Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Throne of Darkness

21.11.2001
68
10 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Země Yamato, tedy středověké Japonsko, je pustošena armádou nemrtvých vedenou démonem zvaným Zanshin. Tři vládnoucí klany jsou povražděny, čtvrtý však přežívá a je jen na něm, aby se pokusil odvrátit temnou hrozbu.

Throne of Darkness je hra v mnohém připomínající Diablo (především druhý díl) a nejedná se o náhodu - několik z jejích vývojářů pracovalo na obou titulech. Pod Vaši kontrolu se dostane celkem 7 samurajů, přičemž v jeden okamžik můžete mít v partě až čtyři z nich. Přímo přitom ovládáte vždy pouze jednoho, o ostatní se stará počítač. V průběhu hraní lze samuraje libovolně střídat, raněné teleportovat do svatyně a z ní zároveň povolávat již vyléčené bojovníky.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Další z her, které jsem po letech oprášil (DH na mě má špatnej vliv :-))

Po půl hodince hraní se divím, co mě na Throne of Darkness kdysi bavilo. Nemám rád RPG, kde v boji zbytek mojí družiny ovládá AI (i když jde formace nastavit v detailním taktickém editoru). Boj probíhá celkem těžkopádně, dlouhé animace útoků a smrtí ubírají na svižnosti, přitom jde většina monster na pár ran. A ani správa inventáře není to pravé ořechové.

Po dvou hodinách hraní už vím, co mě kdysi bavilo. Brzy jsem se dostal na čerstvý vzduch, kde hlídkuje spousta roztodivných asijských potvor a bitky jsou konečně tužší a zábavnější. Také se mi slavnostně zpřístupnil originální systém předmětů, ve kterém se vyplatí zrecyklovat každý vypadlý kousek (pro mě pohádka). Třešničkou na dortu bylo shlédnutí úžasné, mírně drastické cut-scény.

Po dohrání hry už mám jasno, tahle RPG klikačka nedopadla příliš slavně a nadšení opadlo zhruba v půlce hry. Trůn má jistě své klady, ale vždycky se najde nějaký argument proti. Zajímavé prostředí a potvory se brzy začnou opakovat, kromě velkého finále, které jako by Diablu z oka vypadlo, peklo opředené spoustou kostí a dojde i na otvírání pečetí a fešného bosse. Skilly postav jsou jen pro ozdobu, v žádné jiné hře jsem neměl na konci desítky nerozdělených bodíků. Cut-scén bohužel minimum. A dle mého největší trumf - systém předmětů, v praxi vůbec nefunguje. Regenty na enchantování zabírají hodně místa (ke konci hry jsem měl 5 ze 7 inventářů pouze pro regenty). Jednoruční a obouruční meče nejsou nijak odlišené a párkrát se mi stalo, že jsem vyrobil špatný. Všechny akce v inventáři hrozně dlouho trvají, identifikace předmětu 3 vteřiny, oprava předmětu klidně i celou minutu, výroba nového předmětu několik minut, to celé krát počet postav. V praxi to znamená přerušovanou akci: 10 minut bojuj a pak 5 minut čachruj s předměty.. tedy nic pro mě.

Pro: Samurajské téma, vše co má mít klon Diabla, finále s pořádnou tečkou na konec.

Proti: Nedotažená správa předmětů, podivné skillstromy, pro tento typ her klasický stereotyp.

+10