Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

3. steam má momentálně Vánoční slevy, navíc, když plníš daily challange tak máš pak 5€ slevu na nákup hry, loni to měli stejně ... ale to je to samý, jako že Epic dává hry zdarma ... Steam dává snad každý týden hry zdarma, jen s rozdílem, že to Gaben nesdílí na všech sociálních médiích
@Korbitch (21.12.2019 00:12): 1. Steam neprodává Division 2; 2. Steam se svou knihovnou a uživatelskou základnou ani nemůže nabídnout něco podobného. to by nezasponzoroval ani Sweeney s Newellem dohromady...
Vyzkoušeno v rámci free weekendu. Železo mám obstarožní, takže minimální detaily a lock na 30 FPS, aby to šlo nějak hrát. A jinak si o tom myslím to samý, co o jedničce. Přijdeš, objeví se nepřátelé, jdeš do krytu a pak x minut zbraní s gigantickým rozptylem sundaváš jednoho po druhém. A pak znova... pak znova... pak znova... takže hodina stačila a poohlédnu se po něčem jiném :-)
Info po 40 hodinách - Mam top gear, veškeré mise splněné na obtížnost Challange, splněné veškeré vedlejší mise i aktivity, hrál jsem Dark Zonu i 4v4 ... a už v té hře nemam absolutně co dělat. Slíbili, že endgame bude o dost bohatší a on teoreticky je - jsou tam denní výzvy, lovení odměn, vedlejší aktivity se neustále resetují ... vypadá to, že toho je hodně, ale je to absolutně generický, takže to přestane po chvíli bavit a když máte nejlepší gear už po splnění všech misí, tak ani nemáte důvod něco grindovat. A hlavně, "challange mise" jsou naprosto k smíchu, v Division 1 jsme u nich měli problémy, jednu challange misi jsme hráli třeba 2-3 hodiny, pořád jsme umírali, museli neustále taktizovat a tady mezi normal, hard a challange není rozdíl.

No, ještě mají vydat zdarma 3 DLC a zvednout o něco "obtížnost", ale nevidím to moc nadějně.
Info den 4. - dnes jsem dohrál hlavní dějovou linku. Po 25 hodinách ingame, mám level 30 a můžu říct, že teprve se v podstatě odemkl obsah hry. Na 30. levelu se odemkne talentový strom, spousta skillů, abilit a lze si vybrat hlavní specializaci charatkeru. Hra už taky nepočítá s levelem hráče ale s gear score a navíc, veškeré hlavní mise se v podstatě resetovaly, lze je nyní projít znovu, ale, aby nebyla nuda opakovat to samé dokola jako v předchozím Divison, tak se v nich nachází noví nepřátelé a ty mise jsou pozměněné - plníte v nich jiné úkoly.

Jako můžu říct, že Divison 2 je opravdu krok správným směrem, vůbec jsem nečekal, že přijdou s tolika věcmi do endgame. A to jsem ještě ani nevyzkoušel Dark Zone, neprošel všechny hlavní ani vedlejší mise, nenasbíral lepší equip a nepostoupil na vyšší World Tier, který s každým levelem přináší novou výzvu.

edit: Ok. Ony jsou teď i veškeré aktivity na ulicích jiný. Přibily mise a na ulicích lze potkat těžkou techniku jako bosse :))
@Walome (18.03.2019 12:22): Wildlands je taktická kooperace, kde je velký důraz na stealth a tichý postup. Tam by byl naprostý nesmysl dávat model z Division. Těžko někomu vykropit pět zásobníků do škeble a chtít tichý postup. U Division úplně v klidu. Tam to potichu prostě nejde. Můžeš se snažit maximálně o blitzkrieg. Ale díky mnoha různým doplňkům je to akceptovatelný jako akční rpg. Proč to dali do FCND absolutně nechápu. Hlava to vůbec nebere. Proč ničili tak krásnou hratelnost a hravost toho světa. Kdyby mě to nestálo 60,- tak budu asi fakt nasranej.
@Gordon (18.03.2019 11:01): Jo no, čumím na to jak opařenej. S lidmi to ještě jde. Ale nejlepší jako je, když na tebe naběhne Žlutý medvěd nebo bizon. Myšleno jako kategorie. Včera ve dvou kropička z kulometů a Molotov párty z bilboardu. Jakmile měl po dvou minutách pod půl energie, vzal do zaječích. Takže výsledek? Dvouminutová frustrace, žádné náboje, žádná kořist. Po další minutě jsme na něj narazili znovu, energii plnou. Tolik nových sprostých slov jsem v životě nevymyslel.
Přitom ve Wildlands maj prostě kasty nepřátel a nepůsobí to tak násilně (i když je to prakticky to samý). Jasně, neskákaj ti tam čísílka damage, ale ty zbraně mají nějakou účinnost a ten princip je vesměs stejnej.

V tomhle mi fakt Wildlands přijdou jako malej (ubisoftí) zázrak. Nebejt tam ty repetitivní vedlejší mise tak bych ani nevěřil, že to dělali oni.
@Gordon (18.03.2019 11:01): Mě teda Ubi žíly netrhá, mám jejich hry celkem rád, ale do FC to fakt nepatří. Taky prodeje sli do háje... V kazdým případě se podstatně víc těším na RAGE 2, to bude pecka.
@Walome (18.03.2019 09:30): Třeba ve Falloutu můžeš vyloženě ustřelit na jednu ránu hlavu, samozřejmě pokud není nepřítel příliš silný. Spíš to beru jako že v těch hrách je hitbox hlavy zvyšující udeřené poškození (ty počeštilé termíny zní hrozně). A jo, beru, Bioshock je hlavně střílečka, ale ty RPG prvky v sobě má :))

Edit: Ono spoustě lidem to ve fantasy rpg tolik nepřijde, prostě mlátí mečem nebo sesílají spelly na monstra a že vydrží 20 hitů je ok. V těch střílečkách to máme zakódovaný trochu jinak.
@Gordon (17.03.2019 18:14): A teď tohle samý narvali do Far Cry New Dawn. Tady to akceptuju, ta hra tak prostě vyšla a díky mnoha doplňkům to je skvělý akční RPG, ale do Far Cry to, kurva, nepatří.
Dostal se ke mě jeden klíč, je to pro mě ale zbytečný, nehrál bych to dlouho. Chtěl by někdo koupit? :)
@Gordon (17.03.2019 18:14): Když jsem hrál první Division, tak mi to zprvu taky vadilo, je to pořád střílečka a u těch máme zažitý "headshot = kill" ... ale když to pak začne člověk brát jako klasické RPG, kde mají klasicky nepřátelé health bary, tak si to už jen užívá :)
Tak dneska jsem přišel na pár dalších věcí. Dynamické počasí je hodně dobře udělaný, výrazně to mění atmosféru hry. Ve hře jde dokonce i trochu aplikovat stealth, protože když zabijete nepřítele s tlumičem nebo snipou na dálku, tak ostatní nepřátelé neví, kam střílet. Navíc střílí vždy na poslední pozici, kde vás viděli. A co mě docela překvapilo, tak že můžete sestřelit letící granát :) Jinak se nepřátelé v každé zóně liší. V Division 1 bylo asi 6 typů nepřátel, kteří se neustále opakovali, tady těch typů je víc a v různých lokacích se ještě mění jejich výbava a chování, což dost oceňuji, docela to mění gameplay.
Musím říct, že většinu času mě ta hra baví, ale pak někam jdu a vyběhne mi zničeho nic do zad tlupa nepřátel a zabijou mě během dvou vteřin ... nechápu. Nějaký nový herní prvek založený na náhodném vytrestání hráče :D

Jinak to jede plynule, graficky je to dobře zpracovaný (až na modely NPCček, ty jsou fakt otřesný), grafických bugů je tam hodně ale spíš se jedná o detaily (levitující láhve apod.). Hlavní mise jsou zpracovaný celkem dobře, vedlejší úkoly se opakují, ale zatím je tam pořád co dělat aniž by mi to nějak vadilo. Zatím mám asi 8 hodin, tak dám když tak potom vědět další dojmy :)
@SimonEndt (03.03.2019 22:10): Temný zóny jsou tu hned tři. V každé platí jiná pravidla. Myslím, že v jedný na sebe hráči nemůžou ani útočit a tudíž jen spolupracovat. To by mě bavilo. Taky nejsem Rogue nadšenec.
@Korbitch (03.03.2019 14:35): Si to nejspíš stejně koupím. Z nějakého infantilního důvodu mě tyhle looter shooter hry hrozně baví, stejně třeba jako zmiňované Wildldands. Akorát mě hrozně mrzí, že všechny ty věci nasbírané v Divison 1 přijdou naprosto vniveč. Doufal jsem v nějaký character transfer či že to bude prostě rozšíření a la World of Warcraft. Takhle to bude člověk hrát s vidinou, že za 15-20 hodin dohraje hlavní kampaň, o pár hodin víc dohraje nejtěžší mise a tím se content vyčerpá (mě osobně Dark Zone nezaujala).
@Korbitch (03.03.2019 10:10): Tak jasný, bylo to s velkou nadsázkou :) každopádně mi to nedalo a podíval jsem se na aktuální ceny. The Division 1 se prodává kolem 11-15€, Wildlands kolem 17-20€ - přímo na stránkách Ubisoft store, což je cca 450 Kč. The Division byl dokonce součástí Humble Bundle. Takže celkem už hodně přijatelné ceny. Otázkou jen je, jestli na to chce člověk tak dlouho čekat.
@SimonEndt (02.03.2019 16:01): No, jen aby ses nepřepočítal. Vzhledem k tomu, kolik chce Ubi do hry přidávat obsahu i do budoucna, cena nemusí jít dolů třeba ani za dva roky. Ovšem záleží na prodejích a taky kolik hráčů to bude ještě třeba za rok, dva hrát. Podívej se třeba na Wildlands. Není to tak dlouho, co se hra dala sehnat kolem 500,-. Ovšem poslední update toho do hry přidal tolik, že se zase zvedli prodeje, hra má hodně silnou základnu a cena zase vystoupala pomalu na 700,-. A to jsou dva roky, co vyšla.
@Gordon (02.03.2019 14:41): Neříkej to moc nahlas, jsou ti jistí Anthemáci, kteří nenávidí připodobňování Anthemu s Destiny/Warframe/Divison :)) Budeš hrát pak i full verzi? Možná by se hodil někdo do party.
Bylo na čase :) Jinak, open betu lze předběžně stáhnout už nyní (28.2.) a již od zítra (1.3.) si ji budeme moct zahrát. Event bude trvat celý víkend. Budeme si moct zahrát 3 mise, zkusit si Dark Zone a vylevelit se až do 8 levelu.