Warcraft III: The Frozen Throne je datadisk ke strategii Warcraft III: Reign of Chaos, který původní hru rozšiřuje o novou singleplayerovou kampaň, multiplayerové mapy a samozřejmě řadu nových jednotek. Ke každé rase přibyl také jeden nový hrdina. V kampani si mimo jiné budete moci v pár misích vyzkoušet i novou hratelnou rasu Nagů, se kterou se však v síťové hře nesetkáte, tam zůstává klasické složení - lidé, orci, nemrtví a temní elfové. Zajímavostí je bonusová kampaň za orky, která je od zbytku příběhu odtržena a podobá se spíše RPG s mnoha úkoly a spíše menšími souboji, v niž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orcké země Durotar.
Warcraft III: The Frozen Throne je datadisk ke strategii Warcraft III: Reign of Chaos, který původní hru rozšiřuje o novou singleplayerovou kampaň, multiplayerové mapy a samozřejmě řadu nových jednotek. Ke každé rase přibyl také jeden nový hrdina. V kampani si mimo jiné budete moci v pár misích vyzkoušet i novou hratelnou rasu Nagů, se kterou se však v síťové hře nesetkáte, tam zůstává klasické složení - lidé, orci, nemrtví a temní elfové. Zajímavostí je bonusová kampaň za orky, která je od zbytku příběhu odtržena a podobá se spíše RPG s mnoha úkoly a spíše menšími souboji, v niž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orcké země Durotar.
Warcraft III: The Frozen Throne je datadisk ke strategii Warcraft III: Reign of Chaos, který původní hru rozšiřuje o novou singleplayerovou kampaň, multiplayerové mapy a samozřejmě řadu nových jednotek. Ke každé rase přibyl také jeden nový hrdina. V kampani si mimo jiné budete moci v pár misích vyzkoušet i novou hratelnou rasu Nagů, se kterou se však v síťové hře nesetkáte, tam zůstává klasické složení - lidé, orci, nemrtví a temní elfové. Zajímavostí je bonusová kampaň za orky, která je od zbytku příběhu odtržena a podobá se spíše RPG s mnoha úkoly a spíše menšími souboji, v niž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orcké země Durotar.
Warcraft III: The Frozen Throne přidává k původní hře Warcraft III: Reign of Chaos novou singleplayerovou kampaň, mapy pro hru více hráčů a nové jednotky. V balení hráč najde epické pokračování příběhu, rozšíření možností vlastní hry a pokus o žánr RPG pod hlavičkou kampaně v alternativní dějové linii.
Příběh poutavě navazuje na děj, kterým hlavní zápletka základní hry byla jen prokládána, nebo k jehož konci byla "upozaděna". Na straně jedné hra nabídne sledovat putování Illidana, napůl temného elfa a napůl démona, který si ke konci příběhu vypravovaného základní hrou přivlastnil větší schopnosti pojmutím Gul'danovy lebky, a na straně druhé cestu rytíře smrti Arthase, jenž je po svém přeběhnutí k Pohromě nemrtvých postaven před novou výzvu, tentokráte obrannou.
Do hry vstupují nové rasy - draenejové a nagové - a noví hrdinové. Přídavek ras je sice k dispozici jen v kampaních, multiplayerová hra je však obohacena vlivem přidání nových map, jednotek a nových typů hrdinů, patřících k jednotlivým, i neutrálním rasám.
Samostatně stojící bonusová RPG kampaň za Orkskou hordu odtržená od zbytku příběhu může být vnímána jako náhražka za chybějící plnohodnotnou kampaň s orkským HUDem. Je plná úkolů a spíše menších soubojů, v nichž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orcké země Durotar.
Příběh poutavě navazuje na děj, kterým hlavní zápletka základní hry byla jen prokládána, nebo k jehož konci byla "upozaděna". Na straně jedné hra nabídne sledovat putování Illidana, napůl temného elfa a napůl démona, který si ke konci příběhu vypravovaného základní hrou přivlastnil větší schopnosti pojmutím Gul'danovy lebky, a na straně druhé cestu rytíře smrti Arthase, jenž je po svém přeběhnutí k Pohromě nemrtvých postaven před novou výzvu, tentokráte obrannou.
Do hry vstupují nové rasy - draenejové a nagové - a noví hrdinové. Přídavek ras je sice k dispozici jen v kampaních, multiplayerová hra je však obohacena vlivem přidání nových map, jednotek a nových typů hrdinů, patřících k jednotlivým, i neutrálním rasám.
Samostatně stojící bonusová RPG kampaň za Orkskou hordu odtržená od zbytku příběhu může být vnímána jako náhražka za chybějící plnohodnotnou kampaň s orkským HUDem. Je plná úkolů a spíše menších soubojů, v nichž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orcké země Durotar.
Warcraft III: The Frozen Throne přidává k původní hře Warcraft III: Reign of Chaos novou singleplayerovou kampaň, mapy pro hru více hráčů a nové jednotky. V balení hráč najde pokračování příběhu, rozšíření možností vlastní hry a pokus o žánr RPG pod hlavičkou kampaně v alternativní dějové linii.
Příběh volně navazuje na děj, kterým byla hlavní zápletka základní hry jen prokládána, nebo k jehož konci byla "upozaděna". Na straně jedné hra nabídne sledovat putování Illidana, napůl temného elfa a napůl démona, který si ke konci příběhu vyprávěného v základní hře přivlastnil větší schopnosti pojmutím Gul'danovy lebky, a na straně druhé cestu rytíře smrti Arthase, jenž je po svém přeběhnutí k Pohromě nemrtvých postaven před novou výzvu, tentokráte obrannou.
Do hry vstupují nové rasy - draenejové a nagové - a noví hrdinové. Přídavek ras je sice k dispozici jen v kampaních, multiplayerová hra je však obohacena vlivem přidání nových map, jednotek a nových typů hrdinů, patřících k jednotlivým, i neutrálním rasám.
Samostatně stojící bonusová RPG kampaň za Orkskou hordu odtržená od zbytku příběhu může být vnímána jako náhražka za chybějící plnohodnotnou kampaň s orkským HUDem. Je plná úkolů a spíše menších soubojů, v nichž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orkské země Durotar.
Příběh volně navazuje na děj, kterým byla hlavní zápletka základní hry jen prokládána, nebo k jehož konci byla "upozaděna". Na straně jedné hra nabídne sledovat putování Illidana, napůl temného elfa a napůl démona, který si ke konci příběhu vyprávěného v základní hře přivlastnil větší schopnosti pojmutím Gul'danovy lebky, a na straně druhé cestu rytíře smrti Arthase, jenž je po svém přeběhnutí k Pohromě nemrtvých postaven před novou výzvu, tentokráte obrannou.
Do hry vstupují nové rasy - draenejové a nagové - a noví hrdinové. Přídavek ras je sice k dispozici jen v kampaních, multiplayerová hra je však obohacena vlivem přidání nových map, jednotek a nových typů hrdinů, patřících k jednotlivým, i neutrálním rasám.
Samostatně stojící bonusová RPG kampaň za Orkskou hordu odtržená od zbytku příběhu může být vnímána jako náhražka za chybějící plnohodnotnou kampaň s orkským HUDem. Je plná úkolů a spíše menších soubojů, v nichž hrdina Rexxar pomáhá s obnovou orkské země Durotar.
Datadisk The Frozen Throne do Warcraft universa přidává děj po konci třetí základní hry, každé hratelné straně po jednom hrdinovi, pět neutrálních hrdinů, nové jednotky, upgrady a mapy pro volné hry. Středobodem zápletky je duch orkského šamana Ner'zhula, zvaný Král lichů, s jehož osudem Pohroma nemrtvých po porážce lorda Archimonda v bitvě u hory Hyjal spojuje svou další existenci. Příběh je, stejně jako v případě Reign of Chaos, vyprávěn převážně renderovanými sekvencemi, které jsou na hranicích jednotlivých kampaní zastoupeny animovanými.
Děj hry navazuje na ty části příběhu, které v kampaních Reign of Chaos měly zjevně vedlejší charakter, nebo které se odehrály dlouho před jejich vrcholem. Kampaně, stejně jako je tomu v základní hře, v dějové lince stojí v pevném pořadí; hrát je lze jen postupně. V první řadě misí – za temné elfy – se hráč pokouší dostihnout desperáta Illidana, jenž po posílení Gul'danovou lebkou naverboval novou rasu nagů. Druhá kampaň – za lidskou rasu – mapuje osudy krvavých elfů, odnože lidské Aliance, jež se znelíbili vůdci zbytku lidského odporu Garithosovi. V závěru druhé posloupnosti misí si hráč zahraje i za Illidana, řady jehož nagů právě krvaví elfové nakonec vyztuží. Třetí kampaň – pod vlajkami nemrtvých – je především o cestě krále Arthase za obranou Ledového trůnu, v němž je uvězněn Král lichů. Několik misí za Pohromu připadá také na vzpouru dřívější elfky Sylvanas Windrunner pánům děsu, kteří vykonávají dozor na Lordaeronem – lidským královstvím, jež nemrtví dobyli v Reign of Chaos. Děj poslední kampaně – za orkskou Hordu – je zasazen do alternativní historie po bitvě u hory Hyjal; věnuje se rutinním starostem se zabydlováním orků v novém útočišti, načež líčí jejich další boj s odvěkým rivalem – lidmi. Vedle nesouvislosti děje s ostatními kampaněmi je orkská kampaň specifická tím, že spadá do žánru RPG.
Novými jednotkami jsou například taurský přízračný chodec se schopností oživovat padlé taury, u nějž lze přepínat mezi fyzickou a éterickou formou, horský obr, který na sebe může stahovat pozornost nepřátel a zvýšit si útočnou sílu vytrhnutím stromu, jenž následně používá jako kyj, nebo obsidiánová socha, doplňující zdraví nebo manu spřáteleným jednotkám, jež se může proměnit v létající bytost. Mezi neutrálními hrdiny i mezi novými hrdiny patřícími k hratelným stranám jsou ti, kteří vystupují v kampaních; např. temnou střelkyní je Sylvanas. Mimo ve skirmishi a multiplayeru nehratelné nagy, kteří mají obojživelné jednotky, se ve hře vyskytuje také rasa draenejů, charakteristická trvalou neviditelností.
Kromě vyvážení ras menší změny prodělal celý herní systém: limit jídla byl přenastaven z 90 jednotek na 100, mez malé údržby zvýšena na 51 jednotek a práh velké údržby posunut na 81 jednotek. Jinou znatelnější změnu představuje zavedení obchodu s artefakty do budov každé hratelné strany.
Děj hry navazuje na ty části příběhu, které v kampaních Reign of Chaos měly zjevně vedlejší charakter, nebo které se odehrály dlouho před jejich vrcholem. Kampaně, stejně jako je tomu v základní hře, v dějové lince stojí v pevném pořadí; hrát je lze jen postupně. V první řadě misí – za temné elfy – se hráč pokouší dostihnout desperáta Illidana, jenž po posílení Gul'danovou lebkou naverboval novou rasu nagů. Druhá kampaň – za lidskou rasu – mapuje osudy krvavých elfů, odnože lidské Aliance, jež se znelíbili vůdci zbytku lidského odporu Garithosovi. V závěru druhé posloupnosti misí si hráč zahraje i za Illidana, řady jehož nagů právě krvaví elfové nakonec vyztuží. Třetí kampaň – pod vlajkami nemrtvých – je především o cestě krále Arthase za obranou Ledového trůnu, v němž je uvězněn Král lichů. Několik misí za Pohromu připadá také na vzpouru dřívější elfky Sylvanas Windrunner pánům děsu, kteří vykonávají dozor na Lordaeronem – lidským královstvím, jež nemrtví dobyli v Reign of Chaos. Děj poslední kampaně – za orkskou Hordu – je zasazen do alternativní historie po bitvě u hory Hyjal; věnuje se rutinním starostem se zabydlováním orků v novém útočišti, načež líčí jejich další boj s odvěkým rivalem – lidmi. Vedle nesouvislosti děje s ostatními kampaněmi je orkská kampaň specifická tím, že spadá do žánru RPG.
Novými jednotkami jsou například taurský přízračný chodec se schopností oživovat padlé taury, u nějž lze přepínat mezi fyzickou a éterickou formou, horský obr, který na sebe může stahovat pozornost nepřátel a zvýšit si útočnou sílu vytrhnutím stromu, jenž následně používá jako kyj, nebo obsidiánová socha, doplňující zdraví nebo manu spřáteleným jednotkám, jež se může proměnit v létající bytost. Mezi neutrálními hrdiny i mezi novými hrdiny patřícími k hratelným stranám jsou ti, kteří vystupují v kampaních; např. temnou střelkyní je Sylvanas. Mimo ve skirmishi a multiplayeru nehratelné nagy, kteří mají obojživelné jednotky, se ve hře vyskytuje také rasa draenejů, charakteristická trvalou neviditelností.
Kromě vyvážení ras menší změny prodělal celý herní systém: limit jídla byl přenastaven z 90 jednotek na 100, mez malé údržby zvýšena na 51 jednotek a práh velké údržby posunut na 81 jednotek. Jinou znatelnější změnu představuje zavedení obchodu s artefakty do budov každé hratelné strany.