Volume je indie stealth hra připomínající první díly série Metal Gear Solid. Celou ji kompletně vytvořil pouze jediný vývojář Mike Bithell jako svoji teprve druhou hru.
Příběh je založen na legendách o Robinu Hoodovi a zasazen do alternativní současnosti Velké Británie, která žije v totalitě a každý zde má dopředu určenou budoucnost. Pár vyvolených rodin žije v blahobytu, ale většina obyvatel je odsouzena k chudobě. Hráč se ujímá role Roba Locksleyho, mladého hackera, který se sice narodil v jedné z "lepších" rodin, ale rozhodne se tento nespravedlivý systém narušit a pomáhat chudým. V počítačovém programu simulujícím skutečné budovy bohatých se do těchto objektů vloupává, vše streamuje na internetu a dává tak lidem návod, jak se do objektů vloupat a vykrást je. Jeho největším nepřítelem je nejmocnější muž v zemi Guy Gisborne, který se ho snaží za každou cenu vypátrat a zastavit.
V rovné stovce nenavazujících levelů má hráč za úkol nepozorovaně projít od startovního bodu až k exitu, který si otevře krádežemi cenných předmětů např. diamantů. Proti hráči stojí několik druhů nepřátel, jak živých ve formě strážných nebo hlídacích psů, tak automatických jako střílny, silová pole atd. S protivníky ovšem nelze bojovat, je možné je pouze omráčit a je tak kladen důraz na stealth pojetí hry. Postupem hrou se otevírají různé pomůcky pro odlákání stráží, vypnutí silových polí, dočasné zneviditelnění apod. Pokaždé je ale možné si vzít pouze jeden takový gadget. Dalším pomocníkem jsou i hojně rozmístěné checkpointy.
Hra také stopuje hráči čas, za který projde levelem a může tak svoje časy překonávat nebo soutěžit s ostatními v online žebříčku. Spolu s obsaženým editorem úrovní se tak velmi zvyšuje znovuhratelnost.
Čekal jsem že budou nějaké ohlasy, kor když je to už nějaký ten měsíc venku. Nikdo jste to ani nezkoušeli? V té záplavě indie shit her to vypadá totiž moc hezky. A taky k tomu David Housden udělal supr soundtrack, stejně jako tomu bylo u Thomas Was Alone.