Já pokročil prvním aktem, byť ne na rovině hlavní storylajny - tady do logu skáčou vedlejšáky v jednom kuse, každý druhý random schovaný lejstro otvírá něco nového. Nicméně doposud všechny vedlejšáky v logu straší s tím, že jsou pod časovým limitem. Není ovšem už nikde uvedeno, jak dlouhý či krátký limit to je, a tak se to snažím pročistit v domnění, že limit reálně není fixnutý na čas jako hlavně na progress hlavním questem.
Jeden z důsledků jest, že jsem už vyexpil vše, co jsem mohl, jakýkoliv další posun si už žádá postoupit dál v hlavním příběhu. To se mi jeví jako zvláštní balanc, ale reálně mi to zas tak moc nevadí, protože ty nové skilly a bonusy už delší dobu taky víceméně zatím ignoruju, než budu moct nabrat nové karty a do těch je vložit. Jinak ano, souboje v tuto chvíli už docela solidně prudí, je jich tam na mě až nezdravě moc, doposud jsem ani jednou nenarazil na možnost se nějakému souboji vyhnout dialogem. Navíc mi to nějak nejde pod vous ani tematicky, ani tónem. Ona vůbec ta hra ten tón drží na houpačce, v jednu chvíli se tváří smrtelně vážně, a hned na to mi podsune něco zhola absurdního, skoro až autoparodického. Věčně rozespalý VA protagonisty tomu taky přispívá.
A teda doufal jsem, že to bude více RPG i na buildy, ale o tom nemůže být řeč. V některých dialozích mě hra fackuje připomínkami, kterak si to ta a ona postava bude pamatovat, což aspoň to se snad potvrdí. Ale co se týče investování xpů tak opravdu není o čem přemýšlet, stvůry hádám taky budou pokračovat v nastaveném kroku "každá má svou funkci a reálně je hráč bude muset prostřídat všechny".
Ale celkově se bavím dobře, příběh mě zajímá, a taky se můžu podepsat pod onu chválu na design prostředí, ten je bezesporu hlavní hvězdou hry. Že se cítím nucenej drtit vedlejšáky, mnohé z nichž reálně ani nic moc příběhu nedodávají, mi víceméně nevadí právě proto, protože mám aspoň argument si každou mapu hned proběhnout. C: