Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Total War: Warhammer II - The Shadow and The Blade

12.12.2019
77
4 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Šesté rozšíření s přívlastkem Stín a čepel do strategie Total War: Warhammer II přidává do hry dva nové legendární šlechtice s vlastní frakcí již existujících ras.

Malus, temný elf přezdívaný Temná čepel, je posedlý démonem Tz'arkanem, který nad jeho duší postupem času získává kontrolu. Čarodějný král temných elfů Malekith mu poskytne recept na lektvar, který dokáže démona držet na uzdě před Malusovou duší. Na oplátku Malekith požaduje, aby se Malus vydal v Černé arše na druhý konec světa a pomohl mu v získání kontroly nad Vortexem. Hráč má na začátku kampaně volbu, zda si nechá mocné elfí město Hag Graef v Malusových rukou nebo se ho vzdá a na oplátku získá velký finanční obnos.

Pokud se Malus v bitvě ocitne v úzkých, může nechat démona převzít kontrolu nad jeho tělem a pokusit se ho nechat zvrátit průběh bitvy. V boji mají temní elfové k dispozici nové vojenské jednotky – medúzy, obrovské ženské postavy v hadích tělech, vozy běžců zkázy, vůz vybavený harpunami a tažený chladnokrevnými ještěry a pány, nižší šlechtice v roli krotitelů bestií a nelítostných otrokářů.

Druhý legendární šlechtic je pro rasu skavenů. Pán smrti Snikch je pobočník vůdce velkého klanu Eshin, pána noci. Klan Eshin je v podsvětí znám především jako klan tichých zabijáků, z nichž je nejlepší právě Snikch. Pán noci vycítil veliký potenciál v démonovi, který posedl Maluse a shodou náhod Malus cestuje na své Černé arše na východ světa přesně tam, kde operuje klan Eshin. Pán noci proto pověří svého nejlepšího zabijáka Snikche, aby Maluse vystopoval a získal démonovu sílu.

V kampani má Snikch k dispozici síť skaveních špionů, které lze vysílat na speciální mise a zavraždit s nimi významnou postavu, ukrást peníze nebo nechat vypálit město a mnoho dalších možností. Rada třináctky, skavení vůdci, si mezi sebou neustále podrývají autoritu a snaží se nekonečnými zradami mezi sebou dostat na lepší pozici. Když se objeví větší problém, většinou se ostatní klany obrátí na klan Eshin, což klanu umožňuje získávat zdroje, jídlo a specializované vybavení od ostatních klanů. Když už se musí klan Eshin střetnout v přímém souboji, má k dispozici řadu unikátních jednotek, jako Eshinské trojice, jednotky skavenů specializované pro útok ze zálohy, moždíře jedovatého větru, artilerie schopná chrlit skleněné koule plné toxického plynu a zbraňové družstvo s warpmlýnky, upravené důlní zařízení pro ničení nepřátelského opevnění nebo brnění jednotek.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.