Tak oni dělají remaky každé zapomenuté sračky, ale tohle dají na Swtich 2 v emulatoru... ach jo.
Diskuze
@Fritol (05.08.2021 11:58): Mě se třeba mnohem víc líbí FF 6 co je/byla na steamu doteď. Má nerozpixelovane modely a třeba na velkém monitoru/TV to působí pořad fajn. Když jsem si pustil video z toho pixel remasteru na TV vypadalo jako by někdo rozsypal lego :)
@Charllize (05.08.2021 11:54): Tak já za hrubý pixelart považuju třeba Gunpoint, Octopath je super. :D Ale je fakt, že tam to dělá to zajímavým to pseudo-3D, samotné modely nejsou zrvona extra detailní, to máš pravdu. Ač teda tam pokulhává spíš to prostředí, některé postavy mi přijdou hodně dobré, hlavně nepřátelé.
@Fritol (05.08.2021 11:47): No ale to přesně má Octopath, co se postav a příšer tyce. Jasne, jako celek ta hra působí ok, ale za mne bych byl radši kdyby to bylo detailně namalovane.
SE na to peníze i lidi má, ale svezl se na te populární sestipixel vlně, ušetřil balík a ještě to vyhrál. Proste skoda :) A už dělají další a zase se jim to sežere i s navijakem ! Jasne ze to koupím, jako debil, no :)
SE na to peníze i lidi má, ale svezl se na te populární sestipixel vlně, ušetřil balík a ještě to vyhrál. Proste skoda :) A už dělají další a zase se jim to sežere i s navijakem ! Jasne ze to koupím, jako debil, no :)
@Charllize (05.08.2021 11:46): Jo, ten hrubý styl ale nepovažuju za hezký pixelart, ten samozřejmě nedá tolik práce a taky se mi nelíbí.
@Fritol (05.08.2021 11:39): Já myslím ze Indie pixel odpadu tam je mnohem víc :)
A já nemam nic proti hrám co vypadají jako třeba Bloodstained Ritual of the Night ale vadí mi ten hrubý pixel styl kde není rozeznat postava od popelnice :)
A já nemam nic proti hrám co vypadají jako třeba Bloodstained Ritual of the Night ale vadí mi ten hrubý pixel styl kde není rozeznat postava od popelnice :)
@Charllize (05.08.2021 11:21): Samozřejmě, pokud mluvíme o AAA hrách a postavách jako Tifa, tak to dá víc práce, ale mrkni na steam kolik je tam indie 3D odpadu dělaného v Unity. Jedno jak druhé. Oproti tomu je tam hezkého pixelartu poměrně málo.
@Fritol (05.08.2021 11:18): To si nemyslím. 3D model má navic detailní pohyby, mimiku, fyziku, interakce z prostředím je mnohem komplexnejsi a složitější, 3D postavy se napřed maluji ve 2D, což je přibližně stejne práce jako hotova pixel postava do hry, atd.
Pixel je budget.
Pixel je budget.
@Charllize (05.08.2021 11:05): Myslím, že o financích to ani není. Samozřejmě když je to nějaký odfláklý shit typu FF Pixel Remaster, tak je to laciné, ale některé pixelartové indie hry dají podstatně víc grafické práce, než 3D modely. Velká část hezkých pixelart her je ve vývoji mnoho let. Uplně do toho nevidím, ale sleduju na fb pixelart skupinu, kde lidi postnou na první pohled "primitivní" tvorbu s tím, že to zabralo několik hodin. Když pak koukneš na nádhery typu Owlboy nebo Gestalt, tak si vem, jaká to musí být babračka, přitom udělat nějaký shit model v Unity musí být oproti tomu uplný prd vzhledm k tomu, že je na tom postaveno milion her. Hezkého pixelartu ve hrách na indie sceně není zas tolik, jak by se na první pohled mohlo zdát.
@Fritol (05.08.2021 10:51): Mě tenhle návrat do minulosti po te co už herní svět zažil nástup moderní grafiky, a byla doba kdy pixely byla doména čiste Indie her zdarma ( herní weby tehdy mívaly Indie scénu oddělene od normálních her) přijde silne kontraproduktivni. A cele to přišlo z PC scény, tedy z části z nejvykonejsim hardwarem. Je to cele postavené na hlavu a nemělo se to nikdy stat. Jedine plus co na tom vidím je ze i malá studia co nemají peníze si takto můžou vydělat a třeba časem udelaji pěknou hru.
Ale proč to děla treba SE mi rozum nebere.
Ale proč to děla treba SE mi rozum nebere.
@Charllize (05.08.2021 10:45): Tak já netvrdím, že realistická grafika je špatná nebo hnusná, jen na první pohled tak nezaujme. :D Samozřejmě pokud člověk chce očumovat hezké holky, tak s pixelartem nepochodí.
Je fakt, že třeba u her, které jsou silněji zaměřené na příběh, vyprávění a charaktery, mám raději realistickou grafiku, protože tam vyniknou emoce v obličejích a tak, ale u méně přiběhových her, které postavy příliš neřeší, mám raději nějakou stylizaci. A to zrovna Zelda nebo Metroid jsou, tyhle série by mě kvůli příběhu a postavám nikdy hrát nenapadlo.
Je fakt, že třeba u her, které jsou silněji zaměřené na příběh, vyprávění a charaktery, mám raději realistickou grafiku, protože tam vyniknou emoce v obličejích a tak, ale u méně přiběhových her, které postavy příliš neřeší, mám raději nějakou stylizaci. A to zrovna Zelda nebo Metroid jsou, tyhle série by mě kvůli příběhu a postavám nikdy hrát nenapadlo.
@Fritol (05.08.2021 10:43): Jasne, a Tifa v remaku je nuda, lepší by byla ze šesti ctverecku.
( zneužití diskuze u FF7 remake )
( zneužití diskuze u FF7 remake )
@Charllize (05.08.2021 10:36): Realistická grafika je nuda. :D Vždycky mě víc zaujmou nějak stylizované hry.
@Fritol (05.08.2021 10:30): Já nevím ze vám nevadí ze když bojujete třeba s pavoukem tak vidíte flek s osmi carama ze čtverečku a nechcete vidět pavouka co má viditelné mnohooci a chlupy na těch nohou, to fakt nechápete ten rozdíl ? :D
@Charllize (05.08.2021 10:29): Pixel remastery FF her jsou shit, ale když je na tom vidět kus práce jako u Octopath, tak za mě není nad pixelart. :)
@Fritol (05.08.2021 10:22): Já v době kdy pixely byl vrchol AAA tvorby už aktivně hrál a už pro to nemam pochopení a je to pro mě jasný krok zpět. Je to pro mne jako si v dnešní době koupit Nokii 910 a tvářit se ze to je tak lepší.
I u Octopath Travelera mi to vadí a z toho pixel remasteru FF 1-6 mám záchvaty vzteku :) Přitom to mohli namalovat v kvalitě třeba Oriho nebo tak něco, ale ne zase panacove a příšery ze není poznat co to je:)
I u Octopath Travelera mi to vadí a z toho pixel remasteru FF 1-6 mám záchvaty vzteku :) Přitom to mohli namalovat v kvalitě třeba Oriho nebo tak něco, ale ne zase panacove a příšery ze není poznat co to je:)
@Charllize (05.08.2021 10:12): Nintendo pixely moc nejede. Kéž by byl nový 2D Metroid v pixelartu. Nechápu, proč všechny jejich plošinovky musí být v 3D grafice. Uplně zbytečně. Na Dread se třeba těším, ale ta grafika není žádná paráda, zlaté GBA díly pokud jde o grafiku. Minish Cap je třeba velmi krásná hra graficky, na tu se 3D díly nechytají. Kéž by udělali prostě remaster ve vyšším rozlišení a styl zachovali.
@Fritol (04.08.2021 20:12): V duchu dnešní doby to spis vyjde jako pixel remaster, Nintendo fans by hykali nadsenim...
No to je krása. Mně by stačil port na Switch ale, nejsem náročný...
@Drolin (01.09.2018 13:42): Pravidla jsou pravidla :/ Ale inspiroval jsi mě k nalezení neutrálního coveru, ten žádné nálepky nemá.
@Ronik (01.09.2018 11:00): Když nařídím pravidlo aby jste v osm večer vyskočili z okna, předpokládám vyskočíte? :))
Jen chybí dvě podstatné nálepky, jinak jde o zcela stejný motiv v lepší kvalitě. Horší než toto?
Jen chybí dvě podstatné nálepky, jinak jde o zcela stejný motiv v lepší kvalitě. Horší než toto?
@Fritol (01.09.2018 10:59): Pravidla jsou vskutku pravidla, bohužel někdo je neumí číst a posílá dvakrát stejný neplatný návrh na změnu :/
@Fritol (01.09.2018 10:59): Ale musím se tu dívat na ten obal. ^^
@Drolin (01.09.2018 10:56): Pravidla jsou pravidla no. :)
@JohnCZ (01.09.2018 10:57): Simtě, ty to v životě hrát nebudeš, moc japonské na tebe. :D
@JohnCZ (01.09.2018 10:57): Simtě, ty to v životě hrát nebudeš, moc japonské na tebe. :D
Horší obal nešlo vybrat? :D
Celkově šest rušivých elementů.
Celkově šest rušivých elementů.
@Drolin (31.07.2018 12:39): tezko rict, jednou byl na games obsahly test, asi 100 otazek ze vsech koutu hrani a skoncil jsem na patem/sestem miste spolecne s jakmysi panem Kloboukem. Ale samozrejme jsou zanry kde jsem slabsi a nachytat me by asi nebylo tak tezke. On ten test taky nesel do uplne nejhlubsi hloubky. Asi nejvetsi slabina jsou hry pro deti a pixel art manie poslednich let:) A ani bych takovy vstupni test asi nedelal, komunitni rozsirovani cehokoliv na internetu neni zrovna moje hoby, pac si myslim ze touhle cinnosti se zabyva tolik lidi ze je lepsi delat neco mene zbytecneho:) Vzasade zdejsi databaze je jen opisovani jiz napsaneho a vedeneho, skutecne zasadnich a jedinecnych poznatku je tady minimum. Ale jistou hodnotu to ma, ale zrejme jen pro lidi co neumi anglicky, pac napric ceskou herne internetove vzdelavaci produkci je to asi nejlepsi co existuje.
@Fritol (31.07.2018 12:39): Jasne, tady opet zminim Ronika, ktery mi vzdycky opravi slovosled a hrubky a doplni co jsem nevedel. Samo asi dle internetu, ale to jeho praci nijak nesnizuje.
@Fritol (31.07.2018 12:39): Jasne, tady opet zminim Ronika, ktery mi vzdycky opravi slovosled a hrubky a doplni co jsem nevedel. Samo asi dle internetu, ale to jeho praci nijak nesnizuje.
@Charllize (31.07.2018 12:37): Tak jako "vstupní test" přece slouží VIP, kteří jednotlivé návrhy kontrolují. Sice někteří občas špatně, někteří vůbec, ale nějaká záruka kvality to je. Rozhodně DH disponuje třeba lepšími popisky než mobygames.
Co se komentářů týče, tak to už je komunitní funkce, tam zas určitou formu kontroly zajišťují pluska a mínuska.
Co se komentářů týče, tak to už je komunitní funkce, tam zas určitou formu kontroly zajišťují pluska a mínuska.
@Charllize (31.07.2018 12:37): Nevím, zda by to na CSFD fungovalo :).
Ty by si třeba neudělal test, pokud by tam nebylo nic z japonska, jrpg a konzolí :)).
Ty by si třeba neudělal test, pokud by tam nebylo nic z japonska, jrpg a konzolí :)).
@Drolin (31.07.2018 12:35): aby to byla skutecne seriozni informacni databaze musel by se tady delat vstupni test o zpusobilosti sem neco vubec davat, coz by znamenalo ze by tu bylo par lidi:))
@Charllize (31.07.2018 12:34): Jasné, a hlavně hra jako Wind Waker si zaslouží velkou diskuzi na DH (a komentář), takže dnes to je za palec nahorů (ač se to tedy tak úplně netýká hry samotné... :).
@Drolin (31.07.2018 12:29): tak obaly jsou to nejmensi. Ono tu informacni databazi tvori i ty komentare ktere dost casto delaji presny opak, a misto seriozni informovanosti v tom akorat delaji zavadejici bordel. tady to totiz neni jen informacni databaze, ktera by mela byt studene presna a bez emoci ale i komunitni dort co uvaril pejsek s kocickou. Tvori to tady uzivatele internetu, nelze cekat celistvost a nejaky velky zasadni smysl pro budouci pokoleni:)
@Drolin (31.07.2018 12:29): Vidíš a i moby ve většině případu vlastně upřednostňuje NTSC cover (logicky). Samozřejmě s tím, že si pak můžeš rozkliknout zbytek regionů. Nikdo jim neřekne, že tu máme NTSC-J cover a jestli chcete vidět NTSC cover, tak jděte na databazi-her. :)
@Charllize (31.07.2018 12:21): Však stejně to mají na mobygames, kde mají obaly plně naskenované.
Podle mě DH není o obalech, jako o informačních zdrojích, ale pouze o obalech jako vizuálním znázornění - tedy, primární je estetická hodnota (u 120x171 ani jinak nejde). Pokud chce někdo vidět EU obal se vším, může jít klidně na mobygames.
Podle mě DH není o obalech, jako o informačních zdrojích, ale pouze o obalech jako vizuálním znázornění - tedy, primární je estetická hodnota (u 120x171 ani jinak nejde). Pokud chce někdo vidět EU obal se vším, může jít klidně na mobygames.
@Fritol (31.07.2018 12:23): Drolin to mysli zrejme dobre, problem je ze se to dostava na pudu podobnosti s problemem ,,tohle je nejlepsi rpg,, nikdy na to nebude jednotny nazor, kdezto davat EU only je forma narizeni, kolem ktereho nelze remcat, proste to tak je, jako kdyz platis dane:)
@Charllize (31.07.2018 12:21): Jasné, neříkám tím, že bychom tu měli přidávat japonské covery (Tohle tu vlastně nepřímo tvrdí Drolin, protože prosazuje ty nejhezčí místo oficálních evropských). Jak říkáš, EU dávají největší smysl nehledě na jejich design.
@Fritol (31.07.2018 12:17): dvat sem JP obaly mi prijde vazne trosku mimo, nejvetsi smysl davaji proste ty EU. Ale nekdy neni vyhnuti, pac dana hra vysla jen v urcitych regionech. (ach, to co jsem napsal je tak ocividne, ze mam chut to napsat znovu:)
Za mne by byla fajn moznost aby tu mohl byt cely obal, i zadni strana a sel by rozkliknout a zvetsit. Jenze to trochu smrdi autorskymi pravy, tak nejak, plus minus:)
Za mne by byla fajn moznost aby tu mohl byt cely obal, i zadni strana a sel by rozkliknout a zvetsit. Jenze to trochu smrdi autorskymi pravy, tak nejak, plus minus:)
@Drolin (31.07.2018 12:13): Ano, není dokonalý, ale zas tak vysoká ta míra zaostření není, rozhodně menší, než míra rozostření toho stávajícího. Idealní by bylo je nahradit uplně novým.
@Charllize (31.07.2018 12:10): Pro mě osobně jsou japonské covery nejlepší. Mají větší smysl pro minimalistický design občas, neopakují západní stereotypy a u starších kousků tam tolik necpou 3D postavy přímo ze hry, jak bylo v Americe zvykem (Hlavně PS1, PS2).
@Charllize (31.07.2018 12:10): Pro mě osobně jsou japonské covery nejlepší. Mají větší smysl pro minimalistický design občas, neopakují západní stereotypy a u starších kousků tam tolik necpou 3D postavy přímo ze hry, jak bylo v Americe zvykem (Hlavně PS1, PS2).
@Fritol (31.07.2018 12:11): Srovnáváš s minulým, který je naopak šíleně zaostřen :)). A to vypadá hůře.
@Fritol (31.07.2018 12:11): Narážal som na dizajn, dopodrobna som jeho rozlíšenie neskúmal :) Ale máš pravdu ;)
@M.a.t.t. (31.07.2018 12:09): Svým designem se ti hezčí zdát může, ale samotnou kvalitou obrázku je výrazně horší, což snad musíš vidět sám, jak je to rozostřené.
@Drolin (31.07.2018 12:09): japonske obaly jsou dost casty ty stejne co mame pak tady v EU.
@Charllize (31.07.2018 12:01): Jsou (viz obal ICO přímo z pekla atd.), ale jak to bývá, výjimky potvrzují pravidlo :). Ač, často vedou obaly japonské. Daleko častěji jsou minimalistické, nepřeplácané a s nápadem.
@Fritol (31.07.2018 12:03): To by bylo, tak snad se na to bude myslet při dalším updatu :).
@Fritol (31.07.2018 12:03): To by bylo, tak snad se na to bude myslet při dalším updatu :).
Ja chápem oba uhly pohľadu, ale faktom je, že jednotný meter na niektoré veci tu nebude nikdy. A áno, ten Drolinov cover sa mi zdá subjektívne krajší, no nie je problém navrátiť ten pôvodný.
@Drolin (31.07.2018 11:59): Vadí mi to po tolika měsících, protože jsem si nikdy předtím úpravy Wind Wakeru nerozklikl. Na kvalitu coverů a PAL verze jsem tu poukazoval už několikrát. A stejně tak mi v minulosti bylo od některých VIP řečeno, že PAL covery jsou hlavní, popřípadě neutrální.
Jak říkám, tohle je na Memphisovi a pravidla by se pro to měla nějak ucelit aby se podobným problémům dalo vyhnout v budoucnu. Logicky ale dává smysl, že česká databáze má cover dostupný na českém trhu, protože tak ho většina hráčů zná.
Nejlepší řešení by bylo zavedení data vydání pro jednotlivé regiony a mít tu jak PAL cover, tak NTSC a NTSC-J.
Jak říkám, tohle je na Memphisovi a pravidla by se pro to měla nějak ucelit aby se podobným problémům dalo vyhnout v budoucnu. Logicky ale dává smysl, že česká databáze má cover dostupný na českém trhu, protože tak ho většina hráčů zná.
Nejlepší řešení by bylo zavedení data vydání pro jednotlivé regiony a mít tu jak PAL cover, tak NTSC a NTSC-J.
NTSC obaly jsou hezci vazne jen v nekterych pripadech, a jsou spis takove..hmm..detske. Viz treba Final Fantasy. U nas v Evrope mame skoro vzdycky Amanovu malbu na obalu a treba americani tam maji videt postavy a vypada to jak obal ke komiksu. Hodne casto ma vetsi kvalitu evropa i u sberatelek. Americka a Evropska sberatelka Xenoblade Chronicles 2 je rozdil jak trabant a porsche. Evropske obaly jsou vice seriozni, ale musim rict ze me se taky obcas libi vic NTSC. Jina situace je u Pc her, tam zase dle meho vedou obaly treba z te ameriky.
PS: proste NTSC obaly pro konzolovky jsou vetsinou o parte rozjuchanych debilu s mecem co se chystaji zabit draka, detem se to libi.
PS: proste NTSC obaly pro konzolovky jsou vetsinou o parte rozjuchanych debilu s mecem co se chystaji zabit draka, detem se to libi.
@Fritol (31.07.2018 11:46): Ne, vadí to pouze tobě. Po asi několika měsících?
Stránka by měla přinést ten nejlepší možný obal, pokud má i funkci digitální knihovničky, což se zde potvrzuje. Oficiální je to samozřejmě zcela stejně, pokud jde tak či tak o vyobrazení prodávaného produktu.
Stránka by měla přinést ten nejlepší možný obal, pokud má i funkci digitální knihovničky, což se zde potvrzuje. Oficiální je to samozřejmě zcela stejně, pokud jde tak či tak o vyobrazení prodávaného produktu.
@Drolin (31.07.2018 11:07): Zhorší to akroát tvůj komfort. Tvé estetické cítění s tebou nesdílí všichni, respektive nesdílí ho s tebou nikdo.
Každopádně tohle asi nemá moc cenu řešit, zatímco ty tady řešíš co je hezké či hnusné, já tu řeším co je oficiální, jelikož databáze je z mého pohledu především informativní a měla by přinést oficiální a co nejpřesnější informace pro českého hráče. Navíc už tu párkrát bylo řečeno, že PAL cover má přednost. Tohle musí rozhodnout Memphis...
Každopádně tohle asi nemá moc cenu řešit, zatímco ty tady řešíš co je hezké či hnusné, já tu řeším co je oficiální, jelikož databáze je z mého pohledu především informativní a měla by přinést oficiální a co nejpřesnější informace pro českého hráče. Navíc už tu párkrát bylo řečeno, že PAL cover má přednost. Tohle musí rozhodnout Memphis...
@Fritol (31.07.2018 10:42): Ano, ale toto tebou navrhované řešení zhorší kvalitu a komfort uživatelů DH - viz navrácení zde prvního obalu u Wind Wakera :).
Pokud ale si si jist, že je kvalita obalu větší, tak klidně edituj tam, kde to je potřeba (a takových titulů je zde stále dost). A ohledně BotW ano, ale ten Link je a jeho výraz je prostě... asi je lepší, když je k nám zády.
Pokud ale si si jist, že je kvalita obalu větší, tak klidně edituj tam, kde to je potřeba (a takových titulů je zde stále dost). A ohledně BotW ano, ale ten Link je a jeho výraz je prostě... asi je lepší, když je k nám zády.
@Drolin (31.07.2018 10:37): Chci řešit české covery na české databázi. Jestli jsem ty hry hrál nebo ne, je nepodstatné. Navíc kdes přišel na to, že BotW neplánuju hrát? :D Wind Waker jsem hrál taky, možná i déle než ty.
Jestli považuješ NTSC covery za kvalitnější/hezčí je tvoje věc, já toho názoru nejsem a určitě nejsem sám. Každopádně tady o nějakou estetiku ani nejde. Navíc PAL cover BotW mi příjde hezčí. Nebo minimálně není tak generický.
Jestli považuješ NTSC covery za kvalitnější/hezčí je tvoje věc, já toho názoru nejsem a určitě nejsem sám. Každopádně tady o nějakou estetiku ani nejde. Navíc PAL cover BotW mi příjde hezčí. Nebo minimálně není tak generický.
@Fritol (31.07.2018 10:30): Chceš řešit cílené zhoršení kvality coverů v knihovničce u titulů, které si nehrál a ani neplánuješ? :))
Breath of the Wild je například také hezčí v NTSC. Docela zajímavé, ale mají minimálně u Zeld prostě lepší obaly. Ale čekám, že tu bude jako u CSFD časem třeba více obalů u jedné hry.
Breath of the Wild je například také hezčí v NTSC. Docela zajímavé, ale mají minimálně u Zeld prostě lepší obaly. Ale čekám, že tu bude jako u CSFD časem třeba více obalů u jedné hry.
@Drolin (31.07.2018 10:28): Breath of the Wild můžem řešit taky, protože tam je dostupný i neutrální PAL cover a zbytečně tu máme NTSC. Tohle by se prostě mělo zavést nějak do pravidel. U Wind Waker je situace o něco horší, protože tady neutrální PAL cover nejspíš nenajdeš.
Navíc já zcela souhlasím s tim, že by měl mít přednost ten nejhezčí, ale jen pokud jde o digital only hry bez fyzické distribuce.
Navíc já zcela souhlasím s tim, že by měl mít přednost ten nejhezčí, ale jen pokud jde o digital only hry bez fyzické distribuce.
@Fritol (31.07.2018 10:16): Správně by tu měl být ten nejlepší, tedy takový prostý rušivých elementů jako u The Legend of Zelda: Breath of the Wild. U Wind Wakera je situace horší, ale ve vztahu šedivák x žlutý není moc kam manévrovat (nebo obal z odporné WiiU verze! :). Pěkný by byl tento.
Jinak tedy velmi zábavný díl, pastelové barvy a takový malý karibik sérii poměrně sedí. Jen najít čas na dohrání.
Jinak tedy velmi zábavný díl, pastelové barvy a takový malý karibik sérii poměrně sedí. Jen najít čas na dohrání.
@Drolin (31.07.2018 10:10): Tady jde ale o oficialní cover a to ten první byl. Jestli ti vadí to číslo z recenze tam, tak bohužel, to tam oficiálně vážně bylo. Popřípadě to můžem nahradit tímhle. Že se ti líbí víc ten NTSC ti samozřejmě neberu, ale je to otázka vkusu jednotlivce. Správně by tu prostě měl být cover dostupný na českém trhu.
@Fritol (31.07.2018 09:54): První obal je pekelný :P
Šedé, polepené a křiklavý nápis. Za takové covery by měl někdo sedět! Naopak ten nový bohužel není dokonalý, ale vizuálně minimálně v knihovničce neruší - plus je samozřejmě kvalitnější i zajímavější.
Šedé, polepené a křiklavý nápis. Za takové covery by měl někdo sedět! Naopak ten nový bohužel není dokonalý, ale vizuálně minimálně v knihovničce neruší - plus je samozřejmě kvalitnější i zajímavější.
Mohl bych nějakého VIP poprosit o vrácení obalu z prvního návrhu? Jak Drolin, tak Matt by si měli asi pořídit kvalitnější monitory, protože ten Drolinuv návrh nejenže je nekvalitní (A už vůbec ne výraznější), ale taky to je NTSC verze a na DH mají přednost PAL (Tedy evropské/české) covery. Nic osobního, ale hlavně VIP by se nad tím mohli někdy pozastavit, protože se tu běžně schvalují zbytečnosti.