Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na 1998) od Blizzard Entertainment, která však na konec nebyly vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací které právě směřovali ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo kordinovat postup práce spolešně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steve Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v v předminulém desetiletí vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v v předminulém desetiletí vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však na konec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steve Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však na konec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steve Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9.9 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point 'n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však nakonec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steva Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point 'n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však nakonec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steva Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point 'n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však nakonec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steva Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.
Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.
Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.