargo se na něj odvolává, což může být poněkud zkleslující; např. boje v prvním Wastelandu byly v uvozovkách, oproti takovému Pool of Radiance, dost primitivní, stereotypní a netaktické. A vůbec, ani ten svět se příliš neměnil, výběr pohlaví nepřinesl žádnou reakci, NPC zadaly úkol a po splnění se o tom s nimi nedalo hovořit. To všechno až Fallout, který si vypůjčil setting…

Nechci vyznít jako pesimista, sám jsem byl, když se ten projekt spustil na Kickstarteru, ohromně nadšen a říkal jsem si, že větší potenciál překonat to nejlepší od Black Isle už ani přijít nemůže. To je ale přeci jen velké (a možná i dost ulítlé) očekávání, které ale určitě neposedlo jen mne. Proto jsem zároveň trochu skepticky, ve snaze udržet si chladnou hlavu.
@pipboy (17.04.2012 14:56): No ty vole to už je solid pálka. Já dal 65 a to jsem si říkal jak jsem štědrej :)

@Hydr0gen (17.04.2012 19:39): Fargovy credentials? Fallout, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale...on je producent, ne developer. On založil a vedl Interplay od doby vzniku až do prodeje Titusu...a pod Fargem všechny tyhle klasiky vznikly. Jeho role ve Wasteland 2 je sehnat lidi co tu hru udělají, a to se mu povedlo (většina lidí co dělala první díl + Avellone + Morgan + programátoři Inxile).
Btw.: nechci být nějaký troll, ale jak na to tak koukám - jaký jsou sakra Fargovi credentials?

Od Wasteland nic pořádnýho neudělal - Bard's Tale pokud vím mělo navazovat na nějakou geniální klasiku, ale byla to hratelnostně celkem blbá rubačka, co si pamatuju. A Hunted by mě ani nenapadlo, že dělal takový klasik. Ta hra působila tuctově od začátku a podle ohlasů i taková skutečně byla.
Ja bych to videl na kombinaci, respektive proc by to melo byt bud a nebo - JA/FOT souboje, zbytek klasicky rpgish. Doufam. Taky se trochu bojim ze to bude vic o taktickejch bojich a min o dialozich/nebojovejch skillech atp.

Nevim jestli jsem to uz psal, ale pokud to bude neco jako Awaken s plnohodnotnejma Fallout-like dialogama, budu asi spokojeny.
A bude to podle vás ve výsledku spíš Fallout, nebo Jagged Alliance? Pořád mám problém si vytvořit představu, co za hru to tu vlasně vznikne. To je furt samý populismus, ale jestli z toho vyleze další Tactics (Fallout), hodlám nadávat hodně sprostě.
whee. doufam ze to bude stat za to, nalil jsem do toho mnohem vic nez jsem puvodne planoval :)
@Marcusss (07.04.2012 02:01): Prihodím hint z manuálu:
V ovládaní si môžeš vytvoriť makro, ktoré obsahuje sekvenciu stlačených kláves. Stlačením <ctrl>+ <F1> zahájiš vytváranie makra, naklepeš sekvenciu príkazov a ďalším stlačením <ctrl>+<F1> vytváranie ukončíš. Potom už stačí len klepnúť do F1 a hra vykoná sériu príkazov, ktoré si nadefinoval. (to isté platí pre F1-F4)
Tak a hurá na 3 mega babek, ať je s čím si po večerech hrát.

I když myslím, že ty tools nakonec vydají tak jako tak (i bez 3mil) a sklidí chválu, že to tak zmákli. (nemyslím to nijak negativně, pokud odvedou dobrou práci, tak jsou ty love jen zasloužené).
Jsem se vsázel, že těch 2.1 vyberou a ještě jim bude scházet 5 dní do konce... Vybrali to a schází 10 dní (!) do konce...
Co má člověk dělat s postavama které, se k němu přidají?
Teď jsem zachránil toho starostu. To jako se mnou bude běhat pořád? Nejsou tam nějaké situace, kdy vás NPC samo opustí?
Tak jsem právě použil svoje IQ na hromadu balvanů a kamenů... a spadl jsem a zranil se.
Nasraně jsem použil svoji confidence... a spadl jsem a zranil se... ehm...
@Marcusss (06.04.2012 13:10): Já bych hrál s s prací Morgana (Fallouti a především Zork Nemesis), ale to je příliš nenápadité. Jinak mi poměrně vhodná přijde práce Artemieva, možná i nějaký industrial/ebm - nejlépe FLA. A vlastně i ost k Thiefovi/Systemu může být trochu padnoucí.