Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Killing Joke (12.10.2012 17:58): Tak jestli jsi v té červené základně, tak už si na konci, 4. akt je hodně krátký.

Datadisk zbytečný, protože mi základní hra přijde dostatečně rozsáhlá, ucelená a vybalancovaná. Ať se Runici radši soustředí na něco nového, přinejhorším na třetí díl :-)
@Psyx (12.10.2012 16:13): jo uz ho vidim, diky. Ja mam prave strach, ze uz bude brzo konec, jsem v te cervene zakladne. Jmena lokaci jsou tam pro mne nezapamatovatelny.
Proc zbytecne, novy ukoly, prisery, lokace, ale chapu jak to myslis... nadstavovana kase.
Kluci, ja zapomnel ve druhym a i v prvnim aktu po jednom casti z robutka- da se nejak vratit? Vim, ze neda, ale klidne se zeptam- radsi? To podelali, jestli to takhle zavreli. Navic ja az od tretiho aktu nasel prvni cast. Do te doby jsem nic netusil. A to vsechno poctive prolezam. Asi jsem zapomnel neco udelat. Jako treba ta blbost se sundavanim kostlivcu a pak se otevrou dvere. No je to mozna tim, ze jsem prestal poradne cist konverzace. Vzdycky je zrychlene prejedu- nebavi me, pribeh me nechytl a navic me jako prumernymu anglictinarovi ta anglina prisla takova oproti jinym hram a proste anglictine vseobecne takova tezka nebo spis kostrbata. Jestli to treba neni neco jako: Kdysi davno, zili byli dedecek s babickou,
tam hlava vsechny bolela,
princ Baldachyn na bilem koni za svitu luny trapeni zbavil je.
Sťal jich hlavy napuchlé svou mohutnou mozkohryzkou,
Hlava ni bolela.
Proste me se to blbe cte, tak jsem asi neco nepodchytil. No ale potrebuju se vratit, protoze to podruhe hned hrat nebudu. Az za cas.
Mohl by k tomu uz vyjit nejakej datadisk.
Nepripada vam ta hra tak dobra, ze vam z toho pripada kratka?
To vím, že to jde respcetovat... Dělal jsem to asi 4x, nic jiného mě bohužel nepřesvědčilo (jedu na dual-welding, takže dvě pistolky a na aktivní skill takový hustý ohnivý kulomet), v pasivních mám range pro střelné zbraně, dodge a pistol mastering. Víc ke štěstí asi nepotřebuji. Ale bral bych...
TIP - Když nestojíte o počáteční skill, jde respecovat, když se dostanete do města, ale jdou odvolit jen 3 body nazpět, takže ať to nepřebijete.

Jo a ještě: Na Normal je to dost snadné (ale ten pocit z masakrování), veteran už je jiné kafčo, tam se musí kombinovat.
@Say (07.10.2012 12:28): Znovu plati, ze je si kazdy sveho stesti strujce. Me by to na jeden skill nebavilo (proto jsem take nedohral Titan Quest, kde byla hra na jeden aktivni skill naprosto normalni). Ani Diablo 1, 2 bych dnes uz asi nedal. Ale doufam, ze jsi je alespon vyzkousel (s moznosti respecu), protoze podle nazvu se uzitecnost skillu prilis nepozna.
@pipboy (07.10.2012 03:41): D2 na normal byl cajicek velmi podobny. samozrejme nerikam pozivat vic zakladnich aktivnich skillu, ale ja napriklad za berzerkera pouzivam prave ten prvni skill z prvniho stromu a k nemu pak ten northern rage (ten mam nastaveny na cisle, ne na TAB a mys). Je to plosne kouzlo a nepocita se, ze ho budes pouzvat neustale. Pak jsou tam dalsi uzitecne skill, ktere se take daji pouzivat na cislech. Napriklad jeden z toho shadow wolf tree (nebo jak to je) kdy zrychlis na 120% a kazdemu koho se dotknes zpusobujes krvacive zraneni. Na TAB mam prvni skill z tundra tree, ktery se hodi na vetsi potvory, protoze je zpomaly, nalomi jejich zbroj a zvysi dmg, ktery jim zpusobujes. Myslim, ze na tezsi obtiznost asi s jednim aktivnim skillem nemas sanci. :-)

Jo D2 a nove skilly. Ja se nejdal dostal za Necromanta a tam jsem boostoval kostene kopi prakticky pres celou hru a nemel jsem vetsi problem. K tomu nejakeho toho golema no. Ale fajn bylo, ze hrac dostaval body i z jinych skillu stejneho stromu. Hrace pak tolik nemrzely investovane body jinam.
@marwel (07.10.2012 01:30): to me prave neba, ja si dam na lmb primarni utok, na rmb nejaky skill ro reseni prekernich situaci a na klavesy leda skilly co staci aktivovat jednou za cas, jako sumonny nebo aury. Na nejake prepinani teblatorem se muzu vykvajznout, i kdyz zvazuju ze bych zainvestoval u inzenyra do skillu co dava damage podle charge, ktery je mi v tuhle chvili asi naprosto k hovnu, a prepinal to podle toho.

Nevim, v D2 jsem se na novy skilly tesil, tady jsou mi tak nejak ukradeny. Zaprve tiers a nemoznost to naboostovat okamzite, za druhe i kdyz je TL2 znatelne tezsi jak jednicka, kde mimo dobrovolny dungeony smrt nehrozila ani z dalky, porad je to proti Diablu celkem cajicek, takze nemam potrebu hledat nejake "lepsi" skilly. A na hard to asi hrat nebudu, urcite ne v nejblizsi dobe.
@pipboy (07.10.2012 01:00): Hraju take s claws, ale vzhledem k pravidlum o zbranich (claws jako jedina zbran na blizko nedava zadny spash dmg) a malym rozdilum v rychlostech zbrani (sekery jsou casto cca stejne rychle jako claws a k tomu maji splash dmg) si myslim, ze neni od veci pouzivat i jine zbrane. Dost jsem take investoval do druheho stromu, tedy do tundra tree. Imo casto uzitecnejsi nez nepratele mlatit po hlave ruco je pouzit na ne northern rage nebo jak se ten skill jemnuje. Zvlaste u vetsich skupin slabsich nepratel. Rampage jakozto slabsi verzi Frenzy nepouzivam, protoze kdyz dostanes Frenzy spolecne s Rampage, tak je to neovladatelne. :-D Ale koukam, ze jsi typicky diablista (konkretne diablita ve smyslu prvnich dvou dilu) - jeden naboostovanej skill a na ostatni sere pes. Ja se rad prizpusobil pouzvani vice skillu najednou. Je to tak mnohem zabavnejsi.

Ted jsem tak projizdel skilly berzerkera do kterych jsem vubec neinvestoval a mam chut si ho dat znovu s jinou kombinaci. Tohle se autorum vazne povedlo. :-)
Původně jsem měl engineera na obouruční + boty a pohoda, teď zkouším specialistu na kanony a nejsem s tím tak spokojen (možná je to vyšší obtížností). Berserkera mám mašinu na zabíjení s 2 claw a také je to fajn. Outlander je zatím oříšek, nechce se mi moc jít do akimbo pistolí (i když je to můj fetiš) a přemýšlím na výkonným lukem či kuší, brokovnice moc ee.

Embermage jsem příliš nehrál a ještě jsem se nerozhodl mezi staff x akimbo wands x wand + shield, ale přemýšlel jsem nad elektrickou magií, byť vyďobnutí z ostatních je vcelku přirozená věc. Jinak je to opravdu klasická D2 sorcka.
misto fretky jsem si poridil buldoka :) a pravda ze lepsi aktivni skilly si beru ciste kvuli tomu ze mam skillpointy co do tech zakladnich zatim strkat nemuzu..

Inzenyr ma skilly na obouruc zbran, zbran a stit, kanon. k tomu par summonu. jinak ty skilly moc nelseduju. hraju to na obouruc zbran + summony, ale ty jen proto ze nekam ty skillpointy strkat musim :) takovy standard knight (warrior? no proste ten meelee) z D1 asi.

Berserkera hraju na dualwield claws+hodne crit+rychly berserk. Ma nejaky extra werewolfi schopnosti, ale to kaslu, nevsim jsem si ze by tam mel skilly na jiny zbrane. Dualwield skilly by asi sly pouzit na pistole, jednorucni klasicky zbrane, ale prijde mi to jeble. Ten muj je rychla masina na zabijeni, ala assasinka z D2, bez pasti.

Outlander je pres zbrane na dalku, nejsem si jisty jestli ma specificke skilly na kanony, ale na shotgones a pistole urcite. Ja ho hraju s dualwield pistolema, zakladni skill jsem vymenil za rychlopalbu co mi drzi nepratele od tela a nici jim armor. Myslim ze tam ma skilltree na pasti, trochu summonu a prokleti, asi nejvic podobny demon hunterovi z D3.

emebermaga nehraju zatim.
Zrzka s fretkou a prerostlym hasakem ftw, jen je trochu hloupé ze vůbec nemam potřebu/chuť používat i jiné skilly než hned ty první (lvl 33)
@Killing Joke (06.10.2012 23:20): Tak ta klasa zas takou roli asi nehraje, u každé najdeš zajímavé skilly, byť nečekej kdovíjakou originalitu. Hrál jsem zatím kouzelnici, pistolnici a berzerkra a všechny tři postavy mě baví. Pokud musím vybrat, doporučím pistolnici, páč má na výběr dost typů zbraní, můžeš se specializovat na brokovnici, luk, děla nebo dvě pistole najednou. Berzerkr je klasický bušič, hromada rychlých útoků (aspoň já ho tak cepoval), každou chvíli se naboostuje chargem, rampagem nebo adrenalinem, jinak má i podpůrný/útočný vlky a teoreticky ho můžeš jet i na střelné zbraně. Kouzelník má skill stromy klasicky rozvětvené na oheň/elektriku/led, tam teda body strkám do všeho, protože se ty kouzla dost kombí a užitečné kousky najdeš všude. Jinak pro všechny postavy platí, že mají pár skillů jen pro určité zbraně, takže se teoreticky můžeš rozhodnout podle oblíbené.

Mě by zas zajímalo kolik hráčů rozjelo zrzku s fretkou :-D
Tak jsem si rekl, ze si si Torč koupim. Zacal jsem cist recenze, at se navnadim. Sranda je, ze vsichni pisou v podstate to same. Prijde mi, jakoby recenzenti precetli sve kolegy ze zahranicnich webu, pak si hru na par hodinek zahrali a napsali uplne stejne recenze. Napriklad detailnejsi popis charakteru je totalne preskocen a pouze vyjmenovan.
Pamatujete Diablo jak nas vsude bombardovali s detailnim popisem? A tady ani odstavecek. Jak mam sakra vedet jakej je rozdil mezi inzenyrem v brneni a s hasakem proti berserkrovi. O postave s bouchackama taky nic a mag je proste mag. Spousta webu vydelava slusny prachy a nejsou schopni najit nekoho, kdo hru jednou dohral a rozehral vsechny charaktery.
Nevim proc me to tak nastvalo. Asi proto jak jsou vsechny nazory na ceskych webech podobny. A taky se bavim jak kazdej z nich se boji napsat, ze Torch je ve spouste veci lepsi nez Diablo. Uplne kolem chodi po spickach a jen tak naznakove se toho tematu dotykaji. Poserove. Dozvedel jsem se, ze hra si vzala to nejlepsi z jednicky a to spatny vylepsila. Upne stejne to psou vsude. Kdybych mel chut a naladu, schvalne mrknu co psali v zahranici a kdy ty clanky byly vydány tam a kdy v nasi kotline a srovnam nazory a to co vypichuji. Neni mozny, aby vsichni hru porovnavali tak podobne. Vic uz jsem se dozvedel tady. A jak rikam u nas nikde ani slovo o postavickach a hlavne jak hrani za toho a onoho bylo pro ne zabavne.
Ja mam vzdycky dilema, ze nevim za co hrat. No a kdyz tu jsou ti inzenyri a pistolnici, tak tuplem. Za co to hrajete vy? Muzete mi aspon tady rict, ktera postava se vam libila a proc? A naopak treba proc je pro vas ta druha nudnejsi.
neni nejaky mod na automaticky sbirani potionu a portal/identify scrollu?
Žádný respawn, když spadne připojení v co-op, hra jede dál, checkpointy konečně v čudu... No já vážně čumím.
@Bodkin (28.09.2012 21:55): Jde to vidět, poučili se z mnoha chyb. Např. posílání petů do města na nákupy, sockety, enchanty, oddělené padající předměty v co-opu, odnaučení posledních skillů za menší poplatek, konečně padající setové předměty (hell yeah, snad poprvé, co běhám v kompletním setu v nějaké diablovce=D), atp.
@HELLER (28.09.2012 09:34): Jo tak je to přímo v nastavení, tuším floating text nebo tak něco, dej "normal".

Jinak ze všech diablovek mě tahle baví nejvíc, fakt chytlavé a úžasné hratelné.
Heh, Phase portal na zacatku druhe kapitoly se vazne povedl (do nekonecna se mnozici slizouni). Nez jsem se nadal, byl jsem obklicen "stovkami" nepratel. Po peti minutach rubani pri 5fps muj komp rezignoval a nahodil modrou smrt. :-)
jinak teda uz jsem rozjel i treti postavu berserkera a teda prvni levely sice ztracel health docela rychle, ale ted jsem v pulce prvniho aktu a je z nej brutalni naspeedovana masina na zabijeni, i bez frenzy, kam se hrabe moje assassinka z D2.
@HELLER (26.09.2012 07:02): Jo, jedu. Překvapivě je užitečná skoro většina pasivních skillů (supercharge asi nejdůležitější), základní flame hammer mi sedlo mnohem lépe než ostatní assault skilly a do toho mám ještě healing bot a gun bot, miny mě nezaujaly a shock grenades by se snad s trouchou snahy i dali, ale netrpělivě čekám na Sledge Bota. Z Aegis stromu mi do oka nic moc nepadlo, snad jen ten poslední pasivní, který tě léčí když použiješ cokoliv na charge, ale nahodil jsem si ho až teď (41 level)

Heh
Cacklespits Realm - Defeat Cacklespit.
Asi jsem slepej, ale nevím, kde to je :) najdu to v Sundered Battlefield ?


+

Jedete někdo za Engineera se specializací na 2H ?
U houbového bosse v prvním dungeonu ve třetím aktu mi z něj vypadl Gold Key, ale nepodařilo se mi tam najít žádnou zlatou truhlu. Mám podezření kde by mohla být, ale nepodařilo se mi najít spouštěč. Blbě hledám, nebo to je jen buglý drop?
když koukám na ty hodnocení, video a komentáře, tak si to asi musím zahrát :p
Jo to zamerovani je peklo. Pro me uz to tak neni prilis "klikfest" kdyz davam mnohem vic prostor drzeni leveho tlacitka pred klikanim. A to proto, neveril jsem, ze si na to budu kdy stezovat, ze se utoky pri klikani neradi do fronty nebo tak neco. Kdyz kliknes pred ukoncenim soucasneho utoku, tak nenasleduje dalsi utok, tedy musis vzdy kliknout az po ukonceni utoku. Nebo klikat jako smyslu zbaveny, ale to me nebavi (a pripadam si pri tom jako trotl :-)). Jeden utok by se do fronty radit mohl a nic by se nestalo. Dalsi vec je pohyb. Byl bych radsi, kdyby postava po uvolneni tlacitka ihned zastavila nez aby dosla na misto, kde jsem mysitko uvolnil.
Ugraugra: Heh, teď čtu tvůj koment, schválně až po napsání toho mého, a koukám, že to máme dost podobné.

Jinak helma se dá zneviditelnit i v inventáři, jsem si toho malého zaškrtávátka všimnul až po 40 hodinách hraní.
Znovuhratelnost? Po kolika měsících hraní to hodnotíš?
@Bodkin (23.09.2012 18:03): akorát je nějakej divnej. Jsem čekal že když už to tak kopíruje diablo, tak i tady bude znamenat 3 gemy stejný kvality = 1 gem lepší kvality. A ono mi to vždy vyhodí nějakou sračku...
Konečně v druhém aktu a konečně mixátor věcí, ten mi v tom prvním trochu chyběl