Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (17.09.2016 18:25): já z homefrontu zatím nic kromě prvních dvou hodin nehrál, takže je porovnat nemůžu, ale Division, ač open world, tak je celkem lineární. Ten manhattan je rozparcelovanej do čtvrtí a každá má svůj rozsah levelů kdy tam jít. A jinak je to prostě obyč střílečka, na nějaký taktiky se moc nehraje, ikdyž skillů/perků je to spousta, ale nic moc zajímavýho.
Já právě jinak už hraju i střílečky na gamepadu, protože umožnuje hraní na plazmě a hry na tom vypadaj mnohem líp než na monitoru (zrovna u Division je ten rozdíl fakt epic jak to hraje těma volumetrickejma světlama atd), většinou je to v pohodě, ale tady je to prostě laděný na multiplayer, někteří nepřátelé jsou tak bullet spongey že sežerou několik zásobníků z assault rifle..
Tak dohráno. Skrz naskrz průměrná střílečka, neexistující příběh a repetetivní mise, ale jakž takž mě to bavilo a za ten nádhernej Manhattan přihazuju 10 procent navrch. Ale je vtipný o kolik je ta hra snažší na myši než na gamepadu. Hrál jsem to celý solo a na gamepadu prostě byly momenty který bych neudělal ani na tisíc pokusů, prostě to přes tu neohrabanost a nemožnost dávat headshoty (který jsou vzhledem k bullet sponge naprosto nutný) nešlo. Na myši pokaždý na první pokus :)
A je krásný jak když člověk udělá poslední misi, zabije hlavního zlouna..tak dostane nějakej unknown signal...že by nějakej zajímavej epilog.. ? Tak tam jdu...a je to vábnička na DLC (doslova zmáčku tlačítko ve výtahu a vyjede na mě obrazovka kde si jako mám koupit Underground DLC).

Oh Ubi. You dumbfucks.
Division je úžasnej příklad toho proč by střílečky měly mít 6-8 hodinovou herní dobu. A proč by neměly obsahovat bullet sponge. Jediný co mě u toho ještě drží je to prostředí, a fakt že mi zbývají jen tři hlavní mise do konce. Ale jinak...průměrná hra. Škoda že nevyužili potenciál.
@Neelixx (31.03.2016 14:22): Baví ... bavilo mě to dokud sem nedodělal všechny mise a nenasbíral top equip, teď už to taky nehraju, není tam důvod proč ale přesto toho nějak zvlášť nelituju, asi jako jiné Singleplayer hry ... mě to třeba zklamalo v tom, že tam prakticky neni pvp, DarkZone je taky jen o farmění itemů a málo kdo tam jde proti sobě. Až tam přidají něco jako BattleRoayal, 4v4 atd taky to budu hrát víc.
@SimonEndt (31.03.2016 13:38): Když jsem psal poslední příspěvek, tak jsem byl trošku vzteklej, protože mi ta hra fakt nesedla. Asi jsem čekal něco trošku jiného, víc sandbox a pvp než farmení mobů typu Borderlands, ale to je moje chyba. Měl jsem moc velká očekávání, v tom žebříčku jak tu rozesílá pipboy jsem dvakrát po sobě dal Division do top10 nejvíce očekáváných her přístího roku a nakonec lituju penězl. Jak se říká - sto lidí, sto chutí. Jestli to tebe baví, tak je to jen dobře.
@Neelixx (20.03.2016 13:15): Odpověděl sis, proběhnout tu hru tak ti opravdu stačí 30h na dohrání, ale ve výsledku nemá smysl argumentovat. Mě se to líbí a ted jsem ve věku, kdy si radši denně zahraju na pár hodin jednu hru než zkoušet nové.
Ehm, kde na to berete čas? 100 hodin za 11-12 dní jsem nedal ani náhodou za éry střední školy a těžké závislosti na wowku.
Tam to mělo ale nějaký "smysl" ale po tomhle za pár týdnů nestekne ani pes, protože blizzard je úplně jiná liga, než amatéři z ubisoftu.
Koukal jsem na hodinu dlouhý gameplay na hrej a je to opravdu sracka bez obsahu a dlouhodobe motivace hru pořád hrát, tohle bych spíš nazval jako zabiják času.
@Marty34 (18.03.2016 23:20): Můžeš hrát celou solo nebo celou coop je to na tobě. Když máš něco splněno a kamarád nemá, tak se na mapě ukazuje i to co on nemá, takže to můžete hrát spolu stejně jako mise se dají dokola opakovat. Na mapě se pak ukazuje kdo to má splně a kdo ne.
Prosim o vysvetleni jak presne funguje v kampani coop (nemyslim ted dark zone). Lze kampan hrat celou v coop nebo jen vybrane mise podobne jako ve watch dogs? Jak je resen ruzny progress dvou hracu kdy nektery uz ma nahrano vice a nektere mise uz ma hotove, atd. Diky
Vy kdož hodnotíte hru nad 80 jste pravděpodobně pod vlivem magické drogy podávané v Ubisoftu, ne ? Division je nejhorší hra, kterou tito frantící vyplodili, nudný repetitivní leveling a nulový engame potrhuje celkově negativní dojem ze hry. Asi nejhorší 60e investice do hry, nevzpomínám si na nic nudnějšího, co jsem hrál za posledních deset let.. Celkem stráveno ve hře podle steamu 28 hodin, shořte v pekle milý žabožrouti ! Dosáhl jsem maximální level a jsem zhruba v polovině co se týče Dark zone (pvp) částí hry. Gta Online je stokrát lepší snad ve všem. Moje poslední legálně koupená hra od Ubi.

http://www.metacritic.com/game/pc/tom-clancys-the-division
To město je perfektní. Škoda, že ta výplň už trochu pokulhává. Struktura těch misí, je opravdu na dělo do ksichtu. Nicméně mě to zatím docela baví. A to jsem ještě nebyl v dark zone.
@BINGMAN (12.03.2016 16:02): Zatím jsem sólo odehrál 5 hodin, a upřímně řečeno mě nejvíc táhne ten setting. Gameplay jako takovej ničím nevybočuje, je to krajně generická cover-based střílečka s DPS, s ucházejícím, ale nikterak kulervoucím gunplay a celkovým feelingem. Scénáristicky je to typicky ubisofťácky dokonale průměrné, questy tu všechny mají jeden design "někam doběhni, skrč se, vystřílej pár vln nepřátel, u něčeho podrž F, mission accomplished"...

Je to strašně krásná hra, i po těch pěti hodinách se furt zastavuju a jen tak kochám. Obsahově ale absolutně nekreativní oukej průměr. A buď Uplay nebo servery hry samotné furt glitchujou. Za plnou pálku bych to rozhodně nebral.
Je to zábavné hrát i sólo? Hra nevypadá úplně špatně, ale rád si hraju sám.
Bahahaha, tak po dvou hodinkach hrani mi pri pokusu otevrit krabici spadl server, chybova hlaska mela kryci nazev DELTA. Automaticky me to chtelo znovu pripojit, coz po chvilce selhalo s tou samou hlaskou, ovsem s krycim nazvem SIERRA. El ou el, ubi.

Kazdopadne se tak stalo uprosted mise, takze jsem moc zvedavej, kde me to po dalsim zapnuti vyplivne, a kolik progresu bude ztraceno. ^_^

EDIT: Tak nekdo dosahl level capu (30) po 15ti hodinach, a ted mu nezbyva nic jineho nez cekat na content patche, popr. delat jakesi denni vatove questy a prozkoumavat dark zone. Mphm.
Už si ani nepamätám ako dávno som tu postoval Ubisoft servers.
Veď je to stále dokola tá istá obohraná platňa... Release veľkej hry = niekoľko dní až týždňov zabugovanej sračky kvôli predpotopným serverom.
Ty fronty mě hodně pobavili :D
Je zvláštní, že si tohle při vývoji nikdo neuvedomi ☺
Taky jsem přes víkend hrál a nechápu proč vůbec iniciovat v dark zone pvp. Stát se roguem se absolutně nevyplatí, penalizace u smrti v podobě ztráty mnoha dark zone expů je příliš velká. Rogua člověk vidí přes půl mapy (i přes zdi) a obvykle se na něj hráči sesypou jak mouchy na mršinu. Takže by bylo fajn, kdyby to nějak vybalancovali. Smysl to snad má jedině ve větší skupině (4+).

Za mě dva obrovské mínusy.
1) PVE je strašně jednoduché i na hard difficulty
2) PVP DarkZone je po chvíli taky nuda, chybí nějaký kompetitivní mód, něco jako 5v5 nebo Last Man Standing (BattleRoyal).

Pokud tyto dvě věci doplní, tak si hru nechám...
Tak jsem zahrál asi 10 hodin bety.
Musím říct, že to vypadá nádherně, přinejmenším na víceméně plné detaily + 4K rozlišení (downscalované na 1080p)... a některé detaily mě docela dostaly = všimli jste si, že když si stoupnete na auto s otevřeným kufrem, tak se zavře? (Je to blbina, ale taková se kterou by se málokdo otravoval...:) )

Jinak... šel jsem do toho a očekával nic moc akci. A nakonec jsem byl příjemně překvapen:
- střelecký model, i přes RPG číselkování, dobře padne do ruky = je to jedna z těch her, kde je POCIT z akce opravdu příjemný... přinejmenším při hraní na gamepadu
- základní zápletka je dostatečně zajímavá, abych chtěl vědět víc
- single-playerová část je atmosférická, mise jsou sice koridory, ale to mi nějak nevadilo
- encountery a side-questy jsou sice taková klasická Ubisoft výplň, ale i tak mě bavilo je plnit
- multiplayer opravdu je hodně bezešvý - sice jsem v něm nezkoušel hrát žádnou z příběhových misí, ale líbí se mi, že to zjevně jde
- Dark Zone zněla hodně debilně na papíře a v prezentacích, ale překvapivě ten koncept funguje
- loot systém to (zatím) nepřehání
- vylepšování základy a její napojení na skilly je sice otřepané, ale tady mi sedlo

Je tam pár věci, ke kterým mám výhrady:
- Dark Zone zatím nemá dostatek obsahu = pobíhání mezi lokacema s respawnujícími se nepřáteli po chvilce omrzí. Chtělo by to něco jako Dark Zone mise, které by daly i jiný důvod to hrát, než loot.
- "writing", přinejmenším u hlavních dějových postav, je naprosto otřesný, to co jim vychází z úst napsal někdo, kdo nemá tušení jak lidské bytosti komunikují... (jediné dvě postavy, které mě bavilo poslouchat byly ty dvě ženské co dávají info k side-questům)
-respawnující se nepřátelé na těch samých místech mimo Dark Zone trochu vytrhávají z atmosféry

Celkově jsem ale před betou "věděl". že Division kupovat nebudu... a teď uvažuju, že možná jo. Počkám si na reakce, jak moc obsahu bude v plné hře atd., ale rozhodně jsem zaujat. Ne nadšen, ale rozhodně zaujat k tomu, abych té hře chtěl dát šanci. :)
@Korbitch (20.02.2016 19:48): On tam toci dokola zo 10 skinov nie?

Podla mna to vyzera velmi dobre a to mam Medium (R9 270).
Ale pripada mi to dost nudne, resp. par hodin to urcite zabavi, ale mam z toho pocit ze za chvilu to onudi.

Kazodpadne je to len obmedzena beta, takze featury ktore sa odomknu vo full verzii to mozu zlepsit, ale osobne je toto pre mna skor ignore ako buy.
Ale tak to bolo vlastne od zaciatku takze je to OK.
@USER47 (20.02.2016 17:44): jo, třeba i Watch Dogs mi na max detaily nepřijdou tak zásadně horší než to E3 video. Ale občas je downgrade vyloženě brutální, např. když z Dark Souls 2 kompletně vystřihli lightning model a zbyla z toho mdlá vyblitost.
Kolem těch slavnejch downgradů se imho vždycky dělá zbytečný haló. Často stačí pár minimálních změn v nasvícení, třeba ani ne k horšímu, trochu jinej hud nebo nějaká jiná volovina, a lidi už hystericky bojkotujou studia (respektive o bojkotování píšou do diskuzí) apod.
Chválim rasovou vyváženost, kdy mi hra po spuštění nabídne afroamerickou ženu a nebo asiata. Všechny čtyři bílý palce nahoru! :D
Ta hra je naprosto identická tomu jak se prezentovala na videích, takže fakt nechápu co jste museli čekat abyste byli takhle zklamaní.