Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Total War: Warhammer II - The Twisted and The Twilight

03.12.2020
79
5 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Osmé rozšíření s přívlastkem Zkroucený a Soumrak pro strategii Total War: Warhammer II přináší nového legendárního šlechtice pro Skaveny s vlastní frakcí a novou frakci lesních elfů, rovněž s novými hrdiny a šlechtici. S rozšířením přichází i kompletní vylepšení herních mechanik pro lesní elfy a legendární šlechtic, který je zdarma v rámci nové verze hry.

Vlivem nestabilního Vortexu vznikla ve Snovém Hvozdu magická trhlina v časoprostoru. Ariel, královna a bohyně lesních elfů, se obává, že trhlinu mohou využít temné síly Chaosu k invazi. Vyšle proto velvyslankyně, soumračné sestry Naestru a Arahan, jako předvoj příprav na rituál, který trhlinu zacelí. Lesní elfové mohou cestovat skrze kořeny světa na místa, kde raší kořeny věkovitého dubu na povrch a mohou těmito stezkami jednou za čas přesouvat i armády. V kampani mají hvozdy indikátor zdraví lesa – pokud hráč dokáže obsadit okolní oblasti a vybudovat infrastrukturu, může tak hvozd vyléčit, což v kampani poskytne trvalé bonusy.

Příběhovým cílem v kampani Vortexu je provést závěrečný rituál, který zavře trhlinu do říše Chaosu. Co se týče vojenských jednotek, elfové nově mají k dispozici Ariel jakožto legendárního hrdinu, která na bitevním poli slouží jako mocná čarodějka. Dále mají lesní elfové zaříkávače, mocné čarodějné šlechtice, čtyřnohé obludy ovládající magii života Zoaty, rytíře na jelenech a Ostré bardy, ostřílené elfí šermíře.

V kampani Mortal Empires je k dispozici nový legendární šlechtic s vlastní frakcí zdarma, lesní duch Drycha. Drycha je velmi konzervativní a nenávidí kohokoliv, kdo naruší rovnováhu lesa, včetně elfů. Přesto však může elfí jednotky ovládat za cenu jejich horších statistik kvůli okouzlení magií. Více se ale spoléhá na lesní duchy, stromáky a původní obyvatele lesů, jako vlky, netopýry nebo pavouky, které může povolat do boje.

Rituál lesních elfů nezůstal bez povšimnutí Skavena, odporného vládce klanu Moulder a mistra mutací. Throt Nečistý trpí černým hladem a jeho experimenty na vlastním těle vyžadují neustálou konzumaci nejen klasické potravy, ale také magické energie a nestačí mu ani konzumace čistého chaotitu. Throt tak vytvoří plán, jak pozřít veškerou energii bohyně lesních elfů Ariel. Jediný okamžik, kdy bude Ariel zranitelná, je při rituálu. Throt tak musí opustit své laboratoře v Pekelné díře, obřím skavením městě, vydat se na západ do zemí temných elfů a naplánovat útok na Snový Hvozd. V tom mu pomůže generál Ghoritch, bývalý vojevůdce z Norsky, jehož mozek Throt voperoval do těla krysího zlobra. Od té doby Ghoritch zajišťuje vojenské výpady Pekelné díry.

Throt může ve svých růstových kádích nechat zmutovat a vylepšit nové vojenské jednotky pro Skaveny. Musí si však dát pozor, neboť když to s mutacemi přežene, stane se jednotka nestabilní a může na bojišti jednoduše uhynout nebo dokonce explodovat. Nové jednotky jsou například vlčí krysy, rychlé a nebezpečné chiméry vlka a skavena, zmutovaný krysí zlobr, vylepšená verze klasického krysího zlobra, tísnivá hrůza, zkažená a bezsrstá krysa obrovských rozměrů a nakonec vůdci smečky, jedinci z Pekelné díry vytrénováni v umění manipulace s podřadnými bestiemi z růstových kádí.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.