Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To je skvely jak kdyz clovek dorazi do Novingradu je z toho najednou cistokrevna urban fantasy jako vetsina jednicky. Uz jsem tam asi tri hodiny a porad pokracuji dalsi questy. Hra ma uplne jiny tempo, je to hrozne pestry.
@kuler91 (02.02.2017 17:16): bylo by hezký kdyby tenhle rok W3 překonalo Kingdom Come, a pak příští nebo přespříští rok by KCD z trůnu shodil Cyberpunk :)
Jinak teda je fakt peklo jak to letí. Taky si pamatuju jak jsem čekal než se to odemkne...pak se to odemklo, já okamžitě zapínal, pak sem ve dvě ráno psal že mi to nejede jak si představuju takže jsem hned na to objednával novou grafiku.. :)
Za chvilku to budou 2 roky od vydání, neskutečné :) ..
Živě si pamatuju, jak jsem se 18.5.2016 válel na gauči a snažil se kolem 22:00 usnout a nařídil budík na 12 , protože jsem se nemohl dočkat :D
Mám pocit, že v hodnocení W3 jen tak něco nepřekoná :)
@Walome (23.01.2017 17:59): Porovnej třeba s hrou podobného žánru - Skyrimem. Tam je kůň hodný kritiky, s nímž je jízda nudné utrpení. Klepna přesně plní svůj účel.
@HolyMeatball (23.01.2017 17:49): Rytířský turnaj pro mě byl taky peklo. Ale ani ne tak kvůli Klepně, jako spíš proto že se s Immersive Camem nedalo udělat to střílení kuší na terče. Opakoval jsem to dokola a furt nic...a nakonec strýček google :)
@Walome (23.01.2017 17:08): tu teleportaci na střechy nechápu. Mě se to za těch 550 hodin nestalo ani jednou. Přitom i samotný CDP si z toho dělaj srandu. Mám asi smůlu :)
Opravit zbraň dokáže snad každej jouda. Ale pokud už máš něco nahráno tak bys mohl mít ty repair kity.
Klepnu vsude jenom urazi. Je to nejlepsi kun, co jsem ve hre zazil.
@Paul (23.01.2017 17:05): tak ja potreboval opravit zbran.

Kdyz vona se zasekava i pri samonavigaci a sem tam se i zastavi. Jasne, je to jen blby zvire, ale stejne je to vopruz. Ale jeji schopnost teleportovat se i na strechy nekterych budov je obdivuhodna!
@Walome (23.01.2017 08:00): s Klepnou se člověk prostě musí naučit žít :) Já jí používal jen na rychlý přesuny kdy se samonaviguje po cestách. Jinak nejdůležitější kovářka je u Barona, a kovář v Novigradu Hattori. A pak až v Toussaintu je další důležitej.

@kuler91 (23.01.2017 10:07): si tu myš zkus, třeba ti sedne lépe. Já tohle hraju na gamepadu, lepší pohodlí. Cyberpunk oznámili 2013 aby nalákali zaměstnance, ale plnohodnotnej vývoj nejspíš fakt začal až koncem 2014 když se Witcher blížil goldu. A v Krakově dělali datadisky. Osobně ho čekám až tak 2018-2019.

@Arcee (23.01.2017 07:15): jo ten bloom je přepálenej, taky bych ubral.
@Arcee (22.01.2017 23:33): Osobně jednoznačně preferuju vanillu. Je pravda, že STLM vypadá třeba v bažinách asi lépe, každopádně je nekonzistentní a místy vypadá opravdu hrozně. Někde je strašně přesaturovaný. Řekl bych, že lepší a stabilnější zážitek nabízí vanilla. Ono to prostě je tak, že jeden člověk v praxi jen těžko trumfne studio, kde se tomu XY profíků věnuje několik let. A testoval jsem aktuální verzi.



@kuler91 (23.01.2017 10:07): Gamepad i KM fajn, ta hra se dobře hraje na obojím. Mám nahraných mnoho hodin na gamepadu, hrálo se mi dobře. Nedávno jsem přešel na klávesnici a zdá se mi to asi ještě lepší, větší kontrola nad vším díky přesnosti myši... Gamepad je sice kompaktnější instrument, nicméně na klávesnici jsou už v defaultu klávesy rozloženy tak, že s nimi nemám nejmenší problém a hned mi to sedlo.
Já si to dám snad znova .. tenrokrát v plné parádě na PC :) ... jinak hrajete na gamepadu nebo k+m ? První run jsem měl na gamepadu, který aktuálně nemám :(
Docela by mě taky zajímalo, jak je na tom CB ... první info bylo tuším v roce 2013 :( Tak nějak předpokládám, že za těch pár let toho asi moc neudělali a ve vývoji je to spíše až od 2015 ...
Ten kun me zabije. Uz to dopadlo tak ze radsi chodim pesky a dokonce jsem uz fast traveloval za kovarem, kterych je v cele zemi prekvapive malo.

A taky me prekvapilo zjisteni ze Novingrad je za kopcem a ne na dalsi mape :D
No je to podivné.. koukám že máme i stejnou gpu, ale večer ve městě mi to vážně padalo :-/
Přijde mi i ten bloom trochu moc. Celé jsem to nijak dlouho neskoumal, ale třeba ty ohňové koše, co ve městech po večeru hoří, jsou na můj vkus trochu moc přesvícené.
Zkoušel jsem ten mod taky, ale nijak zvlášť mě teda nezaujal.. Ty všechny screeny, včetně těch tvých, vypadají docela hezky, ale když jsem to viděl na vlastní oči, přišlo mi to horší jak originál. Vadí mi tam ten zvýšený DoF a padají mi dokonce i fps na čísla okolo 50. Bez toho se mi to s minimálními vyjímkami drží na 60.
@Garret (20.01.2017 20:47): no vždyť o tom to je, každýmu se líbí něco jinýho. Na Skellige se mi víc líbí tohle STLM (předchozí byly hrozný), na Kaer Morhen zas Vanilla, ty to máš jinak. Ale rozhodně je to se STLM blíž těm starým trailerům.
Damy a panove, pred par dny se mi podarilo dosahnout hranice 5000 bodu na DH. K teto prilezitosti jsem vytvoril nasledujici giveaway pro skupinu DH-100.

odkaz

Giveaway bezi od tohoto momentu az do pondeli, 18:00. Preji vsem hodne stesti!
@Blackhand47 (16.01.2017 23:27): Teda nevím, co jsi v té Itálii, Francii a Jadranu fetoval, ale ne, příroda tam opravdu takové barevné filtry nemá. A jestli na mě vytáhneš nějaký fotky z internetu projetý photoshopem, tak tě předem upozorňuju, že to není argument.

" Touissant byl popisován jako pohádková země, kde stále svítí slunce"
No, myslím, že Sapkowski tím myslel trošku něco jiného než Disneyho...
@Paul (16.01.2017 19:49): Aha, tak to se na to blíže podívám. Stejně to ještě nějakou dobu hrát nebudu, vidím to na dobu někdy během letního sucha. Po Andromedě a před... tím vším ostatním.
@SilentWolf (16.01.2017 19:43): to si nerozumíme, paradoxně STLM právě upravuje přímo grafiku (ENV soubory samotný hry, to jsou soubory obsahující lightning data každý zóny), nejedná se o postprocess filtry typu reshade. STLM je mnohem náročnější a piplavější práce. Ale CDP to nasvětlení udělali jak ho udělali, STLM ho mění - zda k lepšímu či horšímu už je subjektivní. Mě se v některých místech líbí víc STLM, v jiných vanilla, ale vzhledem k chybám STLM a jeho nekonzistenci v předchozích verzích byla vanilla jako celek lepší. Tak uvidíme zda to do-opraví.
@Paul (16.01.2017 18:46): Tak vím že to neupravuje přímo kvalitu grafiky ale různé filtry. A právě ty se mi na tom videu líbí. Já mám i v Dark Souls 3 nějakou úpravu "grafiky" a dokonce i do Dragon Age Inquisition jsem to cpal. Ať je barva víc barevná a hlavně tma víc tmavá - a tohle to dělá ne? Tmavší noc, trochu barvitější louka. Pro víc srovnání bych musel zapnout hru.. :D ale různé tyhle grafické filtry používám od dob Oblivionu.