Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Warrior Kings

10.04.2002
57
13 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Warrior Kings je fantasy 3D real-time strategie, která se odehrává na kontinentě Orbis. Starý král zemřel a nový panovník začal tyranizovat celou zemi. Zabije i vévodu Amalrica, jehož syn Artos unikne a začne bojovat proti krutovládci.

To je úvod příběhu, jenž je dále rozvíjen v dlouhé kampani, ve které se lze ubírat třemi různými cestami - pohanskou (zaměřená na útočení), imperiální (obranná) a renesanční (vysoká technická vyspělost). Styly hraní lze také kombinovat. Mise v kampani obsahují kromě hlavních úkolů také spoustu rozmanitých vedlejších úkolů. K dispozici je celá řada různých jednotek - lehká a těžká pěchota, jízda, obléhací stroje. Hra obsahuje multiplayer až pro osm hráčů.


Poslední diskuzní příspěvek

Mohla to být slušná hra, kdyby se vývojáři trochu posnažili. Vychytat bugy, zavést urychlování času, lépe optimalizovat, (protože reálné hardwarové nároky hry, jsou naprosto šílené) a mohlo to být slušně hratelné. Je to dobrá hra, zabitá špatným provedením. Přitom žádná z chyb není fatální, stačilo tak málo. Věřím, že by mě hra bavila, ale přes tu hromadu bugů a vyloženě špatných rozhodnutí vývojářů, se nedokážu přenést.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Docela mne zaráží velice nízké hodnocení této hry, která si dle mého tohle nezaslouží. Je to sice již nějakou dobu zpátky, co jsem jí hrál a dohrál ale to snad nevadí. Kampaň, která se hrou vine (a vypráví nám příběh o zradě a pomstě) je docela dlouhá a náročná což je dáno docela vysokou obtížností hry, mnohdy bojujeme proti velké přesile či jsme znevýhodněni nedostatkem zdrojů. Zajímavostí je, že se v průběhu hry můžeme rozhodnout, kam budeme směřovat vývoj našeho národa, necháme barbary na našem území v klidu žít a budeme s něma spolupracovat? V tom případě budeme mít k dispozici barbarské válečníky a úplně jiný strom technologického vývoje, nebo barbary zahubíme a budeme šířít svojí víru? Tím se zase dostaneme na vyšší technologickou úroveň a budeme mít k dispozici kanóny..To vše je možné, na základě našeho rozhodnutí se pak odvíjí styl staveb, jednotek a i monstra, které si můžeme v pozdější fázi hry vyvolat ( já byl ten hodný, tak jsem měl k dispozici mega archanděla s plameným mečem, to byla radost sledovat tu zkázu kterou páchal v nepřátelských řadách :)) ), samozřejmě vše má své pro a proti a při dalším hraní tak máme možnost vybrat si jinou cestu. Ke strategii patří i stavění, kterého si tady užijeme docela dost při stavbě našeho hradu a opevnění.

Velice dobře a jednoduše je zpracován interface, pomocí kterého se hra snadno ovládá, grafika která je kompletně ve 3D si myslím neurazí ani dnes ale samozřejmě je poplatná době svého vzniku.

Doporučují čtyři vlci z pěti :)

Pro: Zábava, znovuhratelnost, kampaň, množství jednotek a vynálezů, velikost map

Proti: Dneska snad jen ta grafika? Pro někoho to může být obtížné

+15
  • PC 50
Radši bych šel okopávat zahrádku, než abych v téhle hře sledoval pomalé ploužení pěchoty po mapě. Oni vývojáři Age of Empires II: The Conquerors Expansion nebyli blbci, když dali pěším jednotkám jen o maličko nižší rychlost, než jízdním. Navíc moji vojáci kvůli nějakému bugu ani nechodí, místo toho se mi v několika trhaných fázích přeteleportují na místo - a vypadá to fakt blbě.

Grafika je zblízka kostičkovaná jak Tetris (1920x1080px) a z výšky je zase zamlžená, takže nevidím nic pořádně. Jednotky nejdou rozumně označit - pořád se mi označuje něco co nechci, nebo naopak - hádám, že to mělo být nějaké vylepšení pro "usnadnění" označování, ale buď jsem to nepochopil, nebo to nefunguje. Všechno tu nesnesitelně dlouho trvá a nic pořádně nefunguje. Než četa kopiníků zničí jednu budovu, můžu si jít mezitím lehnout. Někteří vojáci útočí, někteří ne a já nevím proč.

Cizí jednotky se mi objevují odnikud na prázdné mapě, protože proto. Když chci otočit pohled, tak se neotáčí v ose kurzoru myši, ale otočí mě podle dolního kraje obrazovky, takže to, co jsem chtěl vidět z druhé strany, mám za zády. Jednotky si volí nejkratší cestu k cíli, do nejprudšího kopce, takže přesun trvá dvakrát tak dlouho a do cíle dorazí nikoli ve vojenském tvaru, ale roztahaní, jako omladina táhnoucí se večer z diskotéky. Na nic tam není spolehnutí, o nic se tam nemůžu opřít a říct, tohle je dobrý nápad.

Když si pak člověk přečte "nezaujatou a vysoce objektivní recenzi" na Bonuswebu s 93% hodnocení, tak nechápe. Připomíná mi to trochu Castle Strike. Taky měla velký hype recenzentů, supr grafiku, fůru nových nápadů, ale přitom hratelnost přímo mučivou. (ačkoli u Castle Strike to zmrvily hlavně kanóny. Na co stavět hrad, když mi ho kanón za chvilku rozbije?)

Nedostal jsem se dál, než do první mise. Ačkoli osvědčený princip strategie, kdy rolníci chodí mezi baráčky, obdělávají políčka, panáčci šermují, střílí po sobě šípy, hrady se pyšně strmí atd. nemohl zklamat, je ta hra neskutečně zmrvená. Další z her, které se snažily vylepšit nevylepšitelné.

Pro: Grafika, zdálky to hemžení vypadá krásně.

Proti: Bugy, mizerný pathfinding, nic nejde pořádně vidět, všechno strašně trvá, hratelnost.

+3 +5 −2