Druhý díl plánované Total War trilogie ze světa Warhammeru nás přivede do nového světa, geograficky podobného Severní a Jižní Americe.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vysoké Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vysoké Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Druhý díl plánované Total War trilogie ze světa Warhammeru nás přivede do nového světa, geograficky podobného Severní a Jižní Americe.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vznešené Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vznešené Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Druhý díl plánované Total War trilogie ze světa Warhammeru nás přivede do nového světa, geograficky podobného Severní a Jižní Americe.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vznešené Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Stejně jako první díl, nabídne i dvojka v základu čtyři hratelné rasy: Temné Elfy, Vznešené Elfy, Lizardmeny a nakonec Skaveny, jejichž existenci mnozí bláhově popírají. Příjemnou změnou v druhém díle jsou daleko větší rozdíly mezi dvojicí počátečních hrdinů. Celkových frakcí bude hned osm v závislosti na tom, kterého z hrdinů si vyberete, a jejich odlišné počáteční lokace nejsou jedinou změnou. Budeme se muset ponořit do diplomacie, pokud chceme během hraní získat na svou stranu náklonnost druhé frakce a odemknout si tak možnost získat druhého hrdinu.
Hra poprvé v historii série Total War nabízí sérii úkolů, jejichž úspěšné splnění vede k vítězství v kampani a to i pro frakce ovládané počítačem. Konečně vás tak může nepřítel porazit i přes vaši obří armádu, pokud nebudete opatrní a budete ignorovat nový prvek hry - jakýsi tajemný magický Vortex, z kterého chtějí některé frakce načerpat energii a jiné mají zase ve svém zájmu narušení tohoto víru a následnou zkázu.
Druhý díl trilogie Total War: Warhammer je situován do západní části planety fantasy světa Warhammer. Ten se skládá z kontinentů Lustrie, Jižní země, Ulthuanu a Naggarothu. Uprostřed Ulthuanu, ostrovního kontinentu a domoviny všech elfů, se nachází Ostrov mrtvých, na kterém před tisíci lety mocný elfí čaroděj Caledor a jeho coven čarodějů zažehl obrovský Vortex, který lze vidět z celého vnitrozemí Ulthuanu. Důvodem byla ohromná invaze démonů Chaosu – nebýt Vortexu, démoni by pozřeli celý svět. Vortex totiž odčerpává a absorbuje nadbytečnou magii, která proudí do světa z říše démonů.
Mezitím, co je ve Starém světě zvolen Karl Franz císařem a schylují se kolem světa lidí mračna Chaosu, na západě je spatřena dvouocasá kometa, znamení velkých změn. Aby toho nebylo málo, tak kometa letí tak nízko na obloze, že vychýlí Velký Vortex ze své osy rotace a naruší jeho stabilitu, což má vliv na množství magických proudů po celém světě. Velký vír je zranitelný, všechny rasy světa si toho všimly a schyluje se k obří válce o vír. Ten, kdo ho ovládne pomocí pěti velkých rituálů, získá neskutečnou moc. Ulthuanští vznešení elfové zabezpečují své hraniční kameny. Temní elfové z Naggarothu cítí příležitost se pomstít svým zrádcovským bratrům a vyráží z chladných zemí zpět do své domoviny. Ještěří lid z Lustrie a jižních džunglí se připravují na boj a odporná krysí rasa Skavenů jistě také spřádá intriky z podzemí, aby využila nestability Vortexu ve svůj prospěch.
Aby si hráč zajistil postup k vítězství, je třeba shromáždit dostatek zdrojů na provedení rituálu, který se pro každou rasu liší. Rituál rovněž trhá vortex na kusy a je tedy třeba rituální místa chránit před invazí Chaosu a rivalů, kteří mohou poslat armády na narušení rituálu. Závěrečný rituál vyvrcholí v obrovské bitvě na Ostrově mrtvých, kde se hráč musí utkat se všemi rasami soupeřící o moc nad Vortexem. Pokud se mu podaří porazit jejich armády a dokončit poslední rituál, získává vír pod svou kontrolu a hráč tak vyhrává kampaň.
Každá rasa má několik hratelných frakcí, každé vládne unikátní legendární šlechtic a každá rasa má zcela unikátní technologický strom, herní mechaniky, vojenské jednotky a styl hry. Například temní elfové mají rozmanité vojska plné bestií a střelců z kuší a jejich herní mechanika počítá s otroctvím, které přináší řadu výhod, zatímco Skaveni se spoléhají především na početné zástupy slabých jednotek a technologicky pokročilých zbraňových skupin a jejich herní mechaniky se točí okolo zásob jídla, které ovlivňují jejich prosperitu, tak jako otroci ovlivňují temné elfy.
Trilogie bere v potaz vlastnictví předchozích dílů a datadisků a s vlastnictvím prvního dílu lze hrát spojenou kampaň "Mortal Empires", která spojuje mapy obou her do jedné v grandiózní kampani.
Do hry bylo přidáno celkem devět velkých placených rozšíření včetně nespočtu rozšíření zdarma, které přicházely s tím, jak se hra vylepšovala na další verze. Prvním rozšířením bylo Rise of the Tomb Kings, které umožňuje hrát za nemrtvé pouštní vládce hrobek. The Queen and The Crone přidalo legendární šlechtičny vznešeným a temných elfům. Curse of the Vampire Coast umožňuje hrát za frakce nemrtvých upířích pirátů. The Prophet and The Warlock rozšiřuje dvě frakce a dva šlechtice pro ještěry a Skaveny. The Hunter and The Beast přidalo frakci nomádských ještěrů a možnost hrát za lidskou frakci "Expedice loveckého maršála". The Shadow and The Blade zahrnuje příběhovou linku dvou frakcí Skavenů a temných elfů. The Warden and The Paunch umožňuje hrát za Orky a rozšiřuje o frakci vznešené elfy. The Twisted and The Twilight umožní hrát za dalšího skaveního šlechtice a také za lesní elfy. The Silence and The Fury je poslední datadisk, který umožňuje hrát za bestie a přidává frakci Ještěrům.
Mezitím, co je ve Starém světě zvolen Karl Franz císařem a schylují se kolem světa lidí mračna Chaosu, na západě je spatřena dvouocasá kometa, znamení velkých změn. Aby toho nebylo málo, tak kometa letí tak nízko na obloze, že vychýlí Velký Vortex ze své osy rotace a naruší jeho stabilitu, což má vliv na množství magických proudů po celém světě. Velký vír je zranitelný, všechny rasy světa si toho všimly a schyluje se k obří válce o vír. Ten, kdo ho ovládne pomocí pěti velkých rituálů, získá neskutečnou moc. Ulthuanští vznešení elfové zabezpečují své hraniční kameny. Temní elfové z Naggarothu cítí příležitost se pomstít svým zrádcovským bratrům a vyráží z chladných zemí zpět do své domoviny. Ještěří lid z Lustrie a jižních džunglí se připravují na boj a odporná krysí rasa Skavenů jistě také spřádá intriky z podzemí, aby využila nestability Vortexu ve svůj prospěch.
Aby si hráč zajistil postup k vítězství, je třeba shromáždit dostatek zdrojů na provedení rituálu, který se pro každou rasu liší. Rituál rovněž trhá vortex na kusy a je tedy třeba rituální místa chránit před invazí Chaosu a rivalů, kteří mohou poslat armády na narušení rituálu. Závěrečný rituál vyvrcholí v obrovské bitvě na Ostrově mrtvých, kde se hráč musí utkat se všemi rasami soupeřící o moc nad Vortexem. Pokud se mu podaří porazit jejich armády a dokončit poslední rituál, získává vír pod svou kontrolu a hráč tak vyhrává kampaň.
Každá rasa má několik hratelných frakcí, každé vládne unikátní legendární šlechtic a každá rasa má zcela unikátní technologický strom, herní mechaniky, vojenské jednotky a styl hry. Například temní elfové mají rozmanité vojska plné bestií a střelců z kuší a jejich herní mechanika počítá s otroctvím, které přináší řadu výhod, zatímco Skaveni se spoléhají především na početné zástupy slabých jednotek a technologicky pokročilých zbraňových skupin a jejich herní mechaniky se točí okolo zásob jídla, které ovlivňují jejich prosperitu, tak jako otroci ovlivňují temné elfy.
Trilogie bere v potaz vlastnictví předchozích dílů a datadisků a s vlastnictvím prvního dílu lze hrát spojenou kampaň "Mortal Empires", která spojuje mapy obou her do jedné v grandiózní kampani.
Do hry bylo přidáno celkem devět velkých placených rozšíření včetně nespočtu rozšíření zdarma, které přicházely s tím, jak se hra vylepšovala na další verze. Prvním rozšířením bylo Rise of the Tomb Kings, které umožňuje hrát za nemrtvé pouštní vládce hrobek. The Queen and The Crone přidalo legendární šlechtičny vznešeným a temných elfům. Curse of the Vampire Coast umožňuje hrát za frakce nemrtvých upířích pirátů. The Prophet and The Warlock rozšiřuje dvě frakce a dva šlechtice pro ještěry a Skaveny. The Hunter and The Beast přidalo frakci nomádských ještěrů a možnost hrát za lidskou frakci "Expedice loveckého maršála". The Shadow and The Blade zahrnuje příběhovou linku dvou frakcí Skavenů a temných elfů. The Warden and The Paunch umožňuje hrát za Orky a rozšiřuje o frakci vznešené elfy. The Twisted and The Twilight umožní hrát za dalšího skaveního šlechtice a také za lesní elfy. The Silence and The Fury je poslední datadisk, který umožňuje hrát za bestie a přidává frakci Ještěrům.