Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

< >
  • PC 70
Úvod do deja
➤V koži jedného z piatich hrdinov sa pustíme do boja proti horde skavenov s ktorými tentokrát spolupracuje aj Chaos.

Plusy hry
➤postavy+špecializácie: už výber z piatich hrdinov je celkom slušný ale ked každému pridáte dve daľšie varianty tak máte aspoň nejakú motiváciu hrať ( Kto bi nechcel biť trpazličí zabíjač ako napríklad Gotrek zo série Gotrek & Felix )
➤mapy: každú mapu v každom akte som si užíval naplno. Prostredie krásne a len občas sa stalo že bi sa nejako opakovalo ( možno až na lesné mapy ale tam to dokážem pochopiť ).
➤nepriatelia: k skavenom v tomto diely pribudol aj Chaos ( občas mi bolo ľúto že musím zabíjať svoju obľúbenú rasu ). Pridanie Chaosu bol určite skvelý krok ale určite bi som si dokázal predstaviť aj zabíjanie orkov či lizardmenov. Druhov jednotie je celkom slušný počet ale väčšinou sa opakuje len pár základných a do toho sa občas pridajú nejaké silnejšie druhy ( neviem ako to je na vyšších obtiažnostiach, ja hodnotím prechod na základnej )
➤bossovia: či už minibossovia alebo bossovia na konci jednotlivých aktov sú veľmi pekným spestrením hry. Väčšina z nich nebol problém až na finálneho bossa hry ktorý už trocha zabrať dal a určite sa môže nazývať finálnym bossom.

Mínusy hry
➤príbeh: pokiaľ by ste do tejto hry išli s cieľom zažiť nejaký geniálny príbeh tak by ste sa asi veľmi sekli. Samozrejme že tu nejaký dej je ale jedná sa o takú bežnú situáciu v ktorej skupina neporaziteľných hrdinov zmasakruje hordy skavenov/Chaosu a zastavý inváziu práve Chaosu do Ríšskej provincie Reikland.
➤možný stereotyp: u mňa osobne sa nedostavil hlavne z dôvodu že som každú mapu dohral len raz, ale verím tomu že po pár dohraniach môže nastať určitý stereotyp (pokiaľ nemáte nejakú svoju partiu).
➤cena: za plnú sumu 28€ túto hru odporučiť nemôžem ale pokiaľ ju niekte chytíte do 10€ tak bi som doporučil si ju skúsiť.


!! Záverečné zhrnutie !!
-Musím sa priznať že prvý diel som nedokázal dohrať pretože ma nebavil, takže som do dvojky išiel tak trochu naslepo pretože ma zaujalo že sa tu stretnem aj s frakciou Chaosu. Nevedel som si ale predstaviť alianciu Chaos/skaveni. Nakoniec práve rozhodnutie zaradiť do hry aj inú rasu hru určite vylepšilo narozdiel od prvého dielu, v ktorom ste zabíjali len potkanov. Mne osobne nerobí problém hru dohrať aj sám ale určite to nedokáže každý. Pokiaľ máte teda kolegu ktorý túto hru vlastní tak ho povolajte a určite sa zabavíte. Ked ale nebudete mať spoluhráča tak komunita momentálne nieje až taká silná a pochybujem že niekedy bude. Jedíným spôsobom je že hra trocha polavý na cene.

➤Čas strávený v hre: 6 hodín ( v čase písania komentára )
➤Achievementy: 11/26 ( v čase písania komentára )

HODNOTENIE: 80/100%

Pro: postavy, mapy, bossovia

Proti: možný stereotyp, cena

+8
  • PC 85
Na začátek musím říci, že ač mě Left 4 Dead a 2 docela bavily, tak mě hrozně rychle omrzely. Do Warhammer: End Times - Vermintide jsem zase přišel pozdě (letos v lednu) a hra už byla poněkud za zenitem, ale idea i zpracování se mi docela líbily, tak jsem se rozhodl důvěřovat jim a do dvojky skočit s předstihem.

A i po necelém týdnu musím říci, že zaslouženě. Už teď mám nahráno více hodin než na L4D1 a 2 dohromady a v blízké době nehodlám přestat s hraním. Všech 13 map jsem už sice prošel tam a zpátky, ale každá hra je pořád zábavná a napínavá. Na těžší obtížnosti je pořád velmi snadné chcípnout a i základní obtížnost dokáže potrápit, když si každý dělá co chce.

Oproti jedničce došlo ke zlepšení hry snad v každém ohledu. Tři různé specializace pro každý charakter dost ozvláštní způsob hraní. To ještě prohlubuje výběr perků, kdy jde dohromady naskládat docela zajímavá komba.

Boj zůstal velmi podobný, jen možnosti jak zmasakrovat své nepřátele se zněkolikanásobil a prosekávat se hordou nepřátel, kdy se ruce a hlavy a trupy rozletují po každém máchnutí na všechny strany je fakt super.

Z charakterů mi nesedla akorát Bright Mage, která je velmi silná, když ji hráč umí dobře hrát, ale mě to poněkud nebavilo. Jinak jsem si u ostatních našel svou oblíbenou zbraň či jejich kombinaci, ať je to halberda s arkebuzí u žoldáka, sekera nebo falchion s pepřenkou u lovce čarodějnic, sekerou a dvojhlavňovou brokovnicí (grudge-raker) nebo plamenometem u trpaslíka či s kopím nebo dvojicí dýk a longbowem u elfa.

Každá z postav má své vlastní zbraně, ale ostatní tři předměty jsou sdílené, takže zvyšují power level postavy i u těch, se kterými zrovna člověk nehraje, což vytvořilo poněkud problém, kdy jsem měl několik postav, co byly docela slabé na to hrát o stupeň vyšší obtížnost, ale loot z recruit obtížnosti (ano, každá obtížnost má cap na max level equipu) byl níž než který jsem si mohl vykraftit. Což se pak srovnalo s tím, jak jsem se zlepšil jako hráč, ale to zaskřípání tam bylo.

Už se nemůžu dočkat na nové mapy.

Pro: Drcení svých nepřátel a jejich následný úprk v několika různých kousích několika různými směry

Proti: Neprůhlednost systémů, RNG u lootu, Bright mage, občasné potíže s připojením (P2P)

+16